Bij Lieke de pieten dus ook geen favoriet! Jayna moest er ook niks van hebben hoor! Wel erg leuke foto's allemaal Sap! De muts van Lieke zegt het al.....zooooo Lief, die winterjas + muts!
Sem en Sap wat een lieve en leuke foto's van jullie meisjes! Erg schattig hoor, hihi die grote en kleine schoen zijn ook erg leuk om zo te zien. Jill mag morgenavond dr schoentje zetten Hebben spare ribs besteld, die komen elk moment, dus we gaan ff lekker smullen! Laterz!
Hallo allemaal, Zo de kinderverjaardag zit er weer op. Daynah heeft heel de middag met de grote kindjes gespeeld. Ze vond het prachtig. Ik zag weer leuke foto's voorbij komen van Kyllian, Lieke en Jayna. Erg leuk. Ik schaam me gewoon dat ik niet ben geweest, ben nu toch geen slechte moeder Wat is Lieke d'r haar lang geworden Sap en ik zag die kies zitten hoor. Kyllian heeft dus lekker gesmuld van de pepernoten. Daynah vindt ze ook erg lekker. En Jayna ook 2 staartje. Staat er erg goed. Leuke banner ook Sem. En die grote en kleine schoen is erg leuk om te zien. Robine: John is inmiddels weer terug, dus het gezinnentje is weer compleet. Geniet van je spare ribs. Zo ik ga even pizzaatje eten, die zal zo wel komen en Daynah zo maar eens naar bed brengen. Ze heeft maar een uurtje geslapen vandaag. Tot laterrrrrrr Lfs Kelly
whahahahaha die gekke lola, als ze ook maar even op iets kan zitten wat op een dekentje lijkt dan zit ze er hoor. Past net met die dikke billen Dit is btw de slaapzak van Lieke.
Zo he die Lieke is dus nu al verwend door Sinterklaas! En Jayna ookal wat in dr schoentje gekregen! Mocht mama dr schoen niet zetten, omdat ze niet lief geweest was? Robine: oeehh spareribs jummie! Wij gaan hier af en toe bij de Bickel Beer eten, hebben ze echt heerlijke spareribs! Kelly: jullie ookal wat besteld haha. Zondag is wel nationale besteldag he Nou ik heb gewoon een zuurkool-ovenschotel gemaakt, was ook lekker...en dat vond Kyllian ook. Sappie: lol die Lola. Echt een geweldige foto, die blik van dr ook! Semmi: die fiets ziet er iid niet heel groot uit. Als ze een btje kan sturen dan gaat het toch prima
Sap: Ahhhhhhhhhhhh ik vind Lola zielig! Lola had ook wel dr schoentje willen zetten........en nu moet ze t doen met Lieke dr slaapzakje.........arme hond en dan zo zielig kijken........ AM: Zuurkoolschotel op de zondag......nee dank je, ik pas Eet Kyllian alles goed mee? Hier is t avondeten echt prut hoor, 4 hapjes hooguit.......potje of self made......allebei niet ok! Kel: Tuurlijk ben je geen slechte moeder nu je dre sint niet hebt welkom geheten. Misschien kom je em nog wel ergens tegen en kan Daynah alsnog kennis maken met hem. Was de pizza lekker? De sapre ribs waren voor t eerst echt ranzig. Ze zijn t lekkerst als ze van t botje afvallen en zwart ingebrand zijn, maar deze waren bleek en rauw.......30euro naar de klote........3/4 ligt in de container. John is weer thuis maar die hoor of zie ik de komende tijd niet meer vanwege t nieuwe Harry Potter boek. Hij is en enorme Harry fan (alleen de boeken)dus is nu helemaal blij met zn laatste deel....... arme ik, moet ik maar weer wat anders verzinnen om me mee te amuseren Lfs
Robine: balen van die spareribs zeg, dat valt dan flink tegen Nu nog trek dus? Hihi die John in het boek van Harry Potter gedoken, gezellig zeg Ben hier zelf ook in een boek gedoken, maar meer omdat het moet. Moet voor morgen nog 2 hoofdstukken van een boek over 'leven met autisme' gelezen hebben. Moet ook nog een praktijkvoorbeeld van 1 hoofdstuk gaan uitwerken. dat allemaal voor de bijscholing die we morgen krijgen. Ben helemaal geen lezer hehe.
Ach arme Lola, ze kijkt zo sip ook AM: Zuurkoolschotel, nog nooit geprobeerd, maak meestal stamppot van de zuurkool. Robine: Zonde van de spareribs. Ik zelf lust geen spareribs, dus weet ook niet hoe ze het lekkerst smaken. Als we bij de beren gaan eten dan neem Sabino altijd spareribs. Ga even Daynah d'r site even bijwerken. lfs
Nou ik ben heel actief samenvattingen van het boek aan het maken, goed he Kelly: ow jullie hebben daar ook 'de beren' zitten! Hier in Houten dus ook. Ik vind het er heerlijk (en goedkoop) eten!
Die is ook lief! Lief setje heeft ze ook aan! En gewoon een lief snoetje! Volgende meet wordt dus bij de Beren
Robine: balen van de spare ribs! Enne....John moet maar ff een pauze in lassen met zn Harry Potter boek hoor....haha! AM: baaaah...verplicht lezen.....succes ermee! Kelly: wat een schatje die Daynah. Erg leuk setje heeft ze aan ook! Sappie: hoe is het met Lieke? Ligt ze alweer lekker te slapen na de zwarte pieten nachtmerries? Nou ga ook lekker naar mn bedje, Len ligt al lekker op tijd dus! trusten!
Kyl vindt de beren die door het hele restaurant hangen en staan echt geweldig...bleef de vorige keer maar wijzen Truste Semmi! Ik moet nog 14 pagina's, schiet al op dus Ben dan weer zo'n perfectionist die gelijk samenvattingen wil maken haha, anders had ik het allang gelezen!