wij zijn er al 1 keer geweest in jumi was echt heel leuk veel voor de kids mooie huisjes daarom gaan we weer we zijn al een paar keer naar meerdal geweest en nu dan weer naar loohorst ze zijn alle 2 heel leuk
Jeetje wat een hoop gezellig gebabbel gisterenavond tussen AM, Mirandao, Sens en Sap. Allemaal over taarten en zoetigheid heb ik gelezen en idd ze worden over 3 mnd alweer 1 jr! Sens: balen van je kinderwagen dat er niet op gereageerd is. Lees je je email nog weleens?! Nogsteeds geen reactie van je! Sap: Jij geniet wel van je vakantie geloof ik he! Vergeet je Lola niet ook een beetje aandacht te geven? Mirandao: Komt er bij jullie nog een derde of vind je t wel genoeg met 2 kindjes? LIS: Gaan jullie echt alweer aan de gang voor nr 2? Leuk! Wij wachten dnek ik nog ff tot mrt/apr, dan zijn net mn broer en zn vrouw bevallen en gaan wij t weer proberen. Moet er alleen nog niet aan denken om weer met zo een dikke buik rond te lopen, bah! Om nog maar niet te denken aan de bevalling. AM: Ik ga zo Kyl zn kruipfilmpje bekijken. Hier ook steeds meer actie in de vorm van draaien om de as en achteruit wegduwen. Als we Jill nu willen neerzetten om te gaan zitten blijft ze ook heel vaak staan, lekker irritant he? Doet Kyl dat ook? Sem: Kan me voorstellen dat je wel weer even in je eigen omgeving wil vertoeven. Is Lenhard daar inmiddels ook al aan toe of wil hij nog liever ff bij zn moeder in de buurt blijven? Wie heb ik gemist? Geloof de laatste pagina's alleen maar dezelfde mensen die geforumed hebben he? ff Vraagje aan degene die al hebben gevlogen met de beebs: Gaven jullie de kleine gewoon wat te drinken tijdens t stijgen of deden jullie ook preventief neusdruppeltjes in? Begin er nu langzamerhand wel een beetje aan te denken wat straks allemaal mee moet. We hebben nog 4 weekjes Ga weer ff psp proberen, t blijft moeilijk voor een blondje Liefs Z
Mirandao: Wat een goed idee zeg zo een kortingsbon op marktplaats zoeken voor een weekendje CP of Landal. Ga ook eens snuffelen, scheelt zo een hoop geld! Leuk dat je geboekt hebt! Zit je er lekker tijdens de sinterklaas Openhaard aan, chocomelk, kou en sneeuw( zou leuk zijn). Heerlijk!
robine ja echt leuk in die maand en ik mocht die bon hebben voor 10 postzegels haha en de code was geldig voor midweek 150 euro korting een week 75 euro en een weekende 60 euro er staan er heel veel op op mp en nee hier geen 3de ik wil nooit meer een bevalling ik heb 2 dezelfde bevallingen gehad alleen romira was 3 uur sneller dan ruben maar zelfs de vk had dit nooit meegemaakt dat er 2 de zelfde bevalling zouden zijn dus kun je mss een beetje raden dat het niet geheel goed ging dus ik ben blij met mijn 2 schatten en dat vliegen ik gaf ruben toen de fles geen neus druppels hij was toen 10 maand en hij heeft de hele vlucht geslapen ook de terug reis
AMl: Werk ze! Mirandao: Oeps, die bevallingen klinken niet gezellig dus........nou ik moet je bekennen dat ik er eerlijk waar ook heel erg tegenop zit bij een tweede en ga ook zeker een ruggenprik eisen als t zover is. De eerste bevalling was werkelijk een hel! Voel t nu nog! Maar Jill is wel lief hoor
Goeiemiddag, Wat een leuk gekletst haha. En wat een *** weer zeg Semmi, wat raar he zo na een begrafenis he en zonder je schoonvader. Er blijft dan zo rare leegte achter. En om je schoonmoeder achter te laten maar is wel goed om weer lekker in je eigen omgeving te zijn. Hier ook in de handjes klappen hoor, echt schattig. Mirandao, lekker hoor december naar Loohorst en voordelig zeg Lief hoor dat ze mama heeft gezegd. Sens, naar hoor zulke mensen die reageren en dan toch afzeggen. Zal vast nog wel mensen op komen, jullie dus geen 2e? Sap, heerlijk vakantie. Lis, heerlijk hoor 2 daagjes vrij genomen, hier moet het ook zo'n 3 maanden van tevoren Lekker bijgeslapen, doe ik vaak s'morgens tegen 10uur al Jayden weer slaapt en vooral met dit weer is dat heerlijk Jayden kruipt sinds weekend hele kleine stukjes, gisteren voor het eerst een boterham gehad en smullen. Nou kom straks wel ff weer want meneer zit om beetje aandacht te vragen hihi, zit hier straks in mijn bh hij trekt zo hard aan mijn shirt Tot later
Oja hier ook zeker wensen voor 2e op korte tijd. Denk dat we zo rond november weer een poging wagen...ligt eraan hoe het met het huis gaat... Ik kan niet wachten om weer een mooie grote buik te hebben echt prachtig en machtig gevoel Tegen de bevalling kan ik ook opzien terwijl het bij mij nog geen 3uurtjes heeft geduurd...
wat een gezellig geklets gister meiden. ik wil ook wel een 3de baby,maar heb geen zin om weer 9 maanden misselijk te zijn. die bevallingen zie ik niet tegenop ,fluitje van een cent,weinig pijn hahah,bij mij wel in ieder geval. ik had een mooie taart met micky mouse toen mn zoon 1 werd.en hij vond het mooi en heeft zelf het kaarsje uitgeblazen met als gevolg de hele taart onder het kwijl hahaha. en ik had een kroontje voor hem gemaakt met 1 jaar erop. robine:ik heb gevlogen met de oudste toen hij 10 mnd was en heb niks ter preventie gedaan. hij heeft even gehuild,maar verder nergens last van gehad ook niet van de oortjes,maar ieder kind is weer anders natuurlijk. leuke banners.kan je goed. sap:en hoe is het nu in je vakantie?al leuke dingetjes gedaan? zou jacq al terug zijn?
heb nog wat leuke sité's gevonden(naja vind ik mss jullie niet) www.baby-t.nl www.rbontwerp.nl www.jolena.be www.hektik.cc
robine ik zou ook een rugeprik krijgen maar toen het water door was zat ik gelijk op de 8cm dus te laat
miranda:bij mij ook iedere keer te laat voor een ruggeprik,maar had het eigenlijk niet gewild ook,pijn was goed te doen. hoelang heb je over je bevallingen gedaan als ik vragen mag?
bij de 1ste 7 uur en de 2de 4 uur dus qua tijd niet teklagen alleen bij mij begint het uit het niets gelijk om de 3 min en dan in de rug dus lopen ging niet zitten niet dus ook kapot toen ik in het zkh kwam had ik 1 cm pas na 1 uur 3 hebben ze geprikt het water en toen zat er ontlasting in en werd ik overgedragen aan het zkh zelf en binnen 2min had ik de hele kamer vol mensen want het ging met romira niet goed geen hart en zuurstof dus via mij zuurstof maar werkte niet dus met de pomp lukte ook niet gelijk en op het moment dat het een keizersnede zou worden trok hij nog 1 keer goed hartd en was ze er maar toen klapte ik inelkaar misselijk draaierig dus de 1 keek romira na en de ander mij en weer een ander was aan het hechtten we moesten in het zkh blijven 1,5 dag toen naar huis en binnen 24 uur was ik weer terug met romira ze kon niet op temp blijven poepte niet en de voeding kwam er uit toen is ze 1 week daar gebleven ze dachten reflux en in januari weer het zelfde weer 1 week zkh toen andere verdikking er in en tot nu toe gaat het goed ze heeft aan de 1 kant een achterstand om dat ze niet wil draaien van buik naar rug en ze wou niet op de bbentjes staan maar nu wil ze alleen maar staan dus dat is goed gekomen en aan de andere kant is ze te snel met alleen zitten en de wwordjes die ze zegt en haar moteriek is snel dus alles gaat wel goed en dan dat 2 keer meemaken sloop heel erg