Hahah sap wil er nog vier. Nee maar als je nog een kindje wil zou ik het ook bewaren hoor. Maar je weet wij willen dat niet. Anders hadden we die wagen ook niet te koop gezet.
Hier worden ook nog geen kleertjes enzo verkocht hoor! Alleen dingen die we niet of bijna niet gebruikt hebben zoals een combisleeper en een buikdrager.
sap als je nog niet klaar ben zou ik lekker wachten ik bewaar alleen de 1 ste kleertjes en schoentje verder niet ik heb er ook nike schoentjes op gezet van ruben zijn nig helemaal nieuw maar ze hebben maar 5 euro geboden dus die laat ik nog even staan
Lieke heeft een bloedhekel aan de douche. Vreselijk veel verdriet heeft ze dan. We proberen nu maar zo vaak mogelijk met dr onder de douche te gaan.
Agossie, hopelijk went de douche vanzelf. Hier van de week ook weer eens onder de douche gehad, dat vond hij toch wel vreemd.
sap dat had en heb ik met ruben ook nog steeds die is 3 maar zwemmen en onder water gaan vind die prachtig en romira vind allebei heerlijk
Lieke vindt het bad ook wel heel lekker en als ik dan de douchekop boven dr houd is het goed. Maar met mij of Rick echt onder de douche vindt ze verschrikkelijk.
dames ik ga naar bed morgen weer vroeg op romira is altijd tegen 6 uur wakker dus ik ook ik spreek jullie morgen weer
Hee sap dat is vervelend. Misschien ff oefenen met badbeestjes. Wij hebben die en dan vul je ze met water en dan zo dat water eruit spuiten. Ik deed dat altijd bij Jaime toen ze nog in het badje ging. Eerst spelen met zo'n beest en dan vullen en water spuiten.
Ik ga me hier ook uitloggen. Nachtdienst zal zo wel komen, dus overdragen en naar huis! Truste allemaal alvast!
Goedemorgen allemaal, nog niemand wakker of allemaal druk aan het werk? Heb op Kyllian's site filmpjes gezet met hoe hij nu aan het oefenen is met kruipen. Er komt wel vooruitgang, dus ook hij gaat het vast wel leren
goedenmorgen zo boodschappen lekker binnen sens ik kan het filmpje niet zien mss ligt het aan mijn pc romira zei vandaag mama dus nu kan ze papa mama dada(dag dag)
Gossie, dat was gezellig gisteravond! Ik lag al om 20.15 uur in bed, zo heerlijk bijgeslapen! Jesse werd ook pas om 6.45 uur wakker vanmorgen. HEERLIJK! Wat een &#%*(@# weer he. Heb volgende week woensdag en donderdag vrijgenomen. Gaan we even lekker paar dagen naar mijn ouders. Dat is van maart geleden dat we daar zijn geweest, dus nu maar wat langer dan normaal. Zie je wel Annemonique? Kyllian leert het heus wel hoor. Ik 'schrok' wel dat Sens schreef dat we over 3 maanden met de verjaardagen zitten. Tjeetje, 3 maanden, das echt dichtbij! Gaan wij maar eens aan nummer 2 denken. Voordat die er is, ben je toch weer 9 maanden verder Tot later!
Hihi leuk Lydia de 2e! Gaat allemaal zo snel he! Heerlijk volgende week wat vrije dagen! Wel makkelijk dat je spontaan vrij kan vragen, ik moet het 3 maanden van te voren aanvragen. Hebben je ouders Jesse dan ook sinds maart niet meer gezien?
Heb mijn ouders vorige week nog gezien hoor. Zij komen gelukkig ook onze kant weleens op. Of we zien elkaar bij verjaardagen bij mijn zus, die woont dan weer in Roermond. Pfff... 3 maanden van tevoren aanvragen. Zou ik moeilijk vinden, want ik ben niet zo'n planner. Niet op zo'n lange termijn althans.
ja is echt bijzonder mar kruipen of omrollen hoo maar he dat wil ze niet alleen maar zitten en staan ik heb net geboekt voor loohorst centerparcs voor 3 december tot en met 7 december en met die korting hoefde ik maar 100 euro bij te boeken heb ik wel de luxe huisje met 3 slaapkamers en 2 tv,s afwasmachine opgemaakte bedden ook voor romira dus hoef ik weinig mee tenemen