fajah: Je typt een tekst dan druk je niet op Ok maar op voorbeeld dan zie je de tekst in t scherm en dan selecteer je de tekst die je wilt inkleuren kies een kleur en lettergrootte en voila! Nu proberen jiJ!
Kyl wat wordt je ineens een echte grote man zeg! t Baby is er ineens af vind ik hoor AM! Hij ziet er erg lief uit op die foto's!
En sintecadeautje 2 is besteld! www.personalgifts.nl Nijntje boekje met Jill als hoofdrolspeelster Leuk he!? Alles voor de sinterklaas
Nu dus ws 9 volwassen en 10 kids die meegaan. daar heb ik Joppe ook bijgerekend. Gaat hij ook mee Jacq? Hebben we al een tijdstip? Degene die van verre moeten komen moeten anders maar wat roepen! Definitieve lijstje Ballorig Houten 30 november AM & Kyllian = komen LIS & Jesse = komen Brennied & Milou = komen Robine & Jill = komen Kelly & Daynah = komen Sappie& Lieke = komen Semmy & Jayna = komen Jacq en Pippa = komen ws wel Charissa & Jayden = komen ws wel Fajah & jongens= komen niet
Robine: haha wat kewl zo'n boekje Ik zag een hele collectie Nijntje boekjes bij de Bruna, heb me toch maar ingehouden want was wel erg prijzig. Wat was Jill's 1e cadeautje dan, heb ik ff gemist
Ik vind tussen 11 en 12 prima, maar voor een reservering moet ik namelijk het tijdstip aangeven....dus dan hou ik het op 11 uur? Weet iemand nog een leuke naam voor onze groep? Moet er ook bij opgegeven worden haha.
de november- dreumesclub! Ennuh t eerst cadeautje was/is een geheimpje want Daynah krijgt t ook!..............na volgende week mag je t weten hahaha Ach 1 zo een Nijntje boekje met Kyl zn naam kan toch wel AM?
Haha ja 1 zo'n boekje kan wel....dit was een hele collectie van iets van 65 euro ofzo. Hij heeft al wel een paar Nijntje boekjes Zat al terug te lezen, cadeautje voor Daynah moet je idd maar niet verklappen
Wat een lief koppie heeft KYl toch...smak smak...en hi j is goed op weg dus. Milou zal de 30e wel ff een showtje weggeven Robine: fijn dat alles goed is met Jill. Groot gelijk hoor dat je dat andere niet laat doen.
Kyl is ook heel lief Ja laat Milou het maar ff voordoen! Lijkt me zo leuk om ze die eerste stapjes te zien zetten! Robine: ik denk dat ik het nijntje boekje nog echt ga bestellen ook, hij is wel heel leuk
Rond 11 uur is denk ik ook wel een goeie tijd! Tis een uur rijden voor ons. Leuk zo'n nijntje boekje....
Ik heb bij Ballorig de aanvraag voor reservering verstuurd (30 nov 11 uur). Zal binnenkort via mail op telefoon de bevestiging krijgen....of als het vol is krijgen we dat ook te horen.
Neeeeeeeeeee t mag niet vol zijn, anders hebben we hier in Leiderdorp ook zo een ballenzooi hoor! Alleen Ballorig ziet er leuker uit!