Ja heerlijk weer he bah Ik heb vanmorgen hele woonkamer al afgestoft, stofgezogen, alvast alle was weggewerkt. Morgen komt vrouw van zwangerschapsgym met haar zoontje koffie drinken, erg gezellig. Vanmiddag naar de dokter, heb mijn benen helemaal onder de blauwe plekken (zeker half jaar), zeurende pijn erin, dacht dat het van mijn tabletten kwam (efexor) toendertijd maar daar ben ik al ruim 6 weken meegestopt. Denk zelf bloedarmoede omdat ik ook zo ontzettend moe ben en sloom. We zullen zien. En daarna ff naar schuurman schoenen, heb zulke gave schoenen gezien, redelijk prijzig maar mijn loon was behoorlijk hoog van alle late diensten die ik gedraaid heb dus dacht beloon mezelf maar ff hahaha Zo nog ff wat bij mijn vader op graf zetten, ff bloemetje Kom zo wel weer...mijn zusje komt eraan
He hoi, Charissa; hmm dat klinkt niet fijn je benen al een half jaar onder de blauwe plekken. Ben benieuwd wat de dokter zal zeggen. Leuk nieuwe schoenen, moet kunnen jezelf verwennen als je zoveel late diensten hebt gedraaid. Sem; balen dat je regen had op de terugweg maar gelukkig niet de hevige bui die later kwam opzetten. Was gezellig net op msn even lekker bijkletsen ! LIS; is niet leuk je om je mannetje achter te moeten laten, maar natuurlijk gaat alles goed . Mama's denken soms dat ze onmisbaar zijn he . Fijn dat het jaarfeest een succes was ! Panda; en is je schoonmoeder alweer weg? Fijn dat Bastian ook een geslaagd feestje heeft gehad ! Ben benieuwd naar de foto;s. Kelly; weer wat bijgekomen van het drukke weekend? Hebben jullie er wel lekker van genoten. Ook jij bent vanaf vandaag officieel mama van een dreumes . Hier verder weinig nieuws, straks naar de huisarts voor het uitgestelde uitstrijkje. Zal blij zijn als het voorbij is. Ben wat dat betreft niet veel gewend. Heb het nooit eerder gehad en heb ook niet met mn benen wijd gelegen om te bevallen . Hahahhahaha. Nou ja, moet ff gebeuren. Ik ga ff vast douchen, Tot later, Liefs Sap
Hallo allemaal, Ik ben er nog druk druk geweest met van alles en nog wat. Vooral met sinterklaasinkopen. Komend weekend 2 dagen sinterklaas vieren met veel cadeaus, lol. DAYNAH PROFICIAT MET JE VERJAARDAG! Ik heb hele leuke fotos voorbij zien komen van de nu ECHT jarige jop! Flink verwend dus en ook heel vermoeiend. Is ze gister nog lief gaan slapen? Milou heeft afgelopen donderdag dr 4e prikken gehad maar gelukkig geen last van gehad. Na een week niet gelopen te hebben is ze sinds afgelopen zaterdag weer volop bezig en het gaat steeds beter. Dus vrijdag zal ze dr kunstje wel laten zien, denk ik. Op het moment slaapt ze weer heel goed, wordt s nachts niet meer wakker en slaapt dan uit tot 9 uur en soms wel later. Hopelijk gaat het nu voorspoedig met Giovanna en kunnen ze kerst samen thuis gaan vieren. Sterkte vandaag charissa! Zo dat was het ff, ben nu op mijn werk.
Fajah: zou inderdaad Jelte maar niet op de fiets gaan halen. Met 2 kids een dikke bui onderweg riskeren is geen pretje he! Ik voel me trouwens weer een stuk beter, dus morgen maar weer gewoon aan het werk. Charissa: succes bij de dokter. Vervelend dat je zo'n pijn hebt, hopelijk wordt je wat wijzer bij de HA. Wat leuk dat er iemand van de zw gym komt, kan Jayden lekker spelen. Enne...ik zie dat je over 4 dagen kan testen...spannend! Sappie: was inderdaad wel ff gezellig net op msn. Ben je nu ondertussen al bij de dokter? Zoals ik al zei....denk aan je hoor! Kan me wel voorstellen dat het vreemd is zo'n eerste keer, en nooit fijn natuurlijk. Brennie: jij dus ook druk met sinterklaasinkopen...haha...wordt je meissie dus weer lekker verwend! Enne ik ben benieuwd naar Milou dr loopkunsten vrijdag! Hoe is het met Robine, Angela en AM? Druk met jullie werk en kindjes? Wij hebben net een bammetje gegeten en Jayna haalt het huis momenteel overhoop, dus ik zal es gauw gaan kijken.... liefs
Sem, ik heb al keer stiekum getest kon het niet laten! Voor mijn gevoel had ik een heeeel dun streepje dat snel weer verdween...had dit met Jayden ook....dus hoop dat het een dikke vette streep wordt hihihihi. Maar we zullen zien...denk dat ik zondag pas test, in elk geval samen met mijn kerel! Sappie, succes zo bij de huisarts, nooit leuk zulke dingen. Ik heb wel vaker gehad, spiraaltje enz maar kan er ook altijd tegenop zien om er weer te liggen Semmi, hier ook altijd hele huis overhoop, vanmorgen met een liga, werd helemaal gek, de tv zat onder, de tafel op de grond Ga me ff omkleden en mijn kereltje zo wakker maken voor naar de dokter
Charissa: hahaha....je kon al niet wachten dus......nou wie weet wordt het alsnog een dikke vette streep. Spannend!
hahha die charissa,ik had dat ookmet een test een keer gehad,hij was vaag en ik had hem weg gegooid.toen ik later die dag wat in de vuilnisbak gooide was het een vette streep geworden
Hoi meiden, Allereerst: Daynah van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je nog lekker taart geslagen op zondag? Hahaha( Daynah heeft werkelijk een half uur lang met een vork in dr stuk taart staan meppen zaterdag, zodat alles in dr haar en door de hele kamer vloog! Lol ) Sorry voor mn vele afwezigheid nogmaals. Ben nu ziek thuis, griepje te pakken! Verder is John erg vaak s avonds bezig op de computer om de videoband van Jill dr 1e jaar te maken en klaar te krijgen voor Sinterklaas, dus dan kan ik niet forummen! Al met al lees ik wel zo nu en dan ff tjes de berichtjes, mar van reageren komt t dus ff niet zo veel. Angel: Wat fijn dat je ff bij Gio bent geweest zaterdag en hoe je het omschrijft lijkt t best redelijk met haar te gaan he, geloof ik. Fijn hoor! Charissa: Wat naar vandaag voor jou. Je vader alweer 8 jaar uit je leven. Sterkte vandaag. LIS: Dank voor je felicitaties, en zo te lezen heb je een leuk weekend gehad. Al een beetje zin in aanstaande vrijdag in de ballenbak?! Sem: Weer helemaal opgeknapt? Nogsteeds regen in t hoge noorden? Niet hier heen sturen hoor, t is hier heerlijk weer. Kan wederom niet teruglezen en dus niet op iedereen reageren, sorry! Ga mn bedje weer in, Jill ligt ook net dus kan mama ook ff tukkie doen. Morgen blijf ik nog een dagje thuis en woensdag gaan we t weer proberen. Kort weekje dus als je zo ziek bent. Am: Waar ben jij? Ook al een tijdje niks van je gelezen geloof ik. Liefs
Hoeraaaa...Daynah vandaag alweer 1 jaar!!! Gefeliciteerd met jullie meisje want vandaag is het een jaar geleden dat ze te wereld kwam. Heb je daar nog vaak aan terug gedacht of had je daar door de drukte geen tijd voor? Robine, beterschap vervelend voor je. rust maar lekker uit. Charissa, spannend voor je zeg. Het zou toch wat zijn zeg als je meteen zwanger zou zijn. Bij Pippa had ik ook een positieve test drie dagen voor NOD. Hoe zijn je symptomen? Ik heb mijn banner er ook maar even onder gezet, vind het wel handig. Ben benieuwd wat de dokter zegt. Zijn het geen spataderen? Heb je je schoenen al? Sterkte vandaag lijkt me een moeilijke dag voor je. LIS, lekker dat je er even tussen uit bent geweest en dat het natuurlijk een geslaagd feest was. Sem, gelukkig ben jij weer beter. Lekker meisje hoor. Ze lijkt zo lief met de kindjes te spelen. Sappie, viel het uitstrijkje mee, ik hoop het voor je. Het is nooit zo leuk maar het scheelt wel een beetje wie het bij je doet. Mijn vriend is weer wat opgeknapt maar nu is Pippa weer zo aan het hoesten. Zo sneu want ze ligt er van te huilen in haar slaap. Ik was blij dat het net weer wat beter ging. Ze voelde ook een beetje warm. Maar ze eet prima! Het verjaardagsfeestje gister was gezellig. Die vriendin maakt er altijd zo'n werk van. Daar kan ik nog wat van leren. Ik ga even bij mijn meisje kijken want ze hoest weer zo... Lfs
Jacq: Arme Pippa, zo verkouden! En jij ook alweer vor baby nr 3! Er zijn er nogal een paar bezig hier he Charissa, Jij, LIS al zwanger, nog iemand stiekum aan de beebs? Jill slaapt nog, mij lukte t niet.........lig alleen maar te hoesten! Ga nog ff spammen uit verveling, lol. Vrijdag op mama dr verjaardag, spelen met Luuk
zoooooooooooo, en nu jullie allemaal weer aan de spam! Bastian van zn verjaardag Daynah ook nog een paar meer! Charissa en de positieve zwangerschapstest Jayna op de fiets in de regen....... Milou die weer loopt na een week Jesse die nogsteeds loopt! Lieke die torens bouwt zo hoog als t huis Kyllian, maakt niet uit hoe, maar weer een keer spam van hem is ook leuK! Pippa op t feestje Jelte en Yorben spelende met bergen vol speelgoed Ruben en Romira met een gelukkige mama die orders binnenhaalt etc! Iedereen gehad? Verveel me echt he zo te zien Kom op met al die fotos!
whahaha robine je verveelt je echt geloof ik he,ik zal zo eens kijken wat ik kan spammen en nu pas je kaartje voor je verjaardag,ik schaam me diep dat hij er nu pas is.