Yorben en Jelte: GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG!!! Ook voor papa en mama natuurlijk! Het huis dubbel versierd en dubbel zoveel taart eten vandaag he!
KELLY: GEFELICITEERD MET JE 29E VERJAARDAG!! Phoe, jij bent nog een jonkie hoor. Ik word in februari 35, dus niet klagen he FIJNE DAG!
Even geen reacties, want ben ff snel. Vanochtend naar de VK geweest en voor het eerst het hartje weer gehoord. Dat is dan toch weer fijn he. Ik had weer even bevestiging nodig dat het allemaal goed is. Mijn bloeddruk is wel wat aan de lage kant, dus ik ga maar veel dropjes eten. Hahaha. Daarom ben ik waarschijnlijk erg moe. Jesse is maar weer eens ziek. Gister opgehaald bij KDV, hij had maar weer 1,5 uur geslapen. Ik hoorde hem al huilen toen ik aan kwam lopen in de gang. toen ik hem oppakte, was het gelukkig wel weer goed. Maar toen ik thuiskwam, was hij zo rustig en kwam tegen me aanliggen. Hij voelde ook wat warm aan, dus ik tempen, had ie toch weer 38,4 koorts. dus lekker op bed gelegd. Na uurtje even fles gegeven en weer lekker op bed gelegd. Wes kwam om half 1 thuis van zijn werk (hij is erg druk op het moment, dus hij is 's ochtends vaak al om half 7 weg en dus laat thuis), en toen hoorden we Jesse weer. Nog steeds koorts, en zoooo zielig, dus hij heeft vannacht bij ons geslapen. Vanochtend ging het wel weer, maar nu weer 38,8. Hopelijk is het zondag over! Nu even receptje zoeken voor citroentaart. Heb weer eens zin om zelf iets te bakken. Kom later nog wel ff.
ahum...vast een felicitatie voor volgend jaar dan maar 8) sorry kelly!!!!!! en ik had nog zoveel moeite gedaan om de 30 in het klein te krijgen Ach kun je vast wennen ! {|= Fijne dag!
Zo heheh even tijd voor reacties. Laatste dagen best druk geweest met het werk en bezoek. Nu ook weer een druk weekend voor de deur. Gisteravond bezoek gehad van een vriendin en hebben lekker gezellig bijgekletst tot 00.30 uur. Pffff erg laat dus en vanmorgen kwam Daynah dus alweer om 06.30 uur.. Heb een flesje gegeven en daarna sliep ze lekker naast me tot 08.45 uur. Daynah eet sinds ze die prikken heeft gehad vorige week erg slecht. Denk dat ze daarom dus ook wat vroeger wakker is dan normaal, want dan heeft ze dus gewoon honger. Heb geen wimpers meer kunnen vinden maar wel een leuk outfit voor Daynah, alvast voor haar verjaardag Brennied: Milou dus ook al een slanke meid. Jammer dat je moet terugkomen voor de prikjes. Drinken met Daynah gaat nog steeds niet zo goed. Ze drinkt alleen in de ochtend haar melk en dat is dan zo 100-200cc meer dus echt niet. Ik vul het aan met vitamine D Panda: Wat fijn dat Bastian goed heeft geslapen. Ik heb ook mijn bewondering voor je hoor. Ik vind het erg knap. Daynah wordt ook wel elke nacht een keer wakker maar dan wilt ze een beetje drinken en dan slaapt ze weer. Ik word daar af en toe al moe van, maar dat is niks vergeleken bij jou. Fajah: Wat lief van het het kaartje van je kraamverzorger. Zijn de jongens al lekker verwend. Ben benieuwd naar je foto's. Charissa: Al opgeknapt? Sem: Nogmaals veel plz op CP Angel: Bedankt voor jullie e-card. Erg leuk. Toch wel een beetje goed van Gio's hartje dat die zelf wilt werken. Het komt helemaal goed met dat meisje. Blijven Channie en haar vriend nu ook in het zkh? Jacq: Wat zielig voor Pippa geef haar maar een dikke knuffel. Sensee: Krijgt Jaime weer tandjes ofzo omdat ze die luieruitslag heeft. Lijkt me erg vervelend zeg. Dikke knuffel voor haar. LIS: Wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord, wat moet dat weer bijzonder zijn geweest. Jesse ook weer ziek. Ook voor hem een dikke knuffel. Sap: balen van je modem zeg. Hoop dat ie snel gemaakt is zodat we weer kunnen forummen/chatten. Nogmaals bedankt voor jullie felicitaties. Ik voel me ook erg jarig vandaag. Ik word al heel de ochtend platgebeld, smst, krijgt krabbels op hyves om me een fijne verjaardag te wensen. Erg leuk allemaal. Ga even een bammetje eten en daarna nog maar een uurtje slapen. Het wordt een lange avond/nacht vanavond, maar heb er zo zin in. lfs Kelly
Hiep hiep hoera voor Jelte en Yorben!!! gefeliciteerd!!!Mannen wat moeten jullie vandaag een groot feest hebben als je samen jarig bent!! Fijne dag jongens samen met papa en mama! Hieperdepiep hoera voor Kelly!!!!!!!!!!! Alweer 29 jaar! Hoera hoera hoera! Gefeliciteerd!
Kelly: mooi dat je je lekker jarig voelt! Haha valt tegen dan he 's ochtends zo vroeg. ja ja de foto van het rode stoeltje:
hey meiden , bedankt allemaal voor de lieve felicitaties op allerlei manieren. heel lief van jullie. ze zijn echt jarig vandaag. heb wel even een traantje gelaten vanmorgen hoor toen ze de kadootjes gingen uitpakken. en yorben keek zn ogen uit naar de versiering in huis. jelte snapt het nog steeds niet echt dat hij samen met zn broer jarig is,hij denkt dat alle broertjes en zusjes samen jarig zijn hihihi. vandaag geen visite ,maar dat neemt niet weg dat het een fijne dag is samen met mn gezinnetje. ik geniet volop met de kids. jelte is even tv aan het kijken,want die is weer doodmoe van school en yorben slaapt even. zal even kijken of ik alvast wat foto's kan spammen. ga ze even van mn toestel halen,kan even duren dus......... _________________
oja en ik zei tegen jelte dat hij vandaag mocht kiezen wat we gaan eten vanavond.hij koos chinees hahaha,hij zei :ik wil van die bruine stokjes vlees eten vandaag (saté dus ) jelte's wil is wet vandaag !
hahahhahhahahaha die hoor ik voor het eerst Fajah. Een kind dat Chinees wilt eten met zijn verjaardag. Ben benieuwd naar je foto's
Heej meiden, Zo alle spullen zijn nu wel zo'n beetje gepakt. Om 16.00 uur komt Lenhard thuis en vetrekken we meteen. Jayna heeft vanmorgen maar een uurtje geslapen, dus die heb ik 3 kwartier geleden weer op bed gelegd, maar slapen....ho maar! Hoor dr nu nog kletsen. Fajah: kan best begrijpen dat je vanmorgen een traantje moest laten. Zo bijzonder je beide jongens vandaag jarig! En vanavond dus lekker chinees eten...mmmmm. Is de post trouwens al geweest? Zal ook wel een grote stapel zijn met 2 jarigen...hihi Een hele fijne dag nog, geniet er van! Jacq: arme Pipa dus ook koorts, en nog steeds vol. Hoop dat ze snel weer wat opknapt! LIS: oooh zooo bijzonder om het hartje dan weer te horen! Fijn dat alles goed is! En maar lekker dropjes eten dan, niet verkeerd toch? Jesse dus ook al niet helemaal lekker, net de tijd er voor he met dat rot herfst weer! Beterschap! Sappie: balen dat je modem stuk is....hopen dat je snel een nieuwe hebt, want zolang kunnen we je niet missen hoor! Kelly: helemaal klaar dus voor vanavond. En aan de 30 idd nog maar ff niet denken hoor, geniet van je laatste jaar als twintiger...haha Nogmaals veel plezier vanavond! Brennie: stoeltje is leuk geworden zo! Blijft Milou er zelf echt goed op zitten? Leuke foto's weer van je meissie......hoe meer gespam hoe beter! Sensee: aaah...zielig voor Jaime dat ze zo'n last heeft van luieruitslag. Veel sudocreme smeren maar! Angela:klinkt inderdaad als een paar drukke dagen achter de rug. Maar denk dat het altijd wel druk is met 3 kids of niet? Maar ook wel weer heel erg genieten en gezellig zo met elkaar. Bedankt dat je het laatste nieuws over Gio doorgeeft. Op zich een goed teken dat haar hartje weer meer zelf wil doen, maar moet idd ook weer niet te snel gaan. Wens ze sterkte en kracht toe van mij. Zo, ga ff de allerlaatste dingetjes doen hier en dan lekker weg! Hoor trouwens Jayna niet meer, dus denk dat ze na een uur toch nog is gaan slapen. We komen zondagavond terug. Fijn weekend allemaal! liefs Sem
sem:fijn weekend!bedankt voor je smsje. robineok bedankt voor je smsje en mooie kaart. zo de foto's komen er nu aan,had even telefoon dus kon niet verder met uploaden. komen ze..........
de kadootjes die we gisteravond hadden neergelegd(ze hebben natuurlijk ook allebei al een fiets/autootje gehad)