November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    LIS, is ook altijd spannend de 20 weken echo. Maar het is vast allemaal goed! Veel plezier met je vriendinnen.

Nou hier een rare nacht. Om 3 uur hoorde ik milou huilen, heel zachtjes en zielig. Ik er naartoe, had ze d'r hele bed onder gespuugd...d'r gezichtje zat zelfs onder :( Snel alles verschoond...toen maar bij ons in bed gelegd want d'r matras was ook nat. Tot 7 uur geslapen, net een fles pap gegeven wat ze opdronk en toen maar naar bed. Ze was doodop. Zielig meisje...
    Belde mijn zus op, die zwanger is, heeft zij ook de hele nacht overgegeven. Het heerst dus nogal...ik ben nu aan de diaree....maar hoop dat het verder niet doorzet :(
    Tot zover....huize milou en brennie

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ach gos, die Milou. Wat zielig zeg. Ik zie er altijd zo tegenop om eruit te gaan en naar Jesse kijken als ik heerlijk in mijn warme bedje lig. Maar zo zie je... toch altijd maar even kijken om te zien of alles goed is.
    Bij ons op het werk zijn ook wel weer wat zieken. Beterschap voor jullie. JIj ook maar even rustig aan doen Brennied!

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ik verveel me..........dus nog maar een foto!

Lekker zo'n nijntje-koekje...gek doen!

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen,

LIS: spannend....vandaag de echo! Snap best dat je er een beetje zenuwachtig voor bent. Heel veel plezier en na vandaag weet je dus of Jesse er een broertje of zusje bij krijgt! Lenhard vond het fotoboek vd vakantie trouwens echt heel mooi, was helemaal verrast.

Fajah: gezellig met je mannetje uit eten dit weekend, leuk hoor! Weet je al waar jullie gaan eten?

Brennie: aaaah, arme Milou dr hele bed onder gespuugd, zo zielig is dat! Hopen dat jullie niet allemaal ziek worden daar! En het is je gelukt me de foto's zie ik! Ik gebruik ook altijd easyresize. Zo mooi om te zien hoe Milou aan het dansen is!

Robine: hoe is het nu verder met je meid? Heb je nog contact met het cb opgenomen over Jill? En dus druk met kerstinkopen, leuk hoor zo'n treintje onder de kerstboom door....kan Jill er mooi mee spelen haha :)

Nou ga ff kop kofie drinken en daarna dweilen. Jayna slaapt. Gelukkig is ze niet ziek, dus kunnen we gewoon gaan diplomazwemmen om half 2.

Tot later!

liefs Sem

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ook nog ff een spam van mijn meissie.....dr haren groeien echt zo hard nu! Krullenkoppie he!

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zul je net zien....moet Jayna diplomazwemmen en moeten we om 13.00 uur weg.....slaapt ze nog steeds! Laatste tijd slaapt ze nooit langer dan anderhalf uur achter elkaar overdag....nu al ruim 2 uur....Zou dr om half 1 wakker maken voor nog een boterham, maar ze hoorde me niet eens binnenkomen op dr kamer en was nog zo diep in slaap. Wacht nog ff en anders over 5 min toch maar wakker maken en dan na het zwemmen maar een bammetje eten....

tot later!

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:veel plezier bij het zwemmen,en jayna heeft idd ook opeens veel haartjes gekregen zeg.
    we gaan hier vlakbij eten,dus ben vlug terug als het niet zou gaan met de oppas.
    het is de eerste keer dat ik de kids aan iemand anders toe vertrouw(buiten opa en oma's dan)
    ben benieuwd hoe dat gaat.
    yorben leg ik zelf in bed,want denk dat hij niet wilt anders,maar jelte kan best nog even opblijven met het buurmeisje.ze is 18 jaar dus heb wel vertrouwen dat het goed komt. ;)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oja lis veel succes bij de echo,wanneer moest je nu precies?
    hopelijk zie je het geslacht ;)

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  10. Ben er ook nog hoor. Kom alleen niet zo uitgebreid reageren nog weinig fut ervoor. Zag een hoop leuke foto's voorbij komen van de verjaardag van Sint. Iedereen dus weer lekker verwend.
    Hier in ieder geval niet. We hebben er niks aan gedaan.
    Ga een beetje opruimen. Helaas gaat dat allemaal door ziek of niet ziek.

Kom gauw weer forummen.

Lfs Kelly

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: goed zo het is je gelukt met je foto's! :D Lief die dansende Milou! :D
    Zielig dat zo zo heeft liggen spugen :(

LIS: Suc6 vanmiddag! Moet je naar het Antonius voor de echo?

Semmi: Jayna krijgt idd een volle bos haar, mooiiii! Veel zwemplezier! Alhoewel je nu al weg bent als het goed is ;)

Fajah: wat een lief filmpje! Yorben lijkt echt zo'n heerlijk rustig jochie :)

Hier de weekboodschappies weer gedaan. Kreeg bij de C1000 een minikerstboompje erbij, dus denk dat ik de rest van de kerstspullen het weekend ook maar tevoorschijn ga halen :)
    Morgen gaan we naar Zaltbommel om de keuken voor ons toekomstige huis uit te zoeken. We zijn er al een x wezen kijken, dus weten al een btje wat we willen. Hoop dat het prijskaartje mee gaat vallen. Zal wel onderhandelen worden en daar ben ik nooit zo goed in ;)

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Beterschap Kelly!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Jippieeeeee.....Jayna heeft dr `puppy` zwemdiploma gehaald! Over twee weekjes vrijzwemmen en dan diplomauitreiking.

Fajah: Yorben inderdaad ook al zo'n krullenkoppie! Zo'n schatje terwijl ie zn koekje eet. Lijken Jelte en Yorben trouwens een beetje op elkaar qua karakter? Yorben lijkt me inderdaad een rustig mannetje, was Jelte ook zo toen ie 1 was?

AM: leuk, keuken uitzoeken! Wat heb je zo'n beetje in je hoofd? Veel plezier in ieder geval!

Kelly: heel veel beterschap meid! Hoe is het verder met Daynah? Ook nog steeds ziek? Doe maar rustig aan meid!

Lis: hoe was de echo? Ben benieuwd!

Nou ga ff een boodschappenbriefje maken. We gaan zo boodschappen doen als Len thuiskomt. Ons neefje komt dit weekend logeren. Morgen naar het wintercircus hier met 'm. Zal ie vast leuk vinden.

fijn weekend allemaal!

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:gefeliciteerd met jayna haar puppydiploma,hoera!
    jelte heeft een pietendiploma gekregen vd week hihihi.
    de kids lijken qua karakter echt niet op elkaar.yorben is heel rustig en jelte best wel druk soms.
    maar dat vind ik juist leuk om twee verschillende kids te hebben.

ben zo benieuwd naar lis.tword zeker weten een jongen ;)

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    ik gok ook op een jongen voor LIS!

Fajah: Wat een lieverd die Yorben die een koekje eet!

AM: Heb ik iets gemist? Hebben jullie al een nieuw huis gekocht dan? Is me zeker ontgaan ofzo!?

Sem: Joepie die Jayna een puppydiploma! Knap hoor Jayna! Krijg je nou weer een cadeautje ;)?

Kel: Balen dat je nog niet beter bent! Het beste meis!

Heb net kerstkaartjes gemaakt op www.fotokaarten.nl erg leuke site! Heb er 40 met foto besteld, de rest krijgt wel een gewone kerstkaart! t Is allemaal al duur zat!

Nou meiden tot later!

16. Zo Daynah is nu net wakker. Ze heeft 3 uurtjes geslapen, weliswaar bij ons op bed, maar dat is niet erg. Gisterenavond had ze alles ondergespuugd. Zo vies en waar dat aan lag geen idee. Hoop snel dat het virusje allemaal over is.

Robine: Leuk idee weer van die kerstkaarten. Ik wil het ook weer doen. Ga van het weekend de kerstboom opzetten en dan een foto maken, lijkt me wel leuk, maar ga het ook niet voor iedereen doen.

AM: Ooow leuk je keuken uitzoek, weten jullie al de kleuren etc. Ik vind je banner wel weer lief hoor. Lijkt allemaal weer zo lang geleden.

Sem: Joehoeeeee gefeliciteerd met Jayna haar puppydiploma. Heb trouwens nog geboekt via jou mail bij CP. We gaan 7 maart. Heb er zin in.

Ga ff kijken wat Daynah aan het doen is, die is de blokken, die ze van Jill en Robine heeft gehad, weer door de kamer aan het gooien.

lfs Kelly

17. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, uurtje geleden thuisgekomen van de echo.
    Ten eerste: alles was GOED! Zag er allemaal mooi uit. Kindje stak zijn duim in de lucht zo van: ik vermaak me hier prima hoor!
    En uiteindelijk ging Wes toch akkoord met het toch willen weten wat het is. Vannacht had ik had al gedroomd: het is weer een jongen!
    Dus Jesse krijgt een broertje.
    Wes wil het verder graag geheim gehouden, dus verder gaan we het niet vertellen.
    Dus: als jullie nog suggesties voor een leuke jongensnaam hebben, laat me weten. Bij Jesse heeft het ook erg lang geduurd voordat we het daar over eens waren.

Jesse ga ik maar weer uit bed halen, want die ligt alleen maar te kletsen.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joehoe een broertje voor Jesse!Wat leuk LIS!

Namen zijn moelijk voor een jongen!

Deze vind ik wel leuk
    -Lars
    -Finn
    -Thijs
    -Bas
    -Sven

Succes met t uitzoeken en fijn dat alles goed eruit ziet!

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Joepie een broertje voor Jesse :D Gefeliciteerd met de goede echo LIS! Pfff en namen, daar heb ik veel moeite mee dus denk er nog even over na wat ik bij Jesse vind passen ;)

Robine: hmmzz ja de kerstkaarten komen er ook weer aan he. Vind het altijd zo'n verplichting.
    We hebben een huis gekocht ja, nieuwbouw dus duurt nog ff (ws maart 2009).

Kelly: Wow 3 uurtjes slapen, dat is lang!
    We willen de keuken neutraal houden. Zal morgen een foto maken van een keuken die er wel op lijkt.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jaaaaaaa! zie je wel een broertje voor jesse,robine en ik hebben er zicht op hé? ;)

jongensnamen:

-finn(net als robine)
    -yorrick
    -tijn
    -niels
    -kyan
    -jelte ;)
    -yorben ;)

Deel Deze Pagina