November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    haha fajah ik moest lachen...vandaag is ie een keer niet chagarijnig :) nou maar hopen dat het niet voor een half uurtje is. Tja kan best de 5e of 6e ziekte zoals je het beschrijft.
    Ik zou het niet zo leuk vinden hoor als ik zo vaak alleen zat maar tis idd net wat je gewend bent.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    brennie:alles went,ik vind het zeker niet altijd leuk alleen,want moet ook alles alleen doen.kids wassen ,aankleden en das best wel druk.maargoed tis niet anders.
    yorben is al de hele dag heel rustig en lief.
    geeft kusjes en is vrolijk dus denk dat hij het ergste nu wel gehad heeft.
    mooie milou spam trouwens.

3. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sappie: wow, zo'n geldprijs wil ik ook wel! Zou er gelijk de badkamer van laten verbouwen! Oh nee, eerst de zolder nog, zodat Jesse een nieuwe kamer kan krijgen.
    Maandag eindelijk afspraak met aannemer... Zegt Wes terwijl hij de afspraak maakte, dat we een deadline hadden van half april! Ja, dacht het nie he. Mag wel wat eerder hoor.

Brennied: jij ook druk geweest, had je ook al een paar dagen niet gezien. Gossie, ik kreeg helemaal zin in Sinterklaas met al die cadeautjes zeg! En Milou wilde dus niet slapen. Die had natuurlijk ook zoveel indrukken gehad (en cadeaus!).

Robine: hoe gaat ie met Jill? Hoop dat het snel wat rustiger wordt allemaal. Jesse is nu zo mak, die kun je heel makkelijk verschonen, heerlijk.

Jacq: he, jammer! Op naar ronde 4. Hoe gaat ie met Pippa? HOop dat ze snel weer helemaal is opgeknapt, want helemaal beter is ze nog niet he?
    En Joppe dat het Sinterklaasverhaal heeft ontrafelt... slim jochie dan hoor.
    Hoe is het met de ADHD-test eigenlijk afgelopen?

Nou, ik snap ook weer wanneer Jesse weer koorts had. Vanmiddag is het andere oor gaan lopen. Zucht, ik word er echt een beetje moe van. Werd om 12.10 uur weer gebeld door KDV dat ik Jesse op moest halen, want het ging weer niet goed.
    Thuis had ik hem op bed gelegd, alleen maar huilen. Toen maar bij ons in bed, ik ernaast liggen en toen was ie zo weg. Kon ik mooi nog ff werken, want ja... ik ben weer zo van mijn werk weggelopen. Wat denk je... VIEL DE STROOM UIT! En ik werk via VPN, dus ik heb werk internetverbinding nodig. Ach, telefoon stond doorgeschakeld naar mobiel, dus ik was in ieder geval bereikbaar.
    Dus nu nog maar ff wat dingetjes afronden.

Morgen komen 2 vriendinnen langs. Een is in augustus bevallen. Haar zoontje weegt al ruim 8 kilo (!). Jesse weegt er 10, dus ben benieuwd hoe dat jochie eruit ziet! En dan 's middags echo natuurlijk!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: spannend morgen de echo! Hoop dat alles goed is en ben benieuwd of het een broertje of zusje wordt!
    Sterkte met Jesse. Toch maar naar de KNO?
    Lekker dan dat de stroom uitviel. Zullen ze op mn werk ook wel problemen hebben gehad.
    8 kilo voor een baby van 4 maanden is idd zwaar zeg.

Charissa: Jayden ookal verkouden, het heerst echt he. Werkse vanavond.

Jacq: suc6 met de volgende ronde! Nog ff geduld hebben, probeer er nu nog maar niet aan te denken dat het niet zou lukken. 4 maanden is nog heel kort joh!

Sappie: ook gezellig geweest gisteren dus. Heb je de proeffoto's al? Ben zo benieuwd!

Robine: wij hebben Kyl een tijdje tijdens de fles (op bed) verschoond. Djurre geeft meestal de ochtend en avondfles en ik vershoonde hm dan. Bleef ie erg rustig liggen!
    Jill is ook verwend door de Sint! Kyllian heeft ook Ernie gekregen, maar dan de aankleed-ernie.

Brennie: woww wat hebben jullie veel (en grote) pakjes van de Sint gekregen. Jullie zijn zeker extra lief geweest ;) Milou genoot er vast van!
    Ik zou ook benieuwd zijn of Milou er een nichtje of neefje bij krijgt. Ben nu stiekem ook wel een btje nieuwsgierig ;)

Fajah: die Yorben ookal ziek. Sterkte ermee. Wel knap zeg dat hij de naam van zn broer al kan zeggen!

Ik ga zo de foto's van gisteren eraf halen.

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

Annemo; ben benieuwd naar de foto's van jullie pakjesavond! Hoe gaat het met jezelf? Alweer een beetje opgeknapt?

LIS; hihi die Wes, kan me voorstellen dat je niet op een deadline van april zit te wachten, maar lekker zo snel mogelijk.
    Arme Jesse nu ook weer het andere oortje. Dikke knuffel voor Jesse.

Brennied; wow leuke spam van je meissie ! En jullie zijn dit jaar inderdaad wel heel erg zoet geweest hoor met zoveel pakjes ! :) .
    Vind Milou het uitpakken ook zo leuk?

Robine; ach meid wat vervelend dat Jill wellicht een trauma heeft overgehouden van die mutsen uit het ziekenhuis. Echt lastig lijkt me en erg vermoeiend. Zou zo ook niet weten wat je er aan kan doen. Misschien heeft het cb idd een tip. Dan maar een dikke energieknuf voor jou en john.

Sem; hoe vond Lenhard het fotoalbum? Was het een succes? Vast wel !

Jacq; jammer dat je nog niet zwanger bent, veel succes in ronde 4, hoop dat het dan raak mag zijn.
    Haha die Joppe, de kadootjes ontdekt. Kleine slimmerik. Inderdaad wel jammer maar jah, niets meer aan te doen.

Panda: hoe gaat het met je vriend? Hoofdpijn over?

Fajah: fijn dat Jelte een leuk sinterklaasfeest heeft gevierd op school!
    En wat leuk dat Yorben zijn grote broer al kan roepen, knap hoor :thumup: .

Charissa; hoe gaat het nu met Jayden? Alweer wat opgeknapt?
    Nog gefeliciteerd trouwens met jullie geregistreerd partnerschap! Was toch afgelopen maandag? Leuke dag gehad?

Kelly; hoe gaat het bij jullie? Daynah alweer helemaal beter? En jij? Je was ook niet lekker toch?

Verder weet ik het niet meer,

Foto's van Lieke vandaag opgehaald. Zijn wel leuk maar moet eerlijk zeggen dat we zelf zeker zulke mooie foto's maken. Ik heb ze niet digitaal dus moeilijk te spammen. Zal kijken of het lukt er gewoon een foto van te maken.

Tot later,

Liefs Sap

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: ja gaat hier wel weer redelijk, alleen nog verkouden. Heb nu lekker weekend t/m maandag (en ik ga geen extra diensten werken als ze bellen!), dus kan lekker bijkomen.
    Jammer dat de foto's tocht ene btje tegenvielen, maar jij maakt idd ook gewoon mooie foto's! :)

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat zal er nou in die zakken zitten?

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Maar jij hebt ook altijd mooie foto's van Lieke Sap!

AM: jij lekker vrij? Lekker bijkomen en in ieder geval geen last gehad van stroomstoring. Volgens mij was het toch in de wijk, want de bel bij de buren deed het ook niet. En ook geen licht bij andere mensen in de straat.

Sem: ben ook benieuwd naar Lenhard's reactie op het album. Joh, dat je dat zo geheim kan houden?

Fajah: wat knap dat Yorben Jelte zegt! Hier komt op het moment niet meer uit dan 'he'. Maar vanmiddag kreeg ik wel regelmatig een kusje, dus dat ie dan geen mama zegt maakt het wel weer goed.

Charissa: hoop dat je je zo goed blijft voelen. De echte kwaaltjes komen meestal wel iets later, bij een week of 7 toch? Althans, dat las ik toen ik ook alweer wat verder was. In het begin had ik ook nergens last van, maar toch wel misselijk geweest.

Kel: hoop dat alles bij jou ook goed is!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Eens even spieken.....

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ohhhh Nijntje!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Mijn eerste tekening :)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Duidelijk een Nijntje fan :) (thnx Robine ;))

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ben ik niet verwend? (een Nijntje boekje en magneetbordspeeltjes die met oma mee zijn gegaan staan er nog niet eens op ;))

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: sorry zit ik door jouw post te spammen ;)

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nee joh!
    Foto's is leuker ;)
    Wat een leuke foto's!

Boekje van Nijntje heeft Jesse voor zijn verjaardag gekregen van opa en oma.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Even slijmen, misschien is dat cadeautje dan ook wel voor mij! :p

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sorry, AM. Zit ik door jou fotospam te spammen.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha nee hoor ben al klaar ;)

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden.....

Sinterklaasfeest ook allemaal weer achter de rug dus.
    Hier was het ook erg geslaagd. Jayna is weer super verwend en wij ook. Ben ff aan het uploaden, dus foto´s komen er aan!

LIS: spannend hoor de echo morgen! Zo'n mooi moment vond ik dat met 20 weken! Veel plezier! En beterschap voor Jesse weer, zielig hoor voor je mannetje!

AM: leuke kado's heeft Kyllian gekregen joh! Fijn dat jullie een leuke sinterklaas hebben gehad. En nijntje boek dus helemaal geslaagd!

Sap: aaaah wat lief dat jullie een fotoboek van Lieke dr eerste jaar hebben gekregen, iets mooiers kan je haast niet krijgen he!

Brennie: fijn dat je er ook weer bent! Jeeeetje wat een berg kado's zeg! Mega sinterklaasfeest bij juliie....haha! Nu op naar de kerstkado's?

Robine: kom maar op met die spam van de sinterklaas.....of ben je alweer helemaal in de kerststemming...haha! Al bij de intratuin inkopen gedaan? Gezellig he, huis weer in kerstsfeer....gaan wij aankomend weekend ook meteen doen.

Charissa: voor jullie dus volgend jaar sinterklaas met 2 kids.....heerlijk idee hoor! Hoe voel je je verder?

Verder weet ik het ff niet meer....zal es kijken of het uploaden klaar is.....

liefs sem

Deel Deze Pagina