November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Pippa moet gaan puffen. Was er al bang voor. volgende week terug komen en als ze vrijdag nog koorts heeft moest ik ook bellen. Hij geeft aan dat ze toch Astmatisch is. Het typen lukt nu even niet want ze zit (onrustig) bij mij op schoot...

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ach arme pippa,een puffer.yorben heeft er ook een,hij heeft last van bronchitus.
    als hij verkouden is dan moet ik hem ook laten puffen zei de ha.
    beterschap ermee.hoe is het met je been nu?nog veel alst ervan?

ik heb nog een uurtje gelegen vanmorgen,echt slapen lukte niet,ik lig dan niet op mn gemak,want ben dan bang dat ik door de wekker heen slaap en dat jelte dan aan school op me staat te wachten.
    om 14 uur moet ik even met jelte naar de HA,hij heeft al een paar weken iets raars aan zn piemeltje,lijkt wel een soort cyste.in ieder geval iets wat volgens mij niet zo hoort,dus ik laat het even nakijken.
    daarna even bij mn ouders langs met een bloemetje ,want die zijn vandaag 38 jaar getrouwd :confused: ,een hele lange tijd hé.
    dus dat is wel een bloemetje waard vind ik !
    ik ga weer ,tot later.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jacq: Arme jij met je hete thee over je been en dan ook nog een zieke Pippaatje! Je hebt t niet mee deze week! Sterkte met jou zere been en een knuffel voor de kleine Pippa!

Charissa: Zou wel leuk zijn he meteen raak! Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte?!

AM: Hoera, geslaagd voor een laptop! Heb je ook draadloos internet dan, t is zo lullig zo een snoer door je hele huis vanaf de zolder tot aan de bank beneden ;) Lekker laptoppen op de bank dan maar, ook gezelliger voor Kyllian! Je moet er ook wat voor over hebben he om up to date te blijven op t forum, hahaha.

Panda: Bastian is dus nogsteeds een nachtbrakertje. Heeft hij nou werkelijk nooit ene nacht helemaal doorgeslapen? Vermoeidend hoor!

Fajah: Hoe is t afgelopen met Jelte bij de HA? Arm jongetje en dan ook nog op zo een voor hem vervelende plaats. t Beste voor Jelte! Vind je banner foto wel erg leuk, wordt dat de kerstkaartfoto?

LIS: Ga eens aan de slag joh jij! Beetje onder de baas zn tijd forummen! Kan niet he!> Heb je de kleine trouwens al gevoeld? En heb je Wes al overgehaald om t geslacht toch te weten?Ik denk weer een jongetje voor jullie!;)

Hier een positieve uitslag van t ziekenhuis! De urine van afgelopen week was prima in orde! Voorlopig dus geen ziekenhuis meer voor ons en Jill :)
    Verder alles zn gangetje. Weer lekker weekend nu, vrijdag meet met jullie en zondag sinterklaas bij mn moeder vieren. Volgende week wordt weer druk met op ma en di ouderavond van 19-21 uur en woe sintviering met mijn mentorklas en dus surprises uitpakken.Ben blij als de december maand weer voorbij is, al die verplichtingen ik heb er zo een hekel aan. Ouders en schoonouders die aan ons trekken, want ze willen allemaal sinterklaas en kerst met Jill vieren.........grrrrrrrrrr alsof wij niks meer hebben in te brengen. Bah, ben blij als t weer januari is!

Nou ik ga ff koken,
    Pepersteak, patatjes en sla. Heerlijk. Jill ligt al in bed, ze was doodmoe.

Oja, wie kent de serie LOST? Heb gisteren t hele eerste seizoen gehuurd bij de videotheek en heb de eerste 4 afleveringen gezien. Superspannend serie! Vanavond weer een aantal afleveringen kijken. Mag de banden maar 2 weken huren en moet nog 9 banden van 180 minuten kijken ;) hahaha...........zucht! Denk niet dat t gaat lukken, dat wordt vast verlengen!

Liefs Z

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Lost heb ik de eerste 2 seizoenen gekeken, toen ben ik afgehaakt. Vond het tot dan toe wel erg leuk hoor.

Zit nu nog steeds op mijn werk hoor, dus effe forummen mag dan wel he?
    Dus jij denkt dat 't bij ons weer een jongetje wordt Robine? Wes is nog steeds niet om, ik baal er stevig van.
    Ik voel de kleine trouwens nu inderdaad wel regelmatig. Wel weer leuk en dan weer even de bevestiging dat het vast wel goed gaat daar binnen.

Nou, es effe kijken of die meeting hier al is begonnen.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    de HA zei dat het geen kwaad kon bij jelte,het is een vochtophoping en dat gaat vanzelf weer weg.als baby had hij ook vocht in zn balletjes,dat was ook vanzelf weg gegaan gelukkig,dus moet me geen zorgen maken
    hij heeft er ook geen last van.het zag er gewoon raar uit,dus dacht ik ga toch maar even voor de zekerheid.

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:leuk he mn banner,ik denk idd dat ik daar een kerstkaart van laat maken voor de opa's en oma's ;)

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ooow oow helemaal vergeten te zeggen,robine wat fijn dat alles goed was bij jill.gelukkig maar.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jacq: Jeetje hete thee over je been. Hoe ziet het er nu uit? Arme Pippa, toch weer aan de pufjes :( Hoop dat jullie wel kunnen komen vrijdag.

LIS: de dag nog doorstaan zonder een tukkie te kunnen doen? Ben benieuwd naar je buikkie vrijdag!

Fajah: Gefeliciteerd met je ouders! 38 jaar is zeker een lange tijd! Gelukkig was er niets ernstigs met Jelte!
    Leuke banner :D

Robine: ja we hebben draadloos internet hoor, is idd wel handig met een laptop haha. Mn vriend zit vaak achter zn laptop beneden.
    Fijn om te horen dat de uitslag goed was! Wow Jill al om 5 uur op bed? Slaapt ze dan de hele avond en nacht? Ik vind december wel een gezellige maand, maar is ook wel weer lekker als idd al die 'verplichte' dingen voorbij zijn. Kijk eigenlijk al erg naar het voorjaar uit.....heerlijk met Kyllian langs de lek fietsen en zwemmen!

Morgen nog een dagje werken en dan heb ik weekend tot woensdagavond! Ga dan de nachtdienst in. Zat ff te tellen...hoef nog maar 9 dagen te werken dit jaar :D

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi allemaal,

Annemo; wow, nog maar 9 dagen weken dit jaar :confused: :confused: :confused: . Ik ben jaloers.

Fajah; fijn dat het op zich goed was met Jelte bij de huisarts. Is toch atijd weer een geruststelling he? Inderdaad een leuke banner en zou echt leuk zijn als kerstkaart.

LIS; hihi, Wes nog niet om? Wie van jullie gaat het winnen? En wat leuk dat je de kleine baby al voelt bewegen. Weer zo bijzonder, echt leuk !

Robine; wat fijn dat alles goed was met Jill. Nu idd geen ziekenhuis bezoekjes meer, heerlijk ! En idd december, altijd zo'n maand met verplichtingen. Wij houden bewust 2e kerstdag altijd voor onszelf.
    Hebben jullie lekker gegeten? Klonk namelijk heerlijk!

Jacq; ach arme Pippa, aan de pufjes, niet leuk. Geef dr maar een dikke knuffel. En jij hete thee over je been, zit je ff niet mee zeg.
    Ik heb verder niets meer van Sens gehoord. Vorige week nog wel een mail gestuurd maar geen reactie gehad. Ik hoop dat het goed met ze gaat maar dat zal vast wel.

Kelly; hier nog geen cp gevonden, heb ook niet lang meer gezocht. Heb jij al iets leuks gezien?

Charissa; wat wazig zeg dat je blauwe plekken krijgt van die medicijnen.
    Ben benieuwd of je ongi gaat worden of dat het bij jullie snel raak zal zijn. Hoop het laatste voor jullie.

Waar is Angela trouwens gebleven? Of heb ik iets gemist?

Nou hier ook groot nieuws ! LIEKE HEEFT DR EERSTE STAPJES LOS GEZET ! WEL 5 ACHTER ELKAAR :D . Het gaat natuurlijk nog wel wat wankel maar het begin is er.

Gisteren is Rick druk bezig geweest met de surprise voor Lieke voor op het kinderdagverblijf. Volgende week komt de sint langs.
    Ik zal zo ff spammen.

Morgen opnieuw fotoshoot met Lieke. Ik vond de vorige foto's niet echt supermooi. Nu ga ik maar mee, kijken of ze dan iets vrolijker is.

Ik kom later nog ff kijken.

Liefs Sap

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Whoeiiiiii Lieke ookal aan de wandel...knap hoor :whistle: \:D/

Gaan Lieke en Daynah samen naar cp?

Ben benieuwd naar de foto's van de shoot! heb de vorige geloof ik helemaal gemist :oops:

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Nee annemo, we gaan niet samen maar zou wel leuk zijn, haha.

En de foto's van de shoot heb ik ook niet geplaatst. Ik had ze niet digitaal, alleen in zo'n mapje.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha, wat niet is kan nog komen ;)

Veel plezier morgen! Is het bij een echte fotograaf? Mn vriend heeft ook ff kinderfotografie gedaan, maar vond ie toch best lastig die niet meewerkende kids ;)

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Ja bij een echte fotograaf (maar die vind het ook wel lastig met kindjes ;) ) Ben erg benieuwd morgen.

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi hoi,

Ik heb nu lekker weekend, joehoe! Net ff gepilatest en heb trillende benen nu :)

Jacq: beterschap voor Pippa...lukt dat een beetje zo'n puffer bij haar? En je been...auw.

Goed zeg van Lieke! Als de eerste losse stapjes gezet zijn, gaat het hard :thumup:
    En moet Lieke nu al een surprise maken voor sinterklaas op het kdv?

Gelukkig is het allemaal goed met Jill. Wij houden ook niet van al die verplichte dingen....maar vind de decembermaand altijd wel gezellig. We hebben lekker samen bijna 2 weken (kerst)vakantie dus da's wel lekker.

LIS: bijzonder hoor weer zo'n kleintje in je buik en het al voelen schoppen. Ik geef Wes gelijk hoor...ik zou het ook echt niet willen weten.

AM: da's nog maar ff voor jouw dan dit jaar...lekker hoor!

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wauuww Brennie nu al lekker weekend, heerlijk zeg!

Joepie ik zit hier beneden achter mn laptop en hij doet het perfect :D

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    lekker hoor met zo'n laptopje op de bank hangen..... :)

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Waar heb je hem nu eigenlijk vandaan AM? Ebay of marktplaats?

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Papa druk bezig met de surprise (om 23.30 gisteren, en Lieke kon niet slapen)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Marktplaats. Djurre is vanavond bij diegene in Utrecht langsgeweest om hm helemaal te checken en het was dus wel wat ;) Via ebay zou ik zoiets niet kopen.

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Whooooooow hij is echt mooi geworden ! Ik heb een superpapa

Deel Deze Pagina