Leuke foto's Kel! Ik zag Jesse een paar keer op de achtergrond met zo'n bal in zijn mond. Moet ie echt eens afleren, ziet er niet uit! Hij heeft vanochtend ook Sinterklaas gezien, maar was ook niet echt onder de indruk hoor. WIlde trouwens ook niet met hem op de foto. Terug thuis was hij oervervelend, wilde maar niet slapen terwijl hij doodop was. Gister heeft hij lekker 2,5 uur liggen slapen trouwens ook zo moe van het glijden van de glijbaan! Robine: heerlijk, het huis weer schoon. Kun je hier ook niet ff langskomen? Ik heb er geen zin in. Ben nu maar wel aan het wassen, maar ja, das ook alleen maar in machine en daarna de droger gooien he. AM: hoe was jullie sinterklaas vandaag? Wat fijn dat Gio weer thuis is! Gelukkig een tijd eerder dan de kerst die ze eerst hadden gezegd. Iedereen die Sinterklaas gaat vieren: veel plezier! EN goed weekend natuurlijk ook voor iedereen. Ik ga nog ff surfen.
Hier ook weer een sinterklaasfeestje achter de rug. Kyllian vond de Sint toch ook maar eng, naja op zn schoot dan Foto's komen er nog aan, maar heb vanavond een verjaardag van een vriendin dus ben zo weer weg.
Hoi hoi Leuk al die foto's Semmi, ook goed thuisgekomen? Al wat opgeknapt? Sappie, ik had al op hyves berichtje gestuurd. Hoe is het met de spierpijn? Alle kindjes weer bijgekomen, Jayden was gisteren oververmoeid en wilde totaal niet slapen, hij was om half10 nog wakker Ga ff mijn toetje eten en de kleine aanpakken, zit met papa in bad Ik vond het echt ontzettend leuk om jullie irl te ontmoeten!
Meeting was geslaagd zo te zien, leuk hoor! Supernieuws van Gio! Hoop dat ze nu echt vooruit gaat en lekker thuis mag blijven.
hey hallo hier was de sinterklaasavond geslaagd jelte schrok wel toen er op de ramen geklopt werd,zo grappig om dat koppie te zien. ze zijn weer erg verwend. zal ff de foto's spammen.
en er zat nog een kadootje in de zak voor mama(ik dacht al dat pakje ken ik niet) papa-sint had voor mama ook wat gekocht (armani parfum)
en mama heeft een nieuwe hobby,kettingen maken(vinden jullie het wat?,ik verkoop ze en dat loopt best goed)
Fajah: leuk zo'n geslaagd sinterklaasfeest en blije kindjes Hier zouden we geen sinterklaas gaan vieren, maar nu komen toch de ouders en broertje van Djurre woensdag (hebben zichzelf uitgenodigd ). We hadden wel een paar cadeautjes voor Kyllian, maar gaan vandaag nog maar ff een paar cadeautjes voor de anderen erbij halen dan. Panda: hoe is het met jou? Moest jij nou niet rond deze periode geopereerd worden of was jij dat niet? Wij zijn dus zometeen als Kyl wakker is de stad (Zeist) in. Hoop dat de drukte meevalt.
Hihi ze zijn leuk hoor Fajah! Ga je dan ook een site maken waar je ze op zet om ze te verkopen? Of is het viavia.
am:voorlopig nog even via via,er zijn wel wat mensen die interesse hebben. kan ze ook op speurders of marktplaats zetten mss.