Jayna ookal zo'n leuk feestje gehad! Leuke foto's hoor en hele mooie taarten! Is dat ook een Hema taart? Wat kunnen ze verschillend zijn dan Jayna heeft dus veel Bumba dingen gekregen En waren te'patatjes lekker Jayna? Kyllian kon niet meer wachten op de patatjes, die was echt doodop. Heeft dus maar zn groentehap gekregen en is naar bed gegaan
hele leuke foto's van kyllian en jayna,en erg mooie kadootjes hebben ze gekregen. krijg nu ook erg zin in het feestje. heb niet kunnen uitslapen ,want jelte was al om 7u15 wakker,maarja vandaag lekker rustig aan doen,mss nog even naar de speeltuin ofzo en verder geen verplichtingen gelukkig. ik wens jill en ruben (en de mama's en papa's natuurlijk) een leuk feestje vandaag (of waren er nog meer die vandaag een feestje houden?)have fun!
Goedemorgen allemaal, RUBEN GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG Sem: Wat een hoop kadootjes zeg heeft Jayna gehad en erg leuk die taart met die foto en de Bumba taart. Ze heeft heerlijk genoten zo te zien. Leuke kleding ook heeft ze aan. AM: Kyllian ook super verwend en een leuke taart ook. Had je daar nou meerdere van besteld, van dezelfde? Ook veel kadootjes. Ik vind het wel leuk dat houten speelgoed. Hij heeft heerlijk genoten ook zie ik. Fajah: Leuk een nieuwe jas en laarzen. Ik zou ook wel een nieuwe jas moeten hebben, maar weet dus nog niet precies wat ik wil. Ook erg lekker wat je heb gegeten. Krijg gelijk honger en dat om 10.00 uur in de ochtend Ik ga me aankleden. Vanmiddag gaan we naar Jill d'r feestje toe. Zij zal ook wel lekker verwend worden en we gaan heerlijk van de taart proeven. Even geen Sonja dus Tot laterrrrrr. lfs
Ruben van harte gefeliciteerd!!! Kelly heel veel plezier op Jill's feestje! Geef dr maar een dikke verjaardagsknuffel van ons We hebben maar 1 Kyllian taart hoor Voor vandaag hebben we een Jip en Janneke taart genomen en er zijn nog 3 halve taartjes over. Hebben uiteindelijk vast niets of niet veel over dus toch nog goed gegokt hehe. Wanneer viert of vierde Milou dr verjaardag ookal weer?
kel:veel plezier op jill haar feestje. am:goed gegokt met de taart.ik heb 2 taarten met 14 stukken besteld,zal wel genoeg zijn denk ik.
Hiep hiep hoera voor Ruben!!! Sem: Wat een leuke foto's en wij hebben dezelfde taart met die foto , met ook zo een rand eromheen. Hahaha, toevallig he!? Zal ze straks ff op de foto zetten! Ze is lekker verwend zeg en veel Bumba dingen zie ik! Leuk hoor! Veel plzeier vanmiddag nog met alle feestjes en verjaardagen! Wij gaan er nu ook klaar voor zitten, Jill heeft dr nieuwe bedrukte shirt aan t staat super stoer. Foto's volgen vanavond wel ergens! Liefs xx
Ruben hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag! En Jill veel plezier op je feestje vanmiddag!!!
Oja ben ik een slechte moeder omdat ik vandaag eenmalig haarlak in Jill dr staartjes heb gespoten? Nee toch? Anders ziet ze er na een aantal schootbezoekjes niet meer uit qua kapsel, dus nu staat t een beetje stijf van de haarlak. Hahahah. Nou doegie!
Hahahaha die Jill.....stijve haartjes van de haarlak. Ben je geen slechte mama toch.....vanavond weer haren wassen ( als Jill daar nog puf voor heeft ) en schone haartjes heeft ze weer! Toevallig dat we met die fototaart dezelfde rand hebben gekozen.....haha....erg mooi issie he! Ben ook benieuwd naar Jill dr taart en mooie shirt!
Allereerst Jill heel veel plezier vandaag! En Ruben proficiat met je verjaardag! Semmi en AM: wat een leuke foto's ook van jullie kinders en ook flink verwend zo te zien! Leuk he zo'n dag? Maar wel zwaar vermoeiend..pff..was bekaf gisteren. Milou heeft het ook super goed gedaan gister en heeft nog lekker 2 keer geslapen, 's ochtends en 's middags. Na een tijdje had ze ook echt door dat ze cadeautjes kreeg en zo gauw iemand haar wou helpen werd ze boos het is toch van mij? Maar goed...heb wederom niet veel tijd vandaag...nog steeds bezoek. En zometeen ff naar de stad voor Milou schoentjes halen. Ik beloof morgen uitgebreid te reageren, dan heb ik lekker vakantie! Angela: fijn dat je er weer bent! En gelukkig hebben ze Gio ff mogen vasthouden...wat erg is dat toch voor hun Nu even wat spamfoto's: De taart:
Ruben, gefeliciteerd! En papa en mama ook natuurlijk. Zozo, Milou en Jayna goed verwend. En Kyl ook. Ben benieuwd naar de cadeau's van Jill. Met zoveel visite zal Jill zich binnenkort niet meer vervelen Bedankt voor je Bumba plaatjes Sens. Ga zo gelijk bestellen hoor. Fijn dat Channie en haar vriend Giovanna soms vast kunnen houden. Wat een lang traject hebben ze in het vooruitzicht. Voornaamste is dat het nu een stijgende lijn zal zijn. Zo, het is effe snel nu. Maar we gaan zometeen eens naar de kinderboerderij. Jesse is gek op dieren, en we zijn eigenlijk nog nooit naar de kinderboerderij geweest. Zijn we dan slechte ouders? Robine: joh, wat sem (geloof ik) zei... vanavond haren wassen en de lak is er weer uit hoor! Veel plezier met de feestjes vandaag. Wij zijn volgende week aan de beurt! Ik ben de laatste dagen ook zo aan vorig jaar aan het denken! Liefs LIS
Gefeliciteerd Ruben! LIS: ben ook nog maar 1x bij de kinderboerderij geweest hoor. En toen sliep hij in de kinderwaggen. Veel plezier! Robine ook veel plezier! Idd gewoon lekker haartjes wassen vanavond. Brennie: goede opbrengst. Dus Milou begreep al echt dat ze cadeautjes kreeg? Knap hoor! Kelly, veel plezier bij Jill. Alvast een voorproefje voor de verjaardag van Daynah. Ik heb me nog helemaal niet in taarten verdiept. Mijn moeder zou een taart bakken maar die komt die dag net terug van vakantie dus dat kan niet. Toch maar een taart kopen dan want ik heb zelf geen oven. Uitnodigingen probeer ik wel vandaag de deur uit te doen. Ohjee, Bastian is weer op de stoel geklommen.
Heeej meiden, Nou dan maar ff wat krote reacties, want over een half uurtje de laatste visite voor Jayna dr verjaardag nog. Vrienden van ons konden gister niet, dus dan nu nog maar ff... Angela: Jordy is inderdaad een klein manneke....haha....ach...op een gegeven moment schiet ie vanzelf boven iedereen uit hoor! Fajah: lekker met je manneje uit eten geweest, gezellig hoor! Voor jullie schiet het nu ook op....bijna dubbel feest! Wat zullen jullie een huis vol kadootjes hebben zeg! Kelly: veel plezier straks bij Jill! Geef dr een dikke verjaardagsknuf van ons! Daynah zal vast smullen van de taart. Voelt ze zich alweer wat beter? Handig trouwens dat de taarten thuis bezorgd worden, ideaal toch! Panda: wat goed zeg, Bastian 3 losse stapjes zelf! En taart bestellen is inderdaad wel zo makkelijk. Heb je al een idee wat voor taart je wil? AM: heerlijk joh, die foto's van Kyl, helemaal uitgeblust! Jullie vandaag dus ook nog wat visite. Veel plezier he! En die foto taart was idd van de hema, wij hadden net als die van Milou met een kader. Lekker was ie he! Balen van die tom tom trouwens! Brennie: Milou is ook echt verwend zeg! Fijn dat jullie zo'n fijne dag gehad hebben! Echt leuke kadootjes zie ik allemaal! En een heel blij meisje zo te zien! Sappie: lekker avondje op stap geweest dus. Heerlijk joh dat Lieke dan nog weer ff terug in bed wou. Lieke dus nog geen tekenen van een sprong, mooi houden zo! Sensee: Jaime dus wel ff in een sprongetje, hoe gaat het slapen en eten verder met dr? Ga je aankomende week nog met Am en Lis zwemmen? LIS: veel plezier op de kinderboerderij! Jayna vindt het ook zo leuk, dieren, maar wij zijn samen ook nog nooit geweest. Jayna is met dr vriendinnetje Daynah een keer geweest.....maar daarna blijft het er maar bij. Maar we zijn geen slechte mama's toch? Charissa: Jayden dus al mooie kleertjes voor zn verjaardag, zal m vast mooi staan! Miranda: hoe vond Ruben de mooie slingers en balonnen? En jeetje zeg, ik lees het over Giovanna, minstens een half jaar, wat een strijd voor haar zeg! Iedereen is bezig met de 1ste verjaardag, voor haar geen feest, wat een contrast. Sterkte! Nou verder weet ik het ff net meer. Ga mn haar nog ff doen. Jayna slaapt lekker, al bijna 2 uurtjes,moe van gister denk ik. Fijne dag allemaal! liefs