Kelly: mooie banner! Ze kijkt er echt stralend Robine: moet jij het huis zelf schoonmaken dan? Kyl is al netjes opgevoed
Lekker aan het soppen dus Robine . Is ook niet leuk, maar hoort erbij. Ben benieuwd naar de foto's. Am: Gewoon spammen hoor. Ik vind het wel leuk om al die foto's te zien van jullie 1-jarige kindjes. lfs
hier ookal opgeruimd ga ook zo gooische vrouwen kijken en morgen werken en ja idd op naar zaterdag en dan weer een jaar ervan af ruben morgen voor het echie naar de kleuter school mooie banner kelly heb de mijne ook maar gelijk aangepast
Hihi die Kyllian, dat hebben jullie goed gedaan annemo ! . En inderdaad een prachtige banner Kelly, wat een mooi grietje is Daynah toch. Lfs
Semmi, ik zag bij jou heeeeel veeeel bumba speelgoed of niet? Volgens mij kan Jayna wel een bumba shopje beginnen .
Kelly: ik zet wat foto's op zn site Voel me anders echt een erge spammerd haha. Semmi: vieren jullie sinterklaas? Hier ws niet. Hij is al zo verwend en begrijpt het nu toch nog niet. Opzich wel gezellig om lekker met een warme kop choco voor de tv te gaan zitten Van het werk van Djurre zullen ze vast wel sinterklaas vieren, dan gaan we daar wel heen em ff naar de intocht kijken ofzo.
Haha....ja idd heel veel bumba: 2 boekjes, 1 houten puzzel, doos met kleine puzzeltjes, dvd en een zonneschermpje voor in de auto
AM: ja wij vieren wel sinterklaas ja, denk met mn ouders. Vind het altijd zo gezellig, len houdt er niet zo van, maar nu we een kind hebben heb ik eindelijk een goed excuus he....haha! Leuk dat ze het bij Djurre op het werk ook vieren voor de kids!
Denk dat wij ook geen Sinterklaas gaan vieren. Scheelt maar een paar dagen met Daynah haar verjaardag. Weet dan echt niet meer wat ik moet geven. En nu beseft ze het nog niet zo, dus volgend jaar maar. Hier wordt het op het werk niet gedaan en ook niet bij Sabino. Wel jammer is dat.
Zo ben dr weer ff Heb leuke foto''s gezien van Ruben en Romira, Milou en Sens. Alle kindjes zijn lekker verwend zeg op de verjaardagen. Hier was t ook erg leuk, maar ben blij dat t weer voorbij is. t Werd hier in 2 etappes druk, eerst toen Kel er was ff tjes, daarna bijkomen en glazen spoelen tussendoor en toen werd t weer druk. Moet zeggen dat t qua cadeautjes erg is meegevallen bij Jill. Hebben ook veel bonnen en geld gekregen voor haar. Ze vond de ballonnen prachtig, alle aandacht ook, maar ze was vanavond zo op dat ze niet in slaap kon komen, nu is t eindelijk rustig in dr kamertje. En dan nu de spam! Kel: Sorry dat je naast die achterlijke schoonzus van me hebt gezeten, ws heb je niet veel met dr kunnen babbelen zo onsamenhangend lult ze altijd. Lol. Zie je de 24 in ieder geval weer bij Daynah, dan mogen jullie heen en weer rennen met taartjes, hapjes en drankjes Wel superleuk dat je dr ff was! Iedereen vond Daynah ook echt een schatje( is ze ook!) Hier de foto's