Hahah die tweede is dom bij de plee. Ze ging ff checken of ie wel schoon genoeg was en daarna dr behoefte erop doen............scheelt weer luiers.....
CD tjes pikken wat dus niet mag van papa en mama want binnen no time liggen er tientallen over de vloer
Ik kap er weer mee ...teveel is ook niet leuk meer. Slaap lekker allemaal en veel plzier morgen bij de SINT waar ie ook mag zijn!
Angela, weet je al wat meer van Gio. Ik ben er weer beroerd van nu ik lees dat ze weer een complicatie heeft. Ik hoop zo dat ze er door heen komt! Wat moet dat lijfje toch allemaal doorstaan. Dan zie ik die bolle meid van mij die morgen een wordt en dan denk ik dat we geluk hebben dat het hier allemaal zo voorspoedig gaat. Verder even geen reacties want ik moet nog even iets voorbereiden voor morgen. Lfs! ps het kaarsje gaat hier weer branden hoor.
Ik vind het echt zo erg voor Gio. Ik las nog even het berichtje op haar babysite en moet er even van huilen. Die operatie is zo gevaarlijk. Ze moet het redden hoor! Wij gaan Pippa haar verjaardag vieren en dat meisje vecht voor haar leven...
PIPPA GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG! EEN HELE FIJNE DAG, OOK VOOR PAPA EN MAMA Wat een verschrikkelijk nieuws van Gio, wat is het soms oneerlijk he! Robine, leuke foto's van Jill zeg, grote foto's zijn veel mooier he haha Zitten we wel zo aan de 1000x pagina's Semmi, beterschap! Fajah, wat verschrikkelijk van je vriendin, dat internet kan soms heel wat verpesten Sappie, misschien zie ik je nog wel Door het gespam kan ik niet meer teruglezen Jayden werd om 6uur wakker , het word steeds vroeger, had nog zo graag tot 8uur willen slapen....zo moe Ik ga vanavond voor het eerst weer echt uit! Ik heb er reuzezin aan, laatste keer uit was toen ik 12 weken zwanger was en toen werd ik onwel dus genoeg gehad van uitgaan toen. Nou ga nog ff kop koffie drinken...fijne zaterdag
PIPPA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG EN EEN FIJNE DAG VANDAAG Ik dacht dat Pippa de 18de jarig was. Hoe kom ik daar dan weer bij......heeft natuurlijk te maken dat ik een jaartje ouder ben geworden Robine: Wat een leuke foto's vooral met die bad hair day. Was ook wel benieuwd hoe het met Gio is, maar nog geen nieuws zie ik. lfs Kelly
Pippa van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag. Veel plezier vandaag. Ik ben ook benieuwd naar hoe het met Giovanna gaat. Ik hoop dat ze ook dit weer heeft kunnen doorstaan. Liefs Sap
Pippa gefeliciteerd met je eerste verjaardag meid! We blijven duimen voor Giovanna! Hier de griep nog niet helemaal over, maar gelukkig een lange en goede nacht gemaakt, waardoor ik alweer iets beter te been ben. Straks om 14.00 uur ff naar de intocht van de sint hier, als het gaat. Jayna slaapt nu, dus nog ff lekker op de bank hangen. Later vandaag reacties! liefs
Pippa van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag meisje! Fijne dag vandaag met je broer, papa en mama! Wij hebben net de Sint welkom geheten in Leiderdorp! Zal straks wel weer ff wat spammen Liefs
Pippa gefeliciteerd meisje met je allereerste verjaardag!! Geniet er maar lekker van samen met papa, mama en je grote broer!! De operatie gisteren is geslaagd, nu zijn de eerste dagen natuurlijk erg spannend om te zien hoe haar hartje gaat reageren. Het blijft dus afwachten. Ik ga weer snel bij Kaily voor de tv zitten, Linsey is met oma op stap en Jordy ligt in bed dus kan ik ff lekker knuffelend en snoepend met kaily Sinterklaas het land zien binnen komen. Kom vanavond even voor reacties Liefs Angela.