November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    WOW goed zeg van Jesse! Da's een mooi cadeau'tje van hem!
    Gave banner :) Nu kunnen we het tenminste goed bijhouden...het schiet al op he!

Gelukkig gaat het met de billen van Bastian beter :D

Milou bij de ha geweest en er ik niets aan de hand, alleen een beetje een overbezorgde mama :oops: Bij de dokter hoefde ze natuurlijk geen een keer te hoesten :rolleyes: D'r keeltje was wel wat rood maar goed en d'r longetjes waren helemaal schoon. Gelukkig maar.....met een dag of 4 zou het over zijn. Wel een lekker weertje zeg om te wandelen...bof ik ff met een vrije dag :)

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo meiden, ben bezig met foto´s uploaden, dus zo komen er zo aan hoor!
    Hier ook een meisje dat mams de hele dag bezig houdt vandaag. Herken het wel Kelly, steeds naar mama toe, opgetild willen worden. Eerst haalt ze al haar speelgoed overhoop, speelt nergens mee en gaat met de afstandsbediening, tv gids, folders, plantjes, kandelelaars....enz. verder. Kom dus nergens aan toe vandaag. denk dat ze ook nog niet helemaal fit is, misschien toch ook tandjes op komst of gewoon een sprong, ik weet het echt niet, maar hoop dat het snel over is! Ga vanmiddag nog ff naar de HA met dr. Ze heeft steeds jeuk in dr knieholtes, al een hele poos, geen enkele zalf helpt meer, wil nu toch weten of het echt eczeem is en of er een goede zalf voor is.
    Nu slaapt ze ff, dus lees ik ff snel bij....tot zo!

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jeeeetje...wat is photobucket traag! Geloof dat jij het ook al zei Kel, het duurt ech een eeuwigheid...
    Dan maar in etappes dus....hier de eerste 3 foto´s

Goedemorgen!

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jayna in actie

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lekker bammetje eten in het zwembad

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
  7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lekker in het grote bad

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    zelf haartjes wassen

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    zwemmen met papa

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    lekker pannenkoeken eten in het pannekoekenhuisje...

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en dan nu echt de laatste ( sorry van mn vele gespam! ).....

mn meissie en ik

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo dan hier mn reacties....

Allereerst een bericht waar ik ook van schrik...
    Linda: wat een mooie foto's van je lieve meisje, maar wat jammer dat dat dus voorlopig ook meteen de laatste foto's hier bij de nov mama's zijn! Echt jammer dat jij je er zo bij voelt. Maar wel dapper dat je er zo eerlijk over bent.
    Juist omdat we samen zoveel gedeeld hebben, zullen we je hier echt gaan missen! Hoop dat je je binnenkort nog bedenkt! Voor nu dikke knuf voor jullie en hopelijk toch tot gauw weer!

Fajah: wat zijn jou mannetje heerlijk verwend zeg! Groot feest achter de rug dus. Erg leuke foto' s allemaal! Heb je onze post trouwens nog gehad? Of is de tnt richting zeeland ook al vertraagd.....

LIS: super die nieuwe banner! Haha! Jeetje 15 weken alweer, gaar echt hard he! Balen dat je je zo rot voelt, hoop dat je snel wat opknapt! En Jesse dus ook flink verwend. Mooi dat het een geslaagde verjaardag was. Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Kelly: gaaaaaf die foto's van jou als hippie.....hahaha! En de wijntjes hebben gesmaakt dus. Daynah dus ook niet helemaal lekker in dr vel, best vermoeiend dan he. Dr verjaardag komt nu trouwens steeds dichterbij, nog ff en dan zijn alle baby's dreumes geworden hier!

Robine: nou begin steeds meer van Jill in Jayna te herkennen hoor. Echt een ondeugend dreumesje momenteel, ook hier! Hoe is het afgelopen nacht gegaan? Vermoeiend hoor elk uur wakker. Gaat ze dan ook staan in bed?

AM: blijft moeilijk hoor, knopen doorhakken. Hoop voor je dat het lukt om een keus te maken waar je dan ook voor 100 % achter staat, succes ermee meid!

Brennie: gelukkg dat alles ok was met Milou. En nooit te overbezorgde mama ben je hoor! Beter zo, dan dat je 1 keer te laat bent. En vandaag dus maar lekker vrij. Knuffel maar lekker met je meissie! Beterschap voor dr!

Panda: gelukkig genezen dr billetje van Bastian snel weer, zo zielig altijd het als ze daar zo'n oijn aan hebben!

Charissa: jaja....voor jullie is het nu ook bijna feest! Hopelijk kun je er trouwens de 30e ook bij zijn!

Verder kan ik ff niet meer teruglezen meiden...
    Wij hebben verder een heerlijk relax weekend gehad, ondanks het slechte weer ons prima vermaakt met zwemmen en lekker filpmjes kijken. Echt zo leuk CP voor kids!
    Zou er zo weer heen willen!

Fijne dag verder allemaal,tot later!

liefs

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Leuke Jayna-spam! Jullie hebben lekker genoten zo te zien/lezen. Wij willen ook het weekend van 21 december naar Landal gaan maar we twijfelen nog. Denk toch maar dat we dat gaan doen.

En Jayna ook flink aan het uitproberen, haha tja tis wat met dreumessen ;)

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

euuu even update...ik heb zojuist geboekt :) Landal park De Vers...heb er nu al zin in :)

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Wat een geweldige Jayna spam! Ennuh beter teveel dan te weinig he!? Superleuk! Jullie hebben t wel lekker gehad volgens mij ennuh Jayna ook al ondeugend dus! Hahaha. Wanneer kan je naar de HA met Jayna voor dr jeuk?

LIS: Jeetje Jesse aan de wandel! Knap hoor 5 stapjes los! Binnenkort loopt ie vast fulltime! Ennuh je banner schiet ook al op! :)

Brennied: Lekker weekendje weg en dat net voor de drukke kerstdagen! Heerlijk hoor!ff Genieten voor alle drukke kerstdagen! Gaan jullie met zn drieen? Is Milou al een beetje beter?

Panda: Arme Bastian billetjes! Gelukkig gaat t weer beter inmiddels met hem. Heeft ie last van zn tandjes?

Charissa: Je moet er wel bij zijn hoor de 30e! Wij willen jou ook een keer in real life zien hoor!

Weet ff niet meer, sorry, komt door Jayna gespam..........kan niet meer teruglezen!

Hier zojuist een zwangerschapstest gehaald die godzijdank negatief was. Lol. Voelde me al een paar dagen vreemd en had laatst een rare menstruatie dus dacht, ojee dat waren ook de verschijnselen bij Jill. Uitslag was dus 1 streepje ipv 2! Hahaha, al had t mij niet zo heel veel uitgemaakt hoor, maar John wil echt nog wel wachten. Werd vannacht al paniekerig toen ik d8 dadelijk is t wel raak, weer alles verbouwen en een kamer inrichten.......gelukkig nog ff niet dus.

Morgen naar zkh voor de uitslag van Jill. Maak me er geen zorgen over, denk en ben er bijna 100% van overtuigd dat t niks anatomisch is maar een typisch voorbeeld van 1x pech! Hopelijk heb ik gelijk, maar mn gevoel zegt van wel.

John is bezig met de videoband te maken van Jill dr eerste levensjaar met foto's tussendoor, stukjes film, muziek erachter( isnt she lovely van Stevie Wonder etc) zooooooo leuk. Hij is al halverwege, hoop dat ie deze week nog afkomt.

Ga ff eten maken en daarna samen met Jill eten en weer hardlopen, is weer eens nodig dat dit te dikke lichaam in beweging komt. Hahaha/

tot vanavond!

Liefs Z

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:hele mooie spam hoor,leuk park ook hé?
    en heel erg bedankt voor je post,kids zijn er erg blij mee(werd vandaag pas bezorgt hoor)

robine:jij ook bedankt voor je kadootje.thanks xxx

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Brennie: heeeerlijk joh, vlak voor de kerst er nog ff tussenuit. Leuk vooruitzicht joh!

Robine: jeetje, wat spannend zeg met je zwangerschapstest! Je zag jezelf dus heel het huis al verbouwen voor nr 2...haha :) Gelukkig voor jullie nu nog ff niet, want dan moet je er inderdaad echt samen achter staan. Wat leuk dat John een video maakt van Jill, zal vast een hele mooie video worden van je mooie meissie! Succes met hardlopen he.....goed van je hoor!

Fajah: gelukkig is de post alsnog aangekomen! Echt domme tnt de laatste tijd zeg! Had het woensdag al op de post gedaan :confused: ! Nah ja, mooi dat de kids er blij mee waren in ieder geval :)

Vanmiddag nog ff met Jayna bij de dokter geweest. Hij kon niet met zekerheid zeggen of het nu eczeem was. Hij denkt in eerste instantie aan een schimmelinfectie. Dus zalf mee, waar het dan na 2 weken mee over zou moeten zijn. Hoop dat ie gelijk heeft. Bij de dokter was Jayna trouwens lekker een braaf en rustig meisje zo op de behandeltafel. Rustig liggen en alles was prima. Eenmaal thuis was weer niks goed, boodschappen doen drama, huilen in de kar en nu net een half uurtje weer geslapen. Hoor dr weer huilen. Douchen, flesje pap en maar weer naar bed. Hopen dat dr humeur morgen beter is!

Tot later!

18. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Semmi: leuke foto's van het weekend. En Jayna dus ook nog niet helemaal fit. Hoop dat het snel weer over is. En ook die schimmelinfectie. Heeft ze ook jeuk?

Robine: gossie, ik had het wel leuk gevonden hoor, als die zwangerschapstest positief was geweest. Hier ook de boel verbouwen, maar dat gaan we laten doen.

Brennie: lekker gewandeld? En niets overbezorgd hoor.

Ik ga effe een pyjama aandoen bij meneer. Ik kan nu eigenlijk toch best zeggen dat Jesse loopt. Zojuist wel 6 stapjes en toen was hij bij zijn bestemming aangekomen (een politie-auto, geen prinsessenauto hier), dus kan ie weer iets vastpakken. En wel vaker vandaag een stuk of 5 pasjes. Leuk hoor.
    Jesse heeft vanmiddag heerlijk van 13.15 tot 15.45 uur geslapen. En ik ook effe lekker 1,5 uur.

Ik voel me weer een stukkie beter, ga morgen maar gewoon werken.
    Tot laters!

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Gefeliciteerd met Jesse die loopt! :({|= [-o<

De eerste lopende baby is een feit! :) Ennuh, moeten jullie ook veel verbouwen voor nr 2 of heb je al een kamertje leeg? Moet je toch een dubbele kinderwagen en nog een ledikantje kopen denk ik toch?

Trouwens hier eentje die sinds vandaag van beneden naar boven trap heeft gelopen binnen 2 minuten! Ze gaat als een speer, zelfs zonder de knieen te gebruiken, gewoon hopla voet erop en uitstrekken! :)

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    LIS: fijn dat je je weer wat beter voelt. En die Jesse zeg...wat goed! Milou heeft net ook echt een stap of 4 los gezet naar papa toe. Helemaal wel wankel maar ze deed het!

Semmi: a bah..hoop echt dat het geen eczeem is bij Jayna. Kan nu ook goed komen door dit weer hoor...hebben veel mensen last van hun huid als ie wat gevoelig is. Krabt ze het ook echt open? Ligt ze al lief te slapen?

Robine: hoop ook voor jullie dat de uitslag goed is morgen maar als je een goed gevoel hebt, klopt dat meestal wel! En wat spannend zeg...brrrr....zo'n test hihi :)
    Ja we gaan lekker met zijn drietjes...ff onze vakantie invieren. Dan zijn we allebei bijna 2 weken vrij.
    Wow ik lees ff dat Jill traploopt :thumup: Wat hebben we toch allemaal kanjers van beebs he!

MIlou heeft vanmiddag ook lekker geslapen van 13.00 - 16.00 uur. Ik denk echt dat ze nu overgaat naar 1 slaapje. We zullen zien hoe het morgen op het kdv gaat.

Deel Deze Pagina