Wat knap zeg van Jayna! En echt geconcentreerd bezig zijn, leuk! Zo da's ff lekker vooruitzicht..een weekendje weg zonder dat je het in de gaten hebt. Waar gaan jullie ergens heen? Fajah: haha die Jelte...fijn dat ie het zo goed heeft gedaan! Milou slaapt weer heel veel. Vanochtend van 10.30-13.00 en van 15.30-17.30 uur. En nu is ze ook alweer doodop. vanmiddag nog schoentje voor Milou gekocht...bij een echte schoenenwinkel gekocht. Ze heeft maatje 19. Ik zal zo ff spammen, ik blijf aan de gang.
Brennie: we gaan naar Centerparcs de Huttenheugte in Dalen,Drenthe. Leuk weer spammen! Ben benieuwd naar dr nieuwe schoentjes!
Semmi: knap van Jayna! Kan Bastian echt niet, die gooit alleen met dingen. Brennie: jee, Milou slaapt zeker veel. Groeispurt in aantocht? Fajah: wat leuk, een muzikaal kind! Dus was goed gegaan op school, fijn.
Wat een leuke foto's allemaal! Jill op haar nieuwe fietsje wat wordt ze al groot! zag er een beetje druk uit met de visite. Ik vraag me af hoe wij dat moeten doen. We hebben wel 4 etages maar beneden in de woonkeuken waar alles gebeurd overdag daar past mijn visite echt niet. Wilde het in tweeen vieren maar dat ziet mijn vriend niet zo zitten, hij komt dan net terug uit de VS (lekker hè!) Erg leuk dat Kelly is langsgeweest. Charissa, succes in je eerste ronde wie weet volgen wij Lis strakjes nog op. Panda, ik moet altijd zo lachen om jouw nuchtere commentaar over Bastiaan. Er is niet mis met dat mannetje hoor. Ik denk wanneer hij los gaat lopen meer zijn ei kwijt kan en rustiger wordt. Semmi, goede motoriek hoor van Jayna. Fajah, mooie fietsjes voor de jongetjes. Wat een grote stap toch als je kind voor het eerst naar de basisschool gaat. Ik had toen een brok in mijn keel. Brennied, fijn dat Milou haar rust pakt, ze zal het wel nodig hebben. Mooie schoentjes hoor. Verder kan ik even niet terug lezen, sorry. De kindjes liggen net op bed, het was even een drukte want Joppe had twee vriendjes te spelen en eten. Wel gezellig hoor. Pippa gaat wel lekker maar is nog wel erg vol, eigenlijk al vanaf de laatste prikjes twee weken geleden. Ik ben nu pas bezig voor haar verjaardag. Door dat tentamen loop ik met alles een beetjes achter. Ik heb ook besloten om maar even geen cursus meer te doen. Ik heb trouwens gelezen dat het verhaal van Lieselotje verzonnen is, wat een toestand zeg! Dan ben je toch echt ziek? Snap daar werkelijk niets van! Lfs
Leuke en lieve schoenen Brennie! Jacq: Pippa dus behoorlijk vol. Jayna is ook aardig aan het hoesten en snotteren. Enne.....tja, wie weet volg ja LIS inderdaad op, spannend hoor!
Hoi hoi allemaal, Iedereen weer bijgekomen van het feestweekend ? Ik ga ff niet reageren...heb vreselijke hoofdpijn en kruip zo lekker mn bedje in. Oh ja....Lieke heeft dr eerste kies gekregen. Grappig 4 van die witte puntjes achter in dr mondje te zien en te voelen. Slaap lekker en tot morgen, Liefs Sap
Sappie: lekker slapen meid....hopelijk is je hoofdpijn morgen weer over, zo vervelend! En Lieke dus dr eerste kies.Heeft ze er last van gehad?
moet vandaag werken ipv vrijdag,dan ben ik vrijdag lekker vrij op de verjaardag vd kindjes. moet opschieten nu. ........!
JILL, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Ook voor papa en mama natuurlijk! De slingers hangen toch nog wel op he?
Goedemorgen allemaal, Zit alweer op me werk. Dit wordt een drukke maand ivm een paar projecten wat allemaal moet gaan draaien. De dagen vliegen voorbij. Fajah: Werkse vandaag en wat een leuke foto's van de kids zeg. Ik zag die bumba auto ook staan hij is erg leuk. Sem: Wat knap zeg van Jayna dat ze al aan het bouwen is. Ik zie Daynah dat nog niet doen, die gooit er alleen mee Sap: Wow Lieke een kies. Heeft ze er last van gehad? Jij ook werkse vandaag hoop dat je hoofdpijn gezakt is. Jacq: Wat zielig voor Pippa hoop dat ze voor d'r verjaardag lekker opgeknapt is. Ja dat verhaal van Lieselotje is gewoon te erg. Panda: Hier ook eentje die met van alles gooit, dat vindt ze ook veel leuker volgens mij. Brennied: Heerlijk toch dat Milou zo lekker heeft geslapen, worden ze groot van. Leuk schoentje zeg. Verder kan ik niet lezen. Hoop dat de dag lekker snel voorbij gaat. Het is hier echt K*T weer, echt om lekker thuis te blijven. Verder weinig te melden, dus ga maar weer verder met me werk. Lfs Kelly
Nou, ben benieuwd wie mij gaat opvolgen hoor! Haha! Fajah: och, die Jelte zo moe van het naar school gaan. Ja, dat is ook voor hem even wennen he. Zoveel indrukken opdoen. Semmi: wat kan Jayna goed blokken bouwen zeg! Zo lekker geconcentreerd bezig zijn. Jesse smijt alles weg. En echt smijten joh! Niet altijd leuk hoor. O ja AM...ik bedoelde dat Jesse op de geluidsbox staat hoor. Zo'n kleintje van de dolby surround. En de box hebben we trouwens nog wel staan. Soms wil hij er even in zitten. Gisteravond ook, zit hij in de box en gooit zijn bal eruit. Wij weer teruggooien. Leuk spelletje hoor. Weer beetje bijgekomen van alle feestjes? Sappie: Is je hoofdpijn weer over? Ik hoop het voor je. En een kiesje bij Lieke. Wow zeg. Hier trouwens het eerste boventandje! Jaja, Jesse heeft nu 3 (halve) tandjes! Jacq: heb je al iets gehoord van je examen of was de uitslag eind november ofzo? Ik weet het niet meer... Verstandig, even geen cursussen meer. Zijn er nog vorderingen met je praktijk? Gezellig hoor, 2 vriendjes van Joppe te spelen en te eten. Bij ons thuis kon dat vroeger ook altijd, en dat is toch wel heel fijn. Zo'n moeder wil ik ook worden hoor! Brennie: ach, die schoentjes van Milou! Wat lief joh. Jullie hadden het weekend toch ook feestje? Misschien dat Milou daar even van bij moest komen. Hoewel Jesse op het moment ook weer veel slaapt. Misschien even groeispurtje ofzo? Ach, lekker even tijd voor jezelf toch? Robine: moet je gewoon werken vandaag? Het is dat Jesse op zondag jarig is, anders had ik wel vrij genomen hoor. En op maandag ben ik nu trouwens ook vrij omdat Wes en ik van dag hebben gewisseld omdat hij vergadering heeft. Dus mij aankomend weekend een heel lang weekend!
HIEP HIEP HOERAAAAAAAA JILL IS 1 JAAR. VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG. PAPA EN MAMA OOK GEFELICITEERD !