November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    De foto voor op de kerstkaart

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hier zijn we bezig met de boom ,het is een echt egeworden,maar wat een kutwerk.ben nu even op zolder de kerstballen aan het halen,dus tussendoor even forummen hé ;)

sem:mooie foto voor op de kerstkaart hoor.

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sappie, mijn zusjes, broertje en ouders en schoonouders weten het alleen....word januari voordat ik het verder vertel.
    8januari voor het eerst naar de VK en 15 Januari echo

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Wow wat een leuke foto sem van Jayna ! Echt leuk om kerstkaarten van te laten maken.
    Hahaha en Jayna de koning onthoofd, hihi :) .
    Veel plezier in het circus vanmiddag !

Fajah; en lukt het een beetje met de kerstboom? Ben benieuwd naar het resultaat.

Charissa; spannend hoor straks in januari de eerste echo. Dan is het pas weer helemaal echt vind ik, als je die kleine frummel even hebt mogen zien.

Hier is het rustig in huis, Lieke slaapt nog en Rick is ook in slaap gedommeld. Ik ga ze zo straks maar eens even wekken :) :) .

Tot later,

Lfs

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    SEM: Wat een leuke Jayna foto! Handig zo ene neppert, kun je makkelijk een foto maken voor de kerstkaarten. Hier heb ik een gewone leuke foto gebruikt en aangekleed met leuke plaatjes op die site. Beetje sneeuwrand eromheen klaar!
    Veel plezier in t circus!

Sap: Heerlijk twee slapende mensen in je huisje, nu jij nog! Geniet ervan! En knap dat Lieke dr kamer al doorstapt! Voor t nieuwe jaar loopt ze vast ook buiten!

Fajah: Wat lief die Yorben die mama zegt. Smelt......een heerlijk ventje. De chocoladevla ging er ook wel in he ;)

Charissa: Leuk zeg samen met je zus zwanger zijn en die 9 maanden beurs is erg leuk,kun je weer lekker gaan shoppen! :)

Wij gaan straks bij de buren eten. Nemen Jill ff mee tijdens t borrelen en daarna leg ik dr thuis in bed. Hoop dat t gaat werken met de babyfoon aan, vind t wel een beetje eng hoor, maar mn schoonouders kunnen vanavond niet, dus dan maar zo een keer proberen. Ach er zit 1 muur tussen, kan toch geen kwaad?

Sinds vandaag heeft Jill alweer 3x meegewerkt tijdens t verschonen! Zou t dan toch goedkomen? Durf t nog niet te hopen. Geeft wel meer rust als ze gewoon weer blijft liggen en heel wat minder zweetdruppels! :)

Morgen kraamvisite van vrienden van ons, hebben een meisje gekregen Danique. Zal wel weer heel lief en klein zijn........

Huis is kerstklaar, alleen de boom nog maar die komt volgende weekend pas, zo is t wel ff goed.

Wens jullie allen een fijn weekend en tot gauw

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    de boom staat en alles is versierd.
    nu ons klaarmaken,want we gaan straks met zn 2-en gaan eten.buurmeisje komt zometeen.
    hoop dat alles goed gaat,maar dat zal wel.

fijne avond.xxx

7. Kerstboom staat hier en Daynah vond het vanmorgen wel prima geloof ik. Ze keek er naar en wilde eraan zitten en ik zei nee doe maar niet, toen ging ze maar naar haar speelgoed toe. Voorbeeldig kind dus :eek: .

Verder was Daynah een beetje chago vandaag. Wil nu ook weer niet slapen en ligt maar te huilen, dus foto is vandaag niet gelukt. Ze moest om alles huilen. Gezellig hoor zo'n dag. Hoop dat het morgen over is.

Fajah: Veel plz met uiteten vanavond en wat lief zeg dat Yorben mama zegt.

Robine: Wat goed van Jill dat het vandaag goed is gegaan met het aankleden. Ik blijf duimen dat het zo blijft. Veel plz vanavond bij de buurtjes en mijn ouders lieten mij en me broertje ook zo vaak alleen thuis slapen, terwijl hun bij de buren zaten, dus dat is geen probleem hoor.
    En weer op kraamvisite. Wat leuk. Veel plz

Sappie: Heerlijk toch zo'n middagdutje voor Rick. Geen voetbal dus vandaag.
    Denk ook wel dat Lieke voor het nieuwe jaar loopt. Ik heb 1000% vertrouwen erin.

Sem: Wat een ontzettende lieve foto van Jayna...*smelt*
    Hoe was het circus? Jullie neefje zal best hebben genoten.
    En Jayna gelijk de Koning onthoofd...hihihhihihiii

Charissa: Is het gezellig geweest vanmiddag bij je opa en oma? 55 jaar is heel wat zeg. Dat red ik hier niet meer hoor, aangezien ik ook niet getrouwd ben ;)

AM: Ach gossie wat lief van Kyllian dat die de rozijntjes terug doet. Daynah zit nu in een periode dat ze alles aan ons teruggeeft wat ze van de grond pakt, maakt niet uit wat. Zo lief is dat.

Geloof dat ik iedereen wel heb gehad nu. Ga Sabino bij Daynah maar aflossen. Hoop dat ze slaapt nu, tis wel een tijdje stil.

O ja ik ga morgen naar een vriendin toe, maar heb eigenlijk niet zoveel zin er in, dat komt eigenlijk door haar kind, die vind ik niet leuk. Erg heh! Maar dat kind luistert dus echt niet heh en mag alles, kan daar zo slecht tegen. Gelukkig ga ik daar naar toe en kan dus gaan wanneer ik wil. Hoop dat het nu mee valt, meestal dus niet.

Ga er nu echt van door.

lfs kelly

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Sappie: rust in huis dus bij jullie vanmiddag, die papa's kunnen er wat van met een middagdutje.....Len vanmiddag ook al toen Jayna sliep...haha :)

Robine: oh wat fijn zeg dat het verschonen bij Jill vandaag goed ging! Hoop dat dit zo doorzet voor jullie, maar het begin is er in ieder geval. Gaat vanavond vast goedkomen met het slapen thuis van Jill. Zoals ik je al gezegd had, doen wij dat ook regelmatig en vind het ideaal. Hoop dat jullie een gezellige avond hebben!

Fajah: jullie huis dus ook helemaal in de kerstsfeer, leuk! En een leuke foto heb je natuurlijk al! Ga je er nog kerstkaarten van laten maken?

Kelly: wat een voorbeeldige Daynah inderdaad, dat ze niet aan de kerstboom komt! Jammer dat de foto vandaag nog niet gelukt is, maar morgen beter. Ligt ze nu lekker te slapen?

Het circus was erg geslaagd. Hele leuke acts allemaal, en wat we het belangrijkste vonden;ons neefje heeft echt zo genoten. Kan ie wel ff gebruiken, want zn ouders ( lenhard's broer en schoonzus) gaan dit weekend officieel uit elkaar en als hij morgen naar huis gaat gaat ie naar zn moeder in een ander huis voor het eerst. Hij snapt er echt niks van en wil morgen naar papa toe. Leg dan maar uit dat ie die volgend weekend pas weer ziet...arm kind :cry:

Maar goed....de kindjes hier liggen lekker te slapen, dus ga het ff gezellig maken met Len....haha :)

fijne avond!

liefs Sem

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: leuke foto voor de kerstkaart! Geslaagd avondje gehad dus. Sneu voor je neefje, zeker omdat hij het allemaal nog niet zo begrijpt.

Fajah: gelukkig een echte boom ;) Ik hou zelf niet van nepperds. Je moet ze gewoon kunnen ruiken :p

Charissa: Spannend over 5 weken al de echo.

Sappie: hihi wat lief papa en Lieke beiden aan het slapen.

Robine: is het gezellig daar bij de buurtjes? Moet idd toch gewoon kunnen met de babyfoon erbij! Gefeliciteerd met Danique!

Kelly: haha die Daynah luistert idd nu nog goed, maar kijk maar uit...ze wordt er straks vast wel nieuwsgierig naar :p Sterkte morgen bij je vriendin en zoontje ;)
    Hier wordt door Kyllian ook alles aan ons gegeven. Vooral iets van eten in onze mond stoppen vindt ie geweldig. Charissa kreeg bij Ballorig ook heel veel ballen van hm :p En Jayden ging dat toen ook maar doen hehe. Op de commode krijg ik alle zwitsal flessen 1 voor 1 aangereikt, zo lief (maar wel onhandig met verschonen).

Hier vandaag geslaagd voor een keuken! Foto hebben we niet, want we hebben van elke keuken die er stond wel iets, dus het is een hele combi geworden. Iig het dekblad van een leisteen look (grijs/zwart), kastjes in magnoliawit, ingevreesde aluminium geborstelde grepen, RVS afzuigkap (met RVS plaat erachter), combi-magno, vaatwasser, koelvriescombi. En ik heb er nog een kerstcadeautje bij weten te praten....een foliehouder die aan de binnenkant van een kastje komt en 270 euro zou kosten. Echt belachelijke prijzen allemaal.
    Kyllian heeft zich bij oma vermaakt, want we waren een hele middag bezig.

Morgenochtend gaan we met zn drietjes naar het zwembad.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Als Angela toch niet post kan ik net zo goed weer mee posten?!?
    Of zijn we het hier niet mee eens?
    En eerlijk zijn hoor!

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Semmi, wat een leuke foto voor de kerstkaart :D
    Mooi dat het circus geslaagd is, wat erg voor jullie neefje zeg, bah vervelend altijd die dingen he.

Sappie, dus was lekker rustig bij jullie gistermiddag, aan de middagdutje heerlijk hoor.

Robine, leuk gehad bij de buurtjes, en goed gegaan met de babyfoon?

Kelly, jammer dat ze zo'n vervelend kind heeft, dan ga je er zelf al helemaal niet graag heen he.

Sens, kom maar gezellig weer terug, vind ik tenminste wel leuk :D

Am, wow keuken al uitgezocht, klinkt erg mooi hoe je het verteld.

Jayden was gisteren op feestje zo slecht te pas, hij wilde niets eten, hij is aan de diarree, snotverkouden hoesten, echt zo sneu.
    Als dit aanhoud toch maandag ff naar de dokter.

Kom later nog wel ff, heeft hier een de broek goed vol :(

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Doe maar lekker posten Sens!

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sensee: in de laatste reacties die iedereen op je heeft gegeven, kwam eigenlijk wel naar voren dat je altijd weer welkom terug bent. Maar Angela post naar mijn weten nog gewoon mee, nu misschien even niet zo actief door omstandigheden, maar ze is er nog wel steeds.
    Wat mij betreft blijven jullie allebei lekker posten en lekker veel Jaime spammen ;)

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    AM: mooi dat jullie geslaagd zijn voor de keuken! Leuk hoor alles nieuw uitzoeken!

Charissa: ach, Jayden niet helemaal lekker dus. Inderdaad maar ff aankijken en anders morgen HA bellen. En maar lekker veel met m knuffelen!

Kelly: succes bij die vriendin van je! Erg vervelend inderdaad als een ander niks zegt van zn eigen kind. Helmaal als Daynah straks ook ouder is, je wil toch het goede voorbeeld geven he! Hopelijk valt het vandaag mee!

Robine: veel plezier op kraamvisite! Zal wel weer heel leuk zijn zo'n kleintje! Leuke naam ook Danique! Jill lekker geslapen gister thuis?

Nou ga ff Lion King 3 verder kijken. Echt disney film weekend hier met ons neefje....haha..Vanmiddag brengen we m bij Lelystad, waar mn zwager hem komt halen.Misschien dat we dan nog ff gaan shoppen in Bataviastad.

fijne dag en tot later!

liefs

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:gewoon posten joh,er is toch nooit iemand geweest die zei dat je niet meer mocht posten?hoeist met jaime?

sem:veel plezier nog met je neefje,en best druk he 2 kids of vind je het meevallen?

am:fijn dat jullie al een nieuwe keueken hebben gevonden.
    wij zijn ook nog steeds bezig met de verbouwplannen,maar het vlot niet echt.we willen de keuken groter maken,maar wel behouden.wss kunnen we geen nieuwe stukken bijbestellen omdat de keuken niet meer bestaat in de fabriek.dat is erg balen,want nu moeten we mss een hele nieuwe keuken aanschaffen en daar hadden we niet op gerekend. :(

etentje was erg gezellig en lekker.
    met de oppas was alles goed gegaan,voor herhaling vatbaar.
    vanmiddag gaan we een eindje wandelen met de kids en kerstkaartjes rondbrengen,ik heb nml de eerste al in de bus gehad.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joehoe Lin is er weer! En nu maar blijven hoor! We missen anders teveel van Jaime! :)

Etentje bij de buren was geslaagd. Eerst hebben we Jill erij gehad tot een uur of 1930, toen heb ik dr naar bed gebracht en ging ze meteen slapen. 1.30 waren we weer thuis! Was gezellig :) Nu wel een kater van de wijn. Hahaha.

AM:Joehoe geslaagd voor een keuken! Hij klinkt mooi hoor. Ennuh hoop wel dat jullie een goed bod hebben gekregen, want we hadden t gisteren nog over de keuken van de buren die werd aangeboden voor 18000 euro en ze uiteindelijk na 4 uur afdingen voor 10000 meekregen! Kun je nagaan wat een winst er op die dingen wordt gemaakt. Wij gaan deze zomer kijken voor een nieuwe keuken.

Ga me klaarmaken, moeten zo op kraamvisite! Tot vanmiddag weer ergens allemaa!

Liefs

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, dat is die 4 uurtjes wel waard, als dat 8000 euro scheelt :confused:
    Veel plezier met je kraamvisite. Gaat John mee? Misschien gaat het dan bij hem ook wel weer kriebelen?

Fajah: zo, de oppas dus ook goed gegaan? Lekker hoor. Altijd maar afwachten natuurlijk. De kids moeten het ook 'toestaan'.

Semmi: hoop dat het voor jullie neefje meevalt allemaal vandaag. Het zal allemaal niet makkelijk zijn en ook moeilijk uit te leggen voor zo'n kind. En jullie misschien nog even naar Bataviastad?

Charissa: Jayden niet helemaal lekker dus? Er gaat ook weer een of andere griepgolf door Nederland las ik vanochtend. Maar even aankijken en morgen is de dokter weer bereikbaar.

AM: fijn dat jullie geslaagd zijn voor een keuken. Wel een gedoe altijd he. Dat uitzoeken... en je moet het nog eens worden met elkaar...
    Pfff... hebben wij nu weer met namen. Wes heeft een hele anders smaak dan ik qua namen dan.

Ik hoor Jesse weer, heeft bijna 2 uur geslapen vanochtend. Vanmiddag nog even naar kinderverjaardag. Heb er eigenlijk niet zoveel zin in. Maar komt ook doordat Wes er niet bij is. Die is met een vriend naar Omniversum. Ach, ga ik maar effies heen, effe mijn gezicht laten zien.

Kel: hoop dat het bij je vriendin meevalt. Snap helemaal wat je bedoelt!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: zoals de rest ookal zegt...gewoon weer lekker gezellig mee komen posten! :)

Semmi: veel plezier nog met je neefje vandaag! Bataviastad is ook leuk. Alhoewel het alweer jaren geleden is dat ik er geweest ben.

Fajah: balen van je keuken :( Hebben jullie n u te weinig keukenkastjes dan?

Robine: ik had idd ook dat soort afdingbedragen van anderen gehoord. Ik ging er dus ook met een instelling heen dat we minimaal 1/3e van de prijs eraf moesten halen. Alleen nu kwam hij met een heel redelijk bod. Ik denk ook dat dat komt doordat er al 5400 euro in de koopsom van het huis inbegrepen zit. We konden dus een standaard keuken van 5400 euro krijgen, alleen wij wilden hm toch uitbreiden en zijn toen op een bedrag uitgekomen van 9400 euro. Uiteindelijk kunnen afronden naar 9000. Vond het zelf wel netjes.
    Veel plezier strakkies!

LIS: lastig he als jullie beiden een andere smaak hebben qua namen. Hebben we hier ook wel. Ik hou van korte namen, Djurre meestal van langere namen. Zie er nu al tegenop als we namen voor een 2e zouden moeten bedenken ;) Alhoewel we voor een meisje wel wat ideeen hebben die overeenkomen.
    Sterkte op de kinderverjaardag ;)

We hebben vanmorgen heerlijk gezwommen. Kyllian ligt nu te slapen, die had zich goed vermaakt :)

19. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: heel mijn tekst weg door Daynah :evil: :evil:

Dan maar weer de verkorte versie.

AM: Klinkt idd mooi wat jullie hebben uitgekozen en niet normaal heh die prijzen voor die extra kleine dingen. Je heb iig goed afgedingt.

Sensee: Naar mijn weten is Angel ook niet weg, maar je kan altijd posten hoor. Niemand heb je weg willen hebben, maar dat is al eerder gezegd, zoals Sem zegt.

LIS: Het kindje van me vriendin is echt vervelend. Kan ze ook niks aan doen ligt aan haar moeder (alleenstaand) Ze mag tot 22.00 uur opblijven en het kindje is 2 :confused: Ik vind het niet normaal maar ze zegt ja ze wilt niet ieder slapen. Wie is nou de baas? Het kindje luistert ook echt totaal niet.
    Maar goed ga er vanmiddag dus heen. Gezellig!
    Maar jij heb dus ook zo'n vriendin?

Robine: Wat goed dat het zo uitstekend is gegaan zeg. Voor herhaling vatbaar dus, maar dan met wat minder wijn ;)
    Veel plz vanmiddag en mss wil John dadelijk wel voor een 2de gaan als ie zo'n klein hummeltje weer ziet ;)

Fajah: Ook een geslaagd avondje gehad dus?

Sem: Wel zielig hoor voor jullie neefje als ik zou hoor. Kinderen zijn altijd de dupe van een scheiding. Wel fijn dat ie het naar zijn zin heeft gehad. Even de gedachten opzij zetten.

Charissa: Ach Jayden ook al ziek. Dikke knuffel voor hem.

Zo even de verkorte versie. Ga zo "gezellig" naar die vriendin, daarna Daynah wegbrengen naar mijn moeder, daar blijft ze lekker slapen, zodat papa en mama uiteten kunnen gaan en lekker een avondje samen hebben.

Fijne dag allemaal.

lfs Kelly

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, ik ben weer terug van de verjaardag. Was eigenlijk toch wel gezellig. Maar Jesse had weer 38.3 koorts toen ik wegging. Zucht...
    En hij is zo ondernemend, je moet er continue achteraan lopen, vooral omdat ze een open trap in de kamer hebben. Ach, bijna 1,5 uur geweest. Nu ligt ie weer lekker te slapen.

Kel: ik heb niet een vriendin zoals jij, maar soms kom je weleens ergens met van die ouders die hun kinderen maar alles toelaten. Je bent als ouder toch zeker de baas? Met het uitje van mijn werk ging er iemand niet mee, omdat het met overnachting was. Haar dochtertje van 4,5 jaar wilde niet bij haar tante blijven slapen! Dus ging zij het uitje 4 dagen van tevoren afzeggen. Dan denk ik ook: hallo, als ouder bepaal je toch? En anders had ze dat van tevoren effe moeten bedenken dat haar dochter niet wilde blijven slapen. Zo'n overnachting kostte wel 200 euro.
    Maar een kind van 2 laat je toch niet tot 22 uur opblijven? Slaapt hij of zij nog wel overdag? Dan kun je ze beter overdag toch niet laten slapen en dan 's avonds wel op tijd naar bed?

Deel Deze Pagina