November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian heeft de eerste 3,5 maand erg veel gehuild (krampjes). En zo veel sliep hij helaas niet. Ik vond het ook heel moeilijk dat we nog niet echt konden communiceren. Nu wel, al kan hij dan nog niet praten. :D Nou ja, behalve 's nachts dan, dat gaat nog niet helemaal soepel :)
    Maar ik heb wel geluk dat ik nog geen politieagent hoef te spelen :)

Mirandao: :oops: eerlijk gezegd vond ik mijn bevalling best fijn. Vond het het prettigste deel van de hele zwangerschap. Jij hebt het zo te lezen heel wat zwaarder gehad.

Robine: wat naar dat het weer minder gaat met je moeder. Hopelijk is het een tijdelijke terugval. Lijkt me heel moeilijk.
    Nee, we hoeven niet zo vaak naar Parijs. Project ligt even stil. Binnenkort wel weer die kant op voor familie- en vriendenbezoek.

Annemonique: jammer dat je niet in de buurt woont, ik heb echt veel te veel groente ;) Moet maar wat in de vriezer stoppen.

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Oh, en ik denk dat ik veel last heb gehad van de hormonen de eerste maanden. Kijk iig niet echt fijn op die periode terug.

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    GOED NIEUWS WE HEBBEN HET HUIS, DE HYPOTHEEK IS ROND!
    Morgen koopcontract tekenen...kan ik lekker fantaseren en vast aan het inrichten gaan hihihi

Morgen nog lekker ff winkelen met mijn zusje, denk naar Oberhausen.
    Denk dat het laatste keer word dit jaar ;) , het huis gaat nu zo ff voor en wil het ook goed voor elkaar hebben.

Robine, verschrikkelijk om je moeder zo te zien en niets te kunnen doen.

Semmi, haha straks lopen we gelijk op, jullie dus ook rond November?

Verder weet ik zo niet meer...
    Jayden slaapt eindelijk, hij wilde totaal niet slapen, ff lekker in slaap gewiegd.

Weltrusten alvast

4. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    charissa van harte meid en nu kun je wat je in gedachten al had uit voeren

panda ik had een fijne zwangerschap maar daarna niet ik vind zwanger zijn heerlijk als ik nou zwanger kon zijn zonder de bevalling zou ik er 10 willen hahahaha

robine wat erg joh om je moeder zo mee temaken

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: balen zeg dat je moeder nu een terugval heeft. Ik hoop dat het van korte duur is. Het is ook moeilijk te begrijpen he. Lijkt me ook erg frustrerend om iemand die zo dichtbij je staat zo te zien veranderen.

Lydia: tot nu toe hoe ik het nog vol dat Sonja gebeuren, maar ben ook pas 5 dagen bezig he haha.
    Sterkte met je collega morgen. Denk maar aan je aankomende weekend ;)

Panda: weet niet waar je woont, maar de groentewinkel zal idd wel dichterbij zijn haha. Jeetje ik kan me gewoon niet voorstellen dat een bevalling fijn kan zijn, maar als jij het zegt ;) Naja ik hoop dat het bij mij de volgende x ook niet zo'n zware bevalling zal worden.

Charisa: gefeliciteerd! Super zeg!
    Fijna dag morgen met je zusje.

Zo hier nog een uurtje en dan heb ik weekend! Lekker 3 daagjes vrij.

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Charissa: gefeliciteerd hoor! Nu kun je heerlijk dingetjes gaan uitzoeken voor je huis! Je eigen huis blijf je altijd mee bezig! Shop ze morgen!

Panda: das niet zo'n fijne zwangerschap. Maar een 2e zwangerschap kan weer heel anders zijn he ;)

Zo, ik ga ook zo mijn mandje in. Beviel me wel gisteravond.

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nog ff fotootjes spammen dan.

Grote nicht Karlijn (ook november kindje, maar dan uit 2001) en kleine neef Jesse.

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    En mijn zus en ik met de kinderen. Mijn zus heeft 2 meiden, maar van de jongste denken de meesten dat dat een jongetje is. Maar zoals ze zelf zegt: ik ben een meisje die van jongensdingen houd.
    Oudste is wel een echt meisje he.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Leuke foto's LIS en ik blijf mij erover verbazen dat Jesse gewoon zo staat aan een kast. Echt zooo stoer. en heerlijk nog twee dagen werken en dan vrij! Ga je weer naar Zeeland (of heb ik het verkeerd :oops: ).

Mirandao hier geen bevalling gehad en kan dus ook niet meepraten. Heeeeeeerlijk zo'n keizersnede :D . Als ik zeker zou weten dat ik de volgende keer weer een ks zou krijgen zou ik het evt nog overwegen, maar denk het niet.

Charissa feli met je huis \:D/ . Leuk voor jullie. Wanneer kunnen jullie erin?

Panda ik vind bastian wel een scheetje. Hij heeft zo'n lief koppie. Hoe gaat het met de job van je lief? en blij dat schoonmama weg is? Ik zou wel blij zijn. Hou helemaal niet van mensen buiten ons voor langere tijd in het huis.

Robine niet leuk wat je schrijft over je mams. Vind het echt erg voor je en kan mij voorstellen dat je flink aan het schelden was. Onbegrijpelijk ook. Komen je broers ook regelmatig bij haar? En heb je nog met een arts gesproken de laatste tijd wat zeggen zij ervan?
    Mail je morgen ff.

Sem hoe is het nu? Zijn jullie nog bij je schoonmoeder?
    en ben je nog vrij nu?
    Waarom kijk je niet voor een vakantie in september naar zo'n villa in spanje. Bij www.interchalet.com heb je zo ook op de eilanden van Spanje. Het is echt zo ontspannend en heerlijk en volgens mij hebben jullie dat nu wel verdiend. Knuffel van ons.

Hier alles ok. Jaime eet slecht de laatste dagen. Ik vermoed echt een sprong. Ze kan ook zo hard gillen :( . Verder is ze als altijd heel lief. En ze slaapt ineens als een tierelier. Moest haar om 8 uur wakker maken vanochtend (was dus laaaaaat op mn werk).
    Ik kreeg vanavond weer een bod van iemand die de kinderwagen donderdag wil halen voor 275. Prima kom maar door :) .

Ik ga slapen. Tot morgen!

Liefs Sens

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    LIS: hihi, wat een eigenwijze dondersteen zoals Jesse daar staat naast zijn nicht! Heb jij ook Nijntje blokken?

Gefeliciteerd Charissa! Fijn zeg.

Annemonique: in het noorden :) Tweede bevalling is vaak minder zwaar zegt men. ;)

Mirandao: haha, als ik niet zwanger hoefde te zijn en alleen de bevallingen hoefde te doen zou ik er ook wel 10 willen.

Bastian slaapt weer (is inmiddels al weer 3 keer wakker geweest vanavond). Ik duik zo ook in bed. Trusten!

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gaat prima Sens, de job :) Alleen is ie waarschijnlijk veel eerder klaar dan verwacht. Hihi, ja, ben wel blij dat schoonma weer weg is. Ik kan er niet zo goed tegen om telkens iemand om me heen te hebben.
    Lekker toch, dat Jaime zo goed slaapt 8)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    charissa:gefeliciteerd met jullie huis.

sens:hmmm jaime dus een sprongetje,vervelend is dat want je weet dan soms niet wat je moet doen hé?

robine:echt niet leuk dat je moeder weer een terugval had.lijkt me erg om je moeder zo te zien.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jeetje stil hier zeg.

semmi:jullie hebben nu wel een vakantie verdient.
    je vroeg hoelang we weg willen in sept/okt
    als het een park word dan een midweek en eurodisney 3 dagen ofzo.

ga even buiten in de zon.het is voor de verandering een keertje droog.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Leuke foto's Lydia, heb ik eindelijk een gezicht bij je naam ;) En zoals Sens al zei echt superknap dat Jesse zo staat! Echt zo stevig al, Kyllian staat meestal op zn teentjes (en dan moet ik hm vasthouden).

Sens: Jaime ookal een gillertje, hier ook! Zou goed een sprong kunnen zijn he, ik merk de afgelopen weken ook andere dingen.
    Ik hoop voor je dat nu de koop wel doorgaat, is een mooi bedragje!

Fajah: genietse van de zon! Hier schijnt ie ook nog, vanmiddag hebben ze regen voorspelt.

Ben nu 4 dagen bezig met Sonja en de eerste 1,2 kg zijn eraf! :) Het is een begin ;)

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He goed zo AM! Dat motiveert wel he? En het is goed vol te houden he?
    Ik neem me elke week weer voor om weer actief met Sonja aan de gang te gaan, maar helaas....

Jesse staat idd wel stevig, maar soms ook nog wel op zijn teentjes hoor. Soms is hij nu zo geconcentreerd bezig dat ie niet eens doorheeft dat hij niets vast heeft en dat staat ie bijna los. Zoals gisteravond in bad, maar dat gaat nog niet goed hoor, dan valt ie om. Maar ook in bad... hij gaat alleen maar staan! Worden alleen zijn voeten en onderbenen schoon ;)

Sens: zou mooi zijn als je de wagen kwijt zou kunnen nu. Wij hadden ook wat dingen op mp gezet, en dan nemen ze ook geen contact meer op als ze het kunnen meenemen! Balen.
    Ik moet trouwens volgende week ook nog 2 dagen werken hoor. Ben woensdag en donderdag vrij en dan gaan we idd lekker paar dagen naar mijn ouders in Zeeland.
    Hoe is het met Jaime's sprongetje? Ik merk eigenlijk nooit zoveel van de sprongetjes...

Merk wel dat Jesse soms wat eenkennig is. Als ik bij kdv kom om hem op te halen, moet ik echt niet zomaar weglopen om zijn spulletjes te pakken. Gaat ie huilen. Op woensdag past mijn schoonmoeder op en dan kruipt ie 's middags ook lekker tegen me aan als ik thuiskom. Heerlijk.

Fajah: lekker, in de zon zitten. Geniet ervan.

Semmi: jullie hebben zeker vakantie verdiend. Hoe is het met Daynah? Al iets rustiger? Ze zal ongetwijfeld wat spanning hebben meegekregen. Maar lekker verwennen, die kleine meid.

Panda: hoe is het vannacht gegaan met Bastian?

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Haha, mijn gezicht wel AM, maar mijn ogen had ik lekker dicht. Is altijd leuk voor de foto ;)

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo blijf je toch nog een beetje anoniem he LIS ? Lol. Het is al genoeg gezegd, maar idd erg knap dat Jesseal zop stevig staat. Hij zal vast ook wel snel gaan lopen.

Sens: Hopen dat je kinderwagen weg gaat deze keer!

Charissa: Joepie een nieuw huis! Gefeliciteerd meid. Wanneer kunnen jullie beginnen met verven enzovoorts?

AM: Ik heb de filmpjes van Kyllian bekeken en ze zijn echt wel leuk! Hahaha, had dat er ook bij gezet bij een van de filmpjes op zn website. Knap hoor, al 1,2 kg! t begin is er!

Ga weer ff rommelen in huis, Jill slaapt dus ff tijd voor mezelf ;)

Liefs z

18. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi
    romira heeft iets nieuws tanden knarsen echt heeel irri

19. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh gatsie Mirandao, mijn haren gaan nu al overeind staan van het alleen maar lezen... knarsentanden.

Hihi, blijf ik idd toch nog beetje anoniem. Maar op hyves staan ook gewoon foto's van mij hoor ;)
    Maarja, Jesse staat er wel het meest op geef ik eerlijk toe.

He bah, het is echt vreselijk rustig op het werk. Ik verveel me gewoon. En heb nog hoofdpijn ook. Om half 5 maar lekker naar huis.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat een rust hier vanmiddag!

Mirandao: dat tandenknarsen heeft Kyllian ook een tijdje gedaan. Ben hem gewoon steeds gaan corrigeren, misschien heeft het geholpen want hij doet het nu niet meer.

Robine: thnx voor je berichtje op zn site hihi. Hij doet sinds deze week echt veel meer, hij schuift de hele kamer rond. Zou leuk zijn als ie over ene week kruipt, maar ach als het langer duurt ook gen probleem hoor ;)

Lydia: jippiehh je mag nu naar huis! :D

Ik ben vanmiddag ff naar Zeist geweest. Niet zo heel veel gekocht, alleen een blousje bij Villa Happ (grote uitverkoop). Helaas kon ik geen compleet setje vinden, waren allemaal verschillende maten. Voor mezelf alvast een spijkerbroek in een maatje kleiner haha. Geeft me weer motivatie door te gaan ;)

Deel Deze Pagina