November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lief die slapende Jayna! Hier is de kinderwagen al 2 weken weg, rem deed het niet meer. is al de 2e keer dat er iets mee is en we hm een paar weken kwijt zijn.

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Krijg je geen leenwagen dan AM ;)

semmi: haha ik dacht wat heeft Jayna nou voor haren maar dat was haar muts. Ze ligt heel Lief te slapen!

Moet je zien ja wat een verschil met Jill...klein en groot.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: ja we konden een leenwagen krijgen hoor, maar heb dan nog liever de extra buggy die we zelf hebben ;) Vind het een btje gek idee dat er zoveel andere kindjes in zo'n wagen hebben gelegen, je weet maar nooit wat er al allemaal mee gebeurd is ;)

4. Ik zou ook niet zo snel een leenwagen nemen hoor.

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    was eigenlijk een grapje...dat ze dat ook bij kinderwagens hebben :rolleyes:
    Nee daar zou ik dan toch ook niet voor kiezen.

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hallo dames,

Even een korte update van Giovanna :cry: ga daarna even bijlezen en reacties geven.

Nou, het goede nieuws over Gio was dus maar van korte duur :cry: Gisteren heeft Gio een herseninfarct gehad.
    Het is nu zo dat de pomp eruit moet. Het bloedpropje wat dit heeft veroorzaakt wordt normaal gezien d.m.v. bloedverdunners hopelijk "opgelost" maar hiervan krijgt Gio al zoveel, nog meer bloedverdunners kan/mag niet. Dit is overigens een risico wat vast zat aan de pomp (het kunsthart).
    Er is overleg geweest met Canada en Berlijn (en weet even niet misschien nog wel meer landen) maar die pomp moet eruit, blijft die zitten dan zullen er naar alle waarschijnlijkheid nog meer infarcten volgen en dat overleeft ze ook niet. Morgen wordt de kleine meid dus weer geopereerd, een open hartoperatie, het zal zo'n 8 tot 10 uur duren en deze operatie is in Nederland nog NOOIT gedaan :( In het buitenland is deze operatie nog niet zo heel veel gedaan.
    Daarna is het een kwestie van afwachten hoe haar hartje het helemaal zelf gaat oppakken en blijft het natuurlijk de vraag of het hartje het aankan (in zoverre ik heb begrepen, sorry als ik iets schrijf wat net iets verkeerd is, waardoor alles natuurlijk in een heel ander daglicht kan komen te staan)
    Ik hoop morgen in ieder geval goed nieuws te kunnen schrijven dat ze "goed" uit de operatie is gekomen, ook hier zitten vele risico's aan vast :cry:

Ik ga even bijlezen en dan kom ik zo terug voor de reacties.

Liefs Angela.

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Nou ik heb alles bijgelezen maar moet toch met 2 schermen gaan werken want t is zoveel :confused:

Lydia: Hoe is het nu? Voel je je al wat beter?

Panda: Hier zijn de 2 dames weer lekker naar school gegaan vandaag, Albert was sowieso gewoon aan het werk, dus heb alleen Jordy nog thuis en buiten een snotneus is die weer helemaal zijn eigen ;)
    Fijn dat alles in orde was van de belastingdienst :D
    Wat je zegt over de stap tussen 2 en 3 kids, ja en nee, het zal ook denk aan de leeftijd van de 2 oudere kids liggen denk ik. Hier valt de stap best mee, maar er zijn ook echt momenten waarop je het wel heel goed merkt, maar ik vind het nog steeds heel gezellig die drukte :D
    Hoe was het in het zwembad?

Charissa: wat een geweldige foto's van de jarige job, en wat zit zijn haar stoer joh :) echt super! Hij is lekker verwend met de cadeau's.
    gefeliciteerd met jullie ondertrouw ;)

AM: Ging het goed met pasfoto's maken? resultaat? ;) Hahaha leuk die foto's met de pet, dat kan mama idd vergeten dat die op blijft :) Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder.

Kelly: Lekker druk dus daar bij jullie :confused: Ik ben hier al blij als ik overdag eens iets kan lezen hier, posten overdag zit er bijna niet meer in :(
    Wat goed dat het met de stofzuiger nu wel beter gaat :D hopelijk blijft dat zo, hier begint er eentje er weer een beetje afkeer voor te krijgen dus kan weer overnieuw beginnen :( dus als je tips hebt ;)
    Goed van ej hoor dat je weer bent gaan sporten, petje af voor jullie hoor, ik heb er echt geen zin in :oops: en daarbij zou ik niet eens weten wanneer het te moeten doen haha, ik sport wel op de railing tijdens een ijshockeywedstrijd, mijn stembanden worden iedere week getraind :)

Robine: Ik ben benieuwd naar je foto-resultaten ;) dus we kunnen straks allemaal bij jou reportages laten maken :)
    Zaterdag kijken wij eerst de intocht van Sinterklaas op tv en misschien dat ik daarna hier de stad inga met de kids, daar komt hij dan ook aan. Volgende week zondag komt hij in Brunssum aan per helicopter :( moderne sint daar hoor :) Balen dat de test negatief was, of misschien ook niet als jullie nog even willen wachten. Pff was het hier maar al zover hoor :) maar daarvoor moet er nog véél te veel in huis gebeuren :rolleyes: Leuke foto's weer van Jill.

Miranda: Hopelijk is je pc snel gemaakt, altijd klote als je dat ding even kwijt bent, dan pas merk je hoe verslaafd je bent he ;)

Sappie: Lukt het nog een beetje met de fitniss? Wat een geweldige foto's van Lieke weer :D en geweldig dat haarspeldje ;) dat mis ik bij Jordy wel hoor, het speldjes in haartjes doen, maarja bij Jordy mis ik dan ook nog steeds haar daarvoor :)

Semmi: Wat leuk zeg een bumba-fietsje. Ik ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden. Wat leuk zeg dat jullie kaartjes hebben voor het wintercircus, dat zal hij vast fijn vinden. Aah wat lief hoe ze slaapt zo na het zwemmen.

Jacq: Joppe dus weer lekker naar school, de dames hier ook weer sinds vandaag, jeetje wat is dat dan eigenlijk een verademing he :oops: Ik krijg ook niks gedaan met alle 3 thuis haha. Gelukkig dat je vriend vrijdag weer thuis komt, lekker hoor 28 graden, dat wil ik ook! ;) En ik zit ook de hele dag alleen thuis met de kids, Albert is vaak pas om half 7/7 uur thuis en op koopavond nog later. Dan al die koopzondagen :( maar het is in het begin wennen, zeker weten, je moet alles gaan verdelen en plannen, maar het is goed te doen. ik weet niet of jij familie hebt die je kunnen uithelpen zo nu en dan? Ik dus niet, ik sta er eigenlijk echt alleen voor en soms breekt me dat wel op, maar dat is dan hooguit een dagje dat ik daarmee zit. Meestal scheld ik Albert dan een keer het hemd vol en dan kan ik er weer tegenaan. Wat ik nu wel heel belangrijk vindt voor mezelf is dat ik die ene dag in de week heb om 's avonds ijshockey te gaan kijken. Even helemaal alleen zonder kids, me helemaal schor schreeuwen, alle frustratie eruit gooien ;) Beter daar dan thuis bij de kids toch :)

Brennied: Albert heeft gelukkig geen aanval meer gehad, en voelt zich weer redelijk normaal gelukkig. Met de kids is hier ook alles weer ok, alleen Linsey klaagt soms nog over buikpijn, maar ze heeft geen diarree meer dus ze gat wel weer gewoon naar school, mocht het echt niet gaan bellen ze me en kan ik haar ophalen. Ik ben wel weer een beetje bijgekomen ja haha, is niet iets wat ik iedere week moet doen hoor pfff :)
    Schema van Jordy is als volgt:
    07:30 uur: 200cc opvolgmelk (Jordy wil 's morgens niks anders dan gewoon zijn fles :( )
    10:00 uur: banaan, koekje en flesje sap
    12:30 uur: 2 tot 4 boterhammen met stroop en flesje sap
    14:30 uur: 200cc opvolgmelk
    18:30 uur: bord warm eten (meer dan zijn zusjes)
    20:00 uur: 200cc pyamapapje, daarna naar bed
    Alvast gefeliciteerd met je moeder ;) Mooie foto van Milou joh!

Trêna: Wat goed dat je je vriendin zo hebt aangesproken. Tja ik had al verteld hoe ik erover denk he ;) maar ik begrijp je wel hoor, neem haar een keertje lekker mee uit, zal jullie beide goed doen, laat je Christophe op alle kids letten :)

Nou volgens mij heb ik iedereen gehad toch? :oops:

Hier vandaag niet veel bijzonders. Vanmorgen mijn zus gehaald en daarmee wat papierwerk uitgezocht, 's middags wat in huis gedaan en met de kids bezig geweest en 's avonds met Albert naar de Makro geweest voor Sinterklaascadeau's te halen voor de kids. Dat was het eigenlijk :rolleyes:
    Morgen moet ik wel ff flink aan de bak met het werk, heb een paar daagjes niks gedaan dus loop wat achter, morgenavond dan nog paar uurtjes werken en dan is morgen ook alweer voorbij en hebben we weekend :D

slaap lekker allemaal.
    Liefs Angela.

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!

Ik ben er nog hoor. Erg druk op mijn werk, dus even niet gepost. Wel meegelezen natuurlijk!

Hier alles ok hoor. Woensdag beetje gammel geweest, maar 's avonds lag ik om 20 uur al te slapen, dus lekkere nacht gemaakt. Nu voel ik me weer kiplekker. Wes gaat zo wel weer met Jesse naar de dokter. Hij heeft echt een enorme akelige hoest. En we zullen vast wel weer overbezorgd zijn, maar met het weekend voor de deur...

Angela: dit weekend ook weer naar de ijshockey? Zijn je stembanden ook weer getraind.
    Wat akelig trouwens, dat nieuws over Giovanna. Ik zal vandaag extra veel duimen dat ze goed uit de operatie komt. Zodra je iets weet, laat je het ons dan ook weer weten?

Brennied: die foto waarop Milou haar pop de fles geeft! Die is geweldig joh! Is het zo'n lekker poppenmoedertje? Dan tijd misschien wel tijd voor een broertje of zusje hoor ;)
    Hulp krijg je dan vast wel!

AM: He bah, je kinderwagen weg. Maar kan me ook voorstellen dat je geen leenwagen neemt hoor. Maar dat dat allemaal zolang moet duren he.

Sap: haha, die toren was bij Jesse ook nooit zo hoog gekomen hoor. Jesse had 'em allang omgegooid! Leuke foto's ook weer van Lieke. Ze kijkt zo ontzettend wijs uit haar ogen!

Semmi: Jayna heeft ook een lekkere bos met haar he? Daynah is nog steeds de koploper denk ik, maar Jayna begint er dichtbij in de buurt te komen hoor! Is het gaan kriebelen gister toen je Babyboom zat te kijken? Ik heb ook gekeken. Heb altijd zo te doen met de mensen bij wie het niet lukt.

Robine: we zijn heel benieuwd naar je foto's hoor. Hoe was Prison Break gister?

Fajah: wat een verhaal bij je vriendin zeg. Zulke mannen mogen ze van mij heel ver weg stoppen. En dan met het verhaal komen dat hij eigenlijk geen kinderen had gewild. Had ie eerder aan moeten denken. Leuk om dat als kind te horen zeg! Sterkte voor haar in ieder geval.

Kan verder even niet meer lezen.

Vandaag mag ik nog een dagje werken omdat ik maandag vrij was. Het zal wel tegenvallen om nu zo'n kort weekend te hebben, maar ik ben woensdag vrij, gelukkig!

Vandaag wordt mijn nichtje 6 jaar. Tjeetje, ik weet nog zo goed dat ik gebeld werd dat ze geboren was. Het gaat zo hard allemaal.
    Dus morgen hebben we feest in Roermond.
    Vanmiddag ga ik kijken of wat ik eerder weg kan, zodat ik even langs de Prenatal kan rijden. Moet echt weer even wat nieuwe kleding hebben. Heb het gevoel nu continue hetzelfde aan te hebben.

9. Goedemorgen allemaal,

Ik heb net even een kadootje gehaald voor de dochter van een vriendin van me. Die viert van het weekend haar 6de verjaardag en ik heb een kaptafeltje gekocht helemaal in prinsessenstijl......zo leukkkkkkkkk. Dus meiden mama's dat krijgen wij later ook allemaal en in het roze natuurlijk :)

Angel: Jeetje wat erg voor Gio. Ik vind het echt zoooo zielig voor dat arme kindje wat ze allemaal moet doorstaan. Krijg er echt kippenvel van.
    Ik hoop dat alles goed zal gaan met de operatie. Ik ga echt duimen.
    Ik gebruik met het stofzuigen nu ook Daynah haar lievelingsknuffel, daar haalt ze echt haar troost uit. Moet wel zeggen dat het de ene keer beter gaat dan de andere keer hoor.
    Ik denk dat jij al genoeg sport met 3 kids ;)
    Wat doe je eigenlijk voor werk dat je het thuis kan doen? Gewoon nieuwsgierigheid hoor.

LIS: Jij ook dus een verjaardag. Gaat echt hard heh. Toen je dat zei dacht ik ook gelijk van jeetje ik weet nog dat ik op kraambezoek ging en dat kleine hummeltje in me armen had en nu worden ze alweer 6.......
    H&M heeft meestal ook wel leuke positiekleding. Moet je maar eens op de site kijken van hun en het kost echt haast niks.

Zo over een uurtje ga ik Daynah naar me schoonmoeder brengen en dan gaat deze mama lekker de stad in met een vriendin om lekker te lunchen en bij te kletsen.

Ik had trouwens voor Daynah andere melk gekocht van Nestle vanaf 1 jaar, maar dat hoeft ze dus ook niet....hihihihihihi blijf het proberen heh. Heb nu ook Nutrilon vanaf 1 jaar ga ik die maar eens weer proberen.

Robine: Hoe was de cursus? Heb je nog wat nieuws geleerd?

Ga er van door.

Tot laterrrrrr

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden.....
    Mn weekend is begonnen en ik ben ziek! Baaaah!
    Voel me misselijk, beroerd, keelpijn en kan amper op mn benen staan. Kon nog net een fles pap maken voor Jayna vanmorgen, maar het duizelde voor mn ogen.
    Mn ouders maar gebeld en die zijn nu hier voor Jayna. Heb net een kopje thee gedronken, maar valt niet zo goed. Ga maar weer mn bed in....

Later weer reacties!

Wel wil ik laten weten dat ik heeeeel erg ga duimen voor de kleine Gio....zo erg allemaal!

11. /Joehoeeeee Daynah krijgt een vriendje erbij. Vriendin is zwanger. Leuk heh? Het wordt ws een jongen. Ze is nu 18 weken. Wel vroeg dat ze het konden zien, maar het is niet zeker.

Was wel weer gezellig. Veel over zwangerschap en kindjes gepraat :) .

Hmmmm zou geloof ik ook wel weer zwanger willen worden :p

Sem: Veel beterschap meid. Zo ga je niet leuk het weekend in. Dikke knuffel van ons. Veel sinasappels eten.

Ga even de vaatwasser uitruimen en Daynah weer neerleggen in bed, want nu is ze haar kamer aan het verbouwen.

lfs Kelly

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Beterschap Sem! Ik weet hoe je je voelt!

Kelly: Leuk joh! Als je het zelf een keer hebt meegemaakt, beleef je de zwangerschap van een vriendin toch heel anders he.

Het is wel rustig hier vandaag. Iedereen druk.
    Heb vandaag wel een hoop weg kunnen werken, zo rustig met telefoon dat je lekker kunt doorwerken.

Jesse heeft trouwens een virusje. Met Bisolvon en neusdruppels moet het wel goedkomen. Zijn linkeroortje was ook weer geirriteerd, maar dat staat natuurlijk allemaal in verbinding met elkaar. Ik had net Wes aan de telefoon en Jesse is nu zo verkouden, het snot loopt uit zijn neusje. Zielig hoor. Vanmorgen had hij ook 2,5 uur geslapen. Zal ie het wel nodig hebben.

13. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

ff vanaf mijn werk...

Het is idd rustig zeg, zat af en toe al te spieken maar weinig actie.

Eerst voor Giovanna, arm meisje, hoop zo dat alles goed met dr gaat komen. Duimen blijven hier voor je draaien.

Semmi; heeeel veeeeel beterschap ! Geen leuk begin van je weekend.

LIS; dikke knuffel voor Jesse, ook al niet zo lekker in zn velletje. Nog even en dan heb je ook lekker weekend.

Kelly; oei oei, bij jou ook alweer kriebels? Leuk he om je vriendin nu zwanger te zien. Je weet natuurlijk nog precies hoe alles gaat. Ooooh ik vind het ook wel weer heeeeeeeeeeel leuk hoor !

Angela; nog druk aan het werk? Wel kunnen slagen voor de sint kadootjes?

Wij hebben ook een druk weekend.

Morgen met een aantal collega's en hun kindjes afgesproken om naar de intocht van Sinterklaas te kijken. Wel bijzonder want mijn baas is Sinterklaas hier in Hengelo, wel lachen dus. We hebben allemaal lekkers gehaald en kleurplaten zodat de kindjes hier op kantoor eerst lekker kunnen spelen (ons kantoor staat midden in het centrum, ideaal dus).

Zondag Sinterklaas intocht kijken bij mn ouders in het dorp. Wordt vast en zeker weer gezellig ! Mijn nichtje is er dan ook met haar tweeling, zo leuk!

Ik ga nog ff wat werk doen hierzo, blehhhhh.

Fijn weekend alvast allemaal !

Tot later,

Liefs Sap

14. Ach wat zielig voo Jesse, alleen maar goed dat ie zoveel slaapt dan heeft ie het ook het minst last ervan.

Sap: Klinkt leuk allemaal zeg wat je gaat doen. Hier komt morgen ook de Sint aan in Capelle aan den IJssel. Wat heeft ie man het toch druk heh om iedereen langs te gaan ;)
    Toch wel weer leuk die zwangerschap. Momenteel zijn er 3 vriendinnenn zwanger nu.

Ga zo vast beginnen met koken. Sabino zou vroeg thuis zijn kunnen we daarna de boodschappen vast halen.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:beterschap meisje,lekker vroeg in bed vandaag.

lydia:voor jesse ook beterschap.

wat een naar nieuws he over giovanna,denk er veel aan.armmeisje toch .....
    volgende week is ze jarig,wat een klote eerste levensjaar heeft ze gehad zeg!

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Angel: wat een naar nieuws van giovanna zeg........echt heel triest, we duimen hier dat t goed komt met haar!

Kel: Wat leuk weer een vreindin zwanger en Daynah straks een vriendje erbij :)

Sem: Beterschap meisje! Laat je maar lekker verzorgen door Len

LIS; Gaat t bij jou ook weer een beetje qua drukte en gezondheid!? Hou je je een beetje rustig.

Sap: Klinkt gezellig jullie sintdagje mt collega's! Leuk voor de foto he Lieke met de Sint. Hahaha hier gaan we em ook binnehalen hoor om 11 uur met oma!

Vandaag afvast sintinkopen gedaan, beter nu dan over 2 weken want dan sta je echt lang in de rij voor t afrekenen. Ben goed geslaagd voor Jill, John, Mn schoonmoeder en Schoonzus , de rest moet nog :(...........
    Heb bij de HEMA een verjaardagskalender laten maken van Jill dr eerst levensjaar. Hij is erg leuk geworden, dat is dan weer een cadeautje voor mijn moeder en zo blijven we bezig.........

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    ga ff eten
    strakkies nog een paar :)

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Wat een prachtige foto's van Jill, vooral die eerste is erg mooi !

Meiden waar zitten jullie allemaal, het is zoooooo stil.

Deel Deze Pagina