November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ook op mn verjaardag kan ik gekke bekken trekken:

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    FAjah jee meid dat je daar maar zo mee kan doorlopen. Heb je er intussen wel over gesproken met mensen? Gelukkig dat er niks aan de hand is. Altijd eng dat soort dingen, met alles wat je hoort en zo.
    En wat AM schrijft je hoeft niet altijd vrolijk te zijn hoor!

Kel succes met die prikken morgen. Jaime schreeuwde moord en brand (2 minuten maar toch) ze was ook humeurig en had diarree en was niet gezellig.

Lis en AM ik vind het ok hoor als we niet gaan zwemmen. Dacht vanochtend nog even mailen maar ben ook niet zo lang thuis nu (vet file terug). Jaime kan op zich wel zwemmen maar als Jesse last heeft van zn oortjes en AM het gesprek heeft misschien een weekje verzetten.

LIS ik heb evt nog wel een plaatje van bumba. Laat maar ff weten dan mail ik je die (of heb er zefls twee).

Kel jaime is nog vet blij met haar nieuwe spullen. Zit heerlijk in de stoel naar barbapapa te kijken maar ook echt zo achterover geleund met dr handen op de leuning..hahah. tuttie.
    En wel ff foto's spammen hoor van de hippie outfit. Geweldig dat soort dingen. :) .

Verder kan ik niet lezen.
    Hier alles ok, zn gang. Jaime wordt alleen wat eenkennig. Bracht haar vanochtend naar het kdv en wanneer een leidster iets tegen haar zei, sloeg ze dr armpjes stevig om mij heen en kroop met haar hoofdje in mijn nek en dan zo schuin kijken naar iemand die wat tegen haar zegt :confused: :confused: :confused: :confused: . Wist niet wat ik meemaakte zeg. Daarna zette ik haar op de grond en dan altijd even wat speelgoed pakken en spelen daarmee. zE begon al te kletsen en doen dus ik dacht mooi moment om weg te gaan maar dat pikte madam niet. Keihard huilen en schreeuwen. Best zielig maar heb gezegd nee mama gaat nu weg en ben weggelopen. Zie het zo vaak bij die kids daar. Als je langer blijft wordt het alleen maar erger. Maar goed van binnen brak mn hart...

Kom morgen nog even kijken.

Lfs Sens

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi hij kan wel acteur worden :) .

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: dan gaan we idd een weekje later zwemmen als LIS ook kan?
    Dat eenkennig zijn heeft zn voor en nadelen he ;) Lijkt me wel heeel lief, maar ook wel heel lastig af en toe.
    Ow en een acteur haha, tja dat was ik vroeger ook hehe.

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat een leuke foto's van Kyl!

Fajah: gelukkig is alles goed...wel schrikken zeg.

Verder heb ik ff geen tijd. Schoonlui zijn hier en kan het niet maken om verslaafd te gaan doen :( . Net alle slingers opgehangen...het wordt een knalfeest!

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi nou dan lijkt hij niet alleen qua uiterlijk op je maar qua karakter..En zwemmen wanneer Lis kan is ok. Ik ga alleen eind nov naar NY en Washington.

Nog even over dat kindje van die collega van mij. Ze weten niet of het viraal of bacterieel is die hersenvliesontsteking. Het leek beter met hem te gaan (hij werd in slaap gehouden met morfine arme kindje). Alleen vandaag was hij weer constant aan het spugen, mn collega heeft de rest van de dag vrijgenomen, zijn vrouw was al bij de kleine man.
    Aankomend jaar moet hij een medicijn blijven slikken tegen epileptische aanvallen. Ze weten nog niet of hij er wat aan over houdt/heeft gehouden, zijn nog steeds aan het testen plus dat ze zeiden dat op latere leeftijd pas kan blijken of er schade is aan de hersentjes. Zo zielig.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:jaja heb er met mn ouders en mn man veel over gepraat(en gehuild)
    was echt zo bang....maar gelukkig niks ergs.
    voor dat kindje ook erg zeg van die collega.pfffff magje niet aan denken zeg.

brennied:morgen groot feest,jou meisje ook alweer 1 jaar.

am:leuke foto's en filmpje.tis een schatje.
    jaja ons eerste nov.jongetje is ook 1 jaar!

ga mn bedje in nu,beetje slapen,want dat hebik de laatste tijd weinig gedaan.(door het gepieker)
    xxx

8. Jeetje Fajah, wat een schrik zeg. Gelukkig is alles goed en zou het ook echt in de gaten houden.

Sensee: Wat zielig zeg voor het kindje. Lijkt me echt verschrikkelijk om zoiets mee te maken.

Ik zag dat de bovenbuurvrouw is bevallen van een jongen. Zal morgen maar een kaartje kopen.
    Heeft Daynah weer een vriendje erbij ;)

Ga lekker zo me bedje opzoeken.

lfs

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond....

Zo meiden, nu dan eindelijk mijn reacties, vanavond nog naar koopavond geweest om leuke dingen en lekkers voor in de uitdeelzakjes voor de kinderen op het feestje zaterdag. Nu lekker neergeplofd op de bank en weekend! Mn schoonmoeder komt morgenmiddag al en blijft een nachtje logeren, dus morgenochtend nog gauw ff het huis maar doen dan.

AM: errug leuk al die foto's van Kyllian! Hij is ook al zo lekker verwend vandaag, en het grote feest moet dan nog komen ;) Leuke versiering ook. Hij zal vast en zeker als een blok in slaap zijn gevallen na al die indrukken.

Brennie: leuk dat jullie vrienden ook een kindje hebben gekregen! Snap je helemaal dat je meteen aan alles terugdenkt. Inmiddels het huis dus versiert en klaar voor the big party! Alvast een hele fijne dag morgen, geniet er van samen!

Fajah: jeetje meid wat een spannende dag voor jullie zeg....pffffff.......zaten we vandaag samen in spanning met gelukkig allebei een goede uitslag! Kan heel goed begrijpen dat dit je gesloopd heeft de afgelopen tijd. Hoop dat je het wel met iemand echt hebt kunnen delen. Nu maar lekker uitrusten meid en straks genieten van de verjaardag van je 2 kanjers! ;) Knuf van ons!

Kelly: ook hier iemand die errug benieuwd is naar de foto's van je feestje straks! Enne.....die Daynah en Jayna volgen elkaar inderdaad steeds op he met de laatste ontwikkelingen. Goed van je meissie hoor! Zie je wel dat het allemaal vanzelf komt! En dus een buurjongetje voor Daynah er bij, gezellig!

Sensee: bah, dat zijn geen verhalen waar je vrolijk van wordt he, van dat kindje, echt heel zielig!

Sappie: Lieke geniet dus nog steeds volop van dr speelgoed, kan begrijpen dat je eerst wat weg zet, het is ook zoveel tegelijk.

LIS: Jesse dus ook aan de Bumba taart.....is errug favoriet he die Bumba!

Robine: Hoe gaat het met je meid? Hopelijk zit je weer wat lekkerder in je vel. Druk met voorbereidingen voor zondag?, want dan is het voor jullie ook tijd voor feest! Geniet er van samen! ;) Knuf van ons!

Verder kan ik niet terug lezen,dus laat het hier ff bij.

Ga lekker naar mn bedje, Lenhard ligt al op bed, is mn plekje al lekker warm....haha :)

trusten!

10. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi
    zo te zien heeft kyllian zich goed vermaakt mooi hoor leuke foto,s

onzeker meisje pfff mooi dat het goed is wat een streaa zal jij gehad hebnen zeg

brennied nog even en dan ook feest weer een dreumes erbij

morgen voor het laast psz en dan maandag mag ruben voor het echie hij heeft vandaag een kaart gekregen van zijn juf waarop staat dat hij uitgenodigt is om vanaf maandag te komen en dan bij groep 1/2 en alvast een fijne verjaardag nou hij vond het geweldig

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kom weer ff posten hoor, anders missen jullie me teveel ;)

AM: Wat een onwijs leuke verjaardagsfoto's van Kyl en dan moet zn echte feestje nog beginnen za en zo!

Brennied: Spannend, jou meisje morgen ook 1 jaar! Ben benieuwd naar je knallende feest foto's ;) Lekker veel spammen, vinden we leuk. Hoe gaat het met Milou dr uitslag?

Sem: Joepie de poepie, wat een geweldig nieuws van Lenhard dat alles er goed uitziet! :) :) Zoals de anderen al zeiden, dubbel feest zaterdag! Wanneer wordt hij nou weer verwacht voor een controle?

Fajah: Meid ik heb aan je gedacht hoor na je PB en geduimd dat alles goed kwam, gelukkig is dat ook t geval. Nu niet meer piekeren, wel in de gaten blijven houden hoor! Beter een keer teveel naar t zkh dan te weinig, gelukkig is nu alles goed!

Sap: Dank voor je lieve smsjes. Fijn dat alles bij jullie lekker zn gangetje gaat. Is Lieke nog lekker veel aan t spelen met dr nieuwe verjaardagsspeelgoed? Als je je zondag verveelt......je bent welkom hoor ;)

Sens: Arme Jaime, ook eenkennig aan t worden. Wel knap van je dat je zo weg bent gelopen met een huilende Jaime achterlatend. Heeft ze zich wel snel hersteld of heeft ze nog lang gehuild volgens de leidsters?

LIS: Arme Jesse, nogsteeds aan de antibiotica. t Schiet bij jou al op hoor je zwangerschap, je bent alweer bijna halverwege. Jeetje de bevalling komt alweer in zicht.........brrrrrr ;)

Mirandao: Ik hoop voor je dat je snel personeel vindt voor je opdrachtgevers, anders moet je zelf maar gaan schoonmaken ;)

Kel: Hippie Kel! Lachuh, moet je zo een afro pruik nemen voor dat feest! En van die peace kettingen....heel fout, wel grappig :) En dat allemaal op je verjaardag! Gaat Sabino ook mee feesten dan of is t alleen voor personeel? Knap dat Daynah zelf kan gaan zitten! Weer een mijlpaal.

Charissa: Hoest nu met Jayden? Weer helemaal beter?

Panda: Met jou en Bastian ook alles ok?

Weet verder ff niet meer hoor, teveel gelezen en geprobeerd zo veel mogelijk te onthouden!

Gisteren een nieuwe eethoek met 6 stoelen en een nieuwe salontafel gekocht. Erg mooi. Zo een robuste tafel in t bewerkte zwart met 6 zandkleurige stoelen erbij, salontafel ook van t zelfde als de eettafel. Levertijd 14 weken! Is toch niet meer normaal he!? Eind januari pas in huis! Hebben een tafel van 220cm gekocht, zodat we lekker een grote ruime eetruimte hebben strakkies. Heerlijk.........verheug me er nu al op.

Jill is al 3 dagen heel vervelend. Ze brult(lees schreeuwt/gilt) de hele dag en dat proberen we wel af te leren, want dat is echt heel irritant. Kan van enthousiasme zijn of aandachttrekkerij, maar ik heb geen zin in een gil-kind, dus loop de hele dag te waarschuwen. Hopelijk begrijpt ze de hint binnenkort. Verder loopt ze de hele dag achter vanalles. Stoelen, wandelwagen, loopwagen, randjes, kastjes........alles raakt ze aan, opent ze, pakt ze vast, bijt ze op etc etc. Volgens mij is nu de meest bewerkelijke periode hier aangebroken. Ook als ik ff wegloop dan begint er weer een krijspartij, broekhangen is favoriet en dan opgetild worden en vervolgens weer op de grond gezet willen worden..........pffffffff ben t op t moment echt ff goed zat hoor. Hoop dat deze periode snel over gaat. Ook in dr bed gaat mevrouw niet slapen, maar met slaapzak en al staan(al leg je dr vast, binnen 1 min, weer los) en dat duurt zo een uurtje tot ze omvalt van vermoeidheid en dr koppie weer stoot tegen t bedje wat weer krijsen oplevert........

Nou ja zo kan ik nog wel ff doorgaan. t Lijkt nu net of ik Jill niet meer lief vind, maar dat is natuurlijk wel zo al word ik op t moment echt moe van dr en zou ik haar t liefst nog ff in mn buik willen hebben( hihi en dat na 1 jaar)

Morgen komt mn vader eten voor Jill dr verjaardag, daarna gaat ie op reis naar Australie. Zaterdag gaan John en ik inkopen doen voor zondag en zondag feestje! :)

Was weer lang verhaal, tot gauw!

12. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    robine heeeel herkenbaar ik schreef dat ook vorige week en ze zit er nog in ik hoop dat het bij jou niet zo lang duurt het sloop je maar ja weet niet wat je eraan kan doen tenminste dat heb ik nu

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine: klinkt inderdaad als vermoeiend meid. Kan je gevoel best begrijpen hoor. Ik denk ook dat nu de meest bewerkelijke periode aan gaat breken. Jayna kruipt nog niet zo lang, maar haalt nu ook echt alles over hoop en wordt gewoon driftig als ik iets afpak. Jill loopt dan ook nog eens overal langs,en steeds staan in bed. Knap van je dat je er ook echt mee bezig bent om het schreeuwen af te leren. Hier proberen we nu ook Jayna 5 minuten maar even te laten huilen in de box, omdat ze niet steeds hoeft te krijsen als ze er meteen weer uit wil. Ze gaat nu soms uiteindelijk weer spelen en geeft het op......misschien toeval, al hoop ik dat ze er van gaat leren.
    Je hebt een meissie met veel pit, nu ff moeilijk maar straks ook weer erg leuk! Gaat met zo'n goede mama en papa helemaal goedkomen, weet het zeker! ;)

Succes met inkopen doen voor zondag! Wij krijgen dan ook nog een stel vrienden die za niet kunnen, wie weet hadden Jayna en ik anders wel ff langs komen wippen.....haha.... :)

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    HIEP HIEP HOERA VOOR MILOU ,een hele fijne dag.ook voor mama en papa.xxx

15. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    van harte milou en mama en papa ook

16. MILOU VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG EN EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG.

Kom later reageren ga me nu aankleden en daarna gelijk naar het cb.

lfs

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd Milou! Ook alweer 1 jaar. Fijne dag!

Hier nog zo'n vermoeiende driftkikker Robine. Zal de leeftijd wel zijn. Was 't gisteren even helemaal zat. Kan wel merken dat hij niet meer ziek is. :)

18. sappie

sappie Fanatiek lid

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA MILOU 1 JAAR !

VAN HARTE GEFELICITEERD ! EEN HELE FIJNE DAG !

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Milou papa en mama van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Een jaar hieperdepiep!!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Am succes met je sollicitatie vandaag.
    Kom later nog ff posten nu ff huis aan kant maken.

Deel Deze Pagina