En nog een handje, en met wat hulp van oma zat hij (en de vloer en de laarzen van mijn moeder) onder de slagroom.
Leuke foto's LIS, jammer dat ze zo klein zijn. Ik zit met mijn neus op het scherm Wat een schattige kleertjes heeft ie aan. Hier nog een Milou-spam van vandaag....
Panda: agossie wat zielig van zn billetjes, maar gelukkig alweer bijna over dat is snel! Semmi: wat een stralende Jayna weer, ze heeft zo te zien een heel leuk weekend gehad! Ik hoop dat Jayna verder snel weer in dr hum is! Brennie: hoe is het nu met Milou? Jullie ook lekker weekend cp geboekt, wat een heerlijk vooruitzicht! Waar ligt dat park? Robine: Waahh bijna de volgende zwangere hier Suc6 morgen in het zkh! Leuk zo'n videoband! Wij hebben veel te weinig gefilmt Achteraf toch wel jammer, dus moeten we maar proberen in te halen Mn schoonpa filmpt wel en die heeft volgende week een vol bandje (gaat met aankomst sint nog ff filmpje vol maken). Ennuh die trap op gaat hier ook steeds sneller haha. Wat leren ze toch snel he! LIS: wauww jesse al stukjes lopen! Knap zeg! Ik zie dat hier voorlopig echt nog niet gebeuren! Gelukkig ben je zelf weer wat opgeknapt. Leuke foto's! En toch nog een spencer gevonden zie ik! Die heb ik volgens mij ook zien hangen...bij de Prenatal? Wilde hm bijna meenemen, maar heb me ingehouden (zn garderobe is voorlopig wel compleet ). Nou hier 1 die de laatste 2 dagen echt niet meer wil slapen overdag! In totaal maar 45 minuten geslapen. Verder issie heel lief en totaal niet lastig, dus ach dan maar niet slapen he Begin van de nacht was het ineens weer huilen en niet te troosten. Flesje gedronken en een half uur later weer wakker! Zn 2e kiesje is nog aan het doorkomen, dus zal daar dan wel aan liggen.
Milou jij vrolijke meid! Ik heb Miranda alweer een poosje niet gezien, hoop dat alles goed is. En Sappie hoop dat je snel weer thuis online kunt komen! Ff nog het Ballorig lijstje. Ik hoef niet het exacte aantal te weten, maar dus wel ongeveer. Niemand neemt man/ vriend mee toch? Nu dus 7 kids en 7 volwassenen. Dacht dat Miranda eerder ook aan had gegeven mee te gaan? Verder moet ik het tijpstip dat we afspreken weten voor de reservering. Mij maakt de tijd niet uit, want ik ben er binnen 5 minuten Definitieve lijstje Ballorig Houten 30 november AM & Kyllian = komen LIS & Jesse = komen Brennied & Milou = komen Robine & Jill = komen Kelly & Daynah = komen Sappie& Lieke = komen Semmy & Jayna = komen Jacq en Pippa = komen ws wel Fajah & jongens= komen niet
Definitieve lijstje Ballorig Houten 30 november AM & Kyllian = komen LIS & Jesse = komen Brennied & Milou = komen Robine & Jill = komen Kelly & Daynah = komen Sappie& Lieke = komen Semmy & Jayna = komen Jacq en Pippa = komen ws wel Charissa en Jayden = komen ws wel Fajah & jongens= komen niet
JAYDEN, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! En ook voor papa en mama natuurlijk! Fijne dag vandaag met veel taart en cadeautjes.
Sorry Brennied, ik vond ook dat de foto's zo klein waren, maar zo kreeg ik ze op photobucket... Ah, al schrijvende bedenk ik me dat Wes ze klein heeft gemaakt om op de site van Jesse te zetten... Leuke foto's ook weer van Milou joh! Schatje! AM: Succes vandaag met je half dagje meelopen. En daarna met je keuze maken. En idd... het spencertje is van Prenatal. Ik had eigenlijk al een ander blousje gekocht voor zijn verjaardag, maar kwam dit zaterdagmiddag nog tegen... eindelijk een spencertje. Ben nog steeds niet bij H&M geweest nl. Vond het zo schattig. Tijdstip maakt mij niet uit voor Ballorig, ik ben er ook zo. Sap: hoe is het bij jou? Heb je al een nieuw modem?
even een vraagje hoe jullie die gekleurde letters toch doen?dat krijg ik niet voor elkaar? Am:succes met je dagje meelopen hé.
Lieve Jayden van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag een hele fijne dag smen met papa en mama! Ik hou het verder kort want Joppe is ziek thuis en moet nog veel doen. Kadootje pippa voor is ook nog verkeerd gegaan. Am, succes!