November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
  2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Ben dr ook weer na 2 drukke werkdagen.....nog 1 dag en dan weer weekend! :)

Sappie: fijn dat je er weer bent! En dus fanatiek aan het sporten dus, goed van je hoor! ;) Inderdaad niet duur voor een crosstrainer en roei aparaat, heerlijk hoor thuis sporten!

AM: gefelicteerd met je nieuwe baan he! Is het nu inmiddels al officieel? Erg leuke foto' s weer allemaal van Kyllian. Pet staat m goed! Bedankt dat je ff bij ballorig hebt geinformeerd, weten we zeket dat we terecht kunnen!

Robine: haha, al inkopen voor sinterklaas aan het doen, hier ook al ondertussen. Leuk hoor dat nijntje boek. Moet mezelf inhouden om het niet te bestellen. Heb al andere kadootjes voor Jayna dus is wel ff genoeg voor nu. Wel leuk idee om haar buurmeisje in januari voor haar eerste verjaardag kado te doen. Dit weekend dus alleen met je meissie, veel plezier bij de sinterklaasintocht!

Kelly: lieve Daynah begint dus ook een beetje ondeugend te worden....mama geen rust meer! Al helemaal klaar voor dr feestje? Daynah zal zich vast en zeker binnenkort ook overal aan optrekken. Jayna doet het sinds de vakantie, en loopt nu ook overal bij langs, duseh.....Daynah volgt haar vast snel op zoals altijd ;) !

Charissa: leuk die mooie grote foto's! Lekker verwend is je mannetje dus! Leuk he die megablocks, Jayna heeft ze ook. Enne....nieuwe banner zie ik, succes he met ronde 1 ;) !

Fajah: wat een rot verhaal zeg van je vriendin. Kan me voorstellen dat dat ook wat met jou doet. Sterkte ermee! En jullie dus al aan de sint kado's dit weekend, krijgen de jongens er nog meer speelgoed bij....haha...

Miranda: balen van je pc....hopen dat je gauw een nieuwe hebt!

Brennie: jippieeeee....Milou kan lopen!!!! Echt super goed van je meissie!

LIS: en Jesse ook al lopen, knap van je mannetje hoor!
    Hoe gaat het verder met je? Gewoon lekker thuis blijven hoor als je je niet lekker voelt, goed om jezelf en je kindje denken ;) Groeit het buikje alweer?

Panda: jammer dat je de 30e er niet bij kunt zijn, maar wie weet vervalt je afspraak nog.....

Angela: jeetje wat een dagen heb je weer achter de rug zeg. Dat was ff schrikken met Albert! En nu dus weer ziekenboeg bij jullie thuis...heel veel beterschap dan maar! En wat een goed bericht van Giovanna zeg! Echt een vechtertje hoor!

Verder weet ik het ff niet meer meiden, er wordt echt weer volop gekletst he, leuk hoor!

Hier verder alles oke. Heb gister via marktplaza een Bumba fietsje voor Jayna voor sinterklaas op de kop weten te tikken. Is nog nieuw in de doos, voor 35 euro. Anders had ze m in het voorjaar zomaar gekregen, omdat het wel leuk is voor de zomer straks, dus dan maar weer verwennen met sinterklaas, alsof ze dat nog niet genoeg is....haha :)

En tussen 11 en 12 de 30e in ballorig met onze lieve en ondeugende dreumessen is prima!
    Enne Robine......laat die droom maar lekker bij een droom...haha... :)

Fijne avond!
    Liefs Sem

3. O ja das waar ook Robine ik had het ook gelezen over je test......hihihihihihi wel leuk als het zo zou zijn, alleen voor John dus niet.
    Hoop eigenlijk ook niet zo dat je droom uitkomt. Zo is precies goed toch?
    Was je nou alweer begonnen met hardlopen?
    En hoe gaat het slapen met Jill. Daynah is de laatste tijd ook wel 2x wakker 's-nachts, meestal wil ze haar knuffel en gaat dan gelijk weer slapen.

Sap: hahahahahhahaah Sportse.
    En idd eind van het jaar is het altijd druk bij ons.
    Bij jullie ook dan?

Ik kan dus niet achter blijven heh met al die sporters hier, dus ben vandaag weer naar de sportschool gegaan en heb een intensief uurtje achter de rug. Nu lekker douchen.

lfs kelly

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goed zo Kel, ook al zo fanatiek gesport! Pfffff dan ben ik echt lui hoor!

5. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hoi,

Joppe is gelukkig weer beter en gaat morgen weer lekker naar school. Wel gezellig met de kindjes thuis maar het schiet niets op. Moet de hapjes nog bedenken voor zaterdag, taart bestellen en boodschappen halen etc.
    gelukkig is het loopfietsje gelukt en de traktaties voor de kinderen die komen en voor het kdv zijn klaar. Ben nu nog een pinjata met joppe aan het maken. Die hadden we op joppe zijn verjaardag ook (die was gekocht) die zit dan vol met convetti en kleine kadootjes en snoepjes. de kinderen mogen hem dan stuk slaan, dat vinden ze geweldig.
    Vrijdag komt mijn vriend weer thuis (met jetleg natuurlijk, gezellig!). Hij zit nu in Forida met zo'n 28 graden. Vind het hier maar koud worden.
    Pippa wordt ook echt een dondersteentje hoor, zo aan het ondernemen maar ook piepen als ze haar zin niet krijgt of als ik wegloop. Dat wordt nog wat met haar. Ze was zo zoet...

Sappie, goed dat je weer een modem hebt. Ik miste je al. lekker hoor dat sporten. Ik kom er niet aan toe. Na Pippa haar verjaardag ga ik weer tijd voor mezelf maken.

Robine, dubbel gevoel zeker voor je het testen? Dit weekend ook getest was twee dagen later dit keer. Maar negatief. Als ik zo'n weekje alleen met de kindjes ben dan vraag ik me wel af hoe ik het met drie kindjes zou moeten redden. We gaan een beetje op en neer met dat gevoel. Maar we zien wel...

Fajah, wat sneu voor je vriendin. Zo gaat dat wel eens vaker bij mannen. Het kan ze soms erg benauwden zo'n gezinnetje. Het is ook erg belangrijk om tijd voor elkaar vrij te maken en van elkaar te blijven genieten. Ik heb daar echt behoefte aan. Sterkte voor haar, lijkt me erg zwaar.

Mirandao, vervelend van je pc. Ongezellig hoor!

Am, wat leuk dat het meelopen zo'n succes was. Ben benieuwd naar het volgende gesprek.

Lis, wat schiet het al op zeg je zwangerschap! We kunnen je zo mooi in de gaten houden! Knap hoor van Jesse al een paar stapjes los.

Angela, Bedankt voor je berichtje van Gio. Fijn hoor. Ik blijf duimen. Sterkte met de zieken thuis!

Kel, de verjaardag van Daynah komt ook al aardig inzicht. Gaan je gedachten ook al terug naar een jaar terug?

Brennie, wat is Milou vlot zeg! Mooi gezicht he.

Ik ga weer wat doen...

lfs

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jacq: dus ook druk met de voorbereidingen voor Pippa haar verjaardag. Lekker hoor, 28 graden in Florida, je vriend zal wel heeeel erg wennen moeten hier! En jouw kleine meissie ook ondeugender aan het worden....o' jee.....haha :)

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zo ik heb ook weer lekker gesport en nu lekker weekend! :)
    Zouden jullie de eetschema's eens op willen noemen. Geven jullie 's ochtends pap of brood?

Semmi: aha Jayna een leuk bumba fietsje..leuk zeg. Ongeloofelijk hoe gek ze kunnen zijn van zo'n klein clowntje. Milou vindt hem ook helemaal geweldig.

Jacq: gelukkig gaat het weer beter met Joppe. Klinkt heel leuk de traktatie.

Kelly: ook al zo goed bezig met sporten :thumup: Was je nog aan de sonja bakker? Daynah 's nachts dus wakker...a bah. Gelukkig slaapt Milou weer lekker door....afkloppen ;)

Fajah: wat een klote streek zeg van die man. En dan met 5 kinderen achterblijven :evil:

Charissa: hele leuk en vooral grote foto's! Hij is ook lekker verwend. En ja ik zie zijn tandje :)

Angela: ooh wat erg zeg voor Albert. Moet echt vreselijk zijn zo'n aanval. Hopelijk heeft ie er geen last meer van? Hoe gaat het met de kids? En heb je je slaap nog een beetje in kunnen halen?
    En wat een goed nieuws van Gio. Echt heel fijn voor ze zeg! Tis een sterke meid..die komt er wel.

AM; weer mooie Kyl spam...stoer met die pet op! Was het leuk bij je schoonmoeder?

Robine: jij ook lekker weekend. En John het hele weekend weg? Is ie 's nachts ook niet thuis? Ook niet gezellig... :(

Bij ons komt zondag sinterklaas aan op de boot aan het kanaal :) Een vriendin is zwarte piet dus da's wel lachen. Ben benieuwd hoe Milou reageert. Vrijdag is mijn moeder jarig en zaterdag gaan we zonder Milou naar mijn schoonfamilie waar we een verjaardag hebben en bij vrienden trouwfoto's kijken over de rivieren. Verjaardag is pas vanaf 21 uur dus Milou blijft lekker bij mijn ouders.

Ik ga nog ff wat drinken. Later

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Brennie: druk weekendje weer voor de boeg dus. Leuk dat een vriendin van je zwarte piet is....krijgt Milou lekker veel pepernoten....haha!

Voedingsschema van Jayna is nu ongeveer zo:

8.00: fles pap 200 cc
    10.00 uur : fruit
    12.30 uur: boterham met 150 cc melk
    16.30 uur: warme maaltijd + toetje
    19.00 uur: 100 cc melk/pap ( neemt ze bijna niet meer )

Melk tussen de middag gaat bijna nooit op, maar probeer ik later op de middag nog te geven, zodat ze toch aan minimaal 300 cc komt. Voor het slapen gaan drinkt ze soms nog wat melk of pap, maar ook niet veel meer. Tussendoor diksap en een liga ofzo.
    Wanneer geven jullie je kindje 's morgens een boterham?

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Voedingschema van Lieke:

08.00 fles pap 200cc
    10.00 fruit of een koekje met sap
    12.00 2 boterhammen met sap
    15.00 koekje
    16.30 groente + toetje
    18.30 fles melk 180cc

Brennied; druk weekend in het vooruitzicht dus, maar klinkt wel gezellig.

Jaq; fijn dat Joppe weer beter is ! En druk bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag van Pippa. Wordt zeker weten helemaal leuk !

Kelly; goed zo, jij ook weer wezen sporten (en mij niet meer stiekum uitlachen he :) :) :) )
    Bij ons valt het mee met de drukte, maar moeten er natuurlijk wel voor zorgen dat alle stukken voor rond de kerst op tijd zijn aangeleverd. Is altijd een beetje hectisch. Sommige mensen denken dat ze alles op het laatst kunnen inleveren en dat het geld morgen bij wijze van spreken op hun rekening staat :confused: .

Semmi; hoi hoi, jij ook twee drukke dagen gehad. Leuk een Bumba fietsje ! Heb je goed gedaan.

Ik ben ook weer klaar met sporten en heb lekker gedoucht. Zit lekker in mn joggingspak en spring zo nog ff op de bank bij mn vriendje :D .

Tot later,

Liefs Sap

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ik heb trouwens net kaarten besteld voor het wintercircus dat hier 8 dec komt. Zoontje van 4 jaar van Lenhard's broer en schoonzus die nu in scheiding liggen, komt dat weekend logeren. We vinden het wel leuk voor 'm een beetje afleiding. Jayna gaat niet mee, is vanaf 4 jaar en voorstelling van 2 uur. Zolang blijft ze nooit zitten....haha

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Leuk zo'n circus semmi!

Wow eet Lieke 2 boterhammen? Met korsten?

Ja hier eigenlijk net zo'n schema als bij jullie. Pap, fruit, brood met melk, koek met sap, avondeten en nog een melkfles.

Zien jullie me nieuwe banner ? :)

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik schrok al ff Brennied toen je schreef "zien jullie mijn nieuwe banner". Ik dacht dat er een zwangerschapsbanner zou staan :) . Maar toch niet. Wel een erg leuke foto van Milou ! :D .

Lieke eet idd 2 boterhammen maar zonder korstjes.

Lief van jullie Sem om met je neefje naar het circus te gaan. Arm kind, echt sneu hoor. Een kind wil toch zn papa en mama allebei hebben als ze nog zo klein zijn.

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    haha nee dat duurt nog ff ;)
    Milou eet 1 boterham maar ook de korsten. Vind ze lekker volgens mij :D

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian eet:

7.30: 160 ml opvolgmelk waarvan ongeveer 80ml als pap (of brood, ter afwisseling)
    10.00: 2 stuks fruit
    12.00: 2 1/2 boterham + water/thee + bv
    15.00: thee en koekje en/of bv
    17.30: warm eten + yoghurt
    19.00: fles bv 120 ml
    23.00: fles opvolgmelk 150 ml
    meestal 's nachts of 's morgens vroeg nog bv

Vreetzak. Snap niet dat hij niet dikker is. Hij heeft niet eens michelinbandjes.

Brennie: haha, ik dacht ook een zwangerschapsbanner.

Semmi: wat een rotleeftijd voor een scheiding, 4 jaar. Lief om hem even af te leiden.

Jacq: lijkt me ook druk met 2 kindjes thuis, kom je nergens aan toe. Fijn dat Joppe weer beter is, kan hij weer naar school, haha. Vraag me wel af of het echt veel uitmaakt, 2 of 3 kindjes. Hoor regelmatig van oudes die er 3 hebben dat het niet eens veel drukker is. Dus... hihi.

Kelly ook al aan het sporten, wat goed! Geeft wel wat extra energie vind ik, vooral met dit koude grijze winterweer, brrr.

Leuke foto's Charissa! Wat kijkt ie al wijs uit z'n oogjes. Hij is veranderd.

Kan niet verder teruglezen en weet het niet meer uit mijn hoofd. :oops:

We gaan zo zwemmen, spat spat spat in het zwembad. :)

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden!

FF vanaf mn werk. Mijn mentorkind is ziek hoor ik net, dus mentorgesprek gaat niet door.....kan ik ff hier spieken...haha :)

Sappie: Lieke een goede brood eter en melkdrinker dus! ;) Jullie nog weekend plannen? Ook sinterklaas intocht misschien?

Brennie: hahaha :) ook ik dacht dff wat anders toen je zei " ik heb een nieuwe banner". Leuke foto hoor van Milou! Ik denk inderdaad dat de meeste kindjes wel zo'n beetje hetzelfde voedingsschema hebben.

Panda: aan jouw voedingsschema te zien is Jayden echt een heerlijk vreetzakkie. Alleen maar goed toch! Wel jammer voor je dat hij nog een late voeding en soms ook 's nachts krijgt. Blijft toch vermoeiend lijkt mij. Veel plezier met zwemmen!

Nou ga maar weer wat doen, laatste dagje en dan lekker weekend! :)

Liefs Sem

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: leuke nieuwe banner hoor!

Panda: lekker gezwommen met Bastian?

Semmi: werkse vandaag, over 1,5 uur ga ik hier Kyl ook wegbrengen en naar mn werk.

Hier ook maar ff zn voedingsschema dan ;)

6-7 uur: fles melk 180 cc
    9.30 uur: 1 stuk fruit of soms een boterham
    12.00 uur: boterham + fles melk 120 cc
    15.00 uur: flesje diksap + koekje of fruit
    17.30 uur: warme hap + yoghurt
    18.30 uur: papfles 180 cc

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hey daar allemaal,

na mn werk ben ik nog even bij mn vriendin langs geweest.
    ze is echt een hoopje ellende.
    de laatste week is ze 12 kilo ! kwijt ,niet normaal.
    ze eet niet meer.heb haar even goed toegesproken ,dat ze voor een vent zich niet zo moet verslonzen.dat ze kinderen heeft om voor te zorgen enzo.ze ziet het leven niet meer zitten en slaat echt rare taal.
    ze heeft nog een keer flink gehuild in mn armen,ik weet echt niet wat ik nog meer voor haar kan doen dan troosten en er voor haar zijn.
    heb al eens zitten denken om een gesprek met haar vent aan te gaan,mss kan ik hem overhalen om terug te komen,maar aan de andere kant heb ik er natuurlijk niks mee te maken,het is tussen hun.maar wil ze zo graag weer gelukkig zien :cry:

nou hier voedingsschema van yorben:

8.00u- brinta aangemaakt van 200 ml melk
    10.00u -fruithapje+flesje sap
    12.00u -1 boterham met korstjes + sap +danoontje
    16.00u- liga + sapje
    17.30u-warme hap +flesje melk (120 ml)
    19.00u- bord brinta van 200 ml melk

dan in bed........

18. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemiddag,

Wat een lekker weertje is het toch...wel koud maar een lekker zonnetje. We zijn al wezen fietsen. Milou slaapt voortaan 1x dus die ligt vanaf 13 uur in bed.
    Haha, ik heb jullie dus wel laten schrikken met m'n nieuwe banner :)

Fajah: Yorben eet lekker veel pap zo te lezen. Moest ie erg wennen van een bordje of ging het meteen goed? Hij krijgt dan nog maar 1 flesje? Ik heb vanochtend bij milou ook pap uit een bordje geprobeerd maar na een hap of 10 wilde ze niet meer en wel de fles. Maar zal wel wennen zijn, denk ik.

En mbt je vriendin. Ja echt heel sneu zeg. Ik denk dat je niet meer kan doen dan er idd voor haar te zijn en haar te troosten. Heeft ze het meest aan op het moment, denk ik. Wat een lul de behanger is die vent zeg...bah!

Panda: lekker gezwommen?

Ik ga maar ff een boek lezen...nu het nog kan ;)

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennied:ik heb ook al even gefietst net,jelte gebracht naar school en toen nog met yorben een eindje rondgereden.
    tis lekker zonnig he?
    yorben drinkt gewoon soja melk(van die alpro-soja voor 1-3 jaar) en geen opvolgmelk meer.hij eet de brinta keurig uit zn bordje hoor,en hij drinkt uit een tuitbekertje.ook weleens uit een glas hihiihi.
    had het idee dat hij toch weer uitslag kreeg door halfvolle melk.
    nu geef ik soja melk en dat lijkt beter te gaan,verder heeft hij geen vlekjes meer,en milou?

20. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ooh drinkt Yorben Soja? Milou zit nu fulltime op de halfvolle melk :) ook geen opvolgmelk. Nu een week en het gaat heel goed. Geen plekje ontdekt. Zijn echt heel blij ermee! Ze krijgt nu ook toetjes en dat gaat ook heel goed. Waar krijgt Yorben dan uitslag, op zijn gezichtje?

Deel Deze Pagina