heej hier ben ik weer... Net bij Milou op het kdv d'r verjaardag gevierd. Was leuk...ik heb gefilmd en foto's gemaakt. Ze heeft van hun een leuk boek gekregen. Nu is d'r verjaardag echt voorbij en is ze officieel dreumes Vanochtend heb ik d'r 6e tandje ontdekt. Onder een hoektandje. Milou heeft idd echt veel gekregen. Ik ga ook dingen op zolder zetten en ga zo afwisselen. Ook hele leuke kleertjes heeft ze gekregen...een echt kerstrokje zit erbij zooo schattig... Zozo Jill heeft ook lekker genoten! En ook al zo verwend. Wel fijn ook dat je bonnen hebt gekregen...kan je zelf wat uitzoeken voor d'r. En zoveel mensen....pfff...kon het allemaal goed in je huis? Ze waren wel lekker op tijd weg...bij ons gingen de laatste om 23 uur naar huis En dat shirtje van Jill...echt heel leuk! fajah: Leuke fiets van Jelte...tja zal wel wennen zijn als hij nu de hele dag op school zit. AM: leuke foto's zeg op Kyl zijn site! haha 4 houten treinen...ze zijn ook heel leuk LIS: gooise vrouwen kijk ik ook altijd...grappig vind ik. Wanneer krijg je eigenlijk verlof? 4 of 6 weken van tevoren? charissa: dus jullie bezig voor nummer 2..succes! Hopelijk is het snel raak kelly: leuk die filmpjes van Daynah. Zo deed Milou het ook in het begin. Kan je toch niet indenken...moet toch hartstikke zwaar zijn in d'r armpjes En zo'n bos haar heeft ze..ik kan me echt niet voorstellen dat Milou ooit zoveel haar krijgt. semmi: jullie hebben dus ook een lekker feestweekend gehad...mooi zo! Haha Jayna en Milou hebben weer wat hetzelfde...wel lief he die koffer. Mirandao: jullie ook lekker genoten aan de foto's te zien. Dus volgende week weer feest? Wij vieren ieder jaar sinterklaas bij mijn ouders dus ook nu. Maar wij gaan echt niks kopen voor haar hoor. Ze snapt het toch nog niet en ze heeft al zoooo veel. Wij doen altijd: iedereen koopt voor iedereen een kleinigheidje(zijn in totaal 100 cadeautjes) en dan gezellig doen met z'n allen en uitpakken. Ons mam koopt altijd nog wat grote cadeaus voor ons . Ook bij mijn schoonouders vieren we sinterklaas...er zitten 5 kinderen bij van 1-14 dus dat is ook wel logisch. Maar goed..wat dat betreft is het niet echt gunstig dat we novemberkindjes hebben of wel.... Ik zal zo nog ff spammen
Goedenmorgen meiden.... Zo, ben bezig met de slingers en balonnen weg te halen en haar kadootjes een plekje te geven. Op zich valt het nog mee, ze heeft een paar boekjes en puzzels gekregen, dat ruimt makkelijk op. Kleertjes, schoentjes en laarsjes boven de kast in en er kan mooi wat in haar nieuwe speelgoedkist. Ben blij dat alles straks weer aan kant is. Jayna slaapt nu, dus ff kort, voordat ze weer wakker is. Robine: dat ziet er uit als een erg geslaagd feest! Wat een mensen zeg! Jill dus bek af, niet gek ook natuurlijk. Leuke kadootjes heeft ze gekregen hoor! Kan ze vandaag lekker spelen! Charissa: spannend, weer voor een tweede kindje gaan dus, Hoop dat het snel raak is voor jullie! Brennie: Wat leuk dat Milou echt dr verjaardag op het kdv heeft gevierd. Mooie foto's voor in het fotoboek weer!Nu dus echt het feest voorbij. Op naar de sinterklaas.....idd niet handig he zo snel na de verjaardag. Fajah: Jelte succes op zn eerste schooldag! Hoe was het toen je hem wegbracht? Leuke foto's van de kids! Stoere fiets heeft Jelte hoor en de Bumba auto ook erg leuk voor Yorben! Nou, ga gauw verder, kom later wel weer ff. Liefs
Even ene korte reactie, want ben aan het werk. Charissa: voor geregistreerd partnerschap moet je idd eerst in ondertrouw! Suc6 met jullie voornemen voor een 2e kindje, leuk hoor! Wij hadden alleen onze getuigen mee en mn broertjes vriendin was erbij. Onze ouders hadden thuis nog wel wat georganiseerd (wat we niet wisten). Omdat we toch nog willen trouwen, hebben we verder niets gedaan.
Fajah en Brennie: leuke foto's! Dat setje van Yorben heeft Kyl ook! Wat heeft Milou voor cadeautje gekregen op het kdv?
Zo, heb ff goed de tijd gehad om iets in huis te doen. Jayna is om 11 uur naar bed gegaan en slaapt nu nog! Ga ff een bammetje eten en dan straks ff de stad in om wat boodschapjes te doen. Nog ff voor Robine: wil je alvast heel veel sterkte wensen in het ziekenhuis met Jill deze week. Woensdag is het toch? Zal echt aan jullie denken. Hoop zo dat je meissie er dan weer van af is! Dikke knuf van ons!
jelte ligt er van half 7 in,die is echt doodmoe van naar school te gaan,maar het is goed gegaan. de juf zei dat hij een erg muzikale kind is,hij zingt en danst mee hihiihi,wie weet later doet hij nog mee aan idols.
Goedenavond, Nadat Jayna van 11 tot half 2 had geslapen vandaag, heeft ze het volgehouden tot kwart voor 7 vanavond. Ligt nu al lekker te slapen. Op zich wel lekker ritme zo met 1 keer slapen en dan wat langer....maar vrees dat dat een toevalstreffer is geweest. In de stad nog 2 truien voor mijzelf gekocht deze keer. Kunnen we er weer tegen aan deze winter! Aanstaande vrijdag gaan wij trouwens ook al een weekendje weg naar center parcs. Ben er helemaal niet mee bezig geweest, door de verjaardag, maar het stond al vanaf januari geboekt. Met die korting van felicitas. Heb er zin in! Fajah: Jelte dus helemaal op na zo'n eerste schooldag. Fijn dat het zo goed is gegaan.....enne wie weet inderdaad een goede idols kandidaat over een jaartje of 12 ofzo! Ik zal zo nog ff spammen. Jayna was vanmiddag zo leuk met haar nieuwe mega blocks aan het spelen. Nadat ik het voor had gedaan, ging ze er echt zelf mee bouwen! Zo leuk! Fijne avond allemaal! liefs