Brennie: die prinsessenkoffer heeft Jayna trouwens ook, leuk issie he! We zullen weten dat we een meisje hebben....haha!
Nee, we zijn geen slechte moeders he? We hoeven niet elke week naar de kinderboerderij. Jesse ligt nu alweer te slapen, dus het wordt wat later vandaag. Hier geen meisjesdingen voor de verjaardag. Van opa (mijn moeder) krijgt ie een piano. Mijn ouders hebben een synthesizer staan en Jesse vindt het geweldig om op al die knopjes te slaan. Opa blij, NOG een muzikaal talent in de familie. Floor (de jongste van mijn zus) wilde 2 jaar geleden ook al een pinano (zo noemde zij het toen) voor haar verjaardag. En mijn ouders geven ook nog een politie-auto. Daar zitten geen knopjes op. En verder geen idee wat ie nog gaat krijgen. Ben stiekem ook wel een beetje benieuwd, want cadeautjes krijgen is altijd leuk he?
Zo dat was de spam van gisteravond. Opa en oma gaan niet zo goed. Oma kan niet goed lopen en opa is heel ziek en heeft veel medicijnen. WAs nog onzeker of hij erbij kon zijn (vocht achter de longen weer) maar goed hij was er. Ws de laatste keer met de hele familie. Ruben gefeliciteerd met je verjaardag! Lis haha elke week naar de kinderboerderij. Nee hoor hier ook niet. Hoeft toch ook niet? Leuk hoor een piano voor zn verjaardag! Succes met taarten bestellen. Sem weer visite, word je daar neit gek van? VEel plezier maar vandaag. Panda bestellen is toch net zo handig? En klimt bastian op stoelen..hihi leuk! Brennied wat een kadoos zeg. Kan ze lekker lang van genieten! Lief zo'n huisje ook. Leuke taart van Milou. Robine veel plezier vandaag! En lekker boeien die lak. Collega van mij spuit dagelijks lak in haar dochtertje dr haren (14 maanden nu) hahah. Haar vriendin is kapster dus het kan vast. Hier verder niet vele te melden. doeiiii
Hoi hoi, Zit hier in mn eentje..Lieke slaapt en Rick ook, haha wat een slaapkoppen. Kan ik mooi ff reageren. Sens; wat een leuke 4 generaties foto. Bijzonder he, wij hebben er ook zo eentje. En zo lief van overgrootopa...bijzonder dat jaime ze nog heeft. Hoop dat overgrootopa er toch nog een tijdje mag zijn. LIS; veel plezier op de kinderboerderij. En nee je bent echt geen slechte mama hoor maar juist een hele lieve . En kadootjes krijgen is idd erg leuk . Brennied; fijn dat jullie zo hebben genoten van het feest. En wat is Milou verwend zeg met zoveel kadootjes. Erg leuk ! Semmi; jullie dus ook een superfeest gehad. Ik zag Jayna ook lekker genieten op de foto's. Veel plezier nog vandaag met jullie vrienden. Panda; die Bastian, lekker aan het klimmen. Je moet ze echt in de gaten houden die kleintjes. Ze zijn zo slim. Een taart bestellen is toch ook net zo makkelijk. Kelly; veel plezier op de verjaardag van Jill ! Robine; jullie zullen wel lekker aan het feesten zijn nu. Ben erg benieuwd naar de foto's ! Annemo; ook van Kyllian zag ik weer prachtige foto's voorbijkomen. En jullie ook vandaag weer aan het feesten he,vermoeiend hoor, maar wel heeeeeel erg leuk . Fajah; fijn dat je een leuke avond met je mannetje hebt gehad. Klinkt lekker hoor wat je hebt gegeten. Wild is ook niet echt mijn ding. Ook voor jullie bijna dubbel feest. Spannend hoor ! Door al de mooie spam kan ik niet verder lezen, heb al uit mn hoofd berichten gepost.. Ik ga maar ff een bakkie koffie nemen met lekkere slagroom . Moet af en toe kunnen he . Tot later, Liefs Sap
wij zijn toch nog even de deur uit geweest . hebben voor jelte een fiets gekocht met zijwieltjes kan hij mooi leren fietsen straks zonder die wieltjes. en voor yorben een bumba loopautootje. vind het eigenlijk zielig voor yorben dat hij alles maar moet hergebruiken van jelte daarom voor hem ook eens een nieuw autootje hoor.
Zo we zijn weer thuis. Was erg gezellig op de verjaardag van Jill en de taart was super lekker. Dat vond Daynah ook en de Nibbit vond Daynah erg lekker bij Jill. Ik zal niet alles vertellen dat mag Robine zelf doen. Sap: Iedereen aan de slaap dus. Lekker toch even tijd voor jezelf enne de slagroom, kan je hebben hoor. Tis weekend toch. Sensee: Wat leuk die foto met 4 generatie. Hebben wij hier ook, mss wel leuk om een foto te maken ja. Doen we wel op de verjaardag van Daynah. LIS: Je bent een hele goede moeder hoor en nee we hoeven niet iedere week toch naar de kinderboerderij, toch. Hier nog eentje die heel nieuwsgierig is naar de kadootjes die Daynah zal krijgen. Sem: Nog Jayna d'r verjaardag aan het vieren...feestbeesten Veel plz met de visite. Brennied: Leuke kadootjes zeg en Milou is dus lekker verwend zo te zien. Leuke taart ook zeg. Panda: Bij de Hema hebben ze heerlijke taarten. Zo juist geproefd Nou verder kan ik niet meer teruglezen. Heb Daynah op bed gelegd, maar volgens mij heeft ze niet zoveel zin om te slapen, maar goed ze moet even hoor dan ga ik vast soep maken en dan zit ze niet in de weg. Ga haar maar even wat te drinken geven. Tot laterrrrrrr. Lfs Kelly
geslaagd feestje dus van onze jarige jill? we horen de rest dan wel van robine vanavond met veel spam natuurlijk
Sens: bijzonder hoor, 4 generaties. Mijn oma (eigenlijk stiefmoeder van mijn moeder) is eind december vorig jaar overleden. Maar ja, ik had haar al 4 jaar niet gezien, dus zij heeft Jesse al helemaal niet gezien. Hoop dat je er nog een tijd van mag genieten. Fajah: Yorben mag ook af en toe wel iets nieuws hebben he. Maar nu is hij nog zo klein dat hij toch niet beseft dat het van Jelte is geweest. Maar ik zou hetzelfde gevoel hebben hoor. Kel: feestje dus geslaagd bij Robine? Ben ook benieuwd naar de foto's! Wij zijn toch niet meer weggeweest. Wes staat al paar dagen op punt van door zijn rug gaan, dus die wilde liever op de bank liggen... En Jesse heeft tot 15 uur geslapen, was begin van de middag ERRUG vervelend. Bovenop de box staan en maar de de plant hangen. Wes heeft 'em op bed gelegd en hij heeft 2 uur liggen slapen. Dat merken we echt hoor: als hij zo vervelend doet, geeft hij eigenlijk gewoon aan dat ie wil slapen. Hij heeft vanavond lekker viscuisine meegegeten en aardappel anders. Smullen dat ie deed! Nu ligt ie weer lekker te slapen. Hopelijk tot morgen 7 uur!
hoihoi dank jullie wel voor het feliciteren het was heel leuk ruben is nu al verwent en zaterdag nog meer en romira heeft ookal 2 kado,s gekregen die wist niet wat haar over kwam zal even fot,s spammen