November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemiddag!

LIS, ben benieuwd naar je nieuwe buikfoto :confused:

Robine, succes vandaag bij ZH!
    Leuke foto's van Jill.

Fajah, zag dat je gisteren bij hyves probeerde te chatten maar was niet lekker te pas maar wou wel ff alles checken :oops:

Ik ben nog niet lekker te pas...hoofdpijn, buikpijn, hahaha kan beter opnoemen wat ik niet heb :(
    Baal wel want zou met mijn zusje ff de stad ingaan, had er zo zin aan :cry:
    Mijn vriend had gister gevraagd of ik vandaag met hem uit eten wou....bah bah gaat dat ook niet niet door!

Verder niet veel te melden, ga nog maar lekker op de bank liggen, Jayden is lekker rustig aan het spelen.

Tot later

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    simone:beterschap hoor,ziek maar goed uit.en geeft niet hoor dat je niet kon chatten.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Nee geen kaartje van jullie gehad, vandaag ook niet :(, maar ja jullie waren live aanwezig :)

Fajah: alweer sintcadeautjes aan t inslaan!? Je jongens moeten nog jarig worden joh, 1 ding tegelijk ;)

LIS: Ja had t kaartje nog gevonden met de tijden en t onderzoek is weer voorbij gelukkig. Doe zo wel ff verslag.

Charissa: Beterschap voor je. Jammer dat jullie niet uiteten kunnen gaan vanavond.........nou ja binnenkort maar weer dan.

Waren naar t zkh geweest vanmorgen. Eerst kreeg Jill een kathether wat weer door zo een domme co-assistante werd gedaan en natuurlijk weer niet lukte, grrrrrrrrr. Jill overstuur en keihard brullen, toen kwam er een hele leuke mannelijke kinderarts en die deed t in 1 minuut! Klaar! Daarn naar de afdeling radiologie waar Jill vloeistog ingespoten kreeg in de blaas en werden er meteen foto's gemaakt toen dat gebeurde. Ik stond met een radio-afwerend schort aan en moest Jill af en toe ff op een bepaalde manier vasthouden zodat ze goed de foto's konden maken. Toen dr blaas vol was ging de katheter eruit en plaste ze t hele bed onder......( was ook de bedoeling hoor). Het zag er voor zover wel goed uit zei de radioloog maar de uitslag krijgen we volgende week van de kinderarts te horen. Afwachten dus maar. We hebben nog ene mooie nieuwe helium-Minnie-balon gekocht voor Jill en toen we thuis kwamen viel ze meteen als een blok in slaap van alle stress vanmorgen. Nu weet ze t niet meer en speelt ze weer lekker in de box. Ook weer voorbij gelukkig.

Nou ik ga net als LIS ff strijken..........bah

Tot later!

Lfs Z

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: fijn dat het weer voorbij is en ik hoop met je mee dat de uitslag goed is!

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine: Gelukkig is het weer achter de rug meid! Heb de hele morgen aan jullie gedacht! Nu maar lekker veel knuffelen met jullie meissie!Hopen dat de uitslag volgende week ook goed is...ga voor jullie duimen! ;)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oef robine,gelukkig is het weer voorbij voor jill.
    we duimen op een goed uitslag volgende week.

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Fijn dat die ellende voor Jill weer voorbij is. Wel lief van jullie dat ze een ballon kreeg. Hier wordt ook mee geduimd voor een goeie uitslag!

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Gelukkig heeft Jill de rotonderzoeken er weer opzitten (irritant dat het niet gelijk goed ging, arm kind). Hoop dat de uitslag goed is volgende week !

Liefs Sap

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Druk dagje op mn werk achter de rug. Eenmaal thuis, tref ik een zielige en zieke Jayna bij papa aan. Ze had vanmiddag bij mn moeder al 39.7 koorts. Verder snot verkouden en jengelig. Dit is voor haar de eerste keer dat ze echt ziek is eigenlijk. Om half 7 al naar bed gegaan, 7 uur weer wakker en net een uur op schoot gehuild. :cry: Nu gelukkig weer gaan slapen. Hopen dat de koorts zakt en dat ze dit weekend dat we naar CP gaan weer opgeknapt is.

Ga nu gtst kijken en koffie drinken, later weer reacties....

Liefs

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    beterschap voor je kleine meisje Sem! Dikke knuffel van ons hier!

11. Hoi hoi,

Fajah: Fijn dat het goed gaat met Jelte op school. Kan me voorstellen dat hij erg moe is als hij thuis is. Al die indrukken die hij krijgt op zo'n dag.
    En Yorben 3 nieuwe kiezen. Zo zeg. Zie je die dan goed zitten?

Brennied: Wat raar van je soll zeg. Ik zou lekker verder gaan zoeken als ik jou was. Hier ook nog steeds niks. Ben nog steeds op zoek, maar valt niet mee om iets leuks te vinden en voo 3 dagen. Gelukkig heb ik nog in het vooruitzicht dat ik per 1-1 naar een andere sectie ga en dat ik dan niks meer met die stomme doos te maken heb.
    Leuke foto's van Milou en wat knap dat ze los kan staan zeg.

Sap: Lieke niet meer wakker geworden vannacht? Is ze dan ook echt om 04.00 uur klaar wakker en wilt ze dan niet meer slapen of als je even gaat kijken valt ze dan gelijk weer in slaap?

Angel: Geen sorry hoor als je even geen tijd heb om te reageren is dat niet erg. Hoe is het met Gio? Arm kind moet echt lang in het zkh blijven zeg.

LIS: Zo lekker vrij geweest vandaag en dus lekker 3 dagen werken. Hoe ga je het doen als het kindje geboren is, ga je dan minder werken?

Charissa: Beterschap.

Robine: Wat raar van dat kaartje zeg dat ie nog niet binnen is. Ik had vorige week donderdag de uitnodigingen verstuurd van Daynah en 2 mensen hebben ze ook nog niet gehad. Zo raar. Ga maar een nieuwe sturen.

Sem: Beterschap voor Jayna. Hou het maar even goed in de gaten met die koorts. Dikke knuffel van ons voor haar.
    Hoop dat ze snel opknapt voor als jullie naar CP gaan. Veel plz iig alvast als ik je niet meer spreek. En heeeeel veeeeel foto's maken.

Hier niks bijzonders te melden. Ga verder met de film kijken Maid in Manhattan. Leuke film met J.Lo.

Lfs Kelly

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kel:ik zag die kiesjes bij yorben opeens zitten,want het zijn kleine puntjes,hij heeft er echt last van.hij is zo hangerig.doet steeds zn armen uitstrekken omdat hij opgetild wil worden ,arm schaapje.

sem:beterschap voor jayna,hopelijk is ze gauw beter zodat jullie lekker van het weekendje weg kunnen genieten.

morgen avond worden hier de slingers en ballonnen ophangen.
    vind het nu toch wel spannend worden allemaal,vind het ook best speciaal om 2 jarigen te hebben.maar hoe doe je dat hé?wie haal je eerst uit bed om te feliciteren enzo hihihihi.
    ik til ze gewoon allebei op als we de woonkamer ingaan om naar de versieringen te kijken ;) ,mn mannetjes zijn nu echt bijna SAMEN jarig 8)

weltrusten

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sorry 2 x

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Ik was even benieuwd hoe het met kleine Jayna gaat. Het is altijd zo zielig als ze ziek zijn. Hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad. Veel beterschap kleine meid, dikke knuf van ons.

Fajah; spannend hoor, nog 1 nachtje slapen en dan is het dubbel feest bij jullie thuis ! Veel plezier alvast met versieren vanavond.

Tot later,

Liefs Sap

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke ligt trouwens nog steeds te slapen...mss straks toch maar eens even gaan kijken.

16. Zo ben jaloers op je hoor Sap. Daynah kwam vanmorgen om 06.00 uur al :confused:.

Jayna hoe is het met je? Al een beetje opgeknapt.

lfs

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeie middag alweer....wat een rust hier,

Vanmorgen naar het cb geweest. Ze hebben d'r prikken uitgesteld omdat ze nog zo verkouden/roggelig is. De arts heeft geluisterd naar d'r longen e.d. en vond het verstandiger om de prikken over 2 weken te zetten. Verder was alles perfect, vlotte ontwikkeling en een slanke dame :D 8550 gram en 76,5 cm lang.
    We zijn vanaf zondag ook begonnen met het provoceren van koemelk, wat heel goed gaat [-o< Ze krijgt in d'r flessen nu al 2/3 halfvolle melk. We hebben nog geen plekje ontdekt. Wat dat betreft ben ik wel blij dat de prikken uitgesteld zijn. Want als ze reactie krijgt weet je nog niet of het van de melk is of evt. van de prikken. Tja tis allemaal wat met die kinders.

Milou vind het nu voortaan 's avonds niet gaaf om alleen te gaan slapen. overdag erin leggen en weglopen, muziekje aan is prima. Maar 's avonds is het zo gauw het muziekje aangaat schreeuwen geblazen. Gister heeft me vriend er 10 minuten bijgezeten en toen sliep ze. Hebben jullie er ook last van?

Jayna, hoe is het met je meisje? Dikke knuffel van ons!

Angel: is er nog nieuws mbt Giovanna? Is de rust weer een beetje terug bij jullie?

sappie: lieke d'r kies al verder door? of groeit ie niet zo hard? Is ze nog wakker geworden 's nachts? Milou werd vanochtend ook pas om 9.00 uur wakker :)

kelly: hoe gaat het drinken nu met Daynah? Drinkt ze nog wat melk?

fajah: nog 1 dagje.....veel plezier met de slinger ophangen!

AM: hoe is het bij jullie?

Nou ik ga nog maar ff verder met Milou d'r stoeltje verven...pff...moet 3x gebeuren maar dan is ie ook heeeeel moooooi ROOD! Zo gauw hij klaar is krijgen jullie een Milou-stoel-spam ;)

xx

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :) al bijna een jaar. En die tien minuten duren bij ons gerust 1 uur. :rolleyes:

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    phoe...Bastian wil dus nog steeds niet echt lekker gaan slapen? Geef je hem nog nachtvoeding, bv? Hoe kun je dit toch volhouden, ben je niet helemaal moe? Want je vriend is ook weinig thuis toch of ja laat thuis?

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    panda:heel knap hoe jij dat toch maar volhoud ,ik zou zo moe zijn ,word al chagrijnig ervan als 1 van de kids een nacht niet doorslaapt.
    veel bewondering voor jou :thumup:

brennie:ben zeer benieuwd naar de stoel van milou.we wachten met smart op een foto ;)

lis:tja idd weer eens tijd voor een buikfoto hé? ;)

sem:hoe is het met jayna vandaag?

kel:morgen ook jarig hé?
    en al helemaal klaar voor het feestje morgen?
    ligt je pruik al klaar hihihiih?

ik kreeg vandaag een kaartje met een brief van de kraamverzorgster die hier vorig jaar was.zo ontzettend lief en ontroerend.
    ze vond ons het fijnste gezin waar ze ooit geweest was.en hoopt nog een keer terug te komen(dat was vast een hint om aan de volgende te beginnen ofzo ;) )
    ze vroeg hoe het met de kindjes was en of ik een keer wat foto's wou mailen van yorben.ze was erg benieuwd hoe hij er 1 jaar later uitziet.
    ik ben er een beetje emo van,twas ook zo'n schatje.
    die zuster die we de 1ste dag hadden(en die we buiten geknikkerd hebben)
    is ontslagen bij de kraamzorg zei ze,want er waren erg veel klachten van haar.gelukkig maar,want gun niemand zo'n vreselijk mens,de kraamweek moet een fijne week zijn.

Deel Deze Pagina