Zo hier denk ik de eerste die terug is van ballorig! Kyllian is uitgeput en ligt te slapen. Jacq: sterkte bij de ha. Panda: dat lopen is wel heel leuk he, maar jammer dat hij ws daardoor weer aan het nachtbraken is
Ik had de filmcamera meegenomen, kon zo snel geen klein toestelletje vinden. Dan ben je elke keer net te laat met foto's nemen (met die filmcamera). Maar zal zometeen eens kijken. Jesse heb ik een fles melk gegeven (drinkt ie normaal nooit meer 's middags) en net op bed gelegd. Is volgens mij als een blok in slaap gevallen. Het water loopt nu in bad, ik ga even lekker badderen!
LIS: badderse! Lijkt me ook heerlijk, als we nou een bad hadden.... Ja die foto van Kyllian is 1 van de weinige gelukte foto's dus Nog maar een keer naar Ballorig dan maar. Naja de rest zal vast wel leuke foto's hebben, met de ietswat professionele camera's Ik was ook steeds te laat, dus alles bewogen.
Nou dat was mijn spam dan alweer.....ben benieuwd naar de rest Heb hier nog een haarspeltje, als het geod is van Jill? Hij lag iig in de ballenbak. Als ze hm mist stuur ik hm op
Wat een leuke foto's AM! Zo krijg ik er toch een beetje een beeld van. Pippa heeft toch een longonsteking. Ze heeft nu antibiotica en moet extra puffen(moeilijk!). Ik kom later wel weer...
Ook weer thuis! Jeetje Am dat je een speldje hebt gevonden in de ballenbak! Is ie zilver? dan is ie van Jill. Lieke was er ook een kwijt! moet eerst ff de foto's verkleinen en dan gaan we spammen hoor! Ze komen eraan! Jill is alleen vervelend om me heen aan t draaien!