Panda: Wow wat een mooie reis zeg Australie en Nieuw Zeeland! Gaat Bastian dan ook mee? En gaan jullie een rondreis maken oid? gaaf hoor! Sem: Die Bumba fiets is pas voor kindjes vanaf 3 jaar! Heb daar toen een heel verhaal over geschreven........Staat ook op de doos! Die hadden ze me bij Toys Are Us ook bijna aangesmeerd, maar bij de kassa zag ik dat ie voor 3+ kindjes is! Misschien heb je een andere, dat hoop ik dan maar voor Jayna......anders moet ze nog ff wachten. Geloof dat die Bumba fiets die jij hebt geen stuurslot heeft dus Jayna zal dan zelf moeten trappen, maar daar kan ze ws nog voorlopig niet bij. Wil niet negatief doen hoor en hoop dat ik ernaast zit................Wel superleuke foto's van Jayna bij de Sint! Ennuh joepie ook 2 staartjes Staat haar leuk en lief zeg! En die banner is super! je kan t zelf, applause! AM: Hihi die Kyl met zn pieten pet op! Echt leuke foto's en film. Jij maakt ook altijd wel mooie en leuke foto's hoor! En Kyl komt ook nog weleens ergens zo te zien. Fajah:Kom op met die foto's van Yorben en Jelte met Sint en Piet. Ik zie in ieder geval een leuke nieuwe pieten banner Angel: Veel plezier vandaag met Jordy zn eerst verjaardagsfeestje.......zal wel een leuke, drukke en gezellige boel worden. Ben benieuwd naar de foto's! Ga ff stofzuigen en dweilen, Jill ligt net ff op bed dus mooi ff de tijd voor. Lfs
Wat een rust hier op de zondag Angel: veel plezier met Jordy's en papa's feestje! Foto's zijn altijd leuk, dus ik wacht je spam wel af Panda: ohh wat lekker dat de nachten al wat beter gaan! Nog maar niet te hard roepen he Maar ik ga duimen voor jullie! Hier wordt ook al echt een hele lange tijd niet meer doorgeslapen, hij is bijna standaard wel 1x per nacht (meestal tussen 4-5) wakker en moet dan drinken. Jeetje heerlijk zeg een maand met vakantie! Daar kijk je vast al naar uit! Fajah: jij ook een fijne dag Robine: zondag is toch geen huishouddag joh, lekker relaxen jullie Hier een middag alleen met Kyl. Djurre is naar mn broertje in Nijmegen, we pasten niet meer in de auto....zaten spullen voor mn broertje in Heb ik ook nog een pc die bijna overleden is Naja de harde schijf dan. Alles is nu gelukkig gebackuped en morgen dan nieuwe harde schijf er in doen.
Robine: slaapt Jill trouwens alleen nog maar tussen de middag? Hier is het sinds de laatste 2 weken zo rommelig qua slaappatroon. Hij wil meestal nog maar 1x per dag gaan slapen, maar als hij om 11 uur al gaat slapen, dan is hij dus al om 1 uur wakker en slaapt dan meestal de rest van de dag niet meer. Ik probeer het nu dus te rekken naar een tussen-de-middag-slaapje, maar dat lukt niet altijd. Vandaag heeft hij maar van 12-13 geslapen, dus ben benieuwd hoe het vanmiddag gaat.
Zo druk met spelen, daar krijg je het warm van en dus ff uitrusten op papa's bureaustoel (want die is er toch niet ).
AM: Hier een onregelmatige dag-slaapster hoor! Ze ligt nu eindelijk ff erin. Meestal slaapt ze s ochtends tot 8 uur,dan van 10-11.30 s middags vaak tussen 15-1630 ongeveer. Ze slaapt nu eindelijk........heeft wel ff geduurd, maar ook erg onregelmatig idd. Maar kan ook ineens heel anders zijn dat ze er rond 13 uur in ligt s middags. Geen touw aan vast te knopen dus. Eergisteren heeft ze zelfs in de buggy ruim 1 uur geslapen tijdens sinterklaasshoppen! Heeft ze ook nog nooit gedaan in de buggy slapen...........raar kind. Jammer dat je niet mee kon naar je broer vandaag. Hier ook al een heel weekend alleen met Jill hoor, John komt uurtje of 16 thuis, hij was op mannenweekend. Liefs
Robine: je hebt gelijk...was me nog niet eens opgevallen dat er 3 + op de doos stond. Lenhard zet m zo in elkaar, dus zal es zien hoeveel te groot ie nog is. Er zit wel een veiligheidsriempje en duwstang bij, dus we zullen zien wanneer ze er dan op kan. Op de camping hebben mn ouders ook nog een drieweilertje staan, dus anders eerst die maar deze zomer. Verwacht dat ze er vanaf 2 jaar dan wel op kan, want ons nichtje van 3 heeft net een echte fiets met zijwieltjes gekregen, dus persoonlijk zal ik deze niet meer kopen vanaf 3 jaar. Ik zal wel ff spammen als ie in elkaar zit....
Panda: oooh lekker joh, naar australie en nieuw zeeland, jullie hebben iets moois om naar uit te kijken zeg! AM: aaaah die Kyl, moe van het spelen en nu lekker op papa's bureaustoel...hihi! Hoe was jullie dagje samen? Fajah: ik zie al een nieuwe leuke banner met 2 pietjes, ben benieuwd naar de andere foto's! Angela: hoe was het feest vandaag? Veel visite gehad? En issie lekker verwend? Robine: Goh die Jill dus lekker in de buggy geslapen...lekker eigenwijs haha! Hier momenteel overdag ook een onregelmatige slaper hoor, kan er geen peil op trekken. Nou Bumba fiets is in elkaar gezet hoor! De grootte valt me alles mee, stuurtje kan mooi laag. Wat je zegt Robine, stuurtje kan inderdaad niet op slot, maar als Jayna bij de trappers kan en dr voetjes er op laat staan, kunnen we dr duwen en draaien de trappers niet. Len heeft ff een testritje met haar door het huis gemaakt, dikke pret dat ze had! Ze kan er nu nog niet bij met haar voetjes maar denk van de zomer wel. Zal zo ff spammen, nu issie weer gauw terug naar de sint, die komt m 5 dec weer terugbrengen...haha! liefs
Haha, Sap, we zijn tegelijk aan het spammen.....spam maar lekker door, leuk! Die Bumba puzzels/spellen heeft Jayna ook!
Hihi, we spammen idd lekker door elkaar ! Nou ja, alleen maar leuk toch. Leuk fietsje hoor voor Jayna!