November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ff korte reactie, druk met schoonmaak in huis.

Wat een leuke foto's van jarige Milou! Geinig huisje :D

Mn solli ging goed! Er waren 4 sollicitanten en ik ben samen met nog iemand door naar de volgende ronde :D Volgende week heb ik weer een gesprek. Wel jammer dat ik nou nog niet weet ik of ik het wel of niet wordt.

Robine jij krijgt pas een druk weekend zo te lezen ;) Helaas verveel ik me niet zondag, want dan hebben we hier zn 2e feestje ;)

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    bren:leuke verjaardag foto's van milou,ze is ook lekker verwend.
    en wat vond ze van haar taartje?

am:goed zo,je bent door das pas goed nieuws zeg :whistle:

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hallo dames,

Yep, daar ben ik weer. Ben ikzelf weer heel blij mee, hoop dat iedereen zich er nu een beetje ok bij voelt (er is wat over en weer gepraat) en anders weer even aan de bel trekken bij me ;)
    Weet niet wat ik er nog over zou kunnen zeggen, denk dat de meeste me wel begrijpen en dat we er verder ook niet meer teveel van moeten zeggen? ;) correct me if i'm wrong.

Alle jarigen nog gefeliciteerd, de eerste dreumessen zijn een feit. Ik heb prachtige foto's gezien van alle jarigen :D wat zien ze er allemaal gelukkig uit met al hun cadeau's. Genieten ze er nog allemaal van? Milou had een prachtige kroon op joh!

Annemonique: Fijn dat de solli zo goed is gegaan, ik heb voor je zitten duimen :D sorry trouwens, niet bij nagedacht dat er wel eens collega's van je op hyves konden zitten :oops: Alvast veel succes in de volgende ronde, hoe is je eigen gevoel erbij?

Robine: Ik las je verhaal over Jill en haar schreeuwen ed en dat je het er echt even mee hebt gehad. Zo herkenbaar :( Nu is Jordy er hier ook nog eens ziek bij, maar gisteren had ik dus echt zo'n dag van ok ik ga je nu buiten zetten en je bekijkt t je maar ff een paar uur :rolleyes: Natuurlijk niet gedaan hoor haha, maar had het er ook helemaal mee gehad.
    Weet iemand trouwens wanneer het weer sprongentijd is, want zo te horen hebben er meerdere dit probleem?
    Wat goed van Jill om aan 1 handje de hele kamer door te lopen, tja dat krijg je als je bijna een jaar bent he :) En je haar niet roze geworden, scheelt ook weer, al was dat ook wel leuk geweest :)

Ik had het verhaal van Liselotje nog niet gelezen, maar na het verhaal benthe geloof ik ook zo snel niet meer zo'n verhalen. Zielig dat er zo mee gespot wordt!

Afgelopen woensdag ben ik met Jordy bij het cb geweest. Manneke weegt nu 8620gr en is 69,5cm "lang" echt een doppie dus haha.
    Ook is hij sinds gisteren weer aan de puf wat hij gelukkig niet vervelend vindt, hij vindt het wel komisch zo'n lange pijp volgens mij :( raar kind heb ik ;)

Verder weet ik het even niet meer en ga nu ook lekker naar bed.
    Tot gauw weer.

Liefs Angela.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sprongentijd is 13 maanden. Ik kreeg toevallig vandaag een mail daarover.... Jaime is ook niet gezellig ineens. Wil niks, en dan weer wel. Als ik dr op de grond zet gaat ze brullen, oppakken even stil maar dan weer brullen etc. hopeloos :( .

wij gaan slapen nu. Vanochtend kwam ze ineens erg vroeg terwijl ze normaal tot half tien slaapt..tot morgen meiden.

En iedereen ok, of was ik de enige die zich er niet ok bij voelde?

Rot dat Jordy ook aan een puffer zit. Zou het ff aankijken. Ik vond het weinig effect hebben.

lfs

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Geplaatst: Za Nov 03, 2007 11:46 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

wij vertrekken zo om naar kortrijk te gaan.daar is een overdekt winkelcentrum.
    en vanavond met mn ventje uit eten.lekker dagje alleen dus zonder kids.
    hier volgende week zaterdag kinderfeestje :)

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sprongentijd? Nou dan is het hier rond de 12 maanden ;) Gisteravond ineens weer wakker en 2 volle flessen gedronken! Vanmorgen was ie nog bekaf, maar wel uit bed willen. Ff gerekt tot 10.45 voordat ie weer naar bed ging, want dan issie hopelijk om 1 uur wel uitgeslapen als het bezoek komt. Ook precies wat Jaime doet: continu opgetild willen worden.

Liep trouwens niet zoals gepland vanmorgen. Djurre wilde de taarten op gaan halen en toen bleek zn autoraam ingeslagen te zijn (tomtom weg). Btje dom van hm om die in de auto te laten liggen maargoed.
    Nu is ie dus nog bij carglass en hoop wel dat hij met taarten terug komt!

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sjee AM dat is vet balen van zn auto en tomtom. Erge is die rompslomp er omheen.
    Sprongentijd kan eerder beginnen heh, met 13 maanden hebben ze m doorgaans.
    Hier echt onuitstaanbaar. Ze huilt om alles, de meest kleine dingen van niks en ze gaat krijsen. Ik hoorde van een collega van wie zijn dochter in augustus 2006 is geboren dat dat meiske (heet ook Jaime) zo'n last had van kiezen doorkomen. Maar ja dat kiezen doorkomen zeg ik nu ook al weer maanden. Al heeft ze ook al maanden die ransluiers... :(

Fajah veel plezier dit weekend!

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
    Milou, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!

Sorry dat ik een dag te laat ben. Gister was Wes thuis aan het werk, dus kon ik niet achter de computer. Ja, beneden achter de laptop, maar toen ik die net had opgestart, werd Jesse wakker...

Heeft Milou 't leuk gehad? We willen nog wat foto's zien hoor.
    :oops: ja, ik ging ook weer es foto's plaatsen, moeten we ze eerst weer es maken...

Robine: fijn dat jij er ook weer bent. Kan me voorstellen dat je het niet vindt om als zo'n politie-agentje in huis te lopen. Dat heb ik soms ook bij Jesse als ie weer bovenop de geluidsbox staat...

AM: He bah, taarten halen en dan Tomtom gejat. Bij mijn collega van de week ook, in Arnhem. Fijn dat je sollie gister goed ging joh! Nu nog een gesprek. Das wel jammer, maar goed. 50% kans nu he?

Fajah: Wat fijn dat de uitslag goed was. Twee maanden is wel lang om daarmee rond te lopen hoor! Je mag hier natuurlijk ook je ei kwijt over dat soort zaken he!

Angela: kleine manneke hoor, die Jordy. Maar hij wordt vanzelf ook wel groot. En weer aan de puf, das minder. Hoe is het nu met Giovanna?

Oh, ik moet Jesse even van onder de douche halen.
    Die heeft heerlijk geslapen vannacht, tot bijna 7 uur. Daarna om half 9 weer in bed gelegd (konden papa en mama ook nog even slapen), werd ie om 11 uur weer wakker! Gistermiddag heeft ie ook al 3 uur geslapen!

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Volgens mij gaan ze gewoon regelrecht van de ene sprong in de andere.

Balen Annemonique. Wel goed van je sollicitatie! Spannend!

LIS: heerlijk dat Jesse zoveel slaapt. Hij is ook meestal zo vroeg wakker toch? Vermoeiend is dat.

Sensee: kan best toch de kiezen zijn hoor. Duurt natuurlijk best lang voordat die er echt door zijn. Geeft denk ik heel veel druk op de kaak.

Veel plezier Fajah!

Robine: goed idee, dat lijstje. Maar Bastian is de 21e jarig. Goed van Jill, aan een handje lopen.

Verjaardagslijstje

Jaime 23-10
    Lieke 25-10
    Jayna 30-10

Kyllian 1-11
    Milou 2-11
    Ruben 4-11
    Jill 6-11
    Yorben en Jelte en Kelly 9-11
    Jesse 11-11
    Jayden 13-11

Pippa 18-11
    Romira 19-11

Jordy 20-11
    Bastian 21-11

Robine 23-11
    Daynah 26-11

Brennie: wat is Milou lekker verwend.

Verder weet ik niet meer. :oops:

Bastian zegt sinds vanmorgen mamamama. Tegen alles. Maar als hij mij ziet zegt ie het iets harder. Zal toch iets van bewust 'mama' aan ziten komen, denk ik. En hij heeft net drie losse stapjes gezet, uit zichzelf.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Weer eens alle tekst kwijt als ik bijna klaar ben :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:. Volgens mij druk ik te snel op allerlei knoppen. Nou ja, nwe poging.

Panda; hoeraaa voor Bastian, 3 stapjes uit zichzelf gezet en ook nog eens mama zeggen, echt supergoed hoor ! Mama natuurlijk helemaal trots :D .

LIS; Wat heerlijk dat Jesse lekker heeft doorgeslapen en dan ook nog eens daarna 2,5 uur slapen. Heerlijk, hebben papa en mama idd mooi van mee kunnen profiteren ;) .

Sens; Jaime dus onuitstaanbaar. Ben benieuwd naar de 13 maand en de sprong. Ik volg die sprongen eigenlijk niet zo.

Annemo; meid, wat goed van je sollicitatie. Wel jammer dat je het niet gelijk hebt gehoord maar toch een ronde verder en 50% kans. Ik zal voor je duimen! Jullie ook alvast een heeeeeeel fijn feestgweekend !
    Wat balen trouwens van die tom tom, irritant dat er nog altijd zulke idioten bestaan die denken dat ze de spullen van een ander moeten jatten, bah, kan ik me boos over maken :evil: .

Fajah; wat een verhaal van die knobbel die je voelde in je borst. Kan me voorstellen dat je je ontzettend onzeker en verdrietig hebt gevoeld. Gelukkig was alles goed, wat een opluchting. Enne...daarvoor zijn we hier ook he! Je mag altijd je hart luchten. ;) .

Angela; hihi, daar is ze weer...en nu dan ook maar blijven he ;) . Fijn dat Jordy weer is goedgekeurd. Inderdaad een klein mannetje, maar kleine mannetjes worden ook wel groot ;) .
    Hoe gaat het met Giovanna?

Robine; fijn dat je er weer bent ! Jullie zullen wel druk zijn vandaag met taarten halen, huis "verjaardagproof" maken en slingers ophangen. Wat zal kleine Jill morgen verrast zijn als ze al het moois ziet. Alvast heeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier !

Kelly; ff uit mn hoofd maar ik las geloof ik dat Daynah nu helemaal zelfstandig kan gaan zitten? Hoeraaaaa voor Daynah, ze gaat nu in een keer heel snel vooruit he?

Semmi; Jullie ook heeeeeeel veeeeeeeel plezier vandaag. Jullie hebben dubbel feest dus deze dag kan niet meer stuk.

Brennied; Wat zag ik weer leuke foto's van de verjaardag van Milou voorbij komen. Ze heeft zichtbaar genoten he, zo leuk. En wat een leuk kado van je ouders ! Zou Lieke ook super vinden denk ik.

Verder weet ik het ff niet meer..

Gisteren ben ik met een vriendin wezen stappen en eerst lekker tapas gegeten. Was erg gezellig maar natuurlijk had Lieke besloten om vanochtend maar eens vroeg wakker te worden, om 06.45. Gelukkig was Rick zo lief om eruit te gaan en voor haar te zorgen. Om 08.15 wilde ze wel weer slapen tot 10.15 dus kon papa ook nog weer ff lekker bij mama komen liggen ;) .

Oh ja, Lieke heeft tot nu toe geen last van "de sprong" zoals jullie beschrijven. Nu maar hopen dat deze bij Lieke ook niet gaat komen. En ook hier gaat aan 1 handje lopen steeds beter. Maar lopen is echt nog niet haar favoriete bezigheid.

Het nieuwe fietsje met duwstang is het helemaal. Ik heb hem in de hal gezet zodat ze hem niet telkens ziet, maar ze kruipt naar de deur, of pakt mijn hand zodat ik mee moet naar de hal en dan maar wijzen naar de fiets. Dus zo crossen we regelmatig door het huis, haha. En natuurlijk mag ze mee op de fiets als we Lola gaan uitlaten ;) . Echt een superkado dus.

Ik kom later nog weer ff kijken,

Liefs Sap

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, Jesse slaapt alweer een half uur.

Grappig toch he. Lieke stond ook zo snel en dan ineens vindt ze niets meer aan het lopen. Bij Jesse ook wel beetje zo hoor. Het kruipen gaat gewoon een stuk sneller, dus dat doet hij liever. Soms doet hij wel stapjes alleen, en blijven oefenen met lopen, ook aan 1 handje door de kamer, maar dan ploft ie zich op een gegeven moment maar weer op de grond.

Een hoop mensen aan het voorbereiden voor een verjaardag he. Wij zullen volgende week wel druk bezig zijn. Ik ga zelf ook nog maar een taart bakken. Gossie Robine, zoveel mensen! Dat zou bij ons echt niet passen hoor!

Sap: lief dat Rick er vanochtend uitging. Was het lekker de tapas gister?

Wij gaan vanmiddag naar verjaardag van de zoon van een oud-collega (inmiddels vriendin). Hij wordt 16, gut, wat moet je voor zo'n jongen kopen? Daarna ook eten daar. Haar man is Indisch, dus er wordt altijd voor eten gezorgd. Wij hebben het dus weer makkelijk vandaag!

O ja, Sense. Als je een plaatje wil mailen van Bumba... GRAAG!

Hoe laat was het ook alweer zwemmen in Houten? Ik moet vrijdag om 9.30 uur bij de vk zijn, maar kan daarna wel doorrijden naar Houten hoor. Zo'n bezoekje is toch nooit lang he.
    Ik zie dan trouwens de vk die er met de bevalling was. Had haar nooit bij controles gehad, maar ik zou er zo voor tekenen om haar weer te hebben hoor.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo daar zijn we weer. Net ff de taarten opgehaald (zijn erg leuk geworden)in de stad en de helft vd boodschappen gehaald. Straks als Jill wakker is halen we de laatste dingen als bier, fris en kazen en worst etc. Dan is alles wel in huis voor morgen denk ik.

Vanavond slingers ophangen en t huis verjaardagsproof maken.....leuk! :) Zin in.

Fajah: Onwijs bedankt voor je mooie kaart en cadeautje voor Jill! Echt superlief van je! Jill vindt t boekje prachtig! Nogmaals bedankt!

Panda: Goed zo dat je de datum van Bastian ff hebt aangepast! En 3 stapjes los, wat goed!

LIS: Zo dus jij kan Jesse ook af en toe achter t behang plakken als ie bvb op de geluidsboxen staat ! Zal wel een fase zijn he!? Hahaha, zie em al staan bovenop! veel plezier op t feestje vanmiddag ennuh volgens mij maak je een 16 jarige t meest blij met een envelop met geld erin.

Sap; Je avondje gisteren klinkt gezellig, jammer dat Lieke zo vroeg kwam, maar lief dat Rick voor dr heeft gezorgd. Hihi en Lieke steeds op dr fietsje mee met Lola uitlaten, lachuh! Jill heeft afgelopen week ook een testritje gemaakt en vond t geweldig :)

Angel: Welkom terug again :) Wat heeft je doen besluiten om weer wel mee te komen schrijven!? Gezellig hoor!

AM: Jeetje wat balen zeg van je TomTom......irritant dat mensen t durven om met hun poten aan andermans spullen te zitten, echt zo kwaad kan ik daarom worden! Grrrr Nu wel lekker feest vieren dan maar! Veel plezier t weekend.

Sem: Groot feest aan de gang?! Kom op met die foto's he! :) Jayna zal wel lekker verwend worden.

Brennied: is Milou lekker aan t spelen met dr nieuwe speelgoed vandaag!? Leuk hoor, ze zal t vast allemaal prachtig vinden!

Sens: Goed om te lezen dat Jaime ook stront vervelend is al is t voor papa en mama minder leuk natuurlijK! Een vervroegde dreumessprong houden we t maar op!

Ga ff wat nuttigs doen hier in huis, beetje de boel ordenen en feestklaar maken.

Tot later!

Lfs

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Angel: hoe is t trouwens met Giovanna?

14. hoi hoi,

Nou Daynah heeft best wel last gehad van de prikken. Uiteindelijk toch koorts gehad en ze is nu nog jengelig. Ik word er een beetje gek van :oops: . Sabino is nu even naar zijn moeder en heeft Daynah even meegenomen, dus heb ik even me handen vrij. Ben blij als het is uitgewerkt. Bij de andere prikken had ze volgens mij echt niet zoveel last ervan.

Ze heeft gisteren na haar prikjes nog een boterham gegeten om een uur of 12.00 en daarna dus helemaal niks meer heh tot vanmorgen, wel vroeg om 6.30 uur al. Ze had gisteren wel veel gedronken, dus dat is wel goed. Vandaag gaat het wel wat beter met het eten maar nog niet helemaal. Tot nu toe heeft ze een boterham op en een fles melk vanmorgen......ja ja melk! Raar kind heh. O ja en een halve liga.
    Krijgt ze morgen van Jill vast een lekker stukje taart ;)

Brennied: Wat een leuk kado zeg heeft Milou gehad. Maak me nu al zorgen waar ik alles moet laten dadelijk. Verder nog een leuke dag gehad. Was de Griek lekker.

Robin: TUURLIJK ZEG IK NIET AF...GEKKIE! Scheelt je weer ruimte toch nu er iemand heeft afgezegd. Druk bezig met de voorbereidingen dus. Ik denk dat ik morgen om een uur of 13.00 van huis gaat, nadat Daynah haar bammetje op heeft, kan ze nog even slapen in de auto. Heb er zin in om jullie morgen weer te zien.

LIS: Ik zou lekker een cdbon ofzo geven of geld. Vinden ze altijd wel leuk op die leeftijd. Jummie lekker Indisch, mag ik niet met jullie mee ofzo :D
    Veel plz iig.

Sap: Aaaah gezellige avondje gehad dus en tapas is altijd wel lekker toch. Wel jammer dat Lieke zo vroeg kwam, zal je net zien heh.
    Wat leuk dat het fietsje zo goed valt. Ik heb hem ook gevraagd aan me schoonmoeder, dus Daynah krijgt hem ook. Ben wel benieuwd wat ze ervan vindt.

Panda: Bastian zegt ook al mama. Leuk hoor. En ook al 3 stapjes los. Wat goed. Hoe gaat het slapen nu?

AM: jeetje wat zonde zeg van die Tomtom, maar ja wat je zegt eigen schuld dikke bult. Niet echt handig om het in je auto te laten liggen.
    Was ie nog wel op tijd met de taarten?

Fajah: Geniet lekker van jullie vrije dag saampjes.

Sensee: Zo slaapt Jaime altijd zo lang dan? Poeh ben jaloers hoor.

Angel: Leuk dat je weer komt meeschrijven. Zoals je al weet ik had er geen probleem bij.
    Wat is Jordy een klein ukkie pukkie zeg. Hadden die meiden dat ook.
    Wel weer vervelend dat hij aan een puf zit, maar als hij er baat mee heeft?

Verder heb ik niks bijzonders te melden volgens mij. Vanavond niks bijzonders. Sabino gaat naar een feestje met vrienden, dus mama blijft lekker thuis voor de buis.

O ja we hebben gisteren 2 taarten besteld bij bakkerij Specker in het Alexandrium. Eentje met Bumba en de andere met Disney. Ze komen het zelfs thuis bezorgen. Kost 2,50 extra. Geen geld dus en wel zo makkelijk.

Ga even een wasje draaien en een kadootje inpakken.

Tot laterrrrrr.

Lfs kelly

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lydia heb twee bumbaplaatjes naar je gemaild.

Kel vervelend dat ze zoveel last had van die prikken joh. Fijn dat je dan nu even je handen vrij hebt. Maar zo weinig eten..pfff dat is echt niet veel.Hopelijk gaat het snel beter.

Robine veel plezier vanavond.

LIS Jesse ook weer aan de kruip. En hij deed het al zo snel..nu nog sneller?
    Ik heb vrijdag met een vriendin afgesproken. Ga haar beebje nog een keer bewonderen :) .

Sap irritant heh alles kwijt. Was je verbinding er weer uitgegaan? Hmmm lekker tapas! Fijn dat Lieke haar fiets zo tof vindt.

Panda wat knap van Bastian!1 Joooohoeeeee.

Hier is lopen ook niet meer favoriet. Tenminste langs de bank gaat ze als een razende maar het aan een hand wil ze niet meer. Ze was vorige keer gevallen en sindsdien gaat ze al krijzen als ik een hand probeer los te laten.

groetjes sens

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hallo allemaal,

Even tussen het koken door.

Sense: Krijg jij nog steeds de sprongenwekker? Heb dat de ene keer wel en de andere keer weer niet. 13 Maanden dus ongeveer :( hopelijk slaat hij die sprong dan over ;)
    Ik roep al sinds Jordy 3 maanden is dat het van de tanden komt, maar woensdag op het cb zei de verpleegkundige het ook (ook al mocht ze dat eigenlijk niet hardop zeggen).
    Sterkte nogmaals betreffende het kindje van je collega, vreselijk en zo zenuwslopend lijkt me :( Hopelijk komt alles uiteindelijk toch nog goed en houdt het kleintje er niets aan over.
    Tnx trouwens nog, je weet wel waarom ;)

Fajah: Have fun meid, hopelijk hebben jullie echt kunnen genieten saampjes. Zaterdag dus kinderfeestje bij jullie, lekker druk :D

Annemonique: Sow hey, Kyllian heeft honger nu die een jaar is, die wil volgens mij dus heel snel door naar zijn volgende verjaardag door veel te drinken :)
    Ok niet leuk dat er in de auto is ingebroken :( balen van de tomtom, maar gelukkig hebben jullie de taarten nog ;) Is hij er overigens nog mee thuis gekomen?

Lydia: Inderdaad een kleine uk he haha, maar hij zal vast ook ooit wel eens een scheut krijgen denk ik (hoop ik haha)
    Met Gio gaat het redelijk, ze hebben haar nu al een paar keer mogen vasthouden, maar dit gaat natuurlijk niet altijd omdat het voor haar niet prettig is omdat ze die 2 grote slangen uit haar lijfje heeft lopen. Eergisteren hebben ze weer een echo van haar hartje gemaakt en er was wel een kleine vooruitgang te zien, maar ze mogen nog niet te vroeg juichen aangezien dat net zo snel weer achteruit kan gaan. Mocht het goed blijven gaan zal het nog zo'n 6 maanden duren voor ze zover zal zijn dat er gedacht kan worden om naar huis te gaan, gaat het alsnog achteruit dan zal het nog veel langer gaan duren omdat ze dan toch een harttransplantatie moet krijgen. Afwachten dus, meer kan er niet worden gedaan :(
    Lekker zeg dat Jesse zoveel heeft geslapen, en papa en mama dus ook ;) heerlijk ff bijkomen.

Panda: Super joh dat Bastian nu mamamama zegt en 3 losse stapjes :confused: die wil veel te snel joh. Hoe is het met slapen gegaan?

Sappie: Ja daar ben ik weer haha, hopelijk idd nu ook om te blijven ;) Ja jordy is echt minnie, gewoon erg joh, als ik t zo zie zijn de meeste toch wel minimaal een dikke 5 centimeter groter, vaak nog wel meer, achja hij wordt ook wel groot, zo klein als nu zal hij niet blijven. Update van Gio heb ik al even bij Lydia geschreven ;)
    Leuke combinatie, stappen en dan vroeg wakker :( gelukkig heeft Rick voor Lieke gezorgd. Ben je beetje bijgekomen?
    Geen foto's van op de fiets en Lieke? Leuk he hoe ze zo intens kunnen genieten van een bepaald speelgoed.

Robine: Ben benieuwd hoe Jill het morgen zal vinden. Spannend is het he? Laten we het er maar op houden dat ik weer terug ben en hopelijk nu gewoon blijf ;)
    Zie update bij Lydia over update van Gio :thumup:

Kelly: Arme Daynah, zo'n last van de prikjes :( Tegen mij zei ze dat hij er pas 8 tot 14 dagen last van zou kunnen krijgen, maar geloof er nu niet meer in eigenlijk. Volgens mij hebben ze er allemaal best last van meteen. Dames waren toch wel een stukje groter in deze leeftijd, 1 was er 71 en de ander 74 :( nouja, Jordy is dan wel weer koploper betreffende het gewicht haha. Dames waren maar net over de 8kg heen :)
    Met de puf merk ik zeker verschil gelukkig, denk dit weekend nog en dan kunnen we weer stoppen :D Makkelijk zeg dat ze de taart thuis bezorgen, ik moet ook nog gaan om te bestellen bij schoonbroer, ook altijd handig ;)

Ik ga snel het eten afmaken en dan zal Albert ook wel zo hier zijn. Om 20 uur moet ik weer beginnen met werken tot 23 uur en dan morgen naar schoonmoeders die jarig is :rolleyes: 's Avonds komt mijn zus op visite dus weer volle dag.
    Tot snel.

Liefs Angela.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: jaahh wat leuk Bastian die mama zegt! Hier sinds deze week ook af en toe mama. Alhoewel ik even daarna weer begin te twijfelen. het is wel telkens als hij getroost wil worden dat ie het zegt, dus zal toch wel een echte mama zijn dan hehe. Ook al aan het stappen, wat gaat ie snel!

Sappie: heerlijk stapavondje gehad dus! Ik kan niet wachten tot we hier ook zo'n fietsje hebben ;) Als je dr duwt blijven de trappers dan stil staan?

LIS: en wat heb je uiteindelijk voor de jarige gekocht? Ik begrijp dat het zwemmen volgende week niet door gaat? Ik heb heel misschien ook die sollicitatie, is donderdag of vrijdag (krijg de uitnodiging nog).

Robine: alvast heel veel plezier morgen, zal een drukke boel worden :D Jill zal vast gaan genieten ;)

Kelly: agos Daynah toch nog last gekregen van die vervelende prikjes :( Kyl heeft daarna ook koorts gehad (en die rode vlekjes dus).

Sens: Jaime dus ook niet (meer) aan 1 hand lopen. Kyl vind dat echt eng en probeert dan snel iets vast te grijpen. Als ik hm optil om een stukje te lopen trekt ie meestal zn knietjes gelijk op. Hij wil veel liever kruipen.

Angel: jaja de taarten zijn nog gearriveerd ;) Gelukkig werken de pufjes bij Jordy! Werkse vanavond! Ben ff kwijt wat je ookal weer voor werk deed? Herinner me alleen nog die bonbons :p

Zo wij hebben hier een hele gezellige dag gehad, Kyllian heeft echt werer genoten! Hij had van 10.45-12.45 geslapen en heeft het tot 5 uur uitgehouden! Alleen nu ligt ie dus op bed en wordt steeds wakker, veel indrukken gehad denk ik.
    Ik ga ff de foto's eraf halen en misschien nog een paar spammen :)

18. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    zo de ballonnen hangen en de slingers dus het kan morgen voor ruben beginnen

met gio gaat het iets beter ze hebben haar even vast mogen houden de operatie is goed gegaan en ze mocht wakker worden
    dat is wat ik op hyves heb gekregen

ik reageer morgen als de visite weg is er komen er paar morgen die kunnen de 10de niet en mijnouders komen ook maar ook de 10de dus ruben wordt morgen al verwent

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Miranda: heel veel plezier morgen!

Nou hier weer ff een spam (sorry ;))

Kyllian's taart:

20. Annemonique