Zit er anders ook nog 1 in Almere, wat ook redelijk centraal ligt. Maar het zal vast wel doorgaan hier in Houten! Of ze moeten net die dag een groot kinderfeestje hebben. Ik weet niet wat voor persoonlijke boodschap ik in het Nijntje boeken zal laten zetten....
Halloooooo allemaal, Nieuw modem is geïnstalleerd dus ik ga vanaf nu weer meedoen ! Ik ga maar niet meer op iedereen reageren want dat is wel erg veel. Ik zal wel supergave verjaardagsfoto's en hele stoere hippie foto's van Kelly voorbij komen. Echt leuk hoor ! Semmi ook lekker genoten bij CP? Oh ja en Annemo van harte met je baan. Idd wel ff voorwaarden checken maar dat zal wel goed komen toch? Ooooooh die Milou en Jesse, de eerste dreumesen die kunnen lopen . GEWELDIG ! Lieke moet 30-11-07 maar goed naar Milou en Jesse kijken ! Ik kom later nog weer ff kijken. Liefs Sap
Hallo, Even snel inbreken. Wij (de december mama's) zijn vorige maand ook naar Ballorig in Houten geweest. En vonden het erg geslaagd. Aangezien onze beebs nog onder de 1 jaar waren mochten ze gratis naar binnen maar dat geldt voor jullie helaas niet meer Even een tip: ga met z'n allen in de middelste ballenbak zitten. Daar komt nml geen glijbaan op uit en kun je dus lekker ongestoord zitten kletsen terwijl de kids met de ballen (en elkaar) spelen Veel plezier!
Wat een leuk idee dat Nijntje-boekje. Ik was eigenlijk niet van plan om Sinterklaas te vieren, behalve dan met wat lekkers in de schoen. Wacht wel even af hoeveel hij op zijn verjaardag krijgt. Bastian kan ook bijna bij de loopclub. Hij zet nu elke dag wel een paar keer een stuk of 4 stapjes los. Nog erg wankel, dat wel. Kyllian ziet er erg blij uit met zijn koetje. Schattig!
aha da's nou een goeie tip, bedankt Eve! Sappie: Welkom terug...nou geen andere modem meer aanschaffen hoor! Ja wij zijn ook heel errug trots op onze grote dreumes-meid!
Eve: thnx voor de tip! Panda: nou als Bastian al een paar passen los loopt hoort ie nu al bij de loopclub hoor ...hartstikke goed van hm! Sappie: fijn dat je er weer bent! Nijntje boekje is hier ook besteld, thnx Robine
Hihih we volgen elkaar wel op met paddestoelenjasjes, nijntje boekjes, glitterbanners, etc etc. Eve: Thanks voor de tip! Leuk dat jullie ook geweest zijn! panda: Bastian ook bij de loopclub gefeliciteerd! Kun je echt de 30e niet? Jammer hoor! Sap: Welkom terug! Nu bij ons blijven he! Goed dat je modem al geinstalleerd is! AM: Ik heb als persoonlijke boodschap: Lieve Jill, speciaal voor jou, omdat we zoveel van je houden.xxx papa en mama En bij datum: sinterklaas 2007 Nu ga ik echt douchen Laterz!
Robine: dat is een hele lieve boodschap! Ik had nu gedaan: Lieve Kyllian, dit boekje is speciaal voor jou! Groetjes van Sinterklaas. En de datum natuurlijk 05-12-2007 Trouwens over het paddenstoelenjasje, heb gisteren alle kleertjes uitgezocht en die jasjes liggen hier klaar voor mn nichtje. Die vond hm ook zo lief Oww en zn eerste pakje....dat was echt zo mini...het shirtje is gewoon bijna evengroot als mn hand! Zijn ze echt zo klein geweest?
Heeeej, Hahaha, iedereen aan de nijntje boekjes? Klinkt wel superleuk ! Ik heb ooit eens zo'n boekje kado gegeven aan iemand maar dan via www.eigen-wijs.nl. Wel erg leuk hoor ! Panda; Bastian hoort dan zeker bij de loopclub ! Echt goed hoor ! Wij hebben 2 fitnessapparaten gekocht, een crosstrainer en een roeiapparaat (echt supercool, zoals je ze ook in de sportschool ziet). Rick kon ze overnemen van iemand voor 225,-, bijna niet gebruikt. Niet duur dus. Ben nu al 3 dagen fanatiek bezig (had tijd genoeg kon toch niet forummen/chatten, haha ). Dus ik ga nu ook nog maar ff bezig, daarna lekker douchen en dan mn bedje in, mmmmmmm heerlijk. Tot later, Liefs Sap
Goed zo Bastian! Haha hij zit nu nog bij de baby-loopclub goed hoor! Jammer dat jullie niet komen de 30e. Sappie, zo flink fanatiek zo te horen. Ik moet er nu echt niet aan denken om achter zo'n ding te zitten Wel goed hoor van je!
Ik heb weer lekker gesport . Ben best een beetje trots op mezelf. Het is hier rustig, komt toch niet omdat ik er weer ben he? . Nou ja, dan kruip ik maar in mn bedje. Tot morgen, Liefs Sap
Hallo dames, Ik ben er nog hoor, alleen weer drukke dagen achter de rug en ook niet zo'n prettige dagen, maar eerst natuurlijk iets anders: Jayden gefeliciteerd met je 1ste verjaardag kereltje, heb je een mooie dag gehad samen met papa en mama? Nou hier heb ik weer wat dagen achter de rug zeg pff, niet leuk meer. Zondag was een gewone zondag als alle andere, te lui om iets te doen eigenlijk haha. Zelf heb ik tot 11 uur geslapen en daarna heb ik Albert afgelost, zodat hij ook nog eventjes terug kon naar bed. Jordy was weer wat verkouden dus die was om 6 uur alweer wakker. Alles prima, nadat Albert weer wakker was is hij gaan douchen en daarna hebben we gewoon wat in huis gehangen. 's Avonds zou ik naar ijshockey gaan en weer sinds het eerst in bijna 2 jaar tijd daarna mee naar de Cross (café waar daarna de overwinning wordt gevierd of het verlies wordt weggedronken door supporters, spelers bestuur ) Het was een mega-belangrijke wedstrijd aangezien die bepaalde of ze de play-offs gehaald hadden, dus ik zat al van toen ik opstond op hete kolen omdat ik niet kon wachten haha Rond een uur of 3, misschien wat eerder begint Albert ineens over de bank te kronkelen van buikpijn zoals hij zei. Ik begreep er niets van en was in het begin eigenlijk best pissig omdat ik dus dacht dat hij niet wou dat ik daarna naar het café ging ( hij vindt dat maar niets met die spelers die veel te veel te kort komen nu ze zonder vriendinnetje in het buitenland zitten haha). Tot hij het op een begeven moment uitschreeuwde van de pijn en zei dat ik direct een dokter moest bellen tja dus misschien zou het toch wel eens serieus kunnen zijn Huisartsenpost in het ziekenhuis gebeld en we moesten per direct komen. Broer van Albert geregeld om op de kids te komen letten en met hem door naar het ziekenhuis. daar moest hij natuurlijk in een potje plassen en daar bleek bloed bij te zitten. Na het plassen was hij "alle" pijn ook kwijt. Voelde wel allemaal nog raar maar de aanval was voorbij. Bleek hij dus een niersteenaanval (leuk scrabblewoord ) te hebben gehad en ik maar denken dat hij me voor de gek houdt :-$ Hij heeft nu zetpillen gekregen tegen de pijn als zo'n aanval komt (zetpillen moet hij 2 maal daags gebruiken ook als hij niets heeft op dat moment) en dat gaat tot nu toe goed. Door die aanval kan het zijn dat de steen al vergruizeld is en dan zou het het moeten kunnen uitplassen. Mocht het deze week nog erg terug komen dan moet hij terug. 's Avonds ben ik toch gewoon naar de wedstrijd gaan kijken (die ze overigens hebben gewonnen en we dus volgend weekend de halve finales kunnen gaan kijken ), hij had toch nergens meer last van haha, en daarna nog naar het café, ik was om 3 uur thuis 4 uur hield Albert eindelijk zijn mond en dacht ik te kunnen gaan slapen, maar toen begon hij me zo'n potje te zagen dat ik het boven niet meer uithield, ben naar beneden gegaan maar daar kon ik ook niet slapen en heb dus maar even met mijn zus op msn zitten kleppen tot 7 uur en iedereen naar beneden kwam Heb me die dag redelijk goed kunnen redden, 's avonds nog gewerkt tot half 12 en daarna naar bed. Gisteren was Linsey al aan het klagen over buikpijn en vanmorgen spoot t alle kanten op en niet alleen bij haar, ook Kaily, Jordy en ik zijn aan de race Heb ze lekker thuis gehouden en dat doe ik morgen ook nog. Laat Linsey morgen ook niet naar zwemles, arme meid, zou wat zijn als ze daar ineens krampen krijgt Hele ziekenboeg dus weer hier, echt niet leuk meer maarja, ikzelf voel me verder wel goed, dat scheelt wel. Had anders echt niet geweten hoe ik alles en iedereen verzorgd moest krijgen [-o< Verder is er goed nieuws over Gio, ik zal het even kopieëren: Ja het gaat de goede kant op! Ze hebben weer echo's gemaakt en daar is uit gekomen dat haar hartje herstellende is! Dit is wat ze nooit verwacht hadden maar Giovanna bewijst dat het kan! Nu is het alleen afwachten wanneer dat ze pomp eruit kunnen halen . Ze zijn druk in overleg met Canada en Berlijn dus we hopen het snel te weten! Alle dokters zeggen wel dat ze denken dat het niet heel lang gaat duren dat de pomp eruit mag maar wanneer dat kunnen ze niet zeggen. We houden jullie op de hoogte. Ben zo blij voor ze! Kelly: Wat een geweldige foto's van je hippie-avond. Zeer geslaagd dus geweest Sappie: Fijn dat je je nieuwe modem hebt. Tuurlijk hoef je niet op iedereen te gaan reageren, dan zit je morgen nog En dus aan het trainen? Wil het een beetje lukken? Tuurlijk mag je trots op jezelf zijn Panda: Bastian die ook al stapt, wat goed zeg \/ AM: je kunt je idd niet meer voorstellen dat onze kids zo klein geweest zijn he, pff, lijkt alweer zo lang geleden. Brennied: Milou ook aan de stap, super joh! Tijd voor een nieuwe? wanneer gaat dat bij jullie in de startblokken? Verder kan ik even niet terug lezen sorry voor wie ik vergeet. Heb wel mooie foto's gezien weer van alle kids en van CP van Semmi en gezinnetje. Hopelijk krijg ik morgen een beetje tijd om alles wat bij te houden, maarja met 3 zieke kids thuis is dat soms best wat lastig Slaap lekker alvast! Liefs Angela.
Sap: fijn dat je er weer bent! En zo fanatiek met sporten. Pfff, ik kan het echt niet opbrengen. AM: Gefeliciteerd met je baan. En nu een keuze maken. Ben benieuwd wat het gaat worden. O ja, het Nijntje boekje. Is dat het met als titel 'het feest van...'? Jesse heeft zondag van mijn ouders zo'n boekje gehad. Echt leuk hoor. Jullie hebben er wel lieve boodschappen in gezet. Leuk voor later. Jayden, leuke verjaardag gehad jongen? Brennied: Wat goed dat Milou ook kan lopen. Nu gaat het snel. Dat zie ik wel aan Jesse. Hij loopt nu maar dan dat hij kruipt! Echt zo koddig om te zien he? En Bastian ook aan de wandel. Jammer dat jullie de 30e niet kunnen. Eve: bedankt voor de tip over Ballorig. Angela: beterschap met alle zieken. IK ben vandaag later naar mijn werk gegaan, want heb vannacht boven de wc-pot gehangen. Van Wes mocht ik vandaag niet gaan werken, maar ik voel me weer net niet beroerd genoeg om thuis te blijven. Vanochtend wel, maar ik knapte wel wat op toen ik een beschuitje had gegeten en kopje thee gedronken. Wat een bikkel van ik he
Controle van de belastingdienst duurde niet lang. Alles op zich in orde alleen hadden we met btw-aangifte niet helemaal goed ingevuld. Getsie LIS, hoop dat het eenmalig was, dat boven de wc hangen. Doe maar rustig aan. Hoe gaat het nu Angela? Nog een ziekenboeg thuis? Annemonique: haha, dat heb ik ook met die mini-kleertjes! Maar dat heeft toch nooit gepast? Jawel dus. Brennie: hihi, tijd voor een nieuwe... Sappie: best lekker he sporten. Ik sta ook af en toe op de crosstrainer, conditie moet wel een beetje goed blijven met de winter in aantocht. Robine: owja, die paddestoelenjasjes, haha, echt schattig! Nee, ik kan de 30 echt niet. Behalve als mijn afspraak niet doorgaat, dan kom ik misschien wel.