O ja.......Jayna haar twee boventanden zijn er door! Joehoe.....dat zijn er nu 4 in totaal dan....het wordt ooit nog wel eens wat!
Mooie foto van Lieke Sap! Ze is echt fotogeniek hoor! En Lieke dus weer een kies er door, hoeveel tanden/kiezen heeft ze nu?
Kelly: jeetje Daynah ziek. Hier ook een zieke Kyllian. Net in zn bed gespuugd en hij is ook ineens snotverkouden. Ik dacht eerst dat het spugen door de pepernoten die hij gisteren overal van de grond raapte en op at kwam, maar misschien dan toch door Ballorig? Beterschap voor Daynah! Sappie: oww Lieke is echt een klein fotomodelletjes, ze kan zulke leuke bekkies trekken Gelukkig heeft ze gene last van dr kiesjes. Kyllian kreeg duplo van Sinterklaas.
Ja de duplo is hier ook erg geliefd! Krijgt woensdag ook weer wat duplo. Alleen die prijzen zijn minder leuk. Stoppen ze een paar duplodingen in zo'n megadoos haha.
Jippiehh Jayna ookal 4 tanden! Lieke heeft er alweer een heleboel! Hier nu 8 tanden, 3 kiezen (die nog aan het groeien zijn), 1 doorkomende kies en 1 bijna doorkomende hoektand.
Ach leuke foto's van Lieke en idd ze ziet het even niet meer zitten...echt schattig zeg. Vergeet ik ook het grote nieuws te vertellen. Daynah heeft ook een kies, tenminste ik voel een scherp puntje achterin....vandaar die vieze luiers. En hoera voor Jayna....4 tanden al. Grote meid. Ach gossie die Kyllian ook al ziekjes. Komt zeker door Ballorig. Sweetangel zei het ook al. Ze bouwen zo lekker hun weerstand op. lfs
ik geloof dat de tanden en kiezen fase weer begonnen is bij alle beebs? yorben staat nu op 12 en ik zag er weer eentje doorkomen,het gaat maar door(ook het jengelen ervan,hij heeft er zo last van ,arm kind) sap:lieke is echt een fotomodelletje,zeer mooie foto's. kel:daynah ook weer ziek,dat het maar gauw beter weer word,dat we weer lekker een zonnetje krijgen zal beter zijn voor iedereen. robineok sinterklaas gevierd met kerstpapier am:kyl staat ook altijd zo schattig op foto's.en hij dus een beetje bang van de sint,wat wil je zo'n enge vent
Pippa gaat al wat beter. Koorts is gezakt en af en toe eet en drinkt ze wat. Dat benauwde blijft nog wel met het hoesten. Dat puffen vind ik nog moeilijk met haar. Morgen moet ik de huisarts weer terug bellen. Verder met Joppe zijn surprise bezig geweest. Hij had er een gemaakt bij zijn vader maar dat leek nergens op. Dus we zijn er even mee in de weer geweest. Wel leuk maar ik heb op dit moment weinig geduld (hormonen?). Dus ik werd een paar keer erg boos op Joppe waar ik nu weer veel spijt van heb. Hij was natuurlijk ook moe en nerveus. Dit weekend had hij sinterklaas bij zijn vader gevierd en op zijn vriendin haar werk. Maar ik heb het wel weer goed gemaakt hoor, maar toch. Ik ben het hele weekend al niet te genieten. Misschien ook doordat ik me ongerust heb gevoeld om Pippa en dan mis je ook mijn familie om me heen. Wij wonen hier nog maar een jaar en hebben hier wel wat vrienden wonen maar die hebben het ook allemaal druk. Maar ben erg blij dat het meisje opknapt. Ik zag weer erg leuke foto's voorbij komen! Pippa heeft echt het minste haar van iedereen. Beterschap voor Daynah en Kyll. Hopelijk knappen ze weer snel op en worden er niet meer kindjes ziek ivm Houten. Ik ga lekker slapen want ik heb het nog druk voor Sinterklaas (woe). Mijn vriend zijn zusjes met aanhang en kids komen en ik loop erg achter door Pipje.
Meiden wat schrijven jullie weer veel, kan het niet bijhouden. Jacq: kan gebeuren hoor, dat je uitvalt tegen Joppe. Geeft niets, je bent ook maar een mens. Gelukkig gaat het wat beter met Pippa. Annemonique: operatie? Uhm nee, was iemand anders. Heb alleen geen idee wie. Dus toch zieken door Ballorig. Wat sneu. Wel goed voor de weerstand. Wat een leuke foto's allemaal. Bastian loopt echt achter met zijn tanden, hij heeft nu net de 3e door. De rest staat op springen maar dat zegt niet zoveel, haha. Kan nog best heel lang duren. Hier een druk weeken gehad. En een kleine aanrijding vanmiddag (kettingbotsing). Gelukkig alleen een deuk in het spatbord, Bastian had nergens last van, heeft alleen wat gehuild van de schrik. Mijn vriend heeft wat hoofdpijn dus dat moeten we even aankijken. Hij heeft gevoelige ogen door zijn toxoplasmose.
Nou, jullie schrijven idd in razend tempo door zeg! Sappie: wat een leuke foto's van Lieke, dat wordt een echt modelletje later! Panda: He, een kleine aanrijding? Jij niets? Hoofdpijn van je vriend idd even aankijken en anders toch even naar de dokter. Jacq: gelukkig gaat het wat beter met Pippa. Kan me voorstellen dat het een heel gehannes is met dat puffen. En Pippa krijgt vanzelf wel haar hoor. En boos worden op Joppe... joh, daarna extra knuffelen. Dan zijn ze het toch zo weer vergeten. Fajah: leuke kettingen joh! Net als anderen al hebben gezegd... als ik een ketting nodig heb, weet ik je te vinden. Zet je ze nog ergens op een site? Kel: ach gos, Daynah alweer ziek. Het is ook wel weer de periode he. En Ballorig zal niet mee hebben geholpen. Jesse blijft ook maar verkouden, maar verder gelukkig niet ziek. Beterschap voor het meisje! AM: Kyllian ook ziek. Hoop niet ook van Ballorig? Dus Kyllian vond Sinterklaas wel leuk? Jesse hoefden we niet op schoot te zetten bij Sinterklaas hoor. Het lijkt af en toe zo'n stoer jochie, maar toen kroop ie helemaal in Wes. Wel weer lief! Semmi: goed weekend gehad bij je schoonmoeder? Gelukkig weer goed thuisgekomen! Ik had gister zo'n buikpijn, volgens mij teveel gesnoept Dus 's middags maar lekker in een warm bad gegaan toen ging het een stuk beter. Begin wel last van mijn onderrug te krijgen, dus ik stap maar weer over op de platte schoenen. Meiden... vrijdag echo! En ik denk dat ik dan toch wel kom te weten wat het is (als de baby meewerkt natuurlijk). Charissa: het maakt toch niet uit of je 's ochtends of 's middags test? Ik heb toen testen van Mat Care via deze site gekocht en die werken echt prima. Ik duim voor je, want zou wel leuk zijn als het in een keer raak is!
Haha teveel gesnoept LIS? Kun je bijna niet voorkomen deze tijd van het jaar. Ik koop geen lekkers meer, kan er dan toch niet afblijven. Leuk, vrijdag echo. Ben benieuwd of je het dan kunt zien. Nee, ik had niets. Maar mijn vriend moet vanmiddag toch bij de dokter komen, die wil hem per se zien omdat hij een oog heeft met toxoplasmose erin. Naja, is hij lekker vroeg thuis vandaag, gezellig.
panda:succes voor jp bij de dokter vanmiddag. lisei oei teveel gesnoept,dat heb je met deze dagen he. ik ben zeer benieuwd of je het geslacht te zien krijgt vrijdag,mogen wij het dan ook weten? ik verkoop de kettingen nog via via,nog niet op een site. zo dan kan ik al uit alle windstreken een bestelling verwachten hahaha