Hieperdepiep hoeraaaa! Jill is vandaag alweer 1 jaar! Je grote feestje is al gevierd maar het vandaag is het pas echt feest! Heel veel plezier. Lfs Lis, 22 nov is pas de uitslag. Waarom heb je eigenlijk geen zwangerschapsbanner? Dan kunnen we een beetje bijhouden hoever je bent. Sappie, hoe gaat het met je hoofd? AM, was Kyll erg moe van zijn feestjes? Dat loopfietsje wil ik ook voor Pippa. Heb je die uit de winkel? Kel en Fajah, werk ze! Ben nog steeds niet aan het werk. Mijn website staat een beetje stil. Heb een aanmelding gekregen maar heb die doorgestuurd naar een andere praktijk. Ik moet nu eigenlijk een opklapbare bank en een bakfiets kopen, maar iets houdt me tegen. Verder heb ik aan het eind van de maand een tweede gesprek met twee fysio's heel dichtbij mij huis. Zij willen graag dat ik bij ze kom werken als zelfstandige. Maar stel je voor dat ik straks zwanger zou zijn, dat kan ik toch niet maken? Of zal ik het ter sprake brengen want misschien lukt het niet eens of gaat het mis(toch meer kans op met mijn leeftijd)...We zien het wel eerst straks Pippa haar verjaardag de 17e! Ik ga maar weer eens wat doen want ik loop achter met de was... Lfs
JILL, GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! \/ PAPA EN MAMA OOK GEFELICITEERD! EEN HELE FIJNE DAG MET JULLIE GEZINNETJE. Lis, ja ben benieuwd wie je opvolgd... Jacq, welke ronde zit jij? Straks zijn we nog weer samen hihihi! Vanmiddag werken van 2-6uur, best lekker hoor zo'n dienst. Ik ben alleen erg duf, hoofdpijn en zo ontzettend buikpijn, dit heb ik al ruim 2 weken....(nee niet zwanger dat kan nog niet!) Misschien toch maar ff keer naar de dokter.... Nou kom later wel ff, even iemand in bedje leggen
Gefeliciteerd Jill! Fijne dag vandaag! Jacq: zou het niet te sprake brengen hoor, een eventuele zwangerschap. Dat zie je dan wel weer. Idd wie weet duurt het even en zo lang duurt verlof nou ook weer niet. Wat houdt je tegen om de bank en bakfiets te kopen? LIS: ja, leuk spelletje he, gooien met de bal! Kelly: haha, Daynah ook gooien met alles, gelukkig. Werk ze! Fijn toch, als de dagen omvliegen, ben je lekker snel weer thuis. Sappie: hoofdpijn weer over? Vervelend he. Hoera voor het kiesje! Leuke schoentjes Brennie! Charissa: misschien idd even naar de dokter met die buikpijn.
Jacq: ik zou het net als Panda niet ter sprake brengen. Het loopfietsje hadden we in de winkel besteld, maar duurde allemaal zolang dat we hm uiteindelijk ergens online hebben bestelden. Hier komt ie vandaan: www.hethouthakkertje.nl
Jacq: ik zou het ook niet zeggen hoor. Je weet nooit hoe het loopt en dat zie je dan wel weer. Het gaat zoals het gaat zeg ik altijd. Ik had ook net een nieuwe baan en was na een maand zwanger. En ik zit er nog steeds! En na Jesse's verjaardag zet ik weer een zwangerschapsbanner. Wil nu eerst ff die '1 jaar' in beeld zien hoor. Panda: jij ook aan het gooien met de bal? Hihi. Jesse gooit bovenhands, zo stoer! Charissa: oh, dat is een lekkere dienst, van 2 tot 6 uur. En misschien toch even de dokter bellen. Misschien ook een winterdipje. Het weer is zo wisselend.
ben ik weer,gewerkt vanmorgen en dan jelte weer op school gehaald,was weer supergoed gegaan,hijligt nu op de bank te slapen,arm kind is helemaal moe van de grote school,hoop dat het volgende week goed zal gaan,want dan moet hij volledige dagen. lis:ik keek gister bij de bevallingslijst ,maar daar sta je nog niet bij toch? je bent in mei uitgerekend hé?schrijf je dan ook mee met de mei-mama's? en je kan de box net zo goed laten staan hihihi in mei heb je hem weer nodig sap:hoeist het met je hoofdpijn. sem:mooie foto's van jayna,ze kan al goed bouwen zeg! robine:hoe is het met je vandaag,nu is je meisje ook echt 1 jaar.
Dank voor alle felicitaties! Zit nu op mn werk dus even snel een reactie. Jill is vandaag bij oma en die haal ik pas weer om 1630 op. Helaas dus weinig tijd vandaag met mn meisje. Vanavond mag ze weer lekker spelen met dr nieuwe speeltjes die ze helemaal geweldig vindt. Kom later nog ff foto's spammen( vanavond) Liefs Z
Mag Jill vanavond extra lang opblijven . Ben benieuwd naar de foto's! Jacq: ik zou het ook niet zeggen hoor van tevoren. Wat vervelend dat je niet echt goed weet wat je wilt. LIS: ja is wel lekker als ze zoveel slaapt. Alleen was het niet de bedoeling dat ze gisteravond tot 21.00 uur zat te spelen Dus dat lange slapen doen we toch maar niet meer Nu is ze aan d'r eerste slaapje bezig van vandaag..ik snap soms echt niks van d'r. En Jesse al 3 halve tandjes Kelly: haha Milou gooit ook met alles of ze geeft het heel lief aan een van ons. Dat vind ze ook een leuk spelletje. Fajah: je hebt je werkweekje er alweer lekker opzitten, fijn! Het zijn nogal wat indrukken wat Jelte zo op een dag opdoet...komt best goed volgende week. Sappie: Lieke een kiesje....mag jij makkelijk bij d'r in d'r mondje kijken? Milou laat dat echt niet toe. Als ze huilt dan kan ik mooi ff kijken Hoofdpijn weg? AM: wanneer moest je nu op 2e gesprek? Verder kan ik niet meer lezen. Nou ik heb vandaag maar WEER gebeld voor de sollicitatie...en ze hebben a.s. dinsdag al 3 gesprekken. Ik vind het allemaal maar een beetje idioot..dat ze dan wat laten weten ofzo. Milou vindt het helemaal leuk om op een stoeltje te gaan zitten..zo grappig. Ik heb er nog een staan van zo'n kinderstoel wat tafel en stoel is. Ik ga de stoel verven vanavond in het rood...ik zal zo nog ff een foto spammen van milou op de stoel zoals ie nu is. Sorry voor al mijn Milou-spam...maar met mijn nieuwe camera maak ik echt veel foto's
brennie:kom maar op met die milou-spam,vinden we helemaal niet erg mn werkweek zit er nog niet op,moet donderdag nog werken en dan ben ik vrijdag lekker thuis en mn man ook,gaan we een keer met het hele gezin jelte naar school brengen.
Hoi hoi, Hier ff snel een berichtje vanaf mn werk. Brennied; wat een leuke foto's van Milou. En knap hoor dat ze zo goed los kan staan. Wat raar joh dat je nog niets van de sollicitatie hebt gehoord terwijl er inmiddels al gesprekken staan gepland . Robine; he wat balen dat je vandaag zo lang moet werken op de verjaardag van Jill. In ieder geval alvast een fijne avond met zn drietjes. Ben benieuwd naar de foto's. Fajah; wat goed te horen dat Jelte het leuk vindt op school. Is voor mama toch ook erg fijn. Vrijdag lekker vrij, heerlijk, is natuurlijk ook een heeeeele bijzondere dag, 2 mannen die jarig zijn ! Charissa; veel succes met zwanger worden (klussen is altijd leuk! ), spannend hoor, ook jullie dus bezig voor een broertje of zusje voor Jayden. Jacq; ik zou ook niets zeggen over een evt zwangerschap. Dat zie je dan wel weer hoe het loopt. Veel succes met keuzes maken. Verder kan ik niet teruglezen. Hier is de hoofdpijn gelukkig over. Had wel de pech dat Lieke vannacht om 04.00 besloot dat het een mooi tijdstip was om wakker te worden, NOT ! Misschien dat er nog wel meer kiezen aan zitten te komen. Maar kan niet zeggen dat ze er veel last van gehad heeft. Heb het niet gemerkt. Wel dat ze regelmatig haar schouder richting haar oortje trok, dat zal wellicht door die kies zijn gekomen. Nou meiden, moet nog ff weer aan het werk. Tot vanavond. Liefs Sap
AM, bedankt voor de tip. Maar ze hebben de koe niet op voorraad. Heb hem bij de speelgoedconcurrent ofziets besteld (voor dezelfde prijs). Charissa, ik zit in de tweede ronde nod 8/11 maar ik denk dat ik naar de volgende ronde ga. Gek dat je zo'n pijn in je buik hebt. Je mag geen koorts krijgen hoor dan moet je direct naar de huisarts. Het zal wel te maken hebben met je spiraaltje. Je kan toch even naar de huisarts bellen? Brennied, wat knap van milou zeg! Dat kan Pippa nog echt niet. Ze lijkt al zo groot. Lis, ik dacht dat je twee banners onder elkaar kon zetten. Waar blijft Sens?
jacq:ik vind het zo leuk om te lezen dat ook jullie weer voor een beebje gaan.en charissa ook weer,echt zo leuk. ik twijfel er heel vaak over,maar toch zegt mn gevoel ja. gek hé? charis:ik zou idd zoals jacq zegt even bellen naar de huisarts hoor,al is het maar om je gerust te stellen.
ik kwam net tot de ontdekking dat yorben maar liefst 3 kiezen en 1 tand krijgt op het moment,allemaal tegelijk,niet normaal toch? nu heeft hij boven 2 kiezen en onder 2 kiezen. het gaat wel erg snel nu. dat verklaard waarom hij de laatste tijd een beetje zeurderig was en slecht at.maar nu waren de puntjes goed te voelen. leuke milou spam ,wat kan ze al goed staan zonder iets vast te houden zeg!knappe meid =D> ik ben weer eens alleen vanavond en vannacht ,nou maar eens vroeg in bed kruipen dan .