November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen allemaal,

Ik zou gisteren nog even reageren, maar is niks meer van terecht gekomen. Sabino zat maar heel de tijd achter de laptop en ik was te lui om de pc aan te zetten :oops: .

Vandaag weer werken en dan morgen weer lekker vrij. Ben gisteren al een beetje ingewerkt op de afdeling familierecht en ik vond het best leuk moet ik zeggen. Ben blij als het 1-1 is dan ben ik tenminste van dat rare mens af. Pfffffff ze haalt echt weer het bloed onder me nagels vandaan. Heb het echt een beetje gehad met haar.

Mirandao: Hebben jullie een leuk feestje gehad voor Romira enne we willen foto's zien heh.

Fajah: Joepie het is je gelukt.

Panda: Ach wat lief die foto's van Bastian vooral in het mandje. Erg lief. Daynah heeft hetzelfde pyjamaatje.

AM: Morgen dus het laatste gesprekje. Als het goed voelt gewoon doen hoor. Wel weer leuk zo'n nieuwe uitdaging. Enne een diploma bijna kwijt, dat zou niet zo mooi zijn toch.

Robine: Ben al wel een beetje aan het stressen hoor voor a.s. weekend. Pfff al die mensen en kinderen in me huis. Ik hoop dat alles een beetje heel blijft.
    Klinkt leuk je soll. Ben benieuwd. Ga voor je duimen dat je uitgenodigd wordt.

Verder kan ik niet lezen :oops:

Ga dus even verder teruglezen op het forum.

lfs kelly

2. Ik zag nog leuke foto's voorbij komen van 2 kleine pietjes. Leuk Fajah die pakjes.

LIS: Leuk zeg a.s. weekend naar Antwerpen. Hebben jullie dan een heel programma?

Sap: Hoe is het met Lieke nu. Heeft ze gisteren wel een beetje goed geslapen?

Nou dit was het geloof ik wel even. En anders sorry als ik iemand ben vergeten. Ga nu maar eens aan het werk.

lfs

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Jordy, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!

Ook voor papa, mama en de grote zussen natuurlijk!

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    ROMIRA, GEFELICITEERD NOG MET JE 1E VERJAARDAG!

JORDY GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG EN HELE FIJNE DAG TOEGEWENST, OOK VOOR PAPA EN MAMA EN JE ZUSJES

Kom later deze week wel reageren of misschien vanavond, moet zo werken tot 18uur.
    Morgen winkelen met mijn zusjes en mams naar Dusseldorf...donderdag en vrijdag vrij dus kom ik weer meekletsen hihihi :oops:

5. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Pfff... ik ben een dag thuis omdat Jesse weer eens ziek is. Tjonge, het is wel een ziekenboeg hier de laatste tijd. Vannacht is hij zo aan het klooien geweest. Vanmorgen toen bij ons de wekker ging, sliep hij natuurlijk. Blijkt dat hij 39,6 koorts heeft! Net mijn baas gebeld en het is geen probleem dat ik vandaag thuis ben.

AM: wow, dus toch zo'n beetje de knoop doorgehakt! Stoer hoor!
    Met het jaarfeest gaan wij (de stafmensen) vrijdag al naar Antwerpen. Dan 's avonds eten (met eerst champagne) en degenen die nog willen, zullen Antwerpen nog wel induiken. Zaterdagochtend ontbijt, 's middags activiteiten (kroegentocht, hap en stap, stadswandeling, maar je mag ook relaxen dus zelf weten wat je doet. Dus wij gaan Antwerpen effe in). En 's avonds weer borrel, diner en daarna feest met een band tot 1 uur en een DJ tot 4 uur. Maar dat zal ik niet halen. En zondag is ieder voor zich. De meesten zullen wel brak weer naar huis gaan. Heb er zin in, maar ik hoop dat Jesse dan wel weer beter is!

Kel: dus jij al beetje aan het inwerken? Lekker dat je zometeen van je collega af bent. En zenuwachtig voor het feest? Joh, nergens voor nodig, komt allemaal goed.

Panda: gaaf joh, NZ en Australie. Mijn zus heeft dat 2 jaar geleden gedaan met het gezin. Zo mooi moet het daar zijn! Wel een reis erheen hoor. Zij hadden nog een hotel in Singapore geboekt, zodat ze (vooral de kinderen) even in een goed bed konden slapen. Maar misschien is het met een kindje van een jaar wat makkelijker.
    Bij jullie morgen feest he?

Robine: wat dacht jij? Ik heb Jesse allang de opdracht gegevens om zijn vriendjes en vriendinnetjes uit te leggen hoe dat stappen werkt. Ja, hij loopt echt continu alleen. Zo eigenwijs om te zien.

Sap: hoe is het eigenlijk met Lieke en haar stappogingen? Zij stond ook al zo snel. Of vindt ze het nu allemaal wel best.

Nou, ik ga nog ff bij mijn zieke kind kijken, hij ligt zo te kreunen.

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh dames,

Bedankt voor de felicitaties :D het voelt echt heel raar, gisteren had ik echt een emodag :(
    Zondag was bagger, verder ook niet meer teveel over nadenken, maar zal een paar leuke foto's spammen ;)

De opbrengst, links onder zijn wat kleinigheidjes die de meiden hebben gekregen. Met daarboven 2 leuke boekjes van Fajah gekregen waar Jordy nu al heel dol op is :D

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mijn trots! :D

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Jordy's nieuwe auto

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mijn beentjes zijn eigenlijk nog een beetje te kort haha

10. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Polonaise met mijn zussen die helemaal weg zijn van MIJN cadeau's :(

11. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Mijn taart

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Gisteren in een hele vrolijke bui

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Vanmorgen toen ik als 1-jarig knulletje wakker werd

14. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hier laat ik het even bij, ik verwacht mijn moeder ieder moment, dus ga de koffie alvast aanzetten en verder veel genieten van mijn mannetje (en dames natuurlijk ook ;) ).
    Ik kom vanavond nog even langs voor verdere reacties ;)
    Tot strakkies.

Liefs Angela.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lis:wat vervelend zeg dat jesse weer ziek is,gaat idd niet zo lekker daar bij jullie steeds die zieken.
    veel plezier in antwerpen.

charissa:ben je het al een beetje gewend in jullie nieuwe huis?veel plezier in dusseldorf,is het al een kerstmarkt daar?

kel:stressen voor de verjaardag dus,ik hoop voor je dat alle heel blijft ;)

robine:hopelijk word je aangenomen.als je niet meer met plezier naar je werk gaat word het idd tijd voor wat anders.

miranda:wij willen foto's zien vd verjaardag......... :)

angela:mooie foto's,maar dat had ik al gezegt hé ;)
    fijne dag vandaag,en dat emodagje heeft volgens mij iedereen gehad zo rond de verjaardag van de kindjes,vreselijk he,je haalt alles terug van vorig jaar.

jelte zit weer op school,dus even tot 12 uur stil hier,yorben slaapt net weer.
    ik loop nu 4 keer per dag heen en weer naar school,ik krijg straks nog een afgetraind lichaam joh van al dat lopen hihihiihi ;)

16. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Lieve Jordy, gefeliciteerd met je eerste verjaardag.
    Wat een mooie auto heb jij gekregen! Heel veel plezier samen met papa, mama en je zusjes.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    In de stoel van Karlijn. Ik kijk wel een beetje vies...

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hand in de hand door de kamer lopen met Karlijn.

19. Ach gossie is Jesse weer ziek LIS...dikke knuffel voor hem. Wel leuke foto's. Goed hoor dat lopen van hem. Daynah zet sinds dit weekend echt stapjes aan de hand nog niet aan de tafel, dat vindt ze nog een beetje eng ofzo.

Zo heej die Jordy is lekker verwend zeg. Mooie taart ook. Was ie ook lekker, zal wel toch.

lfs Kelly

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Romira nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag meid!
    Gelukkig dat mama weer mee kan klesten hier, want ik ben erg benieuwd naar je verjaardags foto´s!

Jordy gefeliciteerd met je eerste verjaardag!
    Wat ben je lekker verwend zeg! Erg leuke foto´s, ook met je zussen!

Vandaag weer een dagje thuis met zn drietjes. Len en ik zijn allebei niet zo lekker, keelpijn, hoofdpijn en nergens trek in. Jayna was de enige die gister van onze andijve stampot gesmuld heeft....haha :) Maar ff dagje rustig aan dus. Net Jayna dr film van haar eerst levensjaar gekeken samen....zoooo lief! En zoooo leuk zo´n kleintje!

Jayna wordt net wakker, dus kom zo ff reageren.

Liefs

Deel Deze Pagina