Hier ook morgen sinterklaasfeest.....van Djurres werk. Robine: thnx alvast voor het doorsturen van de foto's, leuk! Ik wil ze ook wel doorsturen, maar er zit echt niet veel bijzonders bij verder. Stomme ik had de camera op sneeuwstand staan.
Wat een leuke foto's al en idd raar mens Robine....wie was dat nou die constant van die kinderglijbaan af ging! Mijn foto's komen morgen. Ik was even vergeten dat wij vanavond naar een receptie toe moeten van het werk van Sabino. Ze bestaan 25 jaar. Heb even snel oppas moeten regelen. Mijn broertje en zijn vriendin komen zo hierheen, dus dat is makkelijk. Hoe is het met Pippa nu. Tot laterrrrrrrrr. lfs
Nou wij zijn ook weer thuis... In de file gestaan, kindjes huilen..maar we hebben het overleefd hihihi. Zal later ff de foto's laten zien ahum die 6 stuks, ga eerst ff eten
He meiden, We vonden het weer een leuke dag vandaag meiden ! Bedankt. Ik zal mijn bijdrage nu ook ff spammen. Liefs Sap
Hey dames, Geweldige foto's zeg, goed te zien dat jullie je goed hebben geamuseerd Jacq: Ontzettend veel beterschap met Pippa dat ze maar snel helemaal beter is. Ik kom waarschijnlijk strakjes even verder reageren, zit nu te wachten tot Albert terug is van het boodschappen doen met mijn moeder en dan gaan Albert en ik lekker uit eten, waarschijnlijk wokken. Vandaag is hij officieël jarig dus dat moet gevierd worden Verder nog ontzettend goed nieuws: Giovanna is thuis! Een uurtje geleden zijn ze thuis gekomen. Ze heeft nog een lange weg van herstel waarschijnlijk, maar is gelukkig goed genoeg nu om dit verder thuis "uit te zieken". Ik spreek jullie snel weer Liefs Angela.