Jayden gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Hieperdepiep hoera!! Hier net terug uit ZKH en met Jill is alles in orde Nu kwam ze weer met een voorstel om nog een zonderzoek te doen of er littekenweefsel is ontstaan wat op jonge leeftijd tot een verhoogde bloeddruk kan leiden. Weer een infuus en radioacatieve stof in dr lijf. En dan zou de uitslag ja zijn nou dan is er nog niks aan te doen dus heb bedankt voor de eer. Jill is gewoon helemaal gezond en heeft helaas 1x pech gehad door een urineweginfectie te krijgen. Ook weer achter de rug. ga nu ff opruimen en schoonmaken in huis! panda jammer dat je er niet bij bent. Liefs Z
Heeeeej meiden, Even heel snel en kort vanaf mn werk (ben superdruk !) JESSE NOG VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG! JAYDEN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG! Even dan nog over het bericht van Sens: Ook ik ben er erg van geschrokken dat je niet meer komt posten. Maar ik begrijp je gevoelens wel. Ik voelde het ook zo maar heb het uitgepraat en voor mij is het goed zo. Maar niet iedereen is hetzelfde natuurlijk. Ik hoop dat je je nog bedenkt en gauw weer terugkomt. Kan toch niet zo zijn dat ik nooit meer leuke foto's van je kleine dreumes ga zien . Dikke knuffel voor jou en voor lieve Jaime en mss tot gauw. Hoeraaa goede uitslag voor Jill ! En idd geen onderzoeken meer, Jill is kerngezond. Ik ga weer verder meiden, hoop dat mn modem er vandaag of morgen is en dan zal ik weer fanatiek meekletsen ! Tot gauw, Liefs van ons
Hoi hoi Bedankt voor de felicitaties! Jayden is al lekker verwent en ligt nu lekker te slapen, gebak gehad en net broodje knakworst hihihii Ik heb vanmorgen gefilmd omdat fototoestel niet deed maar maak vanmiddag foto's en dan zie jullie ze wel.. Tot later!
Robine: fijn dat alles in orde was! Idd maar geen extra onderzoeken door hoor als het niet nodig is. Sappie: joepie bijna weer een nieuwe modem. Ondertussen nog niet afgekicked van het internetten? Vandaag dus een meeloopdagje gehad en het lijkt me erg leuk. Ik ben ook aangenomen Alleen ik wil zelf nog mn arbeidvoorwaardengesprek (volgende week) afwachten voordat ik definitief beslis of ik het wel of niet doe.
Wat goed Annemonique! Dus het lijkt je wel leuk? Dan idd even afwachten hoe dat gesprek volgende week gaat. Robine: alles in orde, dat is fijn. Zou ook niet dat onderzoek laten doen hoor, als er dan verder toch niets aan te doen is. Jacq: beterschap voor Joppe! Ojee, er moet nodig een luier verschoond worden...
AM:heel goed hoor.ben trots op je.nu eerst even afwachten of je het doet,maar alvast gefeliciteerd.xxx jacq:beterschap voor joppe,wat heeft hij?en wat is er mis gegaan voor het kado voor pippa? robine:wat een opluchting zeg,dat alles goed is met jill.dat onderzoek zou ik ook niet doen als verder alles goed is met haar. lis:mooie zwangerschapsbanner zeg zaterdag komt de sint in het dorp aan hier met een bootje,dus gaan we gaan kijken.daarna gaan we naar mn ouders thuis en dan is het daar sinterklaasavond,beetje vroeg ,maar dat is de enigste dag dat we allemaal samen kunnen zijn. mn broer en zus zijn er dan. zelf doen we het thuis ook nog eens ,maar dan gewoon met ons 4-en met kadootjes voor de kleintjes. maar dat zal pas rond 5 december zijn.
Fajah: Hihi hier komt de sint ook langs hoor zaterdag, ben nu al zenuwachtig ..........mag Jill dr schoentje zetten Koop voor John ook altijd wat lekkes in zn schoen, vooral de reactie dan als ie s morgens naar werk gaat en zn schoenen aandoet, hahaha net een klein kind! AM: Jippie, t ligt in jou handen wat je doet, maar ze willen je in ieder geval hebben, dat is een goed gevoel toch? Ballorig ziet er superleuk uit zeg! Zat ff te googlen! Heb zelf ook zin om te klauteren en te glijden en trampoline te springen Is t wel leuk voor onze kids AM? Zijn ze niet nog te jong ervoor? Whatever eigenlijk, kunnen wij moeders ook ff spelen toch?!? Hier heb ik vandaag een cadeautje voor Sinterklaas gekocht voor Jill, en meteen t zelfde als cadeautje voor Daynah, want die viert volgende week zaterdag haar feestje en dan mogen Jill en ik ook komen Ze zal t cadeautje vast heel leuk vinden. Wat zijn we erg he, eerst ale kids superverwend met hun verjaardagen en nog geen maand tot 2 weken later krijgen ze weer sintcadeautjes Weet van gekkigheid niks meer te vragen! Nou ja, ga ff douchen en eten verwarmen voor John want die is laat. Laterz! Liefs
Thnx voor de felicitaties! Ben zelf ook wel enthousiast, maar wil er zeker niet op achteruit gaat financieel dus toch eerst nog ff het gesprek afwachten! Ze willen me dan trouwens per direct hebben, maar zal dan wel over 2 maanden zijn want zit nog met mn opzegtermijn. Jacq: is het niet gelukt met het loopfietsje? Voor Joppe ook van mij natuurlijk beterschap. Fajah: hihi de Sint is net in het land en jullie krijgen al cadeautjes! Wel gezellie hoor! Wij gaan de Sint ook verwelkomen, die komt in Vreeswijk (Nieuwegein) aan met de boot. Daar ben ik opgegroeid en ging ik vroeger dus altijd heen. Vind een aankomst met boot altijd veel leuker, net echt