November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Leuk Annemonique! Hij vond het zo te zien wel indrukwekkend.

Ik ben ook niet geweest Kelly, geen zin in. Ga pas echt aan sint doen na Bastians verjaardag.

Sappie: haha, Lieke vond het echt niet leuk, die groepsfoto.

Beterschap Semmi. Jullie sint was dus niet zo goed gelukt? ;) Jammer, is een kleine moeite om er wat goeds van te maken.

Veel plezier Charissa! Lang geleden dus, op stap. Ik ook hoor. :) Geniet ervan!

Robine: hihi, moest lachen om die haren van Jill in bad. Wordt al best lang he.

Pfff, Bastian wil weer niet slapen. :rolleyes:

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: zie nu pas dat jullie Sint met een boot uit Avifauna kwam :D

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Bastian wel lekker gaan slapen joh, slapen is echt heerlijk! ;)

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Grrrrr....lukt het ineens niet meer om de foto zo groot te krijgen....zegt ie dat ie te groot is? Was vorige keer ook niet zo! :(

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Dit had ik dus ook Sem! Heb de foto's eerst maar verkleind. Wel irritant he !?

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Joehoe! Ik heb eindelijk ook 2 staartjes! :)

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wachten op de sint

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Daar komt ie!

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Wat is dit toch allemaal?

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Blij met mn vlaggetje!

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Niet te dichtbij komen piet!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zo....gelukt! Moest ze idd ff verkleinen Sap,maar daarna ging het uploaden wel veel sneller dan dat de pics zo groot zijn.

Was best gezellig in het centrum zo vanmiddag. Allemaal kindjes jumpen met de pieten en Jayna vond dat wel mooi om te zien. De Sint zag er alleen niet zo mooi uit, dat kan nogal eens verschillen. Leek in de verste verte niet op de echte,maar ach, de kids zullen er niks van gemerkt hebben!

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sappie: Veel plezier bij de Sint morgen met je ouders! Ben benieuw naar de foto van Lieke met zwarte Piet. Jayna kroop helemaal weg toen ik van haar en zwarte Piet een foto wou maken. Leuke foto's van vandaag ook!

AM: jullie dus ook een geslaagde intocht gehad, Grappig hoor Kyllian als pietje....hihi. En dat filmpje....hij heeft echt genoten he!

Panda: slaapt Bastian al? Hoop het echt voor je! Sterkte dr mee meid!

Kelly: lekker filpmjes kijken dus samen, gezellig! Wij hebben ook een filpmje gehuurd voor morgenmiddag. Veel plezier vanavond!

Zo, ga ff voetbal meekijken denk ik....saaie wedstrijd hoor ik van Len, maar ach het is nederland, dus daar kan ik me dan nog wel voor interesseren....haha

O ja, Bumba fietsje is ook binnen. Len zet m morgen in elkaar. Lijkt best groot als ik zo kijk. Hoe zit dat met de fietsjes van jullie kindjes?

Fijne avond!

Liefs

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jayna ook met een vlaggetje de Sint morgen verwelkomen hihi. Zag er gezellig uit hoor ondanks dat de (hulp)Sint niet zo goed zn best had gedaan qua outfit ;) Heb je daar geen foto van?
    Ben benieuwd naar het Bumba fietsje! We hebben hier nog geen fietsje, dus weet niet hoe groot ze normaal zijn.

Kyl heeft zeker genoten, echt alleen maar gelachen, op papa's nek aan het hoppen op de muziek en verder vol verbazing zitten kijken. Heeft hij trouwens meestal wel, hij vindt het altijd erg leuk om onder de mensen te zijn haha. In het café waar we ff zijn wezen opwarmen had ie ook weer een hoop sjans ;)

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    aaaah die Kyllian een hoop sjans dus! hihi! Wel makkelijk he als je kindje wel van een beetje drukte en gezelligheid om zich heen houdt!
    Ik ken ook kindjes die niks van lawaai en drukte moeten weten. Jayna maakt het allemaal ook niets uit, alleen maar dikke lol dan!
    Ik heb geen foto van de sint nee, dan hadden jullie ff kunnen vergelijken he!

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Sorry dat ik niet meer ben geweest en nu hou ik het ook even kort :oops: .
    Ben na de intocht in huis begonnen en met de was bezig geweest, daarna koken, eten en tot net gewerkt. Nu ga ik douchen en slapen, morgen wordt een lange drukke dag.
    Feestje voor Jordy en papa 's middags en 's avonds weer een game kijken =D>
    Zal dus pas maandag zijn voordat ik er weer ben, dan zal ik ook foto's showen van Jordy's feestje :thumup:
    Fijne zondag allemaal en tot maandag :D

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian heeft nog redelijk geslapen vannacht. :D Om 12 uur een flinke fles erin gepropt (160ml!) en hij is daarna maar 2x wakker geweest, waarvan 1x alleen maar voor een aai over de bol. Gaat de goed kant op lijkt het.
    Heb gisteravond een lekker glas wijn gedronken en was niet meer in staat om online te komen (hik). 8)

Zeker fijn als kindjes tegen drukte kunnen. Bastian niet altijd. Meestal gaat het wel goed maar hij kan het ineens helemaal zat zijn. Dus ik wen hem er langzaam aan om het wat langer vol te houden.

En Semmi, is het fietsje echt zo groot? Heeft ze er in ieder geval lang plezier van. ;)

Wij gaan eind juni een maand naar Australie en Nieuw Zeeland, heb net de tickets betaald. Hoera!

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
  20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hey meiden,

gister hier ook de sint en pieten gezien,kids vonden het prachtig.
    ik zal morgen wat foto's plaatsen.heb nu geen tijd ,want moet weg.
    fijne dag allemaal.

xxx

Deel Deze Pagina