Ik ben idd helemaal op. Hij krijgt nu geen nachtvoeding meer, alleen nog 's avonds laat. Vriend is er tussen 21.30 en 4.45 wel maar daar heb ik weinig aan want hij krijgt Bastian meestal niet stil. Bastian wil 's nachts alleen maar mama. Vandaag een k*tdag dus verder even geen reacties.
Panda, heb echt bewondering voor dat je dit zo volhoud, ja je moet wel toch.. Maar zou helemaal hopeloos zijn. Hier gaat nog hetzelfde heb de hele dag in bed gelegen, heb Jayden op laten halen door mijn schoonouders...voel me zo slecht Dan voel ik me zo schuldig en zo'n slechte moeder dat ik hem op laat halen Bah ben er naar van....en mis hem al Nou ga nog ff op de bank liggen en wachten op mijn mannetjes. Fijne avond
kids liggen op bed en gaan zo de boel versieren. jelte was nogal opgewonden en druk voor morgen. tja had beter niet gezegt dat hij morgen als hij wakker word kado's krijgt maarja ben zelf ook net een kind hahaha. 4 jaar geleden was er nog niks aan de hand, de bevalling begon om 2u15 en om 5 uur is jelte geboren. en vorig jaar exact hetzelfde,niks aan de hand de dag voordien.om half 4 ongeveer begon het en om 8u55 is mn kleine yorben geboren. nou ga nu maar eens eraan gaan beginnen. tot later.morgen ben ik mama van een kleuter en van een dreumes. _________________
Goedenavond meiden.... Zo vandaag nog een dagje cusus gehad en nu dan weer lekker weekend Zal ff kijken wat ik nog zo uit mn hoofd weet nadat ik net ff heb bijgelezen. Jacq: je bent er dus nog niet helemaal uit wat je wil qua werk. Ik zou eerst niks over een kinderwens zeggen hoor. Het komt zoals het komt en als ze je echt goed vinden, willen ze je vast wel houden mocht je eenmaal ergens aan het werk zijn. Charissa: Balen zeg dat je je zo rot voelt, doe maar rustug aan. Beterschap meid! Fajah: de basisschool dus best wel intensief voor jelte. Fijn dat hij het wel erg leuk vindt! Succes met versieren he vanavond! Als ik niet meer op het forum ben voor die tijd, alvast een hele fijne dag samen, geniet er van! Wat lief inderdaad dat je trouwens nog wat van je kraamverzorgster hoorde, bijzonder hoor. Brennie: wat een leuke Milou spam zag ik voorbij komen zeg! Knap dat ze zo los staat de klappen voor k3! Ook al zo'n muzikaal meisje dus. Jayna beweegt ook altijd mee op de muziek. Sappie: hoe is het met de kiezen van je meissie? Nog veel last gehad? En Lieke een lekkere uitslaper dus vanmorgen! Angela: over 2 weekjes bij jullie ook feest thuis, al begonnen met voorbereidingen? LIS: hoe is het met je? Ben ook bennieuwd naar weer een nieuwe buikfoto! Krijgt Jesse trouwens ook een nieuwe kamer als de kleine er straks is? Panda: pffff heb ook echt bewondering voor je, hoe houd je het vol zeg! Sterkte ermee en hoop echt dat er nu eens gauw een tijd komt dat je meer rust krijgt. Kelly: morgen je verjaardag! Al een beetje zin in? Morgen ook je feestje he, waar we nog hele leuke pics van gaan zien denk ik....haha Fijne dag alvast morgen meid!Bedankt nog voor je sms, lief Robine: hoe is het nu met je meissie? Weer een beetje bijgekomen na al die drukke dagen? Verder weet ik het ff niet meer, sorry voor wie ik ben vergeten... Hier gelukkig een meisje dat alweer wat opknapt. Gister had Jayna 's avonds nog wel koorts en werd tot 23.00 uur elk uur huilend wakker. Daarna gelukkig door geslapen tot 8 uur vanmorgen. Vandaag geen koorts en weer wat gegeten. Nog wel snot verkouden. Hoop dat ze vannacht een goede nacht maakt. Vanavond en morgen pakken voor ons weekendje center parcs. Heb er echt zin in! Fijne avond! liefs
Hallo, Eindelijk weer even tijd, paar drukke dagen achter de rug ijshockeyseizoen is weer bezig , paar vergaderingen geweest voor Jamin, kids zijn ontzettend druk en lastig geweest en dan 's avonds nog thuiswerk. Vandaag lekker vrije dag daarmee, maar vanmorgen alle was weggestreken die door de drukte zich steeds maar weer opstapelde en dus echt ontzettend veel was. Ben er de hele morgen zoet mee geweest Tussen alles door probeer ik ook nog wat NHL-wedstrijden te volgen Vanmiddag moest Linsey naar school en Kaily was bij een vriendinnetje spelen, kon ik de morgen niet spelen door strijk even met Jordy goed maken. Daarna is hij naar bed gegaan en kon ik snel de dames weer gaan ophalen. Morgenmiddag gaat Linsey bij een vriendinnetje spelen dus als Jordy dan in bed ligt heb ik even een lekker gezellig momentje met Kaily Semmi: Hier nog niet bezig met voorbereidingen, nog totaal geen tij dvoor gehad maarja ik heb nog 2 weekjes dus dat zal vast nog wel goed komen Gelukkig is Jayna weer een beetje opgeknapt, zo zielig als ze zo ziek zijn, weet je echt ff niet wat je het beste kan doen Tenminste dat heb ik altijd, je wil ze zo graag helpen, maarja waarmee precies is vaak zo'n raadsel. Hopelijk slaapt ze vannacht lekker door en is ze morgen weer helemaal beter! Heel fijn weekend, kom maar lekker even saampjes op rust Fajah: Spannend joh Morgen zijn je 2 boys al 4 en 1 jaar al bijna echte mannen Wat zullen ze genieten morgen, maak maar veel foto's die je kunt spammen \/ Ik wens jullie alvast een ontzettend leuke dag, geniet er maar lekker van Wat lief die brief van de kraamhulp, kreeg helemaal kippenvel toen ik t las! Charissa: Heel veel beterschap Wel lief van je schoonouders dat ze even op Devano willen passen, dat maakt je geen slechte moeder hoor. Soms is dat gewoon even nodig, hopelijk knap je snel op! Panda: Ben je de dag een beetje door gekomen? Ook ik vind het echt knap van je hoor dat je jezelf zo goed staande houdt, toppertje Brennied: Sow hey Milou ook al zo'n lange dame, mooie cijfertjes hoor Wat fijn dat het nu goed gaat met het eten en de reactie erop, hoplijk blijft t zo gaan. Hier hebben we een poosje gehad dat we Jordy in 2x naar bed moesten brengen tja ik heb een vreemd mannetje ik weet t hahaa. We brachten hem naar bed, brullen geblazen, dan 5 minuutjes weer naar beneden en als we hem dan weer brachten was er niets aan de hand sliep hij direct Ik ben benieuwd naar de stoel als hij klaar is Kelly: Hoe was de film gisteren? Sappie: Lieke nog lang door geslapen? Robine: Hoe is het nu met Jill? Had je mijn ecard trouwens ook niet gekregen? Verder kan ik niet terug lezen, sorry voor wie ik vergeet, hopelijk kan ik het nu weer een beetje bijhouden gaat lekker rap hier met de pagina´s Even nog een kleine update van Gio. Haar pomp wou laatst niet meer vullen, en dus was er ergens wel even paniek aangezien de pomp moet blijven werken natuurlijk. Meteen onderzoek wees uit dat Gio´s hartje de pomp tegenwerkt. Haar hartje is dus weer voorzichtig zelf aan het werk Eigenlijk heel goed nieuws zou je denken, maar helaas mag er nog niet gejuichd worden omdat ze nog niet weten hoeveel haar hartje aan kan. Het moet natuurlijk niet teveel van zichzelf willen en dat het daardoor weer achteruit gaat. Ze krijgt nu dus bloeddrukverlagers zodat haar hartje het wat rustiger aan zal gaan doen en de pomp gewoon zijn werk kan gaan doen en Gio´s hartje de rust krijgt om te herstellen Dat was het voor nu weer even, ga nog even wat surfen en dan optijd naar bed, tot gauw. Liefs Angela.
Welnee joh! Als mijn schoonmoeder in de buurt zou wonen zou Bastian daar waarschijnlijk heel vaak zijn. Haha, Angela, met je ijshockey! En je hebt het al zo druk... Semmi: Jayna weer een beetje beter dus, gelukkig. Hoop dat het snel echt over is. Kan zo lang doorzeuren, verkoudheid. Fajah: ligt Jelte te stuiteren in zijn bed? Da's speciaal, jij hebt 2 bevallingen om te herbeleven. Ah, lief is thuis, kunnen we eindelijk eten.
Hoi, Vandaag een hangerig dagje. Pippa had koorts en is al een tijdje vol (heeft ze wel vaker). Maar nu toch verhoging en vanmiddag 39 graden. Tot mijn verbazing komt er een tandje boven door. Alleen weet ik niet welke het lijkt wel een hoektand. Daar had mijn meisje dus last van. De laatste tijd wordt ze 's nachts ook huilend wakker. Ze is zo weer getroost hoor en slaapt dan weer verder. Dit wordt pas haar derde tandje. Ze is zo lekker traag, heeft ze van haar moeder. Was ook laat met tanden, haar en lopen! Is aardig goed gekomen hoor, al ben ik nog wel een 'laatbloeier'. Angela, bedankt voor de update van Gio. Ik kon op haar babysite alleen tot de pomp terug lezen dus was zeer benieuwd hoe dat was afgelopen. Je hebt het maar weer druk, wat een energie heb jij toch. semmi, gelukkig gaat het weer wat beter met Jayna. Lekker een weekendje weg, ik wil ook! Fajah, lukt het een beetje met de balonnen opblazen en alle voorbereidingen? Is Cristophe morgen ook lekker thuis, ja toch? Ik schoot ook even vol van de brief van je kraamzorg. Wat goed dat die andere dame is ontslagen, dat verdient idd niemand. Zo speciaal twee van die lieve jongetjes op dezefde dag jarig. Alvast heel veel plezier! Arme Panda nog steeds geen ritme met slapen of in ieder geval een verkeerd ritme! Sterkte! Charissa, wat heb je toch? Is je buikpijn al over? Brennied, goed dat ze de prikjes hebben uitgesteld. En fijn dat ze nog geen reactie heeft gehad op de melk. Een goed teken hoor! Kelly, hopelijk laat Daynah je een beetje uitslapen op je verjaardag!
Panda als ik wat mag zeggen. Waarom 'drop' je Bastian niet bij een lieve oma voor het weekend? Even met zn twee een weekend weg naar een Hampshire Classic (kost weinig veel service). Je hebt ws daarna het gevoel alsof je een week bent weggeweest en de de hele wereld weer aankan. Meid echt doen hoor want volgens mij zit je er doorheen. Lfs.
YORBEN EN JELTE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG. EEN FIJNE DAG VANDAAG ! KELLY VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG ! VEEL PLEZIER OP HET FEEST VANAVOND! Meiden, ik zal er een paar dagen niet zijn omdat ons modem thuis stuk is. Er wordt een nieuwe opgestuurd maar dat kan een paar dagen duren . Dit is dan ook ff een berichtje vanaf mijn werk. Dan weten jullie iig waarom... Liefs Sap
Gefeliciteerd Kelly! Veel plezier vandaag! Nog een keer : Jelte en Yorben, gefeliciteerd! Fijne dag Fajah. Wil ik wel maar die lieve oma's van tegenwoordig hebben helemaal geen tijd. Heb er trouwens maar 1 in de buurt. Niet handig. We gaan wel een creche zoeken. Kan ik ook weer wat meer werken. Jacq: hoera 3e tandje voor Pippa. Bastian heeft er ook pas 2 hoor. Komt allemaal vanzelf. Koffers al gepakt, Semmi? Brennie: late reactie maar: Milou is echt lang. Robine: dus het zag er op zich wel goed uit, onderzoek van Jill. Hoop dat de uitslag snel komt en dat alles in orde is. Sappie: irritant, modem stuk. :x Heeft Lieke weer lekker geslapen? Hier ineens een goede nacht gehad. Zo zie je maar weer, op het moment dat je denkt NU IS HET GENOEG gaat het ineens goed. Hij is maar 1 keer wakker geweest. Gevoed maar dat was niet genoeg dus nog een flesje erin gedrukt en pas om 6 uur weer gehoord. Dus ik stuiter nu door het huis.
JELTE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 4E VERJAARDAG. EEN FIJNE DAG VANDAAG. YORBEN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG. EEN FIJNE DAG VANDAAG SAMEN MET JE GROTE BROER. Bedankt meiden voor jullie felicitaties. Ik moet er nu echt aan geloven dat dit mijn laatste jaar als twintiger is Vanavond dus groot feest. Ga zo nog even naar Douglash en Ici Paris ik zou nog van die lange nep wimpers willen hebben. Ik heb wel een paar maar wil een felle kleur hebben. Kom later vanmiddag even reageren. Daynah is de boel aan het verbouwen nu. lfs kelly
Yorben en Jelte gefeliciteerd! Yorben ook al weer 1 jaar. Een hele fijne dag voor jullie met dubbel feest! Kel ook jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Panda fijn dat Bastian nu wel doorgeslapen heeft. Hopen dat hij het doorzet. Hier ook maar 1 oma in de buurt. Misschien anders ene zus of broer? Jacq pippa dr derde tandje! Wat goed zeg. Wel zo sneu als ze last hebben van die tandjes. Sap balen van je modem. Hopen dat ie er snel is. Hier alles zn gang maar druk. Jaime heeft sinds een paar dagen heel erg last van luieruitslag. Ze schreeuwt het uit als je dr luier verschoond. Het is helemaal knalrood, zo zielig. DAt in combi met 6 keer per dag een zure poepluier. arme schat. Kom later nog even. Lfs
Lieve Fajah, van harte gefeliciteerd met je twee kleine mannetjes! Een hele fijne dag toegewenst! Ik ben benieuwd naar de foto's. Wie was er het eerst wakker? Kelly, Gefeliciteerd met je verjaardag! maar er maar een mooie dag van. Veel plezier vanavond. Lfs
Jelte en Yorben hartelijk gefelicteerd met jullie verjaardag! Maak er vandaag een groot feest van! Kelly gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier vanavond!
Jelte en Yorben, proficiat met jullie verjaardag! Heel bijzonder! Kelly, van harte met je 30e verjaardag en veel plezier vanavond!!