November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En, je boek nog uitgekregen AM? Succes vandaag met je bijscholing.
    Heb je al een keuzegemaakt met je baan? Ben benieuwd!
    Lekker hoor, zuurkoolschotel.

Kel: je bent geen slechte moeder omdat je niet naar de intocht bent gaan kijken hoor! Ik ben ook niet geweest. Nu waren wij zaterdag bij mijn zus en daar kwam de Sint pas gister aan. En toen waren wij weer in N'gein en daar was ie zaterdag aangekomen.
    Wat een leuke foto's weer van Daynah!

Sap: wat een geweldige foto van Lola! Haha, lekker met haar billen op een slaapzakje van Lieke. Ja, dat is toch ook lekker warm voor je billen.
    Ook leuke foto's van Lieke! Ze heeft toch ook al lekker wat haar hoor.

Robine: gatsie, spareribs die dan nog es niet lekker zijn. Ze moeten ook van 't botje vallen! Zonde van het geld. Kun je af en toe 't boek van Harry niet verstoppen? Alhoewel, dan gaat ie natuurlijk alleen maar lopen zoeken. Heb je nog geen aandacht van hem ;)
    Ook weer geweldige foto's van Jill trouwens!
    Jesse eet 's avonds trouwens ook niet geweldig. Dan hoop ik altijd maar dat ie toch genoeg binnenkrijgt. Zijn fles heeft hij daarom 's avonds nog heel graag, die gaat altijd wel op.

Semmi: lekkere nacht gemaakt vannacht? Heerlijk he, slapen!
    Wes is de laatste tijd ook zo moe (of die doet gewoon met mij mee). Dus wij lagen er gisteravond ook alweer om 20 uur in! Nu wel weer heerlijk bijgeslapen.

Zaterdag in Roermond geweest. Heerlijk om te zien hoe Jesse met zijn nichtjes speelt! Hij is echt continu aan het lopen geweest. Zo lief hoe Karlijn zijn handje pakte en gingen ze samen hand in de hand door de kamer lopen. 's Avonds wel weer naar huis gegaan. Gistermiddag zouden we lekker even naar het bos gaan. Rijden we de wijk nog niet uit, of meneer ligt achterin al prinsheerlijk te slapen! Zijn we maar een stuk gaan rijden. Zulke mooie huizen gezien!
    En nu weer aan het werk, maar gelukkig woensdag weer een dagje vrij.
    En dan vrijdag t/m zondag naar Antwerpen voor het jaarfeest van mijn werk. Heb ik ook zin in.

2. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hoi hoi, heel erg bedankt voor de lieve felicitaties. Het was een gezellige dag. Pippa genoot van alle aandacht. Zelfs met mijn schoonmoeder ging het goed. Van tevoren maak ik me altijd zo druk om de hapjes ed en achteraf gezien maak ik de helft niet omdat ik daar niet aan toekom en vraag me dan weer af of iedereen wel genoeg heeft gehad. Trut ben ik toch.
    Ik heb een paar fotootjes in mijn album. Te weinig foto's gemaakt vind ik het zijn meer filmpjes geworden. Maar volgens mij kijk je die veel minder. Nou ja kan er nu niets meer aan doen.

AM, Joppe komt in iedergeval niet mee naar Houten want hij zit op school. Wel lief dat je aab hem hebt gedacht! Wat ga je nou doen met je baan?

Kel, wij zijn gister wel even naar Sinterklaas wezen kijken op de Dam. Maar we hebben weinig sint gezien en Pippa al helemaal niet. Volgend jaar is het misschien leuker.

Sap, erg leuk Opa met Lieke op zijn nek. Wat is hij trots he?

LIS, wat leuk dat Jesse zo aan het stappen is en helemaal met zijn nichtjes natuurlijk. Gaan jullie met partners naar Antwerpen?

Robine, geen spareribs meer dus! Bah. Eigenlijk een klacht indienen.

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Erge leuke foto's van Daynah, Jayna en Lieke en Jill :D

Kelly, ik voel me ook schuldig hoor, we zijn er gisteren ook niet geweest :oops:

We wilden gisteren nog ff weer lekker in bed om 10uur, Jayden sliep al en we werden om kwart over 1 wakker alledrie :rolleyes: dag sinterklaas hihihii.
    Vandaag late dienst, heb drukke week dus zal niet veel online komen.

Fijne dag allemaal en kom snel weer reageren

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jelte als pietje

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    yorben als pietje

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

jelte,yorben en hun nichtje marith(bij mn ouders thuis gister)

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

hij komt ,hij komt ........

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

jaaaaaa daar is een zwarte piet..........

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

lekker pepernootjes

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    toen we terug kwamen lagen er bij opa en oma een heleboel kadootjes.......

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    en dit zat onder het het inpakpapier :) (alweer speelgoed)

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

LIS: aaah die Jesse, de hele dag door het huis lopen, zo knap zeg!En het uitje naar het bos dus maar niet...zul je net zien, gaat ie liggen slapen! Leuk aankomend weekend naar Antwerpen! Gaat Wesley ook mee?

Jacq: fijn dat Pippa een geslaagde verjaardag heeft gehad. Leuk hoor op dr koetje!

Charissa: o jee...lekker aan het slapen en de sint gemist...ach gelukkig weet Jayden er nog niks van!

Fajah: leuke pics van de kids allemaal! Schattig hoor zo als piet verkleed. En weer flink verwend zie ik wel. Waar laten jullie al dat speelgoed joh!

Nog nieuws over Giovanna misschien?

Zo, Jayna ligt lekker te slapen, en ik ben ff aan de schoonmaak. Niks aan, maar moet maar weer.Lenhard kwam om half 10 weer thuis, last van likdoorn onder zn voet. Gaat vanmiddag naar de dokter ervoor. Dus onverwachts dagje samen thuis, gezellig!

Tot later!

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:tja goede vraag,waar laat je al dat speelgoed.ik heb grote opbergdozen met deksel door heel het huis.
    op zolder,op de kids hun slaapkamer en beneden en een grote rieten mand dus daar laat ik al het speelgoed maar.
    eens in de zoveel tijd gooi ik de dingen weg die kapot zijn.
    schoonmaak ze.
    ik ga nu jelte op school halen.

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fajah: leuke foto's. En jullie dus al sinterklaas gevierd he. Op naar de kerst dan of niet?

Semmi: Fijn aan de schoonmaak? Wes is vandaag thuis, dus hopelijk doet hij 't een en ander ;)
    Wel lekker zo'n onverwachts dagje samen thuis met Lenhard. Maar wel pijnlijk zo'n likdoorn!

Jacq: SORRYSORRYSORRY! Ben 't weekend niet thuis geweest, dus Pippa's verjaardag gemist!

Alsnog van harte gefeliciteerd Pippa!

Charissa: werk ze vandaag he. En gister niet naar sinterklaas geweest, maar toch lekker even kunnen bijslapen. Ook lekker toch?

Het jaarfeest is inderdaad met partners, dus Wes gaat ook mee. Jesse gaat dan naar mijn ouders logeren. Ik zal vast wel een paar keer bellen om te vragen hoe het gaat dan.

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Fajah: inderdaad wel handig ja, allemaal opbregdozen. De kids zullen zich in ieder geval niet vervelen....haha

LIS: leuk dat het jaarfeest ook met partners is. En met Jesse zal het vast en zeker heel goed gaan dan!

Nou ik hoor mn meissie net wakker worden na ruim 2 en een half uur slapen, heerlijk hoor, heb mooi ff wat kunnen doen hier!
    Zo ff boodschapjes doen.

Tot later!

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Trouwens LIS......de 20 weken komt straks alweer mooi in zicht he! Ben je alweer op de helft!

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi allemaal,

LIS; meid ik zag je banner ff en nog even en bent alweer op de helft :confused: . Jeetje wat gaat de tijd snel zeg. En die Jesse, flink aan het stappen dus, echt heel knap hoor !

Semmi; hoe gaat het met Lenhard? Hebben ze de likdoorn verwijderd? Wel gezellig zo saampjes thuis !

Fajah; wat een schattige pietenmannen heb jij zeg ! Hebben ze ervan genoten? Vast wel, als ik al die kado's zo bekijk ;) .

Jcq; fijn dat jullie een leuke verjaardag hebben gehad. Zag leuke foto's in je album. Pippa wordt ook al groot. En die spaanse jurk is zooooo leuk :D .

Charissa; had nog wel ff gekeken of ik je zou herkennen maar dat is natuurlijk moeilijk als je er niet bent ;) . Nou ja, lekker slapen is ook niet verkeerd toch.

Kelly; foei foei Kel, helemaal niet met je meissie naar Sinterklaas geweest :) :) . Helemaal niet erg joh, ze snappen er toch nog niet veel van, alleen dat het maar eng en raar is die gekke pieten.

Annemo; heb je al een keuze gemaakt qua werk? Ben erg benieuwd.

Brennied: al een tijdje niet gezien, alles goed met je ?

Angela: Hebben jullie ook een gezellige verjaardag gehad? En nog nieuws over Giovanna?

Verder weet ik het niet meer...

Lieke was gisterenavond ontroostbaar, zo zielig. Miischien zoveel indrukken opgedaan van de sint en zijn pieten. Ze wilde echt niet slapen.
    Toen maar gezellig tot 22.00 uur bij ons op de bank gezeten en toen was het goed.

Ik kom later nog weer ff kijken.

Liefs Sap

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi dames,

ROMIRA, PROFICIAT MET JE 1E VERJAARDAG! En zorg dat je mama maar weer snel internet heeft, hihi.

Druk weekend hier achter de rug. Verjaardag op vrijdag en zaterdag. Milou is uitlogeren geweest bij opa en oma. Gister zijn wij ook bij de intocht van sinterklaas geweest maar het was zo druk dat je sinterklaas amper zag. Milou staat wel op de foto met zwarte piet (vriendin van ons).
    Milou is echt aan het uitproberen, begint te jengelen als ze iets niet mag of als het niet gaat zoals ze graag zou willen. We gaan proberen om er maar geen aandacht aan te geven nu we weten dat ze echt voor niks huilt. Ook het avondeten wil ze gewoon niet. Draait d’r hoofd weg en houdt d’r mondje dicht. En opeens eet ze dan op een dag wel avondeten en dan niet normaal veel…echt meer dan ik!

Ik zag leuke foto’s voorbij komen van Jill, Lieke, Kyl, Jayna en Daynah…echt leuk…vooral blijven spammen!

Kelly, voor jullie is het nu ook bijna zover…spannend zeg. Aanstaande zaterdag is het groot feest bij jullie?

Leuke foto’s van je pieten Fajah!

LIS: wat goed zeg dat Jesse zo goed loopt. Milou durft volgens mij niet meer. Na dinsdag heeft ze amper meer gelopen…gek kind. Ik denk dat ze mss lelijk is gevallen al zou ik niet weten wanneer.

Semmi: aaah bah een likdoorn….maar wel gezellig met z’n drietjes thuis.

Angela: wat een shitzooi met Giovanna….heb je nog nieuws over haar? Wat moeten ze toch veel verdragen zeg…hopelijk gaat ze nu met sprongen vooruit.

Sappie: aaah Lieke nu al nachtmerries van die gekke pieten. Ze vond het dus lekker gezellig bij jullie op de bank, hihi.

Verder weet ik het ff niet meer. Ik zit op mijn werk en kan niet goed teruglezen. Denk dat ik vanavond nog ff kom kijken. Vriend komt voor ons koken dus het zal wel laat worden.

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ooops, Romira vandaag jarig :oops:

ROMIRA, GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG MEISSIE!

Hopelijk krijg je heel veel taart vandaag! En cadeautjes natuurlijk!

Brennied: ah, lekker druk geweest dit weekend. En vanavond wordt er lekker gekookt voor je. Heerlijk! Ik heb echt zo'n hekel aan koken!
    Dus Milou durft niet meer te lopen? Ach, kruipen gaat toch ook stuk sneller. Misschien heeft ze gewoon geen zin. Komt wel weer.

Sap: ach gos, die Lieke. Maar bij papa en mama op de bank is toch ook gezelliger dan in bed liggen slapen? Heeft ze nu ook lekker lang geslapen vanmorgen? Of gewoon dezelfde tijd wakker?

Angela: al meerdere hebben het gevraagd, maar heb je nog nieuws van Giovanna? Ik duim hard mee in ieder geval.

Semmi: oh, lekker he. Als ze af en toe zolang slapen. Heb je even wat tijd voor jezelf. Jesse kan zichzelf wel vermaken, maar je moet dan wel in de buurt blijven. En met stofzuigen helpt hij heel graag. Deed hij zaterdag ook al bij mijn zus. Gaat ie de stofzuiger duwen.

Deel Deze Pagina