November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    die arme jesse,het houd ook niet op,maar denk dat je toch beter een keer naar de KNO -arts kunt gaan.
    het dochtertje van mn zus is haar hele eerste levensjaar ziek geweest,verkouden en oorontsteking.
    ze hebben toen haar neus en keel amandelen(of hoe schrijf je dat hiihi)
    eruit gehaald en buisjes gestoken en nu is ze zelden nog verkouden/ziek.dus mss toch eens de moeite waard om te gaan?
    tis maar een tip hoor ;)

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Vertel mij wat over die drukke kinderen! Grrrr, heb net surprises gedaan in mn mentorklas(2eklas) en heb nu mega hoofdpijn van de drukte! Vond Jelte t spannend!?

LIS: Arme Jesse weer zo ziek. Vreemd dat ie er nu ineens geen last meer van lijkt tte hebben! Wel goed in de gaten houden hoor! Beterschap voor hem.

Jacq: Jammer dat je nog niet zwanger bent, op naar de 4e ronde dan maar! Ik ga voor je duimen!

Sem: Leuk cadeautje voor Len zo een fotoalbum van de vakantie. Zal ie vast erg blij mee zijn. :)

Panda: Arme Bastian met allemaal knobbels en bobbels in zn mondje. Die tanden zullen straks ineens allemaal doorkomen.

Hier is t allemaal erg vervelend. Jill is nu inmiddels al 2 weken onhandelbaar. Je kunt haar met geen mogelijkheid neerleggen op dr rug, want in no time zit ze dan weer en is ze helemaal overstuur. We zijn bang dat ze toch een trauma heeft opgelopen van de ziekenhuisbezoekjes waarbij ze meerdere malen pogingen moesten doen om de kathether goed in te brengen. 4 man hielden haar daar toen vast. Zo zielig. Ze is echt ontroostbaar, gaat meteen staan en mept alles van t commodeplankje af. Heb nu Up en Go broekjes gekocht ipv luiers, maar zelfs broeken en maillots aantrekken duurt gemiddeld een half uur! Ging vanmorgen om 915 de deur uit, John heeft haar toen gebadderd en geprobeerd aan te kleden, om exact 1230 was hij ermee klaar!Nu ligt ze te slapen.......het vergt natuurlijk nogals wat inspanning van dr om zo te strijden. We weten echt ff niet wat me nog kunnen doen om dr weer normaal te krijgen.

Vanavond Sinterklaas bij mn schoonouders vieren met John zn zus en zwager en nichtje erbij. Gezellig. Eerst pakjes doen we en daarna gaan Jill naar bed en gaan we zelf mosselen eten :)

Wens jullie allemaal een fijne sinterklaasavond toe en morgen spammen he!

Liefs van Z

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Fajah: gefeliciteerd met je vader! Spannend hoor zo'n eerste sinterklaasfeest voor Jelte op school! Heeft hij het leuk gehad?

LIS: jeetje, Jesse dus alweer last van zijn oortjes, zo zielig hoor! Misschien inderdaad eens naar een KNO arts gaan. Beterschap voor je kleine schat! Hoe is het verder met jou en die kleine in je buik?

Robine: dat klinkt als erg vermoeiend meid. Het lijkt dus niet op te houden met Jill. Zou inderdaad best wel eens kunnen dat ze angst heeft dat er weer iets met haar gaat gebeuren wat niet leuk is, zodra je haar neer moet leggen. Juist doordat ze zich zo verzet en je haar dus stevig vast moet houden, krijg je dat geworstel, waar ze misschien bang voor is. Echt heel moeilijk hoor, want wat moet je inderdaad dan? Kan je het CB misschien om advies vragen? Heel veel sterkte ermee meid!Fijne sinterklaasavond en eet smakelijk!

Ik zit nog op mn werk. Ga iets eerder naar huis, want om 17.00 uur gaan we chinees eten bij ons thuis, samen met mn ouders. Daarna kadootjes uitpakken! Heb er zin in!

tot later!

liefs Sem

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    iedereen kadootjes aan het uitpakken?
    ik zit alleen :(
    jelte vond het op school erg leuk bij sint en pieten.
    en weer een kadootje gekregen natuurlijk. :rolleyes:
    ga zo gtst kijken,fijne avond allemaal.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:erg vervelend met jill dat vechten iedere keer,hier ook vaak een geworstel hoor,hijlijkt lief,maar af en toe grrrr.
    maar bij jill kan het idd van het zkhuis zijn nog.
    ik zou het cb ook een keer om advies vragen zoals sem schreef.
    succes ermee.
    en ja erg druk he die kinderen met sinterklaas,ben blij dat het weer voorbij is.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: gefeliciteerd met je pa! Lijkt me helemaal geen leuke dag om jarig te zien, wel leuk dat je langsgeweest bent! :)

LIS: jeetje die Jesse rommelt wat aan zeg. Ik hoop voor hm dat de neusspray wat verlichting geeft. Alhoewel het de pijn (als het weer een oorontsteking is) natuurlijk niet wegneemt.

Robine: kan me helemaal voorstellen dat je nu hoofdpijn hebt. Is leuk zo'n surprise middag, maar lijkt me zeer vermoeiend!
    Pfff jeetje Jill weet jullie goed bezig te houden. Kyllian wil ook niet op zn rug blijven liggen. Luier om doen doe ik dus als hij staat, in de hoop dat hij dan weer niet gaat zitten. Maar zolang als jullie met Jill bezig zijn duurt het gelukkig niet. Zou goed kunnen dat de ziekenhuisbezoekjes haar wel wat gedaan hebben. Ze zal dan eerst weer vertrouwen moeten krijgen dat het aankleden niet pijnlijk is. Ik hoop dat als ze het wat beter begrijpen ze ook wat beter kunnen luisteren ;) Ik zweet me soms ook echt kapot tijdens het verschonen en aankleden.
    Was het sinterklaasfeest gezellig vanavond?

Semmi: jullie ookal sinterklaasavondje gehad, bij jullie ook leuk geweest?

Hier ook pakjesmiddag/ avond gehad. Kyllian heeft het goed uitgehouden tot half 8. Na de pakjes hebben we Chinees gegeten en is Kyl naar bed gegaan. Hij had zoveel gesnoept dat er van zn fles niet veel gedronken werk.
    Hij is wel weer beter, alleen nog wat verkouden. Mama is nog niet helemaal lekker, maar komt misschien ook extra door het slaaptekort ;)
    Morgen zal ik een paar foto's van vandaag spammen!
    Eerst nog ff mn laatste nachtdienstje uitzitten.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    het is echt rustig de laatste tijd hier.

AM:leuk dat de sinterklaas avond geslaagd is.kyllian ook lekker verwend.
    nou verder is er niks geschreven dus niet veel te reageren.
    ga me klaar maken om te gaan werken.

groetjes

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, het zal wel rustig zijn omdat iedereen druk is met van alles en nog wat. Cadeautjes kopen... cadeautjes UITPAKKEN... YEAH!

Iedereen een leuke sinterklaas gehad? Die dan sinterklaas hebben gevierd... Ik ben gistermiddag nog snel effe Nieuwegein in geweest en heb een lekker luggie voor Wes en mezelf gekocht. Voor Jesse nieuwe badspeeltjes, weer eens iets dat GEEN geluid maakt. Ik word gek van al dat speelgoed met geluid.
    En 2 paar laarzen, de hakken staan weer in de kast.

Morgen echo, ik dacht om 9.30 uur, maar blijkt om 14.30 uur te zijn.
    Ben zo benieuwd!

Fajah: nog gefeliciteerd met je vader. Dus Jelte vond Sinterklaas wel leuk op school?

AM: he, slaaptekort is niet fijn! Zit je nog in late diensten, of kun je vanavond weer lekker op tijd je bedje in?
    En Kyllian ook een leuke sinterklaas gehad. Heeft ie nog veel cadeautjes gehad?

Semmi: Oh, lekker Chinees! Jij ook verwend door de Sint? En Jayna? Ook weer gehad? Want ze is natuurlijk wel lief geweest het afgelopen jaar!

Robine: ach gos, ik heb zo met je te doen. Jill die zo onhandelbaar is. Jesse vindt het ook niet leuk een luier verwisselen en dan moeten we ook altijd wel even worstelen, dus dan is het janken geblazen, maar zo lang als jullie doen we er niet over. Echt heel vervelend. Zou ook niet weten wat je eraan zou kunnen doen. Wat Sem zegt, CB om advies vragen? Zou het zo zielig vinden als het door dat ziekenhuisgebeuren komt.
    Jullie nog verwend?

Jesse is weer naar KDV, had gisteravond nog 38.6 koorts, maar vanochtend 37.3 dus weer prima. Alleen wat kokhalzen toen hij zijn fles kreeg vanochtend, maar uiteindelijk bleef ie wel binnen.
    Als hij nu nog 1 keer ooronsteking heeft, ga ik echt een doorverwijzing naar KNO vragen.

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Erg rustig hier...allemaal druk met sinterklaas hihi.
    Hier niets gedaan, volgende jaar zeker weten, met de baby en Jayden gezellie :D

Lis, Arme Jesse, ik zou de volgende keer ook eens na laten kijken bij de kno arts!

Robine, zoveel werk met Jill, best frustrerend lijkt me.
    Sneu hoor, voor Jill ook erg vermoeiend.
    Ik zet Jayden na baden in de wastafel/bak en dan speelt hij met dingetjes, tandjes poetsen en laat ik hem staan bij de spiegel, beetje afleiden, dit werk wel goed.

Am, laatste nachtdienst?
    Succes vannacht en lekker bijslapen daarna he!

Fajah, gefeliciteerd met je paps :D

Jayden is zo ontzettend benauwd en verkouden, echt zo zielig!
    S'nachts hoor je hem gewoon ademen, vaak wakker en dan huilt hij zo hard.
    Heb echt met mijn knulletje te doen!
    Nu ligt hij lekker te slapen.

Ik ga ff bed opmaken, vanmiddag werken van half4 tot 10uur :(

10. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hier toch door naar 4e ronde. Met deze berekening komen we rond Joppe zijn verjaardag uit. Als het mocht lukken, mijn leeftijd speelt toch mee vrees ik. Moeten alleen een grens gaan stellen tot wanneer we het blijven proberen. We zien wel.
    Sinterklaas was erg geslaagd, een heel huis vol maar het verliep erg voorspoedig allemaal. Alleen Joppe had de kadootjes ontdekt en gelooft er nu niet meer in! Moest wel lachen maar vond het ook wel jammer.

LIS, sterkte met je mannetje. Vervelend hoor miss idd maar naar KNO arts. Spannend de echo!

Robine, heb het ook met Jill te doen. Buiten dat ziekenhuis gebeuren is het ook zo'n drukke tijd rond sinterklaas. Daar krijg je toch weer vaak een reactie op. Vooral omdat Jill volgens mij alles zo goed in haar opneemt. Hopelijk in ze weer snel de oude! Was de sinterklaas leuk?

AM, gelukkig gaat het weer beter met Kyll. Jij sterkte. Die wisselende diensten helpen ook niet echt mee.

Sem, hebben jullie het ook fijn gehad met sinterklaas?

Panda, hoe gaat het met Bastian? Is de hoofdpijn bij je vriend weg gebleven?

11. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Charissa, Jayden ook al zo vol? Er heerst nu van alles. Zo sneu als je zo zwaar hoort ademen. Misschien moet je toch even naar de huisarts om naar zijn longetjes te laten luisteren. Met dat pufje gaat het met Pippa zoveel beter. We zijn het nu alweer aan het afbouwen. Maar ze slaapt weer lekker door.
    Vanmiddag lekker werken! Ben je niet moe?

12. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Ben er ook nog hoor, maar inderdaad superdruk.
    Gisteren ook sinterklaas gevierd. Lieke heeft een supertegekke kerststal met poppetjes van Little People gekregen, echt zo ontzettend leuk. En een hele grote knuffel van my little pony, een telefoon van nijntje en nog een paar leuke boekjes, erg verwend dus weer.
    Ik heb een lekker geurtje gekregen en we hebben samen een heel mooi fotoalbum gekregen met alle foto's van Lieke dr eerste verjaardag (zo een waar de foto's zeg maar ingescand zijn). We zijn er zo blij mee !

Verder had mn vriendin afgelopen dinsdag Gaston van de postcodeloterij aan de deur staan :confused: . Ze hadden de straatprijs gewonnen. Ze speelden mee met 1 lot maar toch €12.500,- gewonnen :D . Balen dat ze vorig jaar haar andere 3 loten had opgezegd, maar toch..dit is een superprijs natuurlijk.

Spannend morgen LIS je echo, ben zo benieuwd ! Laat je gauw iets weten?

Ik kom vanavond ff uitgebreid reageren. Nu nog even poetsen en dan de proefjes van Lieke haar fotoshoot ophalen. Ben erg benieuwd.

Liefs Sap

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Jeetje das een lekker bedrag van de postcodeloterij! Toen ik bij John introk viel de eindejaarskanjer in de wijk waar ik net daarvoor uit vertrokken was........:(, viste dus helaas naast t net.......ach eens komt ie vast ook hier in Leiderdorp! Leuke cadeautjes voor Lieke zeg!

Jacq: Ahhhhh Joppe heeft t sint mysterie ontrafeld! Jammer :(, maar wel fijn dat ie er toch nog om kon lachen. Jammer dat t niet raak is deze keer.......idd wellicht aan je leeftijd gaan denken........

Charissa: Heel veel beterschap voor Jayden, zielig dat ie zo vol zit. Ook overgehouden uit Houten?

LIS: Gelijk heb je met een verwijzing vragen voor de KNO arts. t Is toch wel heel zielig als ie steeds zo ziek is! Gelukkig is de koorts nu weer over!

Fajah; Hoezo alleen op Sinterklaasavond!?! Mannetje aan t werk? Ahhhhh, zielig hoor voor je, hopelijk is met de kerst er wel!?

Hier was sinterklaas erg geslaagd. Eerst cadeautjes gedaan bij mn schoonouders van 19-20 ofzo. Jill lekker verwend, Ernie bij de Dr., boekjes, Jurkje, trui, stapeltoren, Slee!, badspeeltje en klei! Wij hebben ook leuke dingen gekregen en gegeven. Daarna ging Jill naar bed bij mn schoonouders en hebben we lekker met zn 7en mosselen gegeten. Uurtje of 23 weer thuis en vanmorgen weer eens uitgeslapen en daarna Jill opgehaald. Krijg nu wel de kerstkriebels dus ga zo als ze wakker is ff naar de Intratuin leuke dingen kopen. Wil de balkons al versieren, maar t weer laat t nog niet toe helaas, hele dag al regen!

Jill blijft onhandelbaar. Ben als bang als ze zo wakker is om weer een luier te moeten verschonen :( Mss moet ik t nu ff doen terwijl ze slaapt.!

Tot later!

Liefs

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hoi,

ALLEREERST: CHARISSA PROFICIAT MET JULLIE ZWANGERSCHAP EN ZO SNEL!! GENIET ERVAN!!

Wij zijn er ook nog maar ook idd druk de laatste tijd. Milou is super verwend met sinterklaas met boekjes, leuke rugzak, rups die muziek maakt, muziekinstrument en leuke boekjes.
    Afgelopen weekend dus 2 dagen sinterklaas gehad bij mijn schoonouders en mij mijn ouders. Nou da's toch wel een beetje teveel van het goeie. Ze heeft het super gedaan hoor, lekker gespeeld met d'r nichtjes en neefjes maar zondagavond wilde ze niet slapen bij mijn ouders. We zijn maar naar huis gegaan en thuis sliep ze meteen. Ze had wel wat in te halen want vanochtend was ze om 10 uur nog niet wakker :confused: . Nu ligt ze er ook weer in. Tis ook zo'n rotweer. En Milou is ook nog steeds verkouden...
    Maar wij hadden gisteravond dus geen pakjesavond meer....wel jammer, volgend jaar gaan we het zeker anders plannen ;)
    Ik zal zo wat foto's spammen.

LIS: agossie die Jesse....ik zou ook zeker de volgende keer laten nakijken hoor door de kno arts.
    Succes morgen bij de echo..spannend!

Robine; lastig zeg...tja je weet het niet maar als het door het ziekenhuis komt is het echt zielig zeg. Idd zoals AM al zei...proberen om het zo snel mogelijk vertrouwd te maken dat aankleden niet pijn doet. Succes ermee!
    Hoever is je schoonzus nu met de zwangerschap?

Sappie: leuke kado's zo te lezen :) Phoe wat een geld zeg heeft je vriendin gewonnen..lekker hoor! Hoe zijn de foto's geworden?

Jacq: gelukkig gaat het nu beter met Pippa en kun je ook weer lekker slapen. En door naar de 4e ronde....jammer maar het is niet anders.

AM: fijn dat Kyl weer beter is! En ook gezellig geweest dus met sinterklaas, mooi!

semmi: is het leuk geweest jullie sinterklaasavondje?

Fajah: Jelte dus ook sinterklaas op school gevierd, leuk!

Mijn zus hoeft alleen nog morgen te werken en dan heeft ze verlof, lekker he! Samen met mijn andere zusje hebben we een luiertaart voor haar gemaakt en cadeau'tjes ingepakt die ze in d'r verlof kan uitpakken. D'r buik is nu echt groot en we zijn zo benieuwd wat het wordt!

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
  17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

en nog een kado uitpakken

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennie:wow die milou is ook schandalig verwend hihiihi ;)

sap:wat leuk zo'n fotoboek met lieke haar eerste levensjaar.

robine:tja dat heb je he met een man die chauffeur is,ik zit geregeld alleen hoor,maar dat went wel.
    met kerst is hij gelukkig wel thuis en met oud&nieuw ook.

ik geloof dat yorben de 5de of 6de ziekte heeft.
    zn buikje en ruggetje staan onder de kleine pukkeltjes en hij had koorts,dat is nu weer gezakt,verder is hij vandaag een keer niet chagrijnig.
    de laatste tijd was hij zo jengelig en zeuren.
    al die tanden tegelijk en ook nog verkouden,dat viel niet mee.

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant

hmmm ik zal eens kijken of ik hem toch wat sneller kan maken :)

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oja en gister zei yorben steeds''jelte ,jelte'' hihihi zo lief als hij zn broer roept.
    en ook zegt hij nu ''lamp''
    en ''bah''.

Deel Deze Pagina