November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoeraaaa! Milou 1 jaar! Gefeliciteerd meissie, ook je papa en mama! Fijne dag vandaag!

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kelly: succes op het CB, ben benieuwd naar de cijfertjes van je meissie en wat ze nu verder zeggen, want ik vind dat Daynah echt veel geleerd heeft de afgelopen tijd!

AM: succes met je sollicitatie vanmiddag. Ik zal voor je duimen!

Panda: Bastian dus een kindje met sterke eigen wil. Wat zijn zie kleintjes ook sterk he als ze boos zijn! Als Jayna even moet blijven zitten met aankleden en ik hou haar stevig was, dat wordt ze woendend en probeert zich los te wurmen, wat dan steeds bijna lukt. Ook echt een driftkikkertje dan!
    Fijn dat Bastian wel weer beter is!

Hier ook eentje die in huis bezig is.....Lenhard belde dat hij om 2 uur al thuis is, dus dat is wel lekker. Hij neemt meteen de taart mee, ben benieuwd! Zn moeder is hier ook om 2 uur, dus ik ga gauw verder!

Fijne dag allemaal!

3. Zo ben weer terug.

Daynah doet het uitstekend vinden ze, dus ze is weer helemaal goedgekeurd.
    Ze is nu 75cm en 8.520 gram.
    Prikjes gingen goed. Ik moest haar wel goed beet houden zeg, maar ze heeft denk ik 2 kikjes gegeven en toen was het over. Ze heeft dus niet echt gehuild. Grote meid dus. Ik had haar knuffeltje ook meegnomen als troost en dat hielp dus erg goed.

Verder ben ik nog geslaagd voor een pruik. Lang blond haar :) en nog een zonnebril in een vorm van een bloem....hahahahaha. Volgende week zien jullie het eind resultaat.

De meesten hebben een druk weekend voor de boeg met al die verjaardagen. Zondag gaan wij naar Jill, dus dat wordt vast en zeker gezellig, kan Daynah een beetje afkijken hoe ze moet doen op haar verjaardag.

AM: Suc6 met je soll. Of heb je hem al gehad ondertussen?

Sem: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel plz van het weekend enne veel foto's spammen hoor.
    Wat doe je allemaal in de uitdeelzakjes?

Robine: Pffff Robine lijkt me idd zwaar zeg. Zal echt wel weer overgaan deze tijd, laten we iig wel hopen voor jullie. Jill is echt een meisje met veel pit, net als d'r mama ;)
    Daynah heeft dat broekhangen ook wel erg hoor en dan wilt ze opgetild worden en dan vervolgens weer op de grond, zo irritant is dat zeg.
    Veel plz iig vanavond met je vader en ik zie jullie zondag.
    Ik vind het leuk dat je weer meeschrijft hoor, ging me al zorgen om je maken, anders had ik je vandaag wel gesmst.

Mirandao: Zo spannend zeg maandag naar de kleuterklas.

Ik ga een beetje opruimen. Daynah ligt op bed...het is al een tijdje stil, dus ze wel slapen nu. Even tijd voor mezelf.

Lfs Kelly

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Milou van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Maak er een mooie dag van!!

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: even een dikke knuf van mij!

Kelly: netjes allemaal dus op het CB! Hoop dat ze geen last gaat krijgen van de prikjes. Ennuh ben benieuwd naar je outfit ;)

Verder ff globaal gelezen hier, ben me psychisch aan het voorbereiden voor de solli ;) Als iemand nog tips heeft?

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    annemo:ik wens je heel veel succes straks,hoelaat moet je?
    heb geen tips voor je,blijf gewoon jezelf.
    ik duim voor je.dikke knuffel xxx

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:nog eventjes voor jou:
    ik ben blij dat bij lenhard alles weer ok was.gelukkig maar.

robine:ik ken dat gedrag van jill wel,yorben is de laatste tijd ook een beetje zo,huilen en krijsen en aandacht vragen.
    in bed ook rechtstaan met slaapzak met gevolg dat ie zn koppie stoot.
    wens je veel sterkte,maar het gaat over hoor meid.dikke knuffel.XXX

8. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Lieve Jayna en Kyllian nog gefeliciteerd met jullie eerste vejaardag!

Aan de foto's (waar ik best een beetje emo van werd) zag ik dat jullie het heel leuk hebben gehad. Die brief van de oma en opa van Jayna vond ik zo bijzonder. En die lieve Kyl op zijn mooie houten fietsje/karretje. En mooi de twee foto's dat hij ligt te slapen.

Beetje laat maar ben even uit de lucht geweest door het leren van mijn tentamen. Was nl erg veel een zwaar. Ik kan nu weer een beetje ontspannen, 22 november de uitslag.

Lieve Milou voor jou ook hieper de piep hoera!!! Een fijne dag toegewenst!
    Ik ben benieuwd naar de foto's!

Ik heb nog niet alles kunnen lezen het was weer zoveel. AM ik ben benieuwd naar je sollicitatie.

Lfs

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lieve Miloutje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een groot feest van!
    We wachten met spanning op je foto's!

Pffff gelukkig dat jullie ook zulke drukke beebs hebben, dan hou ik t maar ff op de leeftijd.....sprongetje ofzo?!? Maakte me al bijna zorgen om Jill, dacht die is niet goed wijs!

Kel: Dank voor je uitnodiging! We zijn van de partij de 24e! :) Tot zondag! Doe je je nieuwe pruik op? ;)

AM: Dank voor je knuffel! :)

Ben mn haar in de verf aan t zetten, maar t begint nu een beetje rood/roze te worden..........o o. Over 5 min mag t eruit. Ben benieuwd. Hoop niet dat t verkeerd is uitgevallen........

Kom zo nog ff terug!

Lfs

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kelly: mooie cijfertjes hoor voor Daynah! Fijn dat ze ook es positief zijn op het CB! En flinke meid geweest dus bij dr prikjes. Wanneer moet je nu weer? Ik ben errug benieuwd naar je look met pruik en bril....hahaha....we zullen het op je verjaardag zien :) Ik heb in de uitdeelzakjes het volgende: chocolade sigaretten, choco lollie, rozijntjes, mini ontbijtkoekje, ballon en klein doosjes met wasco krijtjes. Voor de meisjes een prinsessenzakje en voor de jongens van cars...bij de zeeman ;) Veel plezier bij Jill zondag trouwens!

Jacq: lekker dat het tentamen achter de rug is! Nu in spanning opde uitslag wachten!

Robine: o jeeeee.....hopen dat het goed komt met je haar! ;) Ben benieuwd naar het resultaat....spammen!

Nou ga mn meissie uit bed halen.....die ligt er nu anderhalf uur in, waarvan ze maar een half uurtje geslapen heeft. Vanmorgen ook maar een half uur, dus dat gaat lekker.... :( Eigenwijsje dat het is!

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zooooo t is goed gekomen gelukkig. Weer wat lichter gemaakt, nu is t weer een geheel in mn haar. Ging mn haar droogfohnen zojuist met de badkamer deur dicht en Jill dr deur dicht want die sliep, kom ik uit de badkamer ligt ze me toch een partij te brullen en snikken echt zielig, ws heeft ze t geluid van de fohn niet zo kunnen waarderen. Nu slaapt ze weer gelukkig.

Sem: Klinkt leuk die uitdeelzakjes voor de meisjes en jongens. Geef je die komend weekend mee aan de kinderen? Ik heb dat niet gedaan, mss nog wel een leuk idee.

Jacq: Hey je bent er ook weer! Lukt t een beetje met je praktijk? Ennuh hoest met Pippa verder?

Am: Succes bij de soll. Gewoon jezelf zijn dat is t beste. En denken nee heb je ja kun je krijgen!

Kel: Die cijfers voor Daynah zijn toch prima? Of vinden ze dr nogsteeds wel te licht? Ze krijgt zondag wel een groot stuk taart :) Hoef je ook pas weer in januari ergens terug te komen?

Weet ff niet meer, sorry

Milou kom op met je foto's!

Lfs

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kon trouwens nergens t verhaal van Lieselotje vinden, toen zag ik een condoleance bericht van de Mods en nu kan ik er helemaal niks meer van vinden!?! vaag hoor

13. m;nlkjl,/xzcsdfweyt45 bjml;lmd

Zo dit was Daynah. Zal het even vertalen hoor. Ze wenst iedereen een fijne 1ste verjaardag toe en diegene die al jarig zijn geweest nog gefeliciteerd.

Ze is wel een beetje hangerig, maar geen koorts ofzo. We zitten lekker aan de pepernoten van de bakker. Errrrrug lekker. Daynah smult er ook van.

Robine: Wat voor kleur is je haar nu dan? Gezellig dat jullie ook van de partij zijn de 24ste.
    Denk dat ze het bericht van Lieselotje helemaal weg hebben gehaald. Echt een vaag verhaal.

Jacq: Alles goed met je tentamens gegaan. Duurt lang zeg zo uitslag.

Ga weer naar me meisje die is nu aan het huilen dat ik haar geen aandacht geef.

lfs

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi hoi,

Allemaal kei bedankt voor jullie felicitaties!
    AM, bedankt voor jullie lieve kaartje. Semmi en Linda bedankt voor de leuke e-card. Echt allemaal heel leuk!

Milou heeft lekker genoten vandaag...en wij ook. Slingers vond ze leuk en ze is al flink verwend. Het was nog best druk vandaag. Mijn broer, ouders en zussen wouden toch ook echt op d'r echte verjaardag er zijn en mijn schoonouders die nog steeds aan het logeren zijn :)

Alvast een paar spamfoto's zometeen.

Sorry ik kan niet veel reageren, we gaan zo grieks eten.

Robine, fijn dat je weer meepost en dat het wat beter gaat! Hier ook eentje die veel aandacht vraagt. En gelukkig is Daynah weer goedgekeurd. Ik kom zondag of mss morgen uitgebreid reageren. Eerst groot feest vieren :)

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    kadootje uitpakken...let niet op mijn slaaphoofd :oops:

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

Milou in het huisje wat ze van mijn ouders heeft gekregen. Is echt super leuk....en er zitten zoveel dingetjes op. Echt super!

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    En er was uiteraard een kroon gemaakt

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi wat een leuke foto's brennied! En dat speelhuisje is superleuk. Hoop dat Jill er ook zoeen krijgt, ;) alhoewel wel een enorm ding in de woonkamer meteen. We willen meer foto's zien!

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hier weer een druk dagje gehad. Lekker boodschapjes gedaan met Jill in de AH, en de eerste jungle-book-pop is binnen( Balou de beer) kun je nu sparen bij AH!:) Daarna schoongemaakt , haren geverfd en toen stond mn vader ineens voor de deur om 15 uur ipv 17 uur. Irritant! Maar goed, hebben maar ff gewandeld naar de geitjes hier in t bos, want de hele tijd op een bank hangen met een man die niks tot nauwelijks wat zegt dat schiet ook niet op. hahaha. Daarna lekker nasi met sate en boontjes gekookt en nu de primeur..........Jill liep de hele woonkamer aan 1 handje mee :) :) Trotse mama!

De eerste afmelding voor zondag is binnen, nu komen er nog maar 46 volwassenen en 12 kindjes ipv 48 en 13. Jammer, maar ok t is niet anders. Hopelijk komt de rest nog wel gewoon( JA TOCH KEL!) Wie zich verveelt..........jullie zijn welkom hoor :)

Morgen taarten halen, ben benieuwd hoe ze zijn geworden, woonkamer verbouwen voor zondag, boodschapjes doen( hoeveel kratten bier , wijn, fris etc moet ik in hemelsnaam halen?!)slingers ophangen etc etc.

Kom starkkies nog wel ff kijken. Nu ff eten opwarmen voor John die zo thuis komt.

Later!

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Verjaardagslijstje

Jaime 23-10
    Lieke 25-10
    Jayna 30-10

Kyllian 1-11
    Milou 2-11
    Ruben 4-11
    Jill 6-11
    Yorben en Jelte en Kelly 9-11
    Jesse 11-11
    Jayden 13-11
    Pippa 18-11
    Bastian 19-11
    Romira 19-11
    Jordy 20-11
    Robine 23-11
    Daynah 26-11

De volgende is Ruben en dan Jill........ t schiet alweer op met de jarigen!

Deel Deze Pagina