Joehoe....eindelijk mn Bumba fiets echt gekregen!......Luca was trouwens niet bij Jayna weg te slaan....haha
Zo'n Bumbafiets was ook wel wat voor Jesse geweest, als ik aan het Ballorigbezoekje terugdenk. Tjonge, die jongen klom gelijk weer op zo'n grote fiets he.
Wow die Jayna, wat een supergave bumbafiets heb je gekregen. Wat is sinterklaas toch ook een goede man he?
Sappie: ik vind de foto's ook mooi hoor! Hadden wij dat nog maar ff in de fotostudio van mn vriend gedaan Die heeft ie nu sinds een paar maanden niet meer. Alhoewel de apparatuur en doeken enzo hier nog wel zijn...dus misschien moeten we de woonkamer maar eens ombouwen tot studio hehe. Semmi: ze is blij met dr fietsje zo te zien! Nu bijna iedereen aan de fiets geloof ik, Kyl en Jesse lopen nog achter
Zo wat een leuke foto's weer! Jayna en Kyllian ook flink verwend zo te zien. Het houdt maar niet op he Hier met kerst niet veel cadeau's hoor. Milou krijgt dan d'r fietsje onder de kerstboom Leuke foto's zover ik kan zien van Lieke d'r reportage! Tis vaak dan toch wel het juiste licht wat je dan nodig hebt voor zulke foto's. Ik snap nog steeds niet hoe jullie die foto's zo groot kunnen spammen. Semmi, verklein jij ze eerst nog voordat je ze upload bij fotopocket? En AM, hoe krijg jij ze bij photobucket zo groot, welk formaat kies je? Ja sorry...maar ik kan dat gewoon niet uitstaan
Super mooie foto reportage van Lieke zeg! Heerlijk meissie is het toch! Brennie: ik verklein de foto´s inderdaad voordat ik ze upload bij fotopocket. Jayna is trouwens ook snot verjouden en erg aan het hoesten. Ze wordt 's avonds steeds huilend wakker van het hoesten.....hopen dat ze niet nog zieker wordt. Morgen mag ze weer diplomazwemmen......op naar het puppydiploma....haha!
Brennie: ik verklein de foto's tot 491x... of ....x491, ligt eraan of ze liggend of staand zijn Hij mag hier mag 491 zijn. Hier met kerst ook alleen een fietsje! Naja als hij dan wel besteld kan worden, anders krijgt ie hm later en gewoon geen cadeau's met kerst. Semmi: hopelijk is ze morgen niet ziek met hbet zwemmen!