November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Mam: zoals ik zal zei kan ik me er niets bij voorstellen dat jij hier niet welkom zou zijn. Iedere dag posten hoeft toch ook niet persee? Gewoon zo nu en dan als je kunt wel lekker meebabbelen ;) Ik hoop iig dat je je nog bedenkt.
    En gezellig houden we het idd gewoon hier, maar als je iets dwars zit vind ik dat je dat best aan mag geven hoor.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ga maar weer eens ff wat hapjes voor Kyllian koken, de vriezer kan weer gevuld worden :)

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sem:fijn dat jullie weer thuis zijn.gaat het weer een beetje met jullie?en yorben heeft jordy ontmoet bij de minimeeting,ze zijn bij mij thuis geweest.

nienke:jammer dat je iets dwarszit,ik weet ook niet wat je bedoeld,maar kan me ook niks herinneren dat iemand iets naars over jou heeft gezegt?
    welke pagina stond het,kunnen we het mss eens nalezen om verwarring te voorkomen?
    hopelijk kom je nog een keer,het was net zo gezellig.

kelly:zeg wel dat je met een kindje veel moet meenemen op vakantie.
    goede reis.

robine:jij gaat ook bijna op vakantie.lekker hoor, mag ik mee hiihih?

4. Zo de boodschappjes heb ik weer gehaald. Daynah zit nu lekker in de box, genietend van een lange vinger, dus mama even tijd voor het forum.

Fajah: En dan heb ik er nog maar 1, hoeveel neem jij dan wel niet mee met 2 kids :(

Annemonique: Kook je allemaal verschillende soorten groente dan? En dan met pasta, rijst of aardappels dan. Ik vind het nl. wel een goed idee wat je doet.
    Hahahahahahha toch gebeld. Ik zal proberen 14 aug te onthouden voor je ;)

Mam2003: Wat vervelend Nienke. Mss idd een pbtje sturen naar die personen en mss hadden ze het wel helemaal niet over je. Ik zelf kan me echt niks herinneren.
    En het is helemaal niet erg als je niet elke dag kunt komen.
    En het andere topic is afgesloten waar iedereen opeens verwijten naar elkaar ging maken en dit is een nieuw topic met een schone lei.

Semmi: Fijn dat jullie weer thuis zijn ook voor Jayna weer lekker en zo wat kan die uitslapen zeg. Daynah is echt standaard rond 7.00 uur wakker. Wie weet doe ze het ook een keer bij ons.
    Veel plz met het eerste fietsritje.

Ga even opruimen hier.

lfs kelly

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly: ik heb net gekookt: pasta, courgette, tomaat, gehakt en Broccoli, aardappel, kip. Maak meestal 2-3 verschillende dingen erbij 1x in de 2 weken. In de vriezer liggen ook nog 2-3 verschillende soorten hapjes, dus zo blijft er variatie in zn menu zitten ;)

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Annemonique; haha tandarts gebeled voor een afspraak en nu is de praktijk gesloten? Zul je altijd zien. We helpen je wel herinneren ;) .
    Goed van je dat je zelf kookt voor Kyllian. Ik neem het me ook steeds voor maar pak toch vaak een potje.

Kelly; Heeeeeeel veeeeeel plezier op vakantie ! Geniet er lekker van en voorzichtig rijden ! Dikke knuf voor Daynah !

Mam2003: ik weet ook niet wat je bedoelt. Weet ook niet waar ik aan moet denken. Maar oude koeien uit de sloot halen heeft ook geen zin en moeten we denk ik ook niet meer doen. Het is nu eindelijk gezellig en wat mij betreft ben je hier van harte welkom !

Semmi; Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Kan me voorstellen dat je dat wel weer goed doet. Zo en die Jayna heeft lekker lang geslapen zeg ! Hoe gaat het nu met Lenhard? Lief van je ouders dat ze jullie huis lekker hebben gepoetst.

LIS; Veel plezier met fietsen vanmiddag ! Poetsen kan altijd nog, haha ;)

Lieke heeft vanacht bij mn schoonouders geslapen, gewoon zomaar omdat oma dat zo leuk vind. Ik blijf dat toch een beetje moeilijk vinden, ik mis haar dan zo snel. Maar papa en mama hebben lekker kunnen uitslapen vanochtend en dat is ook wel een keertje lekker.

Verder kan ik niet teruglezen.

Tot later.

Liefs Sap

7. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    dank jullie alvast voor morgen zal zeker foto,s spammen

en wat een geluk dames dat de tandarts op vakantie is haha

mam2003 jammer hoor

annem ik deed dat voor romira ook nu kook ik soms voor haar nog apart omdat we dan iets eten wat zij nog niet mag zoals vanavond eten wij chicken tonight met sate dus dat is niks voor haar dus krijg zij wat anders
    anders eet ze met de pot mee behalve zout krijg ze er niet bij

onzeker meisje was het gezellig?

8. Klinkt goed Annemonique. En maak je dan 2 of 3 porties per gerecht.

Lekker hoor Sappie dat uitslapen. Maar kan me voorstellen dat je ook weer blij ben dat Lieke er weer is.

Ga even een foto spammen.

9. Zien jullie me tandjes?

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    bastian heeft vanmorgen bumba gekeken. hij vond er niets aan, kroop meteen weg en ging met zijn speelgoed spelen. gek kind. kom later weer, hij moet zo in bad.

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nou het fietsen was helemaal geslaagd! Wat een praatjes had ze op de fiets en maar in haar handjes klappen. We zijn even naar mijn ouders gefietst, want die hadden haar een paar daagjes niet gezien.
    Zal nog effe spammen en kom dan na het eten effe weer....

Dit is zooooo leuk!

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kiekeboe....vanachter het fietsscherm!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    En nog eentje bij oma thuis afgelopen week... met dr nieuwe mexx pet...

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jammer Nienke, net als de rest ben ik me ook van geen kwaad bewust. Hopelijk bedenk je je nog en blijf je, t is nu net eindelijk weer een tijdje gezellig, onder andere door jou aanwezigheid. Degene die dat schreven posten die hier ook nog op t forum? Mocht ik t zijn dan zou ik t graag van je horen, maar nogmaals kan me niks negatiefs over jou herinneren.

Kel: Goede reis vannacht, hopelijk slaapt Daynah lekker door en hebben jullie een rustige reis. Is de planning om er morgenochtend te zijn? Have fun! 1 weekje toch?!

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Lekker gefietst met Jesse vanmiddag? Of heb je de plannen gewijzigd? Stond wel harde wind om te fietsen (hier althans)

Panda: Jeetje gaat Bastian al op zn knietjes zitten? Ook een snel mannetje he! Ennuh jij ook een afspraak maken, net als AM joh! Is belangrijk hoor een baarmoederhalskankeronderzoek! ( Zeker een lang woord!)

Mirandao: Heel veel plezier mrogen in WBMW, Ruben zal t vast prachtig vinden. Ik ben er een keer geweest met de openig, niet lang daarna en toen was alles in t duits gesproken, dat was wel jammer. Hopelijk hebben ze dat inmiddels veranderd en kun je er ook NL verhalen horen in de shows.

Sem: Zo ook weer lekker in jullie eigen omgeving. Wat een schattige fotos van Jayna op de fiets en met dr nieuwe petje ;) Lief van je ouders dat jullie huisje weer helemaal schoongemaakt is door ze! Ze hebben Jayna zeker ook wel gemist de laatste dagen? Zijn nog niet bezig met vakantievoorbereidingen, komt over een weekje of 2 wel. Mag je trouwens voor een baby ook 20kg meenemen in t vliegtuig? Dus met zn 3en 60 kg?

AM; Gaat Kyl nu heel de kamer kruipend rond? Of nogsteeds een beetje in zn achteruit en draaiend om zn as? Geen excuses hoor van die tandarts, gewoon weer in de agenda schrijven en idd meteen bellen als de praktijk weer open is.

Iedereen weer gehad? geloof t wel ff he?

Liefs Z

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Panda; Bumba was dus niks? Ik vind die clown er ook helemaal niet lief uit zien hoor( heb ff op de pyamafoto van Yorben gespiekt), dus kan me voorstellen dat Bastian er ook geen pest aan vond. hahaha.

Fajah: Jahoor, pak maar in en vlieg maar mee ;) Ach we moeten nog wel ff wachten hoor voor we weggaan........duurt nog veel te lang. Leuk dat jullie een minimeeting hadden, zag de fotos al op je Hyves.

Kel: Lieve foto van Daynah hoor en ik zie dr tandjes! :) Nu de rest nog he , hier veel spuitluiers en heel veel gejammer, maar nog geen boventandjes in zicht.

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Voor een baby mag je de helft mee qua gewicht, dus 10 kg. Dus dat wordt 50 kg met zn 3tjes. Nog 3 weekjes wachten voor jullie toch? Heerlijk hoor Torremolinos!

18. Zo het meeste ligt in de auto. Op een paar kleine dingetjes na dan, maar dat komt nog wel later.

Daynah ligt al op 1 oor. Heerlijk zeg, dus mama gaat zo nog lekker douchen en heeeeel vroeg het bedje in.

Semmi: Wat een leuke foto's van Jayna en idd ze heeft het erg naar haar zin op de fiets. Jij ook alvast een fijn weekje op de camping, weet niet of ik je nog spreek.

Robine: Het is maar een weekje dat ik weg ben, dus voor je het weet zit ik hier weer op het forum.
    Onze planning is einde van de ochtend, begin van de middag.

Zo meiden ga lekker douchen, zie jullie over een weekje.

lfs Kelly

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    doei kel goede reis.kusje voor daynah.xxx

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sooooowwww.

Hee Mam2003 ik post ook niet dagelijks hoor. Ik ben benieuwd wat het was want het klinkt wat vaag. Ik denk dat je je vergist maar wat net als de anderen zeiden volgens mij was er niks geschreven. Het gebeuren van niet posten had volgens mij meer betrekking op degene die normaal wel regelmatig postten en ineens helemaal niks meer lieten horen.
    Afijn ik zou wel willen weten hoe of wat.

Kel meis een heel fijne vakantie! Lekker van genieten en je geen zorgen maken over je werk. En dan als je wel wilt spuien gewoon hier doen hoor! Daar zijn we ook voor hoor! En lieve foto van Daynah, met de boterham.

Hee Robine vette post maar hoe gaat het met jou? ;) . Alles goed met Jill? Nog leuke plannen voor het weekend? Jullie gaan wel regelmatig naar scheveningen toch? Nog een tip voor een ok restaurant? Ik wil als het morgen mooi is naar het strand gaan en daarna een hapje eten.

Sem ah wat een lieve foto's van Jayna! Hihi en de fiets vindt ze ook erg leuk volgens mij. En die pet...whaahaa. Die oogjes eronder vandaan.
    Erg hoor maar ik koop zelf ook bij Zeeman, maar Michiel gaat dus ook niet mee. Als we naar WC overvecht gaan wil ik altijd ff kijken bij Zeeman zegt Michiel oh ik steek net een sigaret op dus ik wacht wel buiten.
    Welk fietszitje heb je trouwens? Ik wil er zsm ook eentje kopen. DAcht aan Bobike maar sodeju wat zijn die dingen duur.

Mirandao veel plezier! Ik wil ook echt foto's zien. Ben erg benieuwd. Nog nooit geweest ook.

Annemonique hihi jij ook je diepvries vullen..hahah. Ik maak ook altijd voor een flinke periode klaar.. Je maaltijden klinken trouwens wel erg goed. Ik maak eigenlijk vaak iets met aardappel en weinig rijst. Wel laatst spaghetti gegeven aan dr, vond ze ook lekker.

Nou verder kan ik niet teruglezen en dat komt goed uit want de bbq staat klaar :D . Wat een heerlijk weer heh meiden! Heb de nieuwe cd van buena vista social club (die bewerkingen van coldplay etc) geweldig. Zonnetje op het snaveltje en genieten maar.
    Vandaag naar Ouwehands geweest. Super! Omdat ze zoveel jaar bestaan is een abonnement best goedkoop nu en we vonden het zo leuk en dachten hier gaan we vaker naartoe. Dus een abonnement! :D .
    Thuisgekomen vond ik Jaime warm. Heeft ze gewoon 39.8 koorts. Arme muppet. Ze ligt nu weer te slapen. Ik hoop dat ze morgen weer ok is, want ze was niet echt in dr hum vandaag.

Ik kom straks nog ff, mn sonja worstje ;) kan van de bbq om opgegeten te worden..jum!

Liefs Sens

Deel Deze Pagina