November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herkennen jullie me een beetje?

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh Kelly! Coole outfit :D

Wij komen op de meet hoor! Als ik ongeveer het aantal personen weet wil ik wel reserveren.

3. Kunnen we dan gelijk een tijd afspreken voor de 30ste?

Robine: Vergeet het helemaal te zeggen, maar ik heb je kaartje nog niet gehad. Ik denk dat Leiderdorp en Capelle aan den IJssel elkaar niet zo goed kunnen vinden :)

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Whoehahahaha die Kel! Wat een geweldige outfit! Heb je die gehuurd of van jezelf? Mochten we oit ook zo een feestje hebben weet ik je te vinden ;) Supergaaf!

Balen zeg dat je kaart nog niet aangekomen is! Die voor Jill wel he, maar dat had ik al gezegd! Ik stuur altijd via de hallmark greetz site, maar heb al enkele keren meegemaakt dat ie niet aankomt, of pas weken later!

Grrrrrrr

Wij gaan ff wokken bij de chinees, jammie, heb er trek in!

Tot later

Liefsx

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gefeliciteerd met je verjaardag Jesse!

Ik kom later even terug, moet administratie bijwerken want krijgen controle van de belastingdienst.

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Jesse, grote proficiat met je allereerste verjaardag!! :({|= :({|= :({|=

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Tja Linda...ik kan alleen zeggen dat ik het heeeeeeel jammer zou vinden als je niet meer komt hier . :cry: :cry: :cry: Denk er a.u.b. nog even rustig over na!

Fajah: leuke foto's van het feest!

hahaha kelly wat zag je er gaaf uit! :)

Net terug van de verjaardag en kraamvisite. Ff eten, opruimen en met Milou spelen. Waarschijnlijk tot later....

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    whahahah kel je ziet er erg 70's uit joh,niet herkenbaar hihiihihih

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jesse gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Hopelijk heb je een super feest gehad!

Wij zijn er weer zoals jullie merken...haha :)
    Voor nu laat ik het ff bij de felicitatie voor Jesse.
    Morgen vrij, dus dan leuke foto´s van een erg geslaagd weekend spammen en verdere reacties.

liefs Sem

10. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Lieve Jesse nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Heb je een leuk feestje gahad? Ik ben benieuwd naar de foto's.

Kel, geweldig je foto's op de eerste herkende ik je echt niet!

Hebben jullie het lekker gehad Semmi?

Over de 30ste horen jullie nog van mij. Ik denk wel dat ik kom.

Angela, jij nou ook niet weg blijven hoor!

Ik ben een weekje alleen met de kindjes. Mijn vriend is vanmorgen naar Chicago gevlogen. Ik had zo graag meegegaan. Twee jaar geleden was ik wel mee en daar heeft hij toen gezegd dat hij graag een kindje wilde. Ik was toen ook meteen zwanger maar in de 5e week mis gegaan. Dus chicago is heel speciaal voor mij. Nu twee jaar later ligt er een mooi meisje in haar bedje te slapen die zaterdag al een jaar wordt. Gelukkig komt hij vrijdag thuis.
    Ik ga even wat doen hier want moet nog recepten verzamelen...

Robine, hoe was het wokken?

Lfs

lfs

11. Hoi hoi,

Ja leuk heh hoe ik eruit zag. Kleding is van mijn mama, Robine, die had vorig jaar ook zo'n feestje en die heeft het zelf toen gemaakt met mijn oma. De pruik en bril heb ik zelf gekocht erbij.

Sem: Welkom terug. Ben benieuwd naar jullie foto's.

Brennied: Zo lekker druk dagje geweest voor jou.

Robine: Hebben jullie lekker gegeten. Wokken is altijd wel lekker.
    Wat raar van die kaart dan toch. Mss morgen dan. Ik begrijp soms niks meer van die post. Je kan beter een week van tevoren een kaartje sturen tegenwoordig.

Daynah is de laatste dagen erg vervelend. Ik ben blij dat ze weer in bed ligt zeg. Ze is een beetje hangerig en wil alleen maar gedragen worden. Weet niet wat het is. Vanmiddag viel wel mee, toen waren we bij een vriendin en zij heeft een dochtertje van bijna 2 dus daar heeft ze wel even lief meegespeeld.
    Ik hoop dat ze weer snel uit deze fase is.

Ga zo even Gooise vrouwen kijken.

lfs kelly

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    JESSE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG!

Ik wil heel graag jullie keer ontmoeten, ben nog ff in dubio i.v.m rijden, is best ver....

Kom later weer reageren, we gaan alvast de kamer versieren, heb morgen late dienst en dan word het niets....

13. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, wij hebben een geweldige verjaardag gehad. Jesse is enorm verwend. Morgen maar even goed naar alles kijken, foto maken en dan het een en ander naar boven bonjouren.

Ik heb vandaag wel op paracetamol geleefd, heb enorme keelpijn, voel me gewoon niet 100%, dus ik duik nu lekker mijn bed in. Morgen kom ik wel met foto's!

14. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wow, die banner van vandaag!

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat jammer Sens. Voor jou ook alle goeds! Je kunt altijd terugkomen...

Kelly: je bent nog net herkenbaar. :) Lastige periode is dit he, dat gehang en gejengel.

Vervelend Annemonique, dat piekeren enzo. Wat die sollicitatie betreft zou ik gewoon afwachten hoe het dinsdag gaat. Wie weet klikt het meteen, dan hoef je niet meer te twijfelen. Dat het een jaarcontract is, ach, dat zegt tegenwoordig toch niet zoveel meer? Komt allemaal goed hoor, wat je ook kiest!

Fijn dat Jesse niet ziek is LIS. Zou jammer zijn geweest, op zijn verjaardag. Maar jij dus wel, balen. Beterschap!
    Haha, ja, die banner...

Robine: ja vreselijk, elk uur op de klok zien. :( Bastian wil dan geknuffeld worden. Soms wordt hij om de 10 minuten huilend wakker, dan neem ik hem wel eens bij mij in bed. Niet dat hij dan veel beter slaapt maar dan hoef ik er tenminste niet telkens uit.

Was dus leuk Semmi? Kom maar met die foto's...

Jammer dat je niet mee kon Jacq, naar Chicago. Kan me voorstellen dat het een speciale plek blijft.

Bastian heeft bloedende billen. Gek, hij heeft eigenlijk nooit uitslag. Soms een beetje rood maar dat trekt meestal dezelfde dag nog weg. Smeer er nu extra dikke lagen creme op.

16. Geslaagd feestje dus voor Jesse. Ben benieuwd naar de foto's. Beterschap voor je LIS.

Panda: Wat sneu voor Bastian mss tandjes/kiezen op komst. Bloedende billetjes is niet leuk. Mss even zonder luier laten zitten. Door die luiers kan het ook niet echt genezen.

Charissa: ja de volgende is Jayden die 1 wordt. Leuk hoor. Daynah is echt de laatste van allemaal. Moet nog 2 weken wachten.

Brennied: Wat een rot einde heh van Gooise vrouwen. Volgens mij is nu ook het seizoen afgelopen. Echt niet leuk. Mss dat dan volgende week voetbalvrouwen begint. Ook weer leuk.

Zo ga nog even bankhangen en dan lekker naar me bedje.

Weltrusten allemaal.

lfs Kelly

17. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Panda, het is in iedergeval belangrijk dat je eerst goed droog maakt voor de zalf erop gaat bv met een fohn. De laag niet te dik, is ook niet goed. Kan ook een schimmel zijn had Pippa ook. De creme die ik van de huisarts moet halen bij apotheek heet: Miconazol 20 mg/g. Laat het anders even aan je huisarts zien. Is zo sneu. Pippa had toevallig vanmiddag ook vel pijn bij veschonen van luier. Zit het soms in de lucht?
    Slaap lekker!

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeie morgen!

Nou hier onverwachts een extra dagje vrij. Milou werd gisteravond weer huilend wakker en hoesten, verkouden en rode wangen --> koorts 38,8. Zetpilletje gedaan en een uur bij mama geknuffeld toen wou ze wel weer slapen. Net had ze geen koorts meer maar ze is niet lekker en dan ga ik d'r niet naar het kdv doen. Ff lekker uitzieken met mama. Ze heeft net d'r fles gehad en ligt nu lekker te slapen.

kelly: idd wat een stom einde bij gooise vrouwen. Zal het nou helemaal afgelopen zijn? Wel jammer hoor. Ik hoop het, volgende week voetbalvrouwen.

Panda: ooh zielig voor Bastian. Mss ff in zijn blote billen laten liggen dat dat helpt.

LIS: mooi dat het feestje geslaagd was en dat Jesse niet ziek was. Ook ik ben benieuwd naar de foto's!

Jacq: deze week dus alleen met de kids. Snap goed dat Chicago een speciale plek is voor je als ik het zo lees. En zaterdag wordt Pippa ook alweer 1, leuk!

semmi: kom op met die foto's!

Robine: Jill ook mee gewokt? Was het lekker?

Nou ik ga maar ff op de bank liggen, tis nog zo vroeg. Ff kdv en mijn werk bellen en mss maar ff naar de ha vandaag met Milou. Kan ie keelontsteking uitsluiten en ff naar d'r longetjes luisteren. Zielig meisje heb ik :( :(

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Zielig voor Milou. Veel fijner om dan lekker thuis te blijven. Hoop dat ze niet teveel pijn heeft.

Billen van Bastian zijn alweer bijna normaal. Gaat echt snel over bij hem! Ik droog inderdaad altijd heel erg goed (met een hydrofiel luier) en hij ligt meestal een tijd zonder luier want door dat getrappel en gespartel van hem zijn we algauw tien minuten verder voordat die luier er eindelijk om zit. :)

Jacq: was idd even bang voor een schimmel. Maar het linker boventandje is er bijna door en het tandje ernaast ook, dus dat zal 't wel zijn. Verder is het een en al bult in zijn mondje dus de rest zal er binnenkort ook wel uit ploppen.

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goedemorgen!

He, nu Milou weer ziekjes. Is het de tijd van het jaar om ziek te zijn? Het weer is natuurlijk ook niet echt geweldig he. Je weet zelf niet eens wat je aan moet.
    Ik voel me gelukkig weer een stukkie beter.

Jesse weet vandaag echt niet waar hij mee moet spelen. Ga zometeen maar wat naar zolder brengen.
    O ja, gister helemaal vergeten! Gister heeft Jesse nog 5 stapjes alleen gedaan! Hij liep van mijn vader naar Wes. Dus de hele kamer met visite klappen voor hem. Kijkt hij iedereen aan van... wat doen jullie nu weer?
    Haha.

Enne... mijn banner heb ik voor jullie aangepast!
    Ga nu nog ff spelen met Jesse zijn nieuwe speelgoed.

Deel Deze Pagina