Whauw.....was het afgelopen nog zo rustig, is er vanmiddag nog flink gekletst en lekker gespamd....goed zo Robine! Hahaha! Jacq: leuk kinderfeestje gehad dus. Vond je zelf dat je bij pippa dr feestje te weinig had gedaan dan? AM: daar was je weer! Gelukkig kom je vrijdag wel, kunnen we irl ff bijkletsen! Robine: baaaah jij de griep nu dus ook te pakken, niks aan! Gelijk heb je om morgen nog ff thuis te blijven. We willen je vrijdag niet missen hoor! Erg leuk Jill spam ook weer! Wat is ze leuk met Luuk aan het spelen! Kelly: al een beetje bijgekomen nu alles weer achter dr rug is? Ben benieuwd naar je laatste verjaardagsspam! Fajah: jij ook al zulke leuke spam! Super hoor dat ontdeugende bekkie, heerlijk mannetje! Enne..dus een bui op jullie kop gehad onderweg naar school? Charissa: komt helemaal goed hoor vrijdag! De laatste keer dat we LIS en Am voor het eerst zagen, was het ook meteen gezellig! Sappie: hoe is het met het uitstrijkje gegaan bij de HA? Je hebt het er in ieder geval gelukkig weer op zitten meid! Ben ff aan het surfen voor een leuk shirt voor Lenhard, hij is donderdag jarig, en weet niet wat ie wil, dus dan maar een leuk shirt. Ook neem ik m uit mn werk mee uit eten. Oppas is al geregeld, dus paps en mams ff romantisch met zn tweetjes eten....hahaha! trusten alvast! liefs Semmi
o je bent al aan het spammen zie ik Kel.....aaaah wat een leuke foto's! En mooie taart ook, die zal vast heerlijk gesmaakt hebben! Hihi...die loopkikker, grappig ding zeg!
De totale aanwinst. Gelukkig heeft ze ook heel wat kadobonnen gekregen van de H&M en ook nog wat centjes en mama heeft ook centjes gekregen en Douglash bonnen.
Dit waren de Daynah spam weer. Op naar de 2de verjaardag. Gelukkig nog een heel eind is dat. Ga even lekker voor de tv hangen. lfs Kelly
Hihi die Nijntje laarsjes zag ik ook, zocht voor Kyl schoentjes maar heb maar andere voor hm gekocht ze is echt flink verwend zeg!
Ja leuk heh die Nijntjes schoenen. Ben er ook wel blij mee, maar ze lijken nog zo groot het is maatje 20. Ik had haar voetjes op laten meten en toen had ze maatje 19, maar het lijkt zo groot. Gezellig Sem samen uiteten. Moet ook gebeuren. lfs
Ik heb zn voetjes ook van de week opgemeten en die zijn 11,9 cm. Dan zou hij maat 19,5 hebben. Heb dus maat 20 genomen, maar zitten nog wel heel ruim. Dit zijn ze...een btje flexibele schoentjes die hij nu dus al aan kan. http://www.vanharen.nl/getimage.php?ima ... is_ff=true
Die zijn leuk AM. Ze zeiden tegen mij toen ook dat je beter een maatje groter kan kopen. En Daynah kan toch nog niet alleen lopen dus dat maakt niet dan niet zo uit als ze wat groter zijn.
Wow wat een leuke foto's Kelly ! En dat active tafeltje en de laptop heeft Lieke ook, vinden ze leuk he ! En wat veel kadootjes heeft Daynah gehad! Jullie zijn wel weer lekker verwend hoor !
Ik had toen dat tafeltje bij jou gezien en Daynah vindt hem echt helemaal geweldig. De laptop is nog ingepakt. Die haal ik volgende week wel uit de verpakking. Anders weet ze niet meer waar ze mee moet spelen.
Tsssss Lieke en Daynah die al een laptop hebben, deze mama heeft er nog niet eens één! Maar ben nu wel bezig met op marktplaats bieden, want ik vind het met Kyllian veel handiger als ik beneden af en toe achter de laptop kan ipv naar de computerkamer te gaan
Kelly: Jayna heeft ook bruine laarsjes, dan maatje 19, maar die vallen haar nog wel uit, terwijl andere schoentje maat 19 goed zitten. Ach, ze lopen nog niet, dus dan kunnen ze de laarsjes mooi aan als ze echt lopen! AM: ook mooi schoenen voor Kyllian! Ik ga Jayna dr voeten ook maar es een keer op laten meten, nog nooit gedaan eigenlijk! Nou hier geslaagd voor een leuk donkerbruin Bad Boys shirt met lange mouwen voor Len, ga gtst ff afkijken en dan lekker met Len op bed tv kijken. trusten meiden!
Semmi: toevallig bij de Wehkamp geslaagd voor dat shirt? Daar hebben ze nu kortingen, had er voor Kyllian wat zomerdingetjes besteld. Hier wilde ie zoals wel vaker de laatste dagen vanavond niet drinken voor het slapen gaan. Werd dus daarnet weer wakker en dronk toen gelukkig wel zn flesje. Daarna viel ie weer als een blok in slaap.