ja hoor het gaat goed met de machine uit zoeken we moeten morgen kijken of die idd goed is en dan nemen we hem met toebehoren ik hoop dat voor jullie de ongi weg blijft en dat jullie gewoon zwanger zijn
Wow Charissa, je houdt ons wel in spanning hoor! Jacq: jammer als je er morgen niet bij bent. Misschien knapt Pippa nog wel op en ben je er toch bij, dat hopen we dan maar Mirandao: Geeft niet hoor als je wat later bent morgen, die schoonmaakmachine halen is ook belangrijk toch, dat is jullie toekomt in feite We zien je wel verschijnen! LIS: Jesse staat al te trappelen van ongeduld, hahaha! Leuk om jullie morgen weer te zien. Ik zit met zweet op mn voorhoofd achter de pc. Net Jill gebadderd en t daarna aankleden is zo een groot drama dat we echt aan t vechten zijn om dr op de commode te houden. Ze draait zich zodra dr rug de commode raakt meteen om naar kruiphouding, met geen mogelijkheid is ze wee rterug te leggenm zo sterk is ze. Iemand tips want dit is echt heel vervelend. Afleiden helpt ook niet meer Hou mn hart vast morgen als ze een vieze luier heeft en verschoond moet worden, t lukt me gewoon echt bijna niet meer. Nu ligt ze uitgeteld in bed te slapen.......moe van t strijden.....( ja nu ligt ze wel ja!) Tot morgen Ga vandaag lekker niks doen, beetje in huis keutelen en weer een afleveringetje LOST kijken Liefs
Goeiemiddag alweer, Milou ligt nu lekker te slapen, ze was vanochtend om half 8 al wakker. Hopelijk slaapt ze morgen wat uit en anders in de auto anders is ze, denk ik, niet zo gezellig. Ach we zien wel. Milou loopt nu echt meer dan ze kruipt, Robine. Ze gaat zelf staan zonder steun (vind ik zo knap) en loopt aan. Ze lijkt dan echt al zooo groot. Haha Jill kon dus niet slapen, tis ook veel gezelliger bij mama. Lastig is dat zeg met omkleden. Milou heeft het op het moment niet meer zo erg gelukkig. Maar toen ze echt ook niet wilde liggen....DRAMA. Wat wel hielp is dat ik een speeltje in mijn mond had en dan schudden ermee (ja klinkt heel dom) maar toen bleef ze liggen. En mss eens ergens anders proberen, in een andere omgeving. Succes en hier ook een lekker rustig dagje. Charissa, je maakt ons idd wel nieuwsgierig hoor. Testen...... Jacq: jammer dat je morgen ws niet komt, maar Pippa heeft ook niks aan dat geleur als ze niet lekker is. hopelijk knapt ze snel op. Angela: Jordy zo astmatisch...zielig zeg. Hier ook wel problemen met de site..errors en traag is ie. Mirandao: Ruben dus ook al veel zin in morgen, haha. We zien jullie wel verschijnen. LIS: nee eigenlijk loop ik nog niet met Milou aan de hand, ofja wel in huis maar niet buiten. Milou vindt trommels en dingen die geluid maken idd heel interessant thx sappie voor de tip. Ik vond het juist zo handig de vorige keer dat je alleen maar hoefde up te loaden en dan te plaatsen. Nu moet je dus weer vanalles ervoor doen :x Nou ik ga nog ff wat doen hier in huis. Tot laters
Heej meiden, Heb ff niet zoveel puf om te reageren. Voel me niet echt lekker, hoop morgen wel te kunnen komen. Laat het vanavond nog wel even weten. liefs Sem
al die spannende dagen voor sommigen zoals jacq en charissa hihiih,ik ben benieuwd wie er de volgende zwanger is,ik niet hahahah... sem:wat vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt,ben je ook stiekem zwanger? robine:leuk hé LOST,ik heb de hele serie gezien,afgelopen vrijdag was het een dubbele aflevering en nu is het voorlopig even niet jammergenoeg. ik moest het ook elke week zien hoor sap:wat goed van lieke dat ze al alleen stapjes zet,knap hoor meiden als ik jullie niet meer spreek dan wens ik jullie erg veel plezier morgen.
He Sem, nu veel rusten en dan kun je er hopelijk gewoon bij zijn morgen! Robine: joh, morgen zijn er genoeg mensen om je te helpen met verschonen van Jill. Wij doen het soms ook met zijn tweeen omdat Jesse zo tegenstribbelt. Ik geef hem idd vaak maar iets om af te leiden, of we zetten bv zijn pyjamabroek op ons hoofd, dan ligt ie helemaal dubbel!
Hoi hoi meiden, Brennied; jaja je moet er wat voor over hebben he om de foto's van je mooie meisje te plaatsen . Maar het was idd makkelijker hoe het was. En wat knap dat Milou al zo goed zelf kan gaan staan en dan gaat lopen. Wat zal je trots zijn he? Fajah; jammer dat je er morgen niet bij bent maar we zullen weer flink spammen hoor! LIS; hahahaha Jesse al helemaal klaar voor morgen ! Is voor jullie ook niet zo ver toch? Ben blij dat de navigatie ons naar Ballorig leidt, dan komt het vast goed ! Robine; hihi met zweetdruppeltjes achter de pc. Die Jill, echt een dame met pit he? Ik wil je morgen altijd helpen hoor ! Je bent gek joh, marathon Lost kijken , je kan de set toch ook nog wel voor een week of 2 langer huren! Kost natuurlijk meer maar zo wordt je er idd gaar van . Angela; haha, je bent er nog! Balen is dat als de pc het niet doet. Vervelend dat Jordy weer aan de puffer is, niet leuk. En ben je weer een beetje bijgeslapen? Mirandao; iets later morgen is toch ook geen probleem. Zaken gaan nu eenmaal voor he . Charissa; hoe gaat het nu met je? Niet ziek worden he zo voor morgen. Heb je al besloten wanneer je gaat testen? Semmi; ik zou het echt jammer vinden als je morgen niet kan komen, maar als je je echt niet lekker voelt dan kan ik me voorstellen dat je lekker in je bed wil blijven liggen. Knuf voor jou! Lieke kreeg toch vanochtend die fotoshoot. Ik naar mijn ouders vanochtend om mn moeder op te halen. Ik wilde natuurlijk ff laten zien hoe goed Lieke stapjes kan zetten. Ik had een boekje op een stoel gezet, Lieke er een eindje vanaf zodat ze een paar stapjes moest zetten om het boekje te kunnen pakken. Nou, na 1 stapje ging het dus mis , ze viel voorover met de zijkant van haar oogje tegen de stoel. Dikke rode plek, klein wondje boven het oog , en de zijkant liep gelijk al wat blauw aan , en natuurlijk heeeeeel hard brullen. Een half uurtje later moesten we bij de fotograaf zijn . Koude natte doeken op haar gezicht gelegd om te koelen. Gelukkig trok de zwelling vrij snel weg en met wat make-up hebben we de rode/blauwe plek kunnen camoufleren . Maar wat schrikken zeg. Gelukkig ging de shoot heel goed! Mama moest wel heeeeel gek doen om er een lachje af te krijgen maar het ging goed. Ben zeer benieuwd naar de proefjes volgende week. Verder ff geen nieuws, Lieke slaapt nog, straks als ze wakker is even boodschappen halen en dan lekker op de bank. Wij hebben erg veel zin om jullie morgen allemaal weer te zien ! Liefs Sap
Zo ik heb weekend! Helaas niet tot woensdagavond, wat eigenlijk wel zo was. Mn nachtdiensten zijn vervroegd, vanwege een zieke collega. Ben dan wel weer lekker eerder de nachtdienst uit. Moet er nu zondagavond in en kom er donderdagochtend uit. Anders had ik tot zondagochtend gemoeten. Verder heeft er vandaag een andere collega ook ontslag genomen, ik had hm aangestoken zei ie Jacq: Jammer dat je niet kunt komen morgen, maar tis niet anders Ik hoop dat Pippa snel weer de oude is. Miranda: ik ben dus misschien ook later, we zien iedereen wel verschijnen Charissa: wanneer zou je gaan testen? Sterkte met je late dienst. Robine: hier is het ook worstelen op de commode! Kan er soms ook absoluut niet tegen, zie er dan al tegenop om hm te gaan verschonen. Ik verschoon hm nu vaak staan. Kyllian leunt dan tegen het plankje aan. Hij smijt er dan wel alles vanaf, maar dat ruim ik daarna dan weer op Morgen zijn er genoeg mama's, kunnen we het met zn allen doen Brennie: ik ben zo benieuwd hoe Milou loopt! Semmi: beterschap, hoop dat je je vanavond al wat beter voelt. Fajah: jij werkse morgen! Als je plots vrij krijgt weet je ons te vinden he Sappie: owjee die Lieke toch. Gelukkig viel het nog mee. Ik ben erg nieuwsgierig wat voor mooie foto's er zijn gemaakt! Leuke spam weer! Die met Lola is echt lief! En ze staat ookal zo stevig!
Heeej meiden, Als ik me morgen zo voel als nu, denk ik dat ik wel kom. Ga zo lekker op tijd naar mn bedje, ff een goede nacht maken! Vanavond lekker uit eten geweest met Lenhard, voor zn verjaardag. dus, als het goed is tot morgen! p.s. aaaaaaaaah wat een geweldige Lieke spam! Heerlijke meid is het toch! liefs Sem
Zo ben er ook weer ff. Pffff wat een dag vandaag. Superdruk op het werk. Morgen gaan er 30 overdrachten plaatsvinden, dus erg druk, maar alles ligt klaar, dus nu maar hopen dat het allemaal goed gaat. Gelukkig zit ik morgen ergens in Houten . Heb er zin in om jullie te zien. Zometeen ff het adres op zoeken en de Tom Tom instellen. Sap: Wat een geweldige Lieke spam weer zeg enne met dat wijntje moet toch geen probleem zijn. Jij vindt alles wel lekker. Lijkt me trouwens erg gezellig om met jullie naar cp te gaan. Wat niet is kan nog komen zoals AM zei. Jeetje wat moet je trouwens geschrokken zijn toen Liek viel en dat net voor de foto's. Ben benieuwd hoe die geworden zijn. Sem: Ja super dat je ook zou komen. We willen natuurlijk wel weten hoe groot Jayna is geworden heh. Sweetangel: Bedankt voor het plz wensen. Verder alles goed met jou en je kleine meid? AM: Jij ook lekker weekend. Jammer dat het wat korter is, maar goed je heb nu weekend. Robine: Fijn dat alles nu in orde is met Jill en geen zkh bezoeken meer afleggen hoor. Vinden we niet leuk. Ach en ja die commode.....zo irritant is het heh als ze niet willen blijven liggen, vooral als ze een poepluier hebben En ja Lost is een superserie. Ik volg het al vanaf het begin op de tv. Echt spannend is het. Afgelopen vrijdag was de finale van seizoen 3 geloof ik. Erg spannend. Kan niet wachten voor het volgend seizoen. Jacq: Jammer dat je er niet bij kan zijn. Volgende keer maar weer wel toch. Beterschap voor Pippa. Verder weet ik het even niet meer. Kan ook niet verder teruglezen en heb er momenteel weinig puf voor. Ga zo lekker douchen en naar me bedje. Tot morgen allemaal. Lfs Kelly