AM: ben benieuwd naar de foto's! Kyllian dus ook al zo onder de indruk van alle slingers, leuk he! En Kyllian dus tegelijk met Jayna groot feest!
Annemo; leuk te horen dat Kyllian zo blij was vanochtend. Ben erg benieuwd naar de foto;s Semmi; hoe wss de uitslag? Ben erg benieuwd. Ik hoop goed zodat jullie zaterdag extra groot feest hebben. Brennie; ach meissie, ook bij jou de emoties nu. Zo herkenbaar . Veel plezier met versieren vanavond. Morgen wordt een dag om nooit meer te vergeten ! Liefs Sap
HOERAAAAAA VOOR LENHARD EN NATUURLIJK OOK VOOR JOU SEM EN JAYNA! EXTRA GROOT FEEST ZATERDAG. WAT EEN GEWELDIG NIEUWS
Mirandao; heb je al personeel gevonden? Lijkt me lastig. Misschien is het een idee om in de lounge een oproep te doen! Succes!
kyllian VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1ste VERJAARDAG sorry ,had niet eerder de tijd vandaag om het te zeggen.... vertel morgen wel waarom,ga nu eerst eens eten,want was een hectische dag
Semmi: wat een supernieuws! Echt een opluchting! Sens en Lis gaan we morgen nog zwemmen? Ga nu de foto's van beiden camera's afhalen
Sem: Oh wat fijn! Dubbel feest dus zaterdag. Fajah: hoop dat er bij jou niets ernstigs is zeg. AM: ben benieuwd naar je foto's! Ik heb wel veel zin om te gaan zwemmen, maar ik twijfel een beetje met zijn oren. Ben ik van de week eigenlijk al vergeten te melden. Sens... hoe staat het bij jou? Hoe is het met Jaime? Brennied: oh, das ook speciaal, vandaag vrienden bevallen. Heb je volgend jaar 2 verjaardagen achter elkaar! Gelukkig niet op dezelde dag. Ik ga ff eten. Kom zo nog ff kijken.