Charissa, Geweldig!!! Van harte gefeliciteerd.Ik dacht het al en zat echt op het goede nieuws te wachten. Ik ga morgenochtend testen, zal nog niet hoor denk ik. Al heb ik wel wat symptomen. Maar dat zegt nog niets. Ben erg blij voor jullie, wat ongelooflijk snel hè? Die Lieke aan de spaghetti. Leuk zo in haar haartjes. Kel, beterschap! Panda, was het soms in Zoetermeer? Zag dat in de krant staan en moest aan je denken. Hoop dat het meevalt met je vriend! Sterkte wat zullen jullie geschrokken zijn. Vanavond even op pad geweest voor de laatste kadootjes... Nu nog even wat inpakken! Slaap lekker!
Jacq, ik hoop voor jou ook! Kunnen we samen weer op...ja de symptomen lijken er zoveel op he. SUCCES morgen met testen!
Charissa wat onwijs leuk zeg,de eerste keer raak gewoon!geweldig meid.GEFELICITEERD xxx ik krijg er de kriebels van hihihi
Joppe is van 9-9-99. Mijn broetje gaat op 8-8-08 trouwen. Mooie datum Charissa! Ik laat het wel even weten wat het apparaatje aangeeft.
Hey dames, Sorry sorry sorry! Ik kom het echt heel snel met jullie goed maken. Ik baal er echt ontzettend van dat ik gewoon geen tijd meer heb gehad om te reageren. Heb vandaag ontslag gepakt bij het "nieuwe" bedrijf wat ik mee hielp bij het opstarten, redenen zal ik jullie besparen, maar ben blij als ik vanaf morgen weer beetje eigen leven heb. Blijf dan wel nog bij het andere bedrijf werken, maar dat is vele malen beter te doen. Nu ben ik kapot, was een ***dag vandaag probeer echt morgen eventjes te komen, nu ga ik douchen en slapen. Nogmaals sorry voel me echt zwaar klote hierdoor. Liefs en hele dikke knuffel voor iedereen!
Vandaag neg getest met digi, was ook wel vroeg maar bij Pippa wist ik het al snel. Dus denk ik dat ik verder ga naar ronde 4. Kan ik nog even een borrel drinken met Sinterklaas. Vanmiddag adhdtest met Joppe (2 1/2 uur!) Tot later
Charissa, GEFELICITEERD!!!! De tweede die ook weer zwanger is. En wat een mooie datum zeg! Jacq: jammer, op naar de volgende ronde. Fajah heeft ook alweer kriebels, haha! Ben jij dan de volgende? Jij wilt toch nog een derde? AM: hoop dat de griep niet doorzet bij Kyllian. Hoe is de nacht gegaan? Kel: En hoe is het met Daynah? Hoop dat zij ook weer opknapt. Robine: En Jill? Gaat dat ook weer wat beter? Nog meer zieke kindjes? Hoop het niet. Hier wel weer een K*T nacht zeg. Tjonge, ik gisteravond nog zeggen: wat hebben we toch een voorbeeldig kind. Hij krijgt zijn fles, we gaan tandjes poetsen, slaapzak aan, in bed leggen en je hoort hem niet meer! En jawel hoor! Om half 3... JANKEN! Wes was hartstikke moe, dus die nam Jesse mee naar bed. Geen succes, dus ik weer teruggelegd. Uiteindelijk om half 5 maar een fles gegeven en weer in zijn eigen bed gelegd. Nou, eerst janken geblazen maar daarna werd het stil... en het bleef stil... tot 5.45 uur. Toen vond ik het wel heel klaaglijk gehuil. Volgens mij had hij gewoon weer pijn. Maar zetpilletje gegeven en naar KDV gebracht. Daar ging hij spelen Nou ja, als het niet goed gaat, hoor ik het wel. Maar het doet me wel pijn om hem dan weg te brengen hoor.
O ja, en jullie allemaal opscheppen over die tanden Dan kom ik ook nog ff door de bocht Jesse heeft maar liefst 2 (halve) ondertandjes en 1 (half) boventandje. Hahaha.
jacq:aaaah wat jammer,maar mss heb je te vroeg getest? succes vanmiddag bij de adhd test. lis:ik wil heel graag een derde,maar denk nog eventjes wachten.mss vd zomer.
Nounou, allemaal zieke kindjes. KDV belde me om 12.30 uur op dat Jesse 39.3 koorts had, dus ik kon hem ophalen. Hij is nu echt heel erg zielig. Vanochtend had hij zelfs 2,5 uur liggen slapen, nou dat doet ie daar nooit! Ik zit nu op Wes te wachten, want die kan dan nog thuiswerken. Ik ga dan nog maar even terug naar mijn werk. Wel een gedoe he.
arme jesse,hier nog eentje die vannacht alleen maar kon huilen. yorben is nog steeds verkouden en af en toe koortsig. wanneer houd het nu eens op he. charis:hoe voel je je eigenlijk,al last van zwangerschapskwaaltjes?misselijk?
Gefeliciteerd Charissa! Wat snel zeg! Hoop dat je niet misselijk wordt. Wel een mooie datum, haha! LIS: ach gos arme Jesse. Beterschap! Bastian wint hoor, met de tandjes. Hij heeft 2 halve ondertandjes en een kwart boventandje. Jammer Jacq, volgende ronde dan maar he. Hoe ging de adhd-test? Was niet in Zoetemeer hoor, was in Groningen. Mijn vriend is vandaag lekker thuisgebleven en het gaat alweer goed. Jij ook beterschap Annemonique! Robine: haha, hoop het ook voor je dat Jill niet haar slechte cijfers voor zich houdt. Of beter nog: helemaal geen slechte cijfers haalt. Nee hoor, Bastian had niets van de aanrijding, gelukkig. Hij moest alleen huilen van de schrik. Heb nog foto's van Lieke met spaghetti gezien, hihihi. Verder weet ik 't niet meer. Wij zijn druk op zoek naar een huis. Valt niet mee zeg! En Bastian vraagt veel aandacht. Zijn hele bovenkaak zit vol witte bobbels. Waarschijnlijk ploppen ze er binnenkort allemaal uit, die tandjes.
Wat rustig hier Ik kan gewoon niet meer onthouden wat er is geschreven.... Allemaal snotterige en zieke beebs..sneu. Jayden is ook al zo verkouden maar verder goed te pas! Tot later...ga ff gtst verder kijken
Goedenavond meiden, Charissa gefeliciteerd met je zwangerschap! Echt super voor jullie, meteen 1ste ronde raak!!! Sappie: geweldig weer die Lieke spam! Hihi.....spelen met de spaghetti, echt lachen! En dus al kerstinkopen aan het doen. Die decembermaand vliegt zo wel weer om he! Kelly: jij ook al verkouden aan het worden van ballorig, da's niet de bedoeling he! Ook Daynah vond de sint dus niet zo'n succes.....het is ook een beetje een rare man natuurlijk...haha! Jacq: balen voor je dat de test negatief is tot nu toe, maar wie weet toch te vroeg getest....en anders ga ik voor je duimen voor de volgende ronde! Hoe ging de test met Joppe trouwens vanmiddag? Robine: ouderavond er weer opzitten dus. Word je zo gaar van he, de hele avond lullen met die ouders. Al helemaal klaar voor de sinterklaasviering van morgen? Fajah: bij jou dus ook wel weer kriebels voor een derde. Jullie gaan er van de zomer toch echt serieus wel voor? Angela: hoe gaat het nu met je? Balen zeg dat gedoe met je werk, het zit je ff niet mee he. Rustig aan meid en gewoon weer reageren wanneer je daar zelf zin en tijd voor hebt! AM: ook beterschap voor jullie daar! En Kyllian dus verwend met duplo door de sint, is altijd leuk he! LIS: vermoeiend nachtje dus achter de rug.....hopelijk komende nacht beter! En de 20 weken echo komt nu dan wel heel dichtbij....spannend! Ik gok ook op een meisje! Verder weet ik het ff net meer meiden..... Vandaag weer gewerkt. Was een drukke maar wel lekker dagje weer. Morgen gaan we sinterklaas vieren samen met mijn ouders. Ik heb voor Lenhard een fotoalbum via hema.nl laten maken, van de vakantie op Gran Canaria. Hij is echt heel mooi geworden. Ben benieuwd naar zijn reactie morgen. Ook hier een Jayna foto kalender voor opa en oma. Nou ga zo lekker op tijd mn bedje in samen met mn mannetje....trusten en fijne sinterklaas allemaal morgen! Liefs Semmi
net jelte op school afgezet ,sinterklaas komt zometeen en ze moesten hem allemaal buiten op de oprit vd school opwachten. spannend voor ze,die kinderen zijn allemaal zo druk op school,niet normaal hihihi. ik ga zo naar mn ouders op de koffie,want vandaag is mn vader jarig. zaterdag hebben we het al gevierd,maar vind het zo sneu als hij vandaag dan niemand ziet op de dag zelf,dus ik ga toch eventjes langs.
Nou, wij zijn net ook weer bij de dokter geweest. Gisteravond zag ik weer allemaal pus in Jesse's oor zitten. Hij heeft vannacht gelukkig goed geslapen, tot half 7. En weer zo levendig als wat, dus niets meer aan de hand. Ik zou nu toch wel graag naar de KNO-arts gaan, want eens per maand oorontsteking vind ik wel erg zielig. Maar ja... een roesje voor zo'n kleintje is ook nog niet echt goed. Nu een neusspray meegekregen, dus we zien het wel weer.