Ik heb echt zin aan vrijdag om jullie en jullie mooie peuters te ontmoeten! Ik vind het wel heel erg spannend omdat het voor mij de eerst keer is en jullie elkaar allemaal al ontmoet hebben. Ik ga met mijn manneke in bad, mijn vriend ligt ff in bed...hij had het zo koud en hoofdpijn Jayden kan zich de laatste tijd soms moeilijk alleen vermaken, dan zit ik achter de laptop en dan vraagt hij steeds mijn aandacht... Ach zal wel weer periode zijn. Ik heb andere laarzen gekocht, andere moesten besteld worden (duurt me veel te lang hihi) zag bij Wehkamp dat ze afgeprijst waren dus bestel ze daar denk ik. Heb nu halfhoge suede grijze laarzen. Fijne avond
zo dit waren ze weer even hoor! kids liggen op bed en ik ga nu ook naar beneden. heb een beetje spierpijn,grieperig gevoel. denk dat ik maar vroeg ga slapen.
Ik ben er nog hoor! Wilde steeds proberen op dingen te reageren, maar had er geen rust voor in mn hoofd. Ben met veel dingen tegelijk bezig geweest. Als je eenmaal ff niet gereageerd hebt merk ik dat ik er ook zo weer uit ben hier en het me al helemaal niet meer lukt om bij te houden, sorry.
Wat een heerlijke ondeugende Yorben foto's! Charissa wat spannend van je test, zou wel lekker snel zijn Niet zenuwachtig zijn voor vrijdag hoor, Brennie heeft de rest ook nog niet irl gezien En ze zijn allemaal best wel lief, al lijkt het soms van niet
Hoezo lijk t soms van niet Am? Gaan we stoken?!? Nee hoor Charissa en Brennied no worries, alleen AM is erg vervelend!
Joepie leuke foto's van Jelte en Yorben! Fajah, loopt Jelte nog vaak met een speen of alleen als ie heel moe is?
hoi hoi, Zo heb even weer tijd om te reageren. Ben gelijk de foto's van gisteren aan het uploaden, dus er komen weer Daynah spam aan! Ik ben echt helemaal brak zeg. Ik kan merken dat ik een dagje ouder wordt .Daynah zelf is volgens mij nog een beetje van slag en ze is nog steeds niet zo lekker. Allemaal harstikke bedankt voor de felicitaties. De laatste baby is nu dus ook een dreumes. Ik heb ook vandaag nog aan Gio moeten denken die is vandaag ook 1 geworden. Fajah: Leuke foto's van de kids weer. Ik wist niet dat Jelte nog een speen had. Charissa: Leuk dat jullie ook komen zie ik je eens irl. Gezellig. Robine: Had je net al even gesproken op de msn maar vergat te zeggen dat de foto's van Jill erg leuk zijn en wat een leuk knulletje is die Luuk ook. Ik vond trouwens dat je leuke laarzen aan had zaterdag. Ben vandaag al wezen kijken voor die laarzen maar nog niet gevonden. Ben nog maar in 2 winkels geweest hoor. LIS: Geslaagd weekendje gehad dus. Alles goed gegaan met Jesse ook? Verder kan ik niet teruglezen. Ga de foto's spammen en vanaf nu weer goed meelezen en schrijven. En als laatste ik heb echt ontzettend veel zin in vrijdag om jullie weer te zien. lfs Kelly