Thuis hebben ook niet zo heel veel te snoepen, maar hier op het werk! Zakken vol met kruidnootjes en schuimpjes, muizen, chocola... Ik zit nu mijn appeltje maar op te peuzelen, maar eigenlijk kan er niets meer bij. Van mij mogen jullie wel weten wat het wordt hoor, als ik dan zelf weet wat het wordt! Ik hoop dat we 't kunnen zien!
Kel: Arme Daynah , ziek van Ballorig! Jill is ook al een paar dagen snotterig en hangerig hoor, weet niet hoe t komt. Beterschap in ieder geval. Ben blij dat de blokken gewaardeerd worden Sap: Wat een mooie Lieke foto's, t is ook echt een poepie he! Ben benieuwd naar je fotoreportage! LIS: Wow bijna t geslacht weten, Wes is dus om Hihi wij vrouwen winnen ook altijd! Ik gok een jongen! Ga niet verder reageren, want heb geen tijd meer. MOet zo naar de ouderavond van 19-21 uur en morgenavond ook.......Bah! Allemaal 10 min gesprekjes en alle ouders (22 kinderen) komen, behalve 1! Heb t dus lekker druk! Gadverdamme! Woensdag surprises met mn klas vieren en dan weer weekend, kijk er nu al naar uit. Sorry voor t korte berichtje maar moet er echt ff vandoor! Laters! Lfs
Hallo allemaal, Robine; Jill ook al niet lekker in orde, niet leuk, hoop dat het snel weer beter gaat. Bah de hele avond ouderavond, blegh, saai, maar hoort er nu eenmaal bij. LIS; oooh ik ben ook zeer benieuw of het een jongen of een meisje wordt. Ik gok ook op een jongetje, is wat het eerst in me opkomt. Ben je nog misselijk van al het gesnoep? . Panda; wat vervelend dat jullie een aanrijding hebben gehad. Gelukkig is alles oke met jou en Bastian. Nu maar hopen dat het met je vriend ook allemaal goed is. Jacq; fijn te lezen dat het weer wat beter gaat met Pippa. Succes verder met je sinterklaasvoorbereidingen. Fajah; zo zeg, Yorben heeft echt al een heel gebit zo te lezen . Kelly; joehoe Daynah ook een kies ! Vandaag veel kadootjes gekocht voor de kerst alvast. Nog een paar dingen en dan ben ik weer klaar. Verder net lekker spaghetti gegeten. Lieke mocht daarna spelen met de gekookte spaghetti en dat was zooooooo lachen. Ik zal zo ff spammen. Het was wel een bende maar goed dat is voor een keer niet erg. Tot later meiden, Liefs Sap
hoi hoi, Sap: hihhihihihihihihihi die Lieke met die spaghetti. Leuk hoor die foto's. En al bezig met inkopen voor de Kerst. Wij hebben gisteren lootjes getrokken bij mijn vader, dus kan nu ook gaan beginnen met kopen. Robine: Jill dus ook niet zo lekker, toch niet door Ballorig ook? Suc6 vanavond met de ouderavond. Het zit er bijna op voor je. LIS: Ik ben zo benieuwd naar het geslacht. Ik gok op een meisje. Zou wel leuk zijn. Panda: Hoe is het afgelopen met je vriend. Toch niks ernstigs opgelopen door de aanrijding. Zal wel schrikken zijn geweest zeg, zeker met Bastian in de auto. Jacq: Fijn dat het weer beter gaat met Pippa nu wel zo blijven hoor. Kan me goed voorstellen dat je je schuldig heb gevoeld tegenover Joppe. Hij zal zeker nerveus zijn geweest door de Sinterklaas, waardoor hij wat drukker dan normaal is en dan nog de hormonen van mama, nee dat is geen goede combi, maar gelukkig is het toch nog goed gekomen. Wanneer viert ie Sinterklaas op school? Zo meiden ik ga zo naar bedje toe, ben totaal niet lekker. Hoofdpijn, keelpijn en krijg ook een beetje een snotterige neus, dus ook Kelly is ziek aan het worden van Ballorig....bleghhhhh en dan is het nog maar maandag. Weltrusten allemaal. Lfs kelly
http://entertainment.webshots.com/photo ... 5555zyvkhT Deze foto is van het weekend gemaakt bij ons in het winkelcentrum. Daynah vond het hartstikke leuk op schoot bij de Sint
Aaaah arme Daynah, ze vond het niet echt leuk he ?! Kelly heel veel beterschap. Kruip maar lekker in bed. Dikke knuf van Sap
Sap: Wat een geweldige spaghetti foto's Kelly: agos die Daynah. Volgend jaar vinden ze hm allemaal ws al iets minder eng Beterschap Kelly. Sorry hier ff korte reactie. Ben hier ook grieperig. Kyllian is ook nog ziek, vanmiddag weer gespuugd en nog snotverkouden. Moet vannacht weer werken, dus hoop dat de griep zich niet doorzet.
Joehoe Charissa wat een geweldig nieuws!!! Hoelang nu denk je al? Gefeliciteerd hoor! Een zusje voor Jayden!! We kunnen bijna een poultje gaan maken! Sap: Whoehahaha wat een leuke Lieke spaghetti foto's! Echt grappig, vooral die 3e met de spaghetti op dr hoofd! LOL Kel: Beterschap voor Jou en Daynah, leuke sint foto ook AM: Ook beterschap meid! Lekker zeg allemaal ziek! Panda: Jeetje een crash meegemaakt! En Bastian helemaal niet van slag nu? Meiden de ouderavond zit er weer op. Wel grappig soms, als er een leerling mee is bijvoorbeeld die zn slechte cijfers niet thuis heeft verteld en dan omwijs op zn kop krijgt van de ouders waar ik bij ben Hihihi, hopelijk wordt Jill niet zo en vertelt ze later alles eerlijk. Ik ga nog ff douchen en 1 afleveringetje van Lost kijken en daarna zzzzzzzzzzzzz Tot morgen!
Kelly, beterschap voor jou en Daynah. Am, jij ook beterschap! Robine, hehe de ouderavond erop zitten Ik ben nu 4 weekjes en 3 dagen...hoop dat ik het goed heb Vind een jongentje ook nog wel erg leuk Ik weet verder niet eens wat er geschreven is...erg he Het begint alweer die vergeetachtigheid. Had vrijdag iedereen uitgenodigd voor ons geregistreerd partnerschap, zegt mijn mam, heb jij geen late dienst Ik ga zo bed in...ben moe... lekker 2 daagjes vrij met Jayden Fijne avond