November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Mirandao: klinkt idd als een zware bevalling zeg!

Fajah: leuke sites! Moet ze nog even wat beter bestuderen, maar dat komt wel goed!

Charissa: dus jullie in november weer proberen voor 2e? Ik vond het zwanger zijn ook helemaal niet erg. Alleen op het laatst was ik enorm benieuwd hoe dat kindje er nou uit zou zien. Verder totaal geen kwaaltjes.

Robine: he, ziet er toch mooi uit die banners! Met mooie foto's van Jill!
    Heb je trouwens al iets gevonden voor de kat van je moeder?

Pfff... nog kwartiertje ofzo. Ga nog maar een kopje thee halen, want ik heb geen zin meer om iets te doen.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames,

Zo hier is gezellig gekletst gister, zo zijn we zo weer bij de 100! ik zag leuke taarten voorbij komen.....ooohh het gaat echt snel, over 3 maandjes alweer een jaar!

Vandaag effe met het reisbureau gebeld en ze hadden de gehele reissom al terug van de verzekering dus binnen een paar dagen hebben wij ook alles weer teryg. Wel fijn dat dat zo snel geregeld is, kunnen we binnenkort iets voor eind september gaan boeken.
    Verder gaat het redelijk hier, wel moe en een gek idee dat het vanavond een week geleden is dat mijn schoonpa stierf, maar we hebben echt veel steun aan elkaar.
    Jayna slaapt nu, we gaan zo effe eten bij lenhard´s broer en schoonzus, dus kom later nog wel effe reageren.

liefs Semmi

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik hoef ook geen bevalling meer! Naja het zal wel moeten als we een 2e willen he ;)

Robine: die foto's zijn leuk geworden joh! De banners gaan vast ook wel een x lukken, nog ff oefenen ;)

Charissa: dat is al snel november hihi. Leuk hoor! Ik vond het zwanger zijn ook niet erg, lekker legaal dik mogen zijn ;)

Semmi: fijn dat jullie zoveel steun aan elkaar hebben. Gelukig dat het geld al binnen is. Hebben jullie al een idee waar jullie heen willen?

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    annemo:loohorst ging je toch?waar ligt dat ook alweer?

wij weten nog niet waarheen we gaan in sept/okt
    land van bartje ziet er leuk uit,maar we willen mss naar disneyland parijs,want dit hele jaar zijn kids tot 12 jaar gratis en das mooi meegenomen want het is best prijzig om daarheen te gaan.
    we zijn er al eens geweest en 2 keer een overnachting daar en we waren al 800 euro kwijt niet normaal toch?(zonder kids,toen zaten we nog in de verliefde -fase hahaha)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: Loohorst is in America.
    Disneyland is ook leuk, alleen met een kleintje van 1 jaar kan je in zo weinig attracties. Suc6 met uitkiezen ;)

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    annemo:weet ik dat je bijna nergens in kunt,maar de oudsten zal het wel heel leuk vinden natuurlijk(mss laten we yorben dan wel bij opa en oma)

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Alle reisjes zijn leuk he ;), met kinderen kijk je er toch anders tegenaan. Vond de dierentuin normaliter geen bal aan maar gisteren met Jill was t ineens wel heel leuk om naar de beestjes te kijken. Idd jammer dat ze nog zo klein zijn en nog in weinig attracties kunnen, moeten we toch echt nog even wachten.......

Wil geen oude koeien uit de sloot halen maar ben wel erg benieuwd of Fajah en Annemonique nog posten op t andere forum? Of zitten jullie toch alleen nog maar hier? Was er gewoon benieuwd naar....maakt me verder ook niks uit hoor, t is hier nu toch gezellig?!

Panda gaat alles goed met jou en Bastian? Tijdje niks gehoord. Mss druk met t kleine brulaapje ;)

Ik ga naar mn moeder toe, kom vanavond nog wel ff kijken.

Liefs van Z

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Panda: Sprry, heb over je reactie van gisteren heen gelezen, zag dat je gisteren nog online was.

kel: Ben je druk? Voorbereiden voor Frankrijk? lekker hoor weekje weg!

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Schoonma is weer weg. Moet even bijkomen :) en Bastian eten geven, kom vanavond wel weer terug. Als meneertje tenminste wil slapen... Het is twee nachten goed gegaan maar afgelopen nacht weer helemaal mis.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:ik heb met niemand geen ruzie gehad dus post bij beide forums en nog op een ander forum ook met mama's,maar das van toen ik zwanger was vd eerste.
    heb met jullie allen mn zwangerschap gedeeld en kan niet tussen jullie kiezen snap je?vind het overal wel gezellig.
    en ja met kids moet je rekening houden waar je heen gaat .
    ach ze zijn vlug groot dus voor je het weet kun je met jill overal in hahahah

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: sterkte met het bijkomen van je schoonma hihi. Ik duim voor je dat Bastian heerlijk gaat slapen.

Robine: Ik heb een paar posts op het andere forum, komt doordat ik het niet handig vind nog een forum erbij te hebben. Maar mis gewoon wel wat mensen, dus kom er zo af en toe eens om een hoekje kijken. Vanwaar die nieuwsgierigheid? ;)

Wat moeten we hier straks nou als iedereen met vakantie is ;) Ik vergeet echt gewoon steeds wie wanneer enzo gaat, sowwy.

Ik ga weer aan t werk.

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Zo, Lenhard en ik zijn weer terug van zijn broer en schoonzus. hebben daar chinees gegeten. Het werd zo onderhand bedtijd voor Jayna en wil er nu wel effe wat ritme inhouden nu ze zo van slag was de afgelopen 2 dagen. Vandaag ging het gelukkig weer prima, en ook net na dr pyamapapje is ze meteen gaan slapen. Man lief ligt te slapen op de bank en schoonmoeder is nog effe blijven hangen na het chinezen, dus heb effe het rijk voor mij alleen hier. Heerlijk zeg! Op een gegeven moment ga je toch een stukje privacy missen he ;)

Robine: ik was vanmiddag alweer weg toen ik je trof op msn, sorry, maar moest er dus vandoor om te gaan eten, volgende keer beter ;) ! Je bent dus lekker crea bezig met banners enzo, leuk hoor die eerste 2, ben benieuwd wat er volgt!

Fajah: jullie weten dus nog niet wat jullie in sept/okt gaan doen. Euro disney wil ik ooit ook nog es gaan doen met onze kids ( mochten we er nog eentje bij krijgen...hihi ), vind het daar zo leuk. Mijn broer is nu met zijn vriendin en 3 kids van 5 en 6 jaar heen, scheelt inderdaad dat die kids nu gratis zijn! Succes met het uitzoeken van een vakantie! Hoelang gaan jullie eigenlijk dan?

Mirandao: zo zeg, die bevalling van jou klinkt zeker niet als prettig, voor zover een bevalling dat kan zijn dan, maar als ik dat met mij vergelijk dat was het bij mij echt een fluitje van een cent.

Charissa: jullie willen het rond november dus ook weer gaan proberen.....haha...zoiets hebben wij ook in gedachten,dus wie weet lopen we wel weer gelijk op ;)

Panda: balen zeg dat het afgelopen nacht weer mis was met je ventje. Nu maar hopen dat het eenmalig was en hij het vanacht weer gaat doen als die 2 nachten daarvoor, ga voor je duimen!

Annemonique: ik vergeet ook steeds wie er wanneer op vakantie gaat. kelly over een week geloof ik en Robine over 4 weekjes en de rest zou ik eigenlijk niet weten.....sorry :oops: ! Wij willen trouwens proberen of er in het all inclusive bungalowpark op Gran Canaria eind sept nog een weekje vrij is, daar zouden we nu ook heen gaan en leek ons erg mooi. Anders misschien zuid spanje of portugal, in ieder geval ergens met veel zon 8) !

Verder kan ik effe niet teruglezen, zag dat Robine nog benieuwd was wie er ook nog op het andere forum postte, Panda jij post daar toch ook? Of had ik het dan mis? Net wat Robine zegt, maakt verder ook niet uit, want ik vind het hier inderdaad weer erg gezellig! Was ook effe benieuwd....hihi....

O'ja Kelly, jij ook bedankt voor je kaartje via de post, sprak mn moeder die bij ons thuis aan het schoonmaken was ( de schat! ) en die zei dat er een kaartje van je was, lief hoor!

nou ga effe koffie zetten en genieten van de rust.....

liefs

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: kan me voorstellen dat je het wel even lekker vindt om alleen te zijn. Gran Canaria ben ik ook een keer geweest (met 7 andere meiden), was een heerlijke zonvakantie! Wij zaten in playa del ingles. Het all inclusive appartementencomplex ken ik niet.

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Zo, Bastian slaapt en het eten staat te pruttelen. Courgettesoep. Heb groentetuinen onder mijn hoede en het gaat nogal hard met de courgettes (ben te lang niet geweest :oops: ). De grootste is 54 cm. Daar is dus alleen maar soep van te maken.

Ik jump gewoon weer in hoor. Heb wel telkens bijgelezen maar weet 't nu allemaal niet precies meer.

Oeps Fajah, haha, duur reisje geweest dus toen naar Eurodisney :)

Ik wil op zich wel een 2e maar zie ook heel erg op tegen de misselijkheid. En tegen de eerste maanden met baby, vond het echt superzwaar.

Ohja, heb veel leuke foto's gezien. Handig he Annemonique, badderen in de wasbak. Doe ik met Bastian ook regelmatig, bij mijn moeder.
    Doorspammen meiden, ben gek op foto's!

Ik ga even House kijken.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wij hadden bungalowpark Parque Cristobal geboekt, ook in Playa del Ingels, vond het volgende nog over dit park....

http://www.d-reizen.nl/voi3/accoinfo/in ... 7156&vnt=2

Jij dus ook es op Gran Canaria geweest, wij ook al 3 keer eerder, heb het er altijd prima naar mijn zin gehad.
    Wat zijn jullie vakantieplannen eigenlijk? Heb ik vast overheen gelezen denk ik :oops:

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ja klopt Semmi, ik post ook op 2. Ben wel wat gewend als kind van gescheiden ouders :)

Gran Canaria is zeker fijn!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: Handig zo'n groentetuin, zou voor mij met het Sonja dieet ook wel makkelijk zijn haha. Smulse van de soep!

Semmi: dat hotel ziet er goed uit! Wij gaan de eerste week van september naar Zeeland (Landal).

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Am: Die nieuwsgierigheid is gewoon aangeboren denk ik ;) Was gewoon benieuwd, that's all. Ennuh niet iedereen gaat gelijk op vakantie hoor, dus t blijft heus wel gezellig druk hier op t forum.

Sem: Lekker he ff t rijk alleen hebben. Je moet ook af en toe even aan jezelf denken hoor. En dat bungalowpark ziet er heerlijk uit zeg, zou t gewoon in sept weer boeken.

Panda:Jij boft maar met je schoonmama he ;) Moet je mannetje trouwens nog regelmatig naar Parijs of valt t erg mee tegenwoordig? Lees er eigenlijk niks meer over. Courgettesoep........hmmmm, nee laat maar ;) Vond je de eerste maanden met baby zo zwaar? Ik vond het toen nog wel makkelijk, toen sliep ze nog veel meer, nu is t echt zodra madame wakker is spelen en aandacht vragen en dat terwijl ze nu nog niet eens kruipt ;)

Fajah: Ik snap je understatement. Logisch dat je op beide forums post als je t met meerdere mensen goed kunt vinden.

Was net bij mn mama, sjezus volgens mij had ze weer een terugval, heeft anderhalf uur lopen klagen over allerlei dingen die ze ''ziet''(en wij niet) en dat er een vuil spel tegen dr gespeeld wordt, en dat er een heleboel mensen in t complot zitten om haar daar weg te krijgen in dwangbuis etc. Waarzin dus. Werd er helemaal gek van! Heb in de auto terug een half uur zitten schelden, janken en vloeken op die klote situatie. Kan er echt slecht tegen hoor,bij een gebroken been ofzo zie je tenminste nog duidelijk herstel, bij dit is t zooooooo vaag. Grrrrrrrrr, ben nogsteeds woest op alles!

Nou ja, maar vroeg mn mandje in ,

Liefs Z

19. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    geen enkele bevalling is fijn maar naar deze 2 heb ik genoegik ben blij dat ze gezond zijn en dat ik goed hersteldt ben is toch het belangrijkste

annem handig zo,n tuintje
    sem ziet er mooi uit hoor

euro disney wil ook weer een keer heen maar dan wel als de kids groter zijn

en we kunnen rond november weer aanstaande mama.verwachten lees ik

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He bah, Robine. Dat is vervelend om je moeder zo te hebben gezien. Kan me voorstellen dat je je daarna even moet afreageren. En je kan dan idd beter maar iets breken, dan zien andere mensen ook wat er aan de hand is. De geest is maar een vaag iets. Sterkte.

Sem: Wat kan er in een week tijd veel gebeuren he. En eigenlijk komt de tijd van verwerken voor jullie nu pas. Hebben jullie je schoonmoeder al voorzichtig verteld dat jullie deze week weer teruggaan? Wel fijn dat jullie vakantie hebben en dat ze dan ook nog eens bij jullie langs kan komen.
    Hoe is het nu met de familie en de zus van Lenhard? Nog wel contact? Je schreef dat jullie allemaal veel steun aan elkaar hadden, ook aan zijn zus. Hopelijk blijft dat ook zo.

Panda: leuk zo'n groentetuin. Zou niets voor mij zijn hoor, ben ik veel te lui voor. Maar mijn ouders hebben dat ook, en ik vind het dan wel erg stoer om iets uit eigen tuin te eten. Ik vond het trouwens ook niet zo zwaar toen Jesse zo klein was. Eigenlijk heb je er nog geen kind aan, maar nu dat hij overal heenscheurt en overal op loopt te timmeren met een blokje of zich ergens aan optrekt, moet je wel af en toe politie-agentje spelen. Pfff... ik hoor mezelf soms alleen maar 'nee, Jesse, dat mag niet' 'Jesse, hou eens op' roepen. Ik vind het soms echt zielig! Maar ja, regels zijn belangrijk he.

AM: hou je 't een beetje vol, het Sonja-gebeuren?

Zo, nog 2 daagjes werken deze week, ik zit weer op de helft. Morgen komt die leuke collega weer... NOT en ik zit alleen met haar. Nou ja, kom ik ook wel weer overheen. Kel, hoest met jouw collega?

Volgende week lekker vanaf woensdag vrij. Ga ik me weer laten verwennen door mijn mams. Hopelijk is het dan een paar dagen mooi weer, kunnen we ook nog eens naar het strand.

Groetjes
    LIS

Deel Deze Pagina