Heb de Sinterklaas-banner maar veranderd in een kerst-banner. Is alleen wel een oudje van vorig jaar, aangezien we geen andere kerstfoto's van Kyl hebben Zn site is ook weer bijgewerkt!
maar je kan toch alleen kiezen uit standaard maten, bijv website/email 320x240 ? Ik kan zelf geen maat ingeven, hoe doe jij dat dan?
Ik kan zelf verkleinen met een programma wat op mn pc staat. Weet eigenlijk niet of die ergens zijn dowm te loaden. Zit het niet bij je fotocamera software?
Meiden leuke foto's weer allemaal! En lekker verwend door de sint! Sap, ik vind die reportage er erg leuk uit zien hoor! Ben benieuwd welke foto t gaat worden! Hier geen foto's gisteren gemaakt.........sorry, vergeten en ff geen zin in gehad. Vandaag geshopt bij Intratuin, heb een treinbaan gekocht die om de kerstboom heen gaat strakjes, lichtjes takken, en nog wat accessoires. Morgen ff voor een lichtjesnet voor op t balkon. D8 echt dat we er 2 hadden, ben er nogsteeds van overtuigd, maar 1 kwam tevoorschijn uit de kerstdoos! Morgen dus weer ff shoppen. Iemand een idee waar Prison Break is vanavond!? Zat erop te wachten..........kwam er niks Ga weer ff John helpen! Laterz
Ik vind het heel lief hoor dat je meedenkt......ik bedoel het niet onaardig O Ik word er zelf alleen een beetje chaggie van
leuke foto's zeg van iedereen. brennie:ik doe altijd foto's op photbuckett uploaden en dan op edit op het juiste formaat maken,heb je dat al een geprobeerd?
Iedereen leuke Sinterklaas gehad zo te zien! Wij hebben het niet gevierd, mijn vriend was niet thuis en ik ga het niet alleen met Bastian vieren, haha. Volgend jaar beter. Vriend heeft geen hoofdpijn meer gelukkig. Zijn wel heel druk, op zoek naar een huis. Heb nu geen tijd voor reacties, we moeten nog eten.
je doet een foto uploaden,dan komt hij onderaan te staan bij geuploade foto's..... dan staat er edit,delete ect... je drukt dan op edit en klikt op de optie mail is dat geloof ik en dan is hij automatisch verkleint voor deze site,tenminste bij mij toch. je pakt dan de url link en dan plaats je ze hier. volg je het nog?
JOEHOEEEE het is gelukt...ik heb een programma'tje gedowload: easyresize. Milou aan het dansen Panda: poehee nu pas eten...smakelijk alsnog! Succes met huizenjacht.
euhm brennied:ik nbedoelde eerst op edit vanboven aan de foto dan komt de foto groot op het scherm,dan op resize,en dan op website-email 320x240,dan moet het lukken dan url ect......
ja het is zeker gelukt,milou groot in het scherm hihihih ik ga mn bed in ,want om 6u15 gaat mn wekker weer grrrrr......laatste ochtendje werken en dan weekend.zaterdag komt het buurmeisje op de kids passen,want ga dan eens met mn ventje uit eten. weltrusten.
GOeiemorgen, Leuke foto van Milou! Zo dansend. Ik was net ook aan het dansen, gaat Jesse me na staan doen. Vannacht heeft hij weer goed geslapen, maar werd ik wakker van Wes die om half 3 naar bed kwam. Vervolgens heb ik echt zolang wakker gelegen, beetje zenuwachtig voor de echo denk ik. Gelukkig komen eerst 2 vriendinnen, anders zit ik zo te wachten!