November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Voor het slapen gaan nog even spelen met mijn oude en nieuwe speelgoed!

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Leuke foto's AM! Die laatste, net voor het naar bed gaan, met van die lekkere rooie wangetjes. mooie opbergkist trouwens!

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Thnx Sap en LIS :D Hij heeft zeker genoten en wij ook!

Heb nog een klein filmpje, ga hm ff uploaden.

LIS: als je twijfelt plannen we gewoon een nieuwe date hoor. Vind ik ook geen ramp, aangezien ik 's middags die sollicitatie heb.

4. AM: Ahhh hij heeft echt genoten heh. Leuk die slingers van nijntje. Leuke kadootjes heeft ie ook gehad.

Fajah: Klinkt niet al te best. Hoop niks ernstigs hoor.

Verder kan ik niet teruglezen. Raar zeg, normaal kan je best wel wat teruglezen, na ja een korte reacte van bij dus.

Sap: is Lieke nog helemaal blij met haar speelgoed?

Sensee: Jaime ook nog helemaal blij?

Ik ga lekker een kopje thee zetten.
    Weekend is weer lekker begonnen.

Mogen naar het cb en daarna ga ik even naar een feestwinkel in Rotterdam, dan ga ik voor een pruik kijken voor het feest van volgende week. Kleding heb ik al :D. Ik ga als hippie verkleed :eek:

lfs kelly

5. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, als je 't niet erg vindt AM. Jesse is van de week ook zo aan het hoesten. En met nu nog die antibiotica is het misschien niet zo handig om naar het zwembad te gaan.
    Kan jij nog mooi voorbereiden voor je solli.
    Succes he, je kan het!
    En waar heb je dat spencertje gehaald? Ik heb ook weleens gezocht, maar eigenlijk nog geen leuke gevonden. Ik vind het helemaal geweldig!

6. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sap: jij had toch ook een Bumbataart? Waar had jij dat plaatje vandaan? Zit ff te surfen, maar ik kan geen leuk plaatje vinden, zo snel.

7. sappie

sappie Fanatiek lid

De bakker had dat plaatje zelf al, heb er geen uitgezocht. Succes !

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha die Kelly op pruikenjacht! Ik moet binnenkort ook weer eens op zoek naar een carnavalsoutfit. Ook voor Kyl wil ik een leuk pakje hebben, neem dan wel een grotere maat dat ie hm het jaar erop ook weer aan kan.
    Suc6 bij het cb!

LIS: dan plannen we een andere datum als Sens het geen probleem vindt? Specer en broek (1 setje) zijn van de H&M. Vind zelf spencers ook geweldig, hij heeft er dus wel een paar ;) Misschien haal ik deze ook nog wel in een maatje 86. Had toch maar een 80 genomen, omdat 86 nog wel te groot was om met zn verjaardag aan te hebben.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  10. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly; Lieke is nog altijd superblij met haar speelgoed :D . Heb het meeste wel naar zolder gebracht hoor. Kan ik af en toe wisselen.

We willen natuurlijk wel foto's zien van onze Kel de hippie, lijkt me echt onwijs lachen, haha :D .
    Ben benieuwd naar Daynah dr cijfertjes morgen. Ook prikjes? Sterkte dan, hoop dat ze er niet veel last van zal hebben.

Liefs Sap

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Goed nieuws Semmi!

Zo te zien heeft Kyllian genoten, Annemonique. Wat een leuke foto's.

12. Ik vergeet gewoon het belangrijkste nieuws van vandaag te vertellen. Daynah ging zelfstandig zitten....ja ja. Geloof dat Daynah en Jayna snel elkaar opvolgen met alles :)

Sap: Ga zeker foto's maken van Kelly de Hippie....hahahahahahaha.

AM: ach die arme Kyllian, die komt niet vooruit. Voor je het weet rijdt ie heel de kamer rond.

13. Owwwwwwwwww wat erg Sem. Vergeet jou helemaal :oops:. Sorry!

Super nieuws zeg. Zaterdag dubbelfeest dus. Ik drink een glas met jullie mee hoor.

Ga zo even Prison Break kijken.

14. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Haha, help hem dan ook AM! Jesse stapt dan af en gaat zelf maar duwen. Maar ja, das het principe van een auto dan weer niet he?

Sappie: he jammer. Dan ga ik morgen ook maar even naar de bakker.

Ja Kel. Foto's van jou als hippie! Succes morgen. Mocht Daynah voor de prikjes gaan... sterkte!

En nu ga ik echt even eten!

15. o ja en Daynah krijgt haar prikjes. Hoop niet dat ze teveel last gaat krijgen hoor.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    eventjes vlug een berichtje hoor......
    moet even mn verhaaltje kwijt.

had al een tijdje een knobbeltje in mn borst zitten)zo'n 2 mnd)
    werd erg pijnlijk op den duur en vertrouwde het niet echt.
    ben bij de ha geweest en ook zei kon het niet plaatsen en heeft me doorgestuurd.
    vorige week moest ik bloed laten nemen ,en vandaag had ik dus een mammografie en echo vd borst en lymfeklieren(had nml ook steken in mn oksel)
    ik heb me van alles in mn hoofd gehaald,zag me al gaan en mn kindertjes achterlatend :cry:
    op zo'n moment haal je vreselijk dingen in je hoofd.
    ik moest vanmiddag dus naar zkhuis en toen ik daar kwam stond ik niet op de lijst met afspraken,hadden ze wss niet ingevuld.ik was zo pissig ,want moest er helemaal voor naar terneuzen dus heb me niet laten afschepen.ja de adrenaline raazde door mn lijf(ook vd zenuwen)
    ik was gelukkig niet alleen,mn ventje was mee met me.
    na lange tijd zeuren mocht ik er dan toch eventjes tussendoor.
    en toen de grote opluchting.....er was niks van afwijkingen te zien.
    ben nog nooit zooo opgelucht geweest zeg!
    tranen in mn ogen.
    zal met mn hormonen te maken hebben denken ze,melk kliertjes ofzo.
    maar toch moet ik het in de gaten houden,als de pijn erger word moet ik toch even terug komen.(ook omdat borstkanker in de familie zit )
    daarom was ik even verdrietig vandaag door de ontlading enzo van de afgelopen tijd.
    wou er niet direct iets over zeggen hier,maar kon dit ook niet meer voor me houden.
    maargoed ,ik doe vanaf nu weer vrolijk met jullie mee :)
    sorry voor het lange verhaal.....!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje Fajah wat een schrik zeg. En dan ook nog een hoop gedoe in het ziekenhuis. Gelukkig was het allemaal goed. Ook voor jou dus een hele opluchting vandaag. Ennuh voel je niet verplicht om hier altijd vrolijk te zijn hoor... Dit soort dingen moet je ook kunnen delen.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha wij kregen de indruk dat ie ging krijsen omdat hij dat hoorde op tv. Luister maar eens goed, een krijs en dan gaat Kyl ook!

En natuurlijk... Kyllian gefeliciflapstaart met je verjaardag!!!!!!!!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha Sens dat zei Djurre ook. Denk dat ie eerste krijs ook wel door tv kwam :p en in combi met dat ie niet vooruit kwam ging ie door ;) Naja weet het ook niet hehe.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hmmzz nu ik het nog eens bekijk, denk toch dat je gelijk hebt haha. Ik lette toen niet zo op de tv :p Maar hij keek idd ook richting tv.

Deel Deze Pagina